Elektromobilita
Lempl Klaun
@Arese Ty už fakt blábolíš jen úplné nesmysly, zřejmě po zásahu tvým milovaným elektrickým proudem. Jsi jen neskonale hloupý a trapný žvanil, který se tady snaží nějak zabít čas a zapomenout na svůj lemplovský život a samotu. Chudáku, svoje debky nepřebiješ tím, že sem budeš cpát ty tvé trapné blijící ksichty. 🤡
Přejít do diskuze
Bude zajímavé sledovat, jak se přerozdají karty, až se na trhu objeví vozy BMW Neue Klasse 👍
Copak, design ve stylu opotřebeného mýdla netáhne? Kdo by to byl řekl, že? 😄 Vzhledem k tomu, že to byly elektrozkraty, to je ale stejně jedno...🤮
Přístup Mercedesu nechápu, EQE nevyšlo a byl to propadák, tak uděláme elektrickou třídu E a bude to určitě pecka 👌 Snad té E klasse nechají i benzin a naftu, klidně mHEV/PHEV…
Máme 2 Mercedesy v6 cdi a určitě si nikdy nekoupím elektro Mercedes.
Vypadají dobře, ale co s tím.? Obě v6 najedou 850km proč kupovat něco co po 5 leyech nemá hodnotu a najede 1/3.
Vypadají dobře, ale co s tím.? Obě v6 najedou 850km proč kupovat něco co po 5 leyech nemá hodnotu a najede 1/3.
Netreba mi ani hadat ze preco koncia lebo viem ze tieto nepredajne meda beda ev sunty ani memohli mat dlhy zivot
Skor by ma zaujimalo kolko prachov medved na nich prekaucoval... to bude dozaista pekna premiova sumicka... s ktorou sa ale iste chvalit nebude
Skor by ma zaujimalo kolko prachov medved na nich prekaucoval... to bude dozaista pekna premiova sumicka... s ktorou sa ale iste chvalit nebude
@Freddka jestli se živí bitím, tak rozhodně potřebuje spolehlivé auto.
s těma pneumatikama by mě to vážně zajímalo. někde jsem četl, že díky lepší kontrole trakce elektromobilu naopak pneumatiky ubývají méně. hmotnost přece není třeba dvojnásobná proti spalovacímu autu. ten rozdíl je třeba 10-20 procent, v extrému. na dodávce mi vydržely pneumatiky snad víc, než na osobáku. výkon - může být, ale pokud jde na všechna 4 kola? může někdo s osobní zkušeností s běžným elektromobilem, třeba Enyaq? potvrdit nebo vyvrátit?
s těma pneumatikama by mě to vážně zajímalo. někde jsem četl, že díky lepší kontrole trakce elektromobilu naopak pneumatiky ubývají méně. hmotnost přece není třeba dvojnásobná proti spalovacímu autu. ten rozdíl je třeba 10-20 procent, v extrému. na dodávce mi vydržely pneumatiky snad víc, než na osobáku. výkon - může být, ale pokud jde na všechna 4 kola? může někdo s osobní zkušeností s běžným elektromobilem, třeba Enyaq? potvrdit nebo vyvrátit?
@praptak Muj soused zas koupil EQV a za dva roky ho prodal.
Trikrat vymeneny motor v zaruce za 50 tisic kilometru nic moc, kdyz to je jeho zivobiti. 4 mesice z tech dvou let jezdil misto toho v dieselovem Vcku, zatimco to elektricke opravovali. Krom toho to zralo pneumatiky jak bonbony.
No a ted ma zase 300d v plny palbe (teda pravda, nema Maybach a sedadla musel vzit ty trochu horsi, protoze zakaznik chtel otaceci, coz ty nejlepsi neumi). No a uplne si chrochta, naprosta spokojenost.
Klidne by vzal plugin hybrid, ale Mercedes ho nema a nic jinyho nez Mercedes zakaznik nechce. V Monaku ma Vcko jako Maybach a v Londyne ma tohle.
Trikrat vymeneny motor v zaruce za 50 tisic kilometru nic moc, kdyz to je jeho zivobiti. 4 mesice z tech dvou let jezdil misto toho v dieselovem Vcku, zatimco to elektricke opravovali. Krom toho to zralo pneumatiky jak bonbony.
No a ted ma zase 300d v plny palbe (teda pravda, nema Maybach a sedadla musel vzit ty trochu horsi, protoze zakaznik chtel otaceci, coz ty nejlepsi neumi). No a uplne si chrochta, naprosta spokojenost.
Klidne by vzal plugin hybrid, ale Mercedes ho nema a nic jinyho nez Mercedes zakaznik nechce. V Monaku ma Vcko jako Maybach a v Londyne ma tohle.
@Jenik3
Jasně, že nebyl. Trh s elektromobily je prostě příliš malý na to, aby to mohl být prodejní trhák.
Jasně, že nebyl. Trh s elektromobily je prostě příliš malý na to, aby to mohl být prodejní trhák.
Kdo ví, jestli opravdový problém pramenil v designu vozu.
V MB to vědí moc dobře, ale nepoví.
V MB to vědí moc dobře, ale nepoví.
@Man Ký Myslim, ze je to specifikum EQV s tema pneu. On rikal ze asi podvozek vicemene nechali stejny jako u klasicke verze, ale to auto je o dost tezsi. Takze je cely kleknuty k zemi oproti dieselu, to je mozna 1,5cm ale to ti rozhodi geometrii a at to nagouknul jak chtel, sjizdely se kraje.
Ovsem ze mel 2x unik chladici kapaliny (vzdy dojel domu) a dvakrat kleknul motor?! To musi byt konstrukcni vada, proste asi Vcko nebylo koncipovany na elektriku, tak to spichli dojupy moc tychle a s prilis velkym mnozstvim kompromisu… taky mohl mit smulu na kus (u nas doma se tomu rika “vyrobeno v patek odpoledne), to se ti muze stat u kazdyho auta. A rikal z asi 10 lidi co zna mel jako jedinej EV, takze nemohl s nikym porovnavat. Ale v Mercedesu mu na rovinu pak rikali, ze se ty EQV **rou a mnihem vic nez jejich ostatni EV.
Jinak kdyby to bylo spolehlivy, tak by si to na 100% nechal. S dojezdem problem nemel, nabijet mel vzdy kde co se bezne pohybuje a komfort rikal proste elektrika je uplna pecka. Totalni ticho ve Vcku a jeste k tomu akcelerace jak nic? Co vic si v zivote mizes prat.
A mimochodem bylo fascinujici, jak to EV nijak neubralo vnitrnimu prostoru!
Tak treba dalsi generace se uz povede…
Ovsem ze mel 2x unik chladici kapaliny (vzdy dojel domu) a dvakrat kleknul motor?! To musi byt konstrukcni vada, proste asi Vcko nebylo koncipovany na elektriku, tak to spichli dojupy moc tychle a s prilis velkym mnozstvim kompromisu… taky mohl mit smulu na kus (u nas doma se tomu rika “vyrobeno v patek odpoledne), to se ti muze stat u kazdyho auta. A rikal z asi 10 lidi co zna mel jako jedinej EV, takze nemohl s nikym porovnavat. Ale v Mercedesu mu na rovinu pak rikali, ze se ty EQV **rou a mnihem vic nez jejich ostatni EV.
Jinak kdyby to bylo spolehlivy, tak by si to na 100% nechal. S dojezdem problem nemel, nabijet mel vzdy kde co se bezne pohybuje a komfort rikal proste elektrika je uplna pecka. Totalni ticho ve Vcku a jeste k tomu akcelerace jak nic? Co vic si v zivote mizes prat.
A mimochodem bylo fascinujici, jak to EV nijak neubralo vnitrnimu prostoru!
Tak treba dalsi generace se uz povede…
@Ondřej Marek No vidíte, soused vždy jezdil s naftovými Mercedesy a dnes má EQE 300. Takže důvod musel mít, navíc v bytovém domě.