Novinky
Jako… sází na tu čínskou techniku a materiály z Číny a Ruska? To je super no. Na jednu stranu teď jezdíme spalovacími auty a nedovážíme ani litr ruský ropy, ale razíme elektromobilitu, kterou se zase k Rusácku uvážeme. Já říkal, že i Leyenová je ruská agentka.
@jersey.se
A když ten spalovák bude nedej bože čínskej, tak to už je pak úplná katastrofa 😅
A když ten spalovák bude nedej bože čínskej, tak to už je pak úplná katastrofa 😅
Pomalu se to spěje tam kde to má být. Hlavně si nenechat ujet Čínu, však ona taky ztratí tah.
...praktický interiér...
...zejména strukturou a barvou většiny materiálů interiéru (palubní deska, panely dveří, sedačky, sloupky) bude tato varianta lahůdkou při běžné údržbě. A to zatím nevíme, jaké to bude na omak, nicméně na pohled to vypadá jako šmirglpapír. Možná se ale pletu a bude to jemňounký udržitelný samet z PETet, starých rybářských sítí, borových šišek a kukuřičného šustí. 😀
...zejména strukturou a barvou většiny materiálů interiéru (palubní deska, panely dveří, sedačky, sloupky) bude tato varianta lahůdkou při běžné údržbě. A to zatím nevíme, jaké to bude na omak, nicméně na pohled to vypadá jako šmirglpapír. Možná se ale pletu a bude to jemňounký udržitelný samet z PETet, starých rybářských sítí, borových šišek a kukuřičného šustí. 😀
@gil54 jako fakt komentuješ interier studie jen na základě fotek? Já bych s tím rozčilováním se počkal do uvedení na trh a ošahání. Jinak ti co měli možnost říkají, že ten tvůj šmirglpapír je prý velmi příjemný na dotek.
@psel
Ano, na základě fotek, to se nesmí?
Jen tak mimochodem se
za a) nerozčiluji, dělám si spíš legraci
za b) píšu, že zatím nevíme
za c) podotýkám, že na pohled.
Ale rozumím, chtěl jsi oponovat, budiž. Ještě zbývá dodat, že ti, co měli možnost říkají, že se nešpiní, nečistoty a prach se na tom vůbec neusazují a stačí fouknout a je to čistý.
Ano, na základě fotek, to se nesmí?
Jen tak mimochodem se
za a) nerozčiluji, dělám si spíš legraci
za b) píšu, že zatím nevíme
za c) podotýkám, že na pohled.
Ale rozumím, chtěl jsi oponovat, budiž. Ještě zbývá dodat, že ti, co měli možnost říkají, že se nešpiní, nečistoty a prach se na tom vůbec neusazují a stačí fouknout a je to čistý.
@gil54 Tak za mě je top hlavně ten hadrovej volant. V tý hrubý textilii se vůbec neusadí žádnej bordel a pot z dlaní. To bude přímo hygienický nebe.
A nebo jen designérům jebe.
A nebo jen designérům jebe.
@Mokrous je to STUDIE
@kozakm A ta je teda dobrá k čemu? Jako sociologický průzkum zda si tupá většina nevšimne debilního řešení, nebo na co?
@Mokrous
Celkově bych řekl, že praktičnost a nějaký selský rozum při návrhu se z dnešních aut úplně vytrácí.
Viz móda čalouněných palubek. Když tam je hadra, tak to v podstatě nelze udržovat v čistotě.
Navíc ty různé kombinace materiálů... Je to sice blbost, ale když prostě palubku potřebuji ošetřit přípravkem na plasty, ale v palubce mám vložené díly čalouněné, tak jako jak?!? A proč čalouní díly, které jsou poličkami a odkládacími místy...? Prostě účel dostal padáka a hlavní je design na papíře. To je dnešní doba.
Celkově bych řekl, že praktičnost a nějaký selský rozum při návrhu se z dnešních aut úplně vytrácí.
Viz móda čalouněných palubek. Když tam je hadra, tak to v podstatě nelze udržovat v čistotě.
Navíc ty různé kombinace materiálů... Je to sice blbost, ale když prostě palubku potřebuji ošetřit přípravkem na plasty, ale v palubce mám vložené díly čalouněné, tak jako jak?!? A proč čalouní díly, které jsou poličkami a odkládacími místy...? Prostě účel dostal padáka a hlavní je design na papíře. To je dnešní doba.
@rohYpnol Nepleť. Pri konceptoch praktičnosť nikoho netrápi. A textilný povrch niektorých prvkov nie je na údržbu o nič horší ako plastový, teda pokiaľ nečistíš aj interiér auta wapkou...🤪
@traveldrive
Samozřejmě že horší je. Protože plastovou část musíš ošetřit přípravkem na plasty. Ale přípravek na plasty nesmí na čalouněnou vsazenou část. To nehovořím o tom, že ta čalouněná část bude za chvíli vypadat jak od prasete, protože z plastové palubky prach a špínu setřeš. Z čalounění ne.
Samozřejmě že horší je. Protože plastovou část musíš ošetřit přípravkem na plasty. Ale přípravek na plasty nesmí na čalouněnou vsazenou část. To nehovořím o tom, že ta čalouněná část bude za chvíli vypadat jak od prasete, protože z plastové palubky prach a špínu setřeš. Z čalounění ne.
@rohYpnol Souhlas. To je dnes úplně všude a ve všem. Ergonomie, logika, praktičnost, odolnost, ... to vše dostalo na pjdel a bylo nahrazeno samoúčelnými designovými debilitami, které někomu mohou připadat hezké na reklamní fotce, případně na showroomu, dokud se toho někdo nedotkne rukou...
Procházíme fází totální debilizace společnosti za účasti AI a je otázkou, zda a kdy tato fáze skončí a vrátíme se k racionalitě.
Procházíme fází totální debilizace společnosti za účasti AI a je otázkou, zda a kdy tato fáze skončí a vrátíme se k racionalitě.
@gil54 kdo viděl interiér E60ky, šel si do lékárny pro kinedryl. Já ji měl, bylo mi to buřt, interiéry jsem nikdy neřešil. Z nějakého testu😒br />
Spracovanie interiéru už nie je to, čo bývalo. Pôsobí jednoduchším a hlavne lacnejším dojmom. A ešte keď sú v ňom svetlé látkové sedadlá. To je jednoducho veľká katastrofa. Ak ste za auto zaplatili bežných 50 tisíc eur, čakali ste viac. Navyše model pred modernizáciou mal niektoré detaily otrasné. Po modernizácii to však opravili a je na oko príjemnejší.
Spracovanie interiéru už nie je to, čo bývalo. Pôsobí jednoduchším a hlavne lacnejším dojmom. A ešte keď sú v ňom svetlé látkové sedadlá. To je jednoducho veľká katastrofa. Ak ste za auto zaplatili bežných 50 tisíc eur, čakali ste viac. Navyše model pred modernizáciou mal niektoré detaily otrasné. Po modernizácii to však opravili a je na oko príjemnejší.
Pan Koktejl
Příspěvek podléhá schvalování.
Displej před řidičem se zdá být větší, než ve škodovce, to chválím. Ale ta změť tlačítek na volantu se mi nelíbí ani trochu, tam má zase navrch Epiq. Uvidíme naživo.