Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stellantis ukázal konkurenta pro Volkswagen ID.3. Dostane i ostrou verzi

16 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Spojler a 300kw.......? Pěkný, stovka za 4s a top speed 250km/h.
ericn
@Pepa_007 Ale pořád to bude jen Čína s divným jmènem bez historie 😋 Tj iD.3 se bát o své nic moc výsledky nemusí 😂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Leapmotor je ostudou Stellantisu.

Stellantis neumí pobrat, využívat a pracovat ani se stávajícími značkami, které v Evropě psali motoristickou historii zlatým písmem.

A misto toho, aby konečně Fiat, Lanciu, Opel, Citroen, Peugeot přesadil do životachopné půdy, tak je ještě polévá mrtvou vodou z Číny...

Nemám co dodat.
PowerHouse
@rohYpnol

V zastaralých továrnach Fiatu, Lancie, Opelu, Citroenu, Peugeotu to vyrobíš za 2x vyšší cenu.

To bys musel ty továrny zcela předělat a to nejde.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PowerHouse

Kecy. Nikdo jim (kromě prostředí EU) nebrání ty továrny předělat nebo postavit zcela nové.
Renoo
@rohYpnol největším problémem jsou odbory. Ve Francii je téměř nemožné jen tak proputit zaměstnance. A navíc má tahle lůza obrovské práva. Je tam cosi jako výbor odborářů (v každé střední a velké firmě) a ti rozhodují, co firma dělat bude a co ne. Takže běžný zaměstnanec se dozví i strategická rozhodnutí, které by firmě kdekoli jinde na světě měly jako firemní tajemství a konkurenční výhodu. Zcela běžně zablokují cokoliv, co by znamenalo propouštění, náročnější práci, školení navíc (problém u EV) apod.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Renoo

Nikdo neříká že mají propouštět lidi. I ten dělník asi bude radši pracovat v nové čisté pohodlné továrně.

Jinak je otázkou, kolik mají kmenových. Tyhle výhody se týkají třeba u nás v MB vesměs kmenových. A těch sice je dost, ale ne až tak moc jak by se mohlo zdát. Předpokládám, že tyhle sociailistické výdobytky na ochranu zaměstnance budou i ve Francii jen pro kmenové zaměstnance.
Renoo
@PowerHouse Notorický lhář opět v akci? Automobilky mohou libovolně haly zcela a úplně přestavět. A dělají to vcelku běžně. Není třeba chodit daleko, VW v Sachsen Zwickau překopal fabriku na EV a ukončil tam výrobu Passatů a Golfů. A nebo Rencek v Douai, Ford Cologne,... Stellantis už má částečnou zkušenost v Británii.

Děsný ty tvoje věčné lži a plivání na kdejakou automobilku.
PowerHouse
@Renoo
Umíš jenom urážet.
Sleduji keynoty o produktivitě, nyní jsem psal keynotě od CATLu na IAA.

Tyto keynoty se zde setkávají s urážkami. Takže s tímto končím. Už nemusíš urážet.
Renoo
@PowerHouse V klidu, můžeš si plácat cosi o CATLu jak chceš. Že jsi lhal to popřít nemůžeš. Teda můžeš zase lhát, ale jsou to lehce dohledatelné informace.
traveldrive
@PowerHouse Odkedy si odborníkom na automotive?
PowerHouse
Píšu tady o keynotách.
Nyní od CATLu na IAA.

Proč jsou BEV v EU drahé jsme tady také již probrali.

S komentářemi ke keynotám končím. Tady se setkávají s nadávkami.
Již nemusíte nadávat.
Josef Vik
Ať si Stellantis strčí tu svoji dovezenou čínskou káru do zadku. Až v Evropě postaví vývoj a fabriku, tak se začnu o ta auta zajímat. Dřív mi to nesmí do baráku.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Mam rad italska auta, a tudis jsem nejak ochoten tolerovat Stellantis.

Ale Leapmotor je proste cinsky agresor.
Je ostudou, ze se na tom utoku z 20% Stellantis podili.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

Už chápeš můj postoj k Číně?? 😆😉
Jon Bon Novy
Dalsia Cina. Nebrat!!!