Testy
Man Ký
18
když jezdíš více než tisíc kilometrů do rodné Albánie a zpátky do Německa, nemůžeš zvolit lepší automobil. i nějaké to kilo héra se vejde.
Přejít do diskuze
@ptr078
Jako ze normalni clovek si nekoupi i7?
Co je to proboha za nalepkovani?
Presne k tomuto vedou takhle pitome nadpisy clanku...
👎
Jako ze normalni clovek si nekoupi i7?
Co je to proboha za nalepkovani?
Presne k tomuto vedou takhle pitome nadpisy clanku...
👎
@rohYpnol uz aby to bylo, aspoň neschopne lemry nebudou obtěžovat na internetu v diskuzích.
@MrBeranek 12válec chybí dvanáctiválcařům😊 a že jsem jich v životě poznal😊 hlavně těch ojetých.
@ptr078 potrefená husa se ozvala. Jestli řešíš propad hodnoty auta pri následným prodeji, pak jich opravdu nemáš moc. Na tyhle bazarové kovboje může cilit treba operativní leasing
@rohYpnol
by me zajimalo za jaky penize si myslis, ze se i7 kupuje. Asi nejakej koeficient co...
by me zajimalo za jaky penize si myslis, ze se i7 kupuje. Asi nejakej koeficient co...
“A u elektromobilu zase narazíte na diskomfort v podobě častého dobíjení na drahých veřejných stanicích ...”
WTF?
Takže mám raději stát u levné benzínky s hlukem, zápachem a frontami, abych si zachoval pocit “pravého diskomfortu”?
WTF?
Takže mám raději stát u levné benzínky s hlukem, zápachem a frontami, abych si zachoval pocit “pravého diskomfortu”?
Lempl Klaun
@rohYpnol Tahle kára v klidu dá do Burkina Faso přes Albanii? Jo, a cestou si dá kafíčko v Tunisu, fakt. 🤡
Sedmička za 3 mega v naftě? Jako proč?
Elektrická je o 100k levnější a navíc
400 kW (544 k)
0–100 km/h
4,7 s
Maximální rychlost
240 km/h
Fakt mi nedává smysl kupovat dražší, horší, složitější, s vyššími provozními náklady a pomalejší... Nemluvě, že se jedná o luxusní auto, tak potřebuje luxusní pohon a ne historického ropáka.
Elektrická je o 100k levnější a navíc
400 kW (544 k)
0–100 km/h
4,7 s
Maximální rychlost
240 km/h
Fakt mi nedává smysl kupovat dražší, horší, složitější, s vyššími provozními náklady a pomalejší... Nemluvě, že se jedná o luxusní auto, tak potřebuje luxusní pohon a ne historického ropáka.
Lempl Klaun
@ptr078 Kde si počul nejednu celebritu vyplakávať, keď zistila hodnotu svojho RR Spectre? U seba v Plzni, ty somár? 🤡
@ptr078
Oceňuji váš zápal, ale nerozumím řeči vašeho kmene. Snad jednou najdeme společný jazyk.
Oceňuji váš zápal, ale nerozumím řeči vašeho kmene. Snad jednou najdeme společný jazyk.
@Horký Rom
Levné benzínky s hlukem a zápachem... 🤣🤣🤣🤣🤣
No, nerad to říkám, ale u te benzínky s dieselm strávíš 5 minut jednou za 1000 km, zatímco se skvělou i7 tam budeš půl hodinu každých 200 km 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Levné benzínky s hlukem a zápachem... 🤣🤣🤣🤣🤣
No, nerad to říkám, ale u te benzínky s dieselm strávíš 5 minut jednou za 1000 km, zatímco se skvělou i7 tam budeš půl hodinu každých 200 km 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@Radovan Krejčíř
Přesně. Protože každý inteligentní člověk si kupuje velkou limuzínu aby co 200 km stavěl na půl hodiny u špinavé smradlavé benzinky dobít půl baterky, co... 🤣🤣🤣
Přesně. Protože každý inteligentní člověk si kupuje velkou limuzínu aby co 200 km stavěl na půl hodiny u špinavé smradlavé benzinky dobít půl baterky, co... 🤣🤣🤣
@Radovan Krejčíř
V téhle generaci si vybrat nejde. Jedno z nejošklivějších BMW poslední doby (o prvenství se přetahuje hlavně s XM) a chybí mu dvanáctiválec. Líp už bylo.
V téhle generaci si vybrat nejde. Jedno z nejošklivějších BMW poslední doby (o prvenství se přetahuje hlavně s XM) a chybí mu dvanáctiválec. Líp už bylo.
@Barry Lyndon
Zato tvojí řečí kombinace zkratopohonu, tedy pohon i7 z elektrorikše je dokonalost sama, viď 🤣🤣🤣
Zato tvojí řečí kombinace zkratopohonu, tedy pohon i7 z elektrorikše je dokonalost sama, viď 🤣🤣🤣
@rohYpnol Kombinace auta za cca 4 mega a "motoru z multikáry" mi prostě nedává vůbec žádný smysl. 😊
O třídu níž pro to taky nemám pochopení, ale přece jen to není takový bizár.
Ono tohle auto je vůbec svérázný. Tím jak ušetřili za standardní verzi a je pouze prodloužená, auto jaksi evokuje potřebu vlastního řidiče. Kolik majitelů ho ale reálně má... 😊
O třídu níž pro to taky nemám pochopení, ale přece jen to není takový bizár.
Ono tohle auto je vůbec svérázný. Tím jak ušetřili za standardní verzi a je pouze prodloužená, auto jaksi evokuje potřebu vlastního řidiče. Kolik majitelů ho ale reálně má... 😊
@johny555
Proč? Protože úplně jednoduše nabídne vyšší uživatelský komfort, a ve výsledku je mnohem lepší a vhodnější pro ty, kteří 7er budou využívat k primárnímu účelu, tj. točit s velkou limuzinou velké km.
Proč? Protože úplně jednoduše nabídne vyšší uživatelský komfort, a ve výsledku je mnohem lepší a vhodnější pro ty, kteří 7er budou využívat k primárnímu účelu, tj. točit s velkou limuzinou velké km.
@Man Ký
No, chápu že i v zeměpisu jsi slabý, když nejdál jsi dojel možná tak do Brna 🤣🤣🤣...
Ale například jen z Bolzana do Reggio di Calabria to máš 1300 km, nebo z Barcelony do Malagy 1000 km ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No, chápu že i v zeměpisu jsi slabý, když nejdál jsi dojel možná tak do Brna 🤣🤣🤣...
Ale například jen z Bolzana do Reggio di Calabria to máš 1300 km, nebo z Barcelony do Malagy 1000 km ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@DonVito
Ne. Normální člověk si nekoupí i7 za vlastní.i peníze. Naprosto pravdivé tvrzení. Fakt se bavím, co na tom kdo může nechápat 🤣🤣🤣
Ne. Normální člověk si nekoupí i7 za vlastní.i peníze. Naprosto pravdivé tvrzení. Fakt se bavím, co na tom kdo může nechápat 🤣🤣🤣
@Radovan Krejčíř Tak este raz, nikto normalny si nekupi nove bmw i7 za svoje peniaze. Pisal si tu nieco o inteligentoch, pozeram, ze si skor hlupak. My spolocny jazyk nenajdeme
Nechápu proč, ale proč třeba u Peugeotu odchází nádržka močoviny a chtějí za to 25t? Proč nejde DPF spustit ručně? Regenerace na konci jízdy je provokace.
@ptr078 Vůbec na něj nereaguj. Ten vždy přijde a kopne si do někoho a čeká na reakci. U mne a jiných má smůlu. Žádná reakce 😁
@Lempl Klaun 🤣 raz som z plzne, raz z hornych uhrov, tak sa uz rozhodnite. neviem ci si schopny spracovat prazdnou hlavou, ze existuju aj ine miesta na tejto planete ako tebou dookola spominana plzen.
@KANKUNEN zrovna mne to potkalo u Citroena, auto stoji v servisu. Citroen ale uznal kulanci, celou nadrz zaplati, stejne jako cast prace. Tot vse diky malemu najezdu a kratke lhute po zaruce..
@rohYpnol ako nepochybujem, že sa nájdu majitelia, čo s tým jazdia denne stovky km naraz. Ale rovnako veľa bude majiteľov, ktorí s tým vozia ľudí z letiska do hotela alebo niečo podobné...
@MrBeranek Přesně tak, tohle jedno z nejošklivějších aut historie automobilového průmyslu.
@johny555
BTW. Dacia Spring má luxusní pohon, jo?!? 🤣🤣🤣
Ale jo, v Somálsku je elektřina luxus 😅 A diky EU bude možná brzy luxus i elektřina u nás 🤣🤣🤣
BTW. Dacia Spring má luxusní pohon, jo?!? 🤣🤣🤣
Ale jo, v Somálsku je elektřina luxus 😅 A diky EU bude možná brzy luxus i elektřina u nás 🤣🤣🤣
@Mikesus Tak este miketrus tu chybal a banda koko...tú je kompletna... hlavne ze vies kolko mam penazi ..... 😂
Hezký test. Dobře popsáno.
Ano, jediná správná motorizace, kdo si kupuje BMW 7 za tím účelem, za jakým primárně vznikla. Velká limuzína točí velké kilometry. A neni nic lepšího než velká limuzína s dieselem.
Mimochodem, obliba dieselu u velkych limuzín a SUV vznikla právě diky tomu, že najede 1000 km na jednu nádrž a majitel nemusel k benzince každých 600 km. To byl ten důvod, nikoliv ušetřené kačky za km...
Takze proč by takový člověk volil i7, se kterým bude na dobíjecí stanici u benzinky ne co 600 km, ale každých 250 km... 🤣🤣🤣
Ano, jediná správná motorizace, kdo si kupuje BMW 7 za tím účelem, za jakým primárně vznikla. Velká limuzína točí velké kilometry. A neni nic lepšího než velká limuzína s dieselem.
Mimochodem, obliba dieselu u velkych limuzín a SUV vznikla právě diky tomu, že najede 1000 km na jednu nádrž a majitel nemusel k benzince každých 600 km. To byl ten důvod, nikoliv ušetřené kačky za km...
Takze proč by takový člověk volil i7, se kterým bude na dobíjecí stanici u benzinky ne co 600 km, ale každých 250 km... 🤣🤣🤣
@Ada je zase tady samozrejme, predpovedam budúcej generácii sedmičky Diesel, manuál a hlavne ručku
@Mikesus Napsal inteligent co zaperlil v článku každá tuna navíc....tam jsi svým vyblitekem předvedl inteligenci. Ostatně také jsi stáhl ocásek a už jsi tam svá moudra nevypoustel.Bylo to tam ti vysvětleno velice dobře. Ještě doporucujes při delším cestování BEV nenabíjet na rychlých nabíječkách kvůli pauze aby byla dostatečně dlouhá . Méně zdatný inteligent ( čti debil) jako ty moc společnosti také nepřinese 😁
Jako z Prahy do Parize na jednu nadrz je pekny. Ale moc mi to nepomuze kdyz pojedu az do Barcelony.
@Mikesus pri mku sa odhaduje pokles hodnoty za 5 rokov 80%. Takze to mas stratu cca 130 000k. Uprimne, viem 130k otocit lepsie 😂. A neriesit taky pokles hodnoty auta, bud si za vodou alebo blby. Btw uz som pocul nejednu celebritu vyplakavat, ked zistila hodnotu svojho rr spectre
@kesumb
Jak dlouho tu na sebe budeš prášit, že nejsi schopný ani pochopit tak jednoduchou věc jako že existují koeficienty?!? Fakt ti to už dávno není blbý?!? 🤣🤣🤣
Jak dlouho tu na sebe budeš prášit, že nejsi schopný ani pochopit tak jednoduchou věc jako že existují koeficienty?!? Fakt ti to už dávno není blbý?!? 🤣🤣🤣
@Man Ký
neviem aku mas skusenost ty, ale co ja poznam ludi, ktori pouzivali/pouzivaju motorizaciu 40d resp 30d tak su to vacsinou firiem o niekolkych desiatkach az stovkach zamestnancov, ktori casto jazdia na pobocky alebo za obchodnymi partnermi. Ale tvoju skusenost s albancami ti samozrejme neberiem 😊
neviem aku mas skusenost ty, ale co ja poznam ludi, ktori pouzivali/pouzivaju motorizaciu 40d resp 30d tak su to vacsinou firiem o niekolkych desiatkach az stovkach zamestnancov, ktori casto jazdia na pobocky alebo za obchodnymi partnermi. Ale tvoju skusenost s albancami ti samozrejme neberiem 😊
@johny555 Luxusní pohon je právě spalovací motor, ať už dieselový, či benzínový, nikoliv elektrický, který je výrobně i vývojově podstatně jednodušší a nevyžaduje žádný zvláštní um. Obzvlášť u značek jako je BMW, které jsou svými motory pověstné, působí označení elektrického pohonu za luxusní jako špatný vtip.