Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen ID. Cross je dvojče Škody Epiq. Sází na prostor a schopnou techniku

30 komentářů

PavelK_
V tom předním spoileru to má výfuk, nebo co? 🤣
Displej před řidičem se zdá být větší, než ve škodovce, to chválím. Ale ta změť tlačítek na volantu se mi nelíbí ani trochu, tam má zase navrch Epiq. Uvidíme naživo.
Avatar - jersey.se
jersey.se
@PavelK_ To je masturbátor pro elektrofily.
traveldrive
@jersey.se Pinkas bude spokojný. 🙃
Avatar - jersey.se
jersey.se
Jako… sází na tu čínskou techniku a materiály z Číny a Ruska? To je super no. Na jednu stranu teď jezdíme spalovacími auty a nedovážíme ani litr ruský ropy, ale razíme elektromobilitu, kterou se zase k Rusácku uvážeme. Já říkal, že i Leyenová je ruská agentka.
kesumb
@jersey.se
pokus dobrej, ale panadol se do toho umi vlozit lip!
rabies
@jersey.se

A když ten spalovák bude nedej bože čínskej, tak to už je pak úplná katastrofa 😅
psel
@jersey.se na jakou čínskou techniku? To zas něco hlásí radio Jerevan?
Avatar - Lucky85
Lucky85
@jersey.se neviem o tom, ze by Rusi mali nejake zasoby surovin pre baterky. Pre ti si sli na v. Ukrajiny.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Elektro nemusím a kupovat nebudu. Ale ten volant je nějaký šišatý,ne?🤣
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pomalu se to spěje tam kde to má být. Hlavně si nenechat ujet Čínu, však ona taky ztratí tah.
Avatar - jersey.se
jersey.se
@KANKUNEN Tohle ale jaksi je… technologie z Číny. A materiály z Číny a Ruska.
psel
@jersey.se ještě sem tyhle hlouposti napiš alespoň 100x, možná ti to někdo bude věřit.
traveldrive
@psel A keby aj mal pravdu, čo na tom záleží?
gil54
...praktický interiér...

...zejména strukturou a barvou většiny materiálů interiéru (palubní deska, panely dveří, sedačky, sloupky) bude tato varianta lahůdkou při běžné údržbě. A to zatím nevíme, jaké to bude na omak, nicméně na pohled to vypadá jako šmirglpapír. Možná se ale pletu a bude to jemňounký udržitelný samet z PETet, starých rybářských sítí, borových šišek a kukuřičného šustí. 😀
psel
@gil54 jako fakt komentuješ interier studie jen na základě fotek? Já bych s tím rozčilováním se počkal do uvedení na trh a ošahání. Jinak ti co měli možnost říkají, že ten tvůj šmirglpapír je prý velmi příjemný na dotek.
gil54
@psel

Ano, na základě fotek, to se nesmí?

Jen tak mimochodem se
za a) nerozčiluji, dělám si spíš legraci
za b) píšu, že zatím nevíme
za c) podotýkám, že na pohled.

Ale rozumím, chtěl jsi oponovat, budiž. Ještě zbývá dodat, že ti, co měli možnost říkají, že se nešpiní, nečistoty a prach se na tom vůbec neusazují a stačí fouknout a je to čistý.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@gil54 Tak za mě je top hlavně ten hadrovej volant. V tý hrubý textilii se vůbec neusadí žádnej bordel a pot z dlaní. To bude přímo hygienický nebe.
A nebo jen designérům jebe.
kozakm
@Mokrous je to STUDIE
Avatar - Mokrous
Mokrous
@kozakm A ta je teda dobrá k čemu? Jako sociologický průzkum zda si tupá většina nevšimne debilního řešení, nebo na co?
DonVito
@Mokrous

Studie se obvykle predstavuji pred premierou modelu.

Je to soucasti marketingu.

M.j. se sleduji reakce na design.

Nemas zac.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@DonVito Vždy když se svými hlubokými moudry a "schopností" chápat ironii vstoupíš do diskuze, kladu si otázku, zda jsi člověk, nebo dnešní AI.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mokrous

Celkově bych řekl, že praktičnost a nějaký selský rozum při návrhu se z dnešních aut úplně vytrácí.

Viz móda čalouněných palubek. Když tam je hadra, tak to v podstatě nelze udržovat v čistotě.

Navíc ty různé kombinace materiálů... Je to sice blbost, ale když prostě palubku potřebuji ošetřit přípravkem na plasty, ale v palubce mám vložené díly čalouněné, tak jako jak?!? A proč čalouní díly, které jsou poličkami a odkládacími místy...? Prostě účel dostal padáka a hlavní je design na papíře. To je dnešní doba.
traveldrive
@rohYpnol Nepleť. Pri konceptoch praktičnosť nikoho netrápi. A textilný povrch niektorých prvkov nie je na údržbu o nič horší ako plastový, teda pokiaľ nečistíš aj interiér auta wapkou...🤪
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive

Samozřejmě že horší je. Protože plastovou část musíš ošetřit přípravkem na plasty. Ale přípravek na plasty nesmí na čalouněnou vsazenou část. To nehovořím o tom, že ta čalouněná část bude za chvíli vypadat jak od prasete, protože z plastové palubky prach a špínu setřeš. Z čalounění ne.
traveldrive
@rohYpnol Ako existuje prípravok na plast, existuje aj prípravok na textil. Stačí nebyť dement.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@rohYpnol Souhlas. To je dnes úplně všude a ve všem. Ergonomie, logika, praktičnost, odolnost, ... to vše dostalo na pjdel a bylo nahrazeno samoúčelnými designovými debilitami, které někomu mohou připadat hezké na reklamní fotce, případně na showroomu, dokud se toho někdo nedotkne rukou...
Procházíme fází totální debilizace společnosti za účasti AI a je otázkou, zda a kdy tato fáze skončí a vrátíme se k racionalitě.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mokrous

Přesně tak. Dřív součástí návrh uata bylo i to, aby díly šly vyměnit, aby byly přístupné atd. Auta vypadaly, ale braly ohled i na celkovou udržitelnost.

Dnes je jediný ohled design, CO2, aerodynamika a výrobní náklady.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@gil54 kdo viděl interiér E60ky, šel si do lékárny pro kinedryl. Já ji měl, bylo mi to buřt, interiéry jsem nikdy neřešil. Z nějakého testu😒br />
Spracovanie interiéru už nie je to, čo bývalo. Pôsobí jednoduchším a hlavne lacnejším dojmom. A ešte keď sú v ňom svetlé látkové sedadlá. To je jednoducho veľká katastrofa. Ak ste za auto zaplatili bežných 50 tisíc eur, čakali ste viac. Navyše model pred modernizáciou mal niektoré detaily otrasné. Po modernizácii to však opravili a je na oko príjemnejší.
Avatar - Mokrous
Mokrous
"Sází na prostor..." Tak určitě...

14:05 začíná óda na prostor

www.youtube.com/watch?…
Pan Koktejl
Příspěvek podléhá schvalování.