Novinky
KANKUNEN                    
        11
    
        @rohYpnol  Zajímavé to máš v hlavě, já uznávám, že GD je veden špatně. Ale smysl má. Rusák vede válku, napadl cizí stát a tím se nám zdražily energie taky. To nekritizuješ.
        Přejít do diskuze
    
        Zdrojem blbé nálady je rozeštvávací rétorika východní propagandy, co viní vše západní 😊 Proč to jiné automobilky umí udělat a prodávají tady auta ? 😁 @rohYpnol
        Pujdu se podívat, PHEV je zajímavá volba, škoda, že na rozdíl od P5008 nemá možnost 7 místné verze, protože to auto je na svou cenu velmi slušné prostorností. Bratru za 780 tisíc 7 místné MPVSUV se jentak nesežene.... Citroen má proti tomu konvenční interiér, což je za mne plus. Základní motor asi neurazí, nenadchne, ale za ty peníze na takové velké auto asi nemám námitku (nejel jsem s tím, chci zkusit). Velká škoda je, že nenabízí něco mezi 1.2 PT a PHEV, třeba silnější HEV s 1.6 tkou (bývala verze 180k, už neni), s cenou kolem 800 - 850 t a možností AWD a bylo by to hned zajímavější. Takto to prostě z konkurenční tabulky válcuje Ravka, dát mega, chci motor, nemám mega a nepotřebuju co největší auto ? chci taky motor a koupim Kugu 2.5 .
PHEV 1.6 jsem zkoušel v silnější verzi 160kw a zmatkovala převodovka, tady to má nižší výkon, tak to snad bude i mít opravený SW převodovky.
PHEV 1.6 jsem zkoušel v silnější verzi 160kw a zmatkovala převodovka, tady to má nižší výkon, tak to snad bude i mít opravený SW převodovky.
        @Frfla Nechoď ani sem, stejně furt pindáš nějaké negativismy. Frfla, zdroj bezdůvodné špatné nálady.
        To je zmatek, tak nakonec z hmyzí šaškárny nic nezbylo a ten hezčí Peugeot má najednou nabubřelý ksicht, interiér na ruby a hnusná kola.
        @rohYpnol 
Blbá nálada má vždy své důvody: EU, EC, EV, GD, IQ… Ale lidský talent obviňovat vše kolem, aniž by spatřil vlastní bezmoc, je skutečně mistrovský 👍
Blbá nálada má vždy své důvody: EU, EC, EV, GD, IQ… Ale lidský talent obviňovat vše kolem, aniž by spatřil vlastní bezmoc, je skutečně mistrovský 👍
        Tyhle hejty vasi skupiny tu byly pred GD a budou i po nem, je to hejt z principu, ani tomu nerozumite 😊 uz mockrat jsme tuto debatu vedli. Toto rozestvava spolecnost..@rohYpnol
        @traveldrive 
Spis nekdo je slepej jak patrona.
cs.m.wikipedia.org/…C3%AD_v%C3%A1lka
např. psychologické operace, informační válka a propaganda, kybernetické útoky, kriminální a teroristické aktivity
Ja vim, ze v tvem svete se toto nedeje. Vsichni maji Slovaky radi a nikdo jim nechce ublizit.
Spis nekdo je slepej jak patrona.
cs.m.wikipedia.org/…C3%AD_v%C3%A1lka
např. psychologické operace, informační válka a propaganda, kybernetické útoky, kriminální a teroristické aktivity
Ja vim, ze v tvem svete se toto nedeje. Vsichni maji Slovaky radi a nikdo jim nechce ublizit.
        Proc VW kdyz je tu skvela a spolehliva Ravka a Kuga s awd i hybridem, pro lidi co nepotrebuji tdi skvela volba, ale stellantis ma jednu vyhodu, skoda ze si necetl co pisu. Nabizi za 800 tis 7 mistne SUV, VW ma az Tayron a ten je od mega a to je docela rozdil a pochybuji, ze zaklad i 1.5 tsi bude o 200 tisic lepsi. Spolehlivost pak u obou znacek diskutabilni.. pro 5 je tu Rav/Kuga. PHEV od VW s 1.5 dekuji, ale to fakt ne, ten se zatim moc nepredvedl a testovacim jezdcem byt nechci za ty penize.. 2.0 tsi super, ale osobne bych si to radsi dal do Passata, tam to bude precijen uspornejsi @rohYpnol
        @kari.laz 
Nějak vám vypadl elektromotor. Je vám málo 157 kW/343 Nm nebo dokonce 170 kW/343 Nm?
Nějak vám vypadl elektromotor. Je vám málo 157 kW/343 Nm nebo dokonce 170 kW/343 Nm?
        @traveldrive 
Cíle hybridní války
Základním cílem hybridní války je subverze, ta se skládá z těchto etap
demoralizace cílové společnosti
následná destabilizace
následné vyvolání krize
následné převzetí kontroly nad cílovou společností vnitřními silami napojenými na útočníka
Stejný koncept používal po celou dobu své existence Sovětský svaz vůči Západu, nové informační technologie spojené s internetem ale efekt znásobily a přinesly tak do konceptu novou kvalitu a nebezpečnost.
Nemas zac za dovzdelavani se zde...
❤️
Pochopils tento text???
Cíle hybridní války
Základním cílem hybridní války je subverze, ta se skládá z těchto etap
demoralizace cílové společnosti
následná destabilizace
následné vyvolání krize
následné převzetí kontroly nad cílovou společností vnitřními silami napojenými na útočníka
Stejný koncept používal po celou dobu své existence Sovětský svaz vůči Západu, nové informační technologie spojené s internetem ale efekt znásobily a přinesly tak do konceptu novou kvalitu a nebezpečnost.
Nemas zac za dovzdelavani se zde...
❤️
Pochopils tento text???
        @rohYpnol 
Netapetuji, protože karikatura mého nevkusu je živější než vaše vážná reprodukce vkusu
❤️
Netapetuji, protože karikatura mého nevkusu je živější než vaše vážná reprodukce vkusu
❤️
        @rohYpnol 
Kdybych s vámi souhlasil, můj nevkus by okamžitě proměnil vaše zděšení v komickou absurditu, a toho se raději vyhýbám
❤️
Kdybych s vámi souhlasil, můj nevkus by okamžitě proměnil vaše zděšení v komickou absurditu, a toho se raději vyhýbám
❤️
        5008 je stejna a ma to, je to dost prostorne na stejne platforme jako c5/grandland a za ty penize zajimave.. o tom pisu @rohYpnol
        @rohYpnol 
Jsem král nevkusu, co se baví; vaše tapety, hnoje a puklé zvony nechávám čtenářům jako komickou recenzi vaší vážnosti 👍
Jsem král nevkusu, co se baví; vaše tapety, hnoje a puklé zvony nechávám čtenářům jako komickou recenzi vaší vážnosti 👍
        @mimomisu jj, a mimo mísu je s těmi politickými názory poměrně dlouho, možná bys mu měl půjčit nick 😉
        @rohYpnol 
Můj nevkus je mi stálou radostí, váš vkus vám může být útěchou, a tím je vše řečeno.
❤️
Můj nevkus je mi stálou radostí, váš vkus vám může být útěchou, a tím je vše řečeno.
❤️
        Budu se znova a znova opakovat, ale chybí tomu motor.
Tříválcová chrchla a nebo PHEV. Nic normálního v nabídce.
Tříválcová chrchla a nebo PHEV. Nic normálního v nabídce.
        Uff... ano, NAPSAL,  psal sem, že škoda, že neni 7 místná VERZE, takže pro někoho, takže ještě jednou, to znamená, že je škoda, že C5 nenabízí "prodlouženou" 7 místnou VERZI - je to totéž, co si teď napsal, jsi jediný, kdo to nepochopil. Přečti si prosím, moc prosím, původní příspěvek, co jsem psal, díky.@rohYpnol
        @kari.laz No jo, chtělo by to alespoň mild hybrid s 1,6PT 132kW a byl by klid. Pak by to bylo celkem zajímavé auto 😉
        @Ozzman 
Co rozeštvává splečnost? Greendeal. 2035. Lidi jako Nutelín, co prosadil greendeal. Lidi, co označují opozici za proruské hrozby a ohrožení demokracie.
Mimochoem, Brusel - Evropský parlament bude debatovat a následně hlasovat o dvou vysloveních nedůvěry Ursule von der Leyenové a její Evropské komisi již na svém následujícím plenárním zasedání, které se koná od 6. do 9. října ve Štrasburku.
Co rozeštvává splečnost? Greendeal. 2035. Lidi jako Nutelín, co prosadil greendeal. Lidi, co označují opozici za proruské hrozby a ohrožení demokracie.
Mimochoem, Brusel - Evropský parlament bude debatovat a následně hlasovat o dvou vysloveních nedůvěry Ursule von der Leyenové a její Evropské komisi již na svém následujícím plenárním zasedání, které se koná od 6. do 9. října ve Štrasburku.
        Na mě je to moc levný a silný. Počkám, až budou dělat 2 válec 0.5l a cena bude min.  kolem 800k. Jinak do toho nejdu.
        @DonVito To sa niekto namakal, než to vymyslel... Ak toto nazývaš vzdelaním, tak mi ťa je sakra ľúto. Ale ak už chceš vzdelávať, prečo EÚ robí to samé doma vlastným členom?
        Jo, celý Stellantis nemá nic mezi 1.2 PT a 1.6 PHEV, možná kdyby tu 1.2 trochu víc nadopovali elektrem jako Renault a dali tomu sympatickou cenovku, mohlo by to byt taky lepší, než 107 kw, protože třeba 1.2 ETECH 200 jede už slušně dynamicky, ten jsem zkoušel @ericn
        @Ozzman Víš jak. Já měl 1G P5008 s 1,6THP 115kW a jezdila skvěle, jen měla problémy s karbonizací (2x za 100tis km jsem čistil) a rozvody se dělali nezvykle brzo (80tis km), ale uživatelsky skvělý motor a na auto v pohodě stačil 😉 Chtěl jsem 2Gen, kde už byla tuším třetí generace, už 1,6PT se 121kW, ale bohužel už ten přiblblý i-cockpit a vyrostla brutálně cena, skoro na "double" s tímto motorem. Tj když by udělali 1,6PT 132kW jako mHEV tak by to vylo fajn a nepřehnali by cenu (jak to umí), tak by jim rodiny rvali ruce 😉
        @Ozzman 
Ne, není to stejné. C3 Aircross má taky 5/7 místná VERZE a žádná PRODLOUŽENÁ verze není a neexistuje.
Napsal jsi "škoda, že na rozdíl od P5008 nemá možnost 7 místné verze, protože to auto je na svou cenu velmi slušné prostorností.". Tak laskavě čti prvně ty co jsi sám napsal. Já reaguji jen na to, co píšeš.
Ne, není to stejné. C3 Aircross má taky 5/7 místná VERZE a žádná PRODLOUŽENÁ verze není a neexistuje.
Napsal jsi "škoda, že na rozdíl od P5008 nemá možnost 7 místné verze, protože to auto je na svou cenu velmi slušné prostorností.". Tak laskavě čti prvně ty co jsi sám napsal. Já reaguji jen na to, co píšeš.
        @DonVito 
Přesně. Hlasování o nedůvěře EK je taky hybridnáí válkou Ruska viď ty... 😁 jsi k smíchu.
Každou kritiku jen označuješ proruskýma nálepkama. Přitom tím jen rozeštváváš společnost a ohrožuješ demokracii. Jsi přesně ten nácek, který začal na židy špendlit hvězdu.
Přesně. Hlasování o nedůvěře EK je taky hybridnáí válkou Ruska viď ty... 😁 jsi k smíchu.
Každou kritiku jen označuješ proruskýma nálepkama. Přitom tím jen rozeštváváš společnost a ohrožuješ demokracii. Jsi přesně ten nácek, který začal na židy špendlit hvězdu.
        Já ti nevím, zcela upřímě, být P5008 s jiným motorem za 800-900 tisíc, vážně uvažuji, že bych prodal auto a koupil ji, protože ten prostor by se mne hodil. Variabilita interiéru je v této cenové hladině luxusní a jako rodinné auto to fungovat bude, když potřebuješ, z podlahy vylezou další 2 sedačky, aby si odvezl děcka i bábu na hlídání. Chápu oblibu těchto aut, nechápu, že to skoro nikdo už nedělá. Interiér je zvláštní (proto říkám, škoda, že C5 s konvečnějším interiérem nenabízí také tuto delší 7 místnou verzi), na druhou stranu se mi líbí materiály a zpracování a to i v nižších výbavách. Abych to vyměnil, tak by tam musel být alespoň 200-250k HEV s plnotučným spalovákem 1.8-2.5l, který zajistí dost výkonu při dobíjení baterky a podobně. Renault se začíná učit z chyb, snad a taky už k 1.2Tce a 1.6 atmo přidal 1.8, snad dodá i 2.0 a PSA se inspiruje @ericn
        Platforma stejná, motory stejné, že se liší trochu karosiere, no to se tak někdy dělá, aby auta nebyla stejná. Ještě jednou si přečti, co píšu, že je ŠKODA, ,že C5 není taky pro 7 jako sesterský P5008 a že 5008 je za ty peníze zajímavá volba i s 107kw motorem, protože Tayron s 110kw motorem stojí ne o nemalých 200 (to je 5 místný), ale 300 tisíc více a to je dost podstatný rozdíl. Takže JÁ VÍM, ŽE C5 JE TROCHU MENŠÍ, ale C5 je  sesterské auto k 5008. Žádné jiné takto velké auto s takovým cenovým odstupem, jako je 5008 se nenabízí mimo dodávek a to je bohužel jiná liga @rohYpnol
        @wakantanka 
Zodpovědná politika je největší pokles reálných mezd v OECD... Zodpovědná politika je zvýšení dluhu o 1200 mld...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ty jsi vážně vydlabaný jak necky.
Zodpovědná politika je největší pokles reálných mezd v OECD... Zodpovědná politika je zvýšení dluhu o 1200 mld...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ty jsi vážně vydlabaný jak necky.
        @rohYpnol Ale netrep, ekonomika vám rastie, dlh nestúpa, ceny máte nižšie ako my, takže najhorší nie ste. Ale chápem, že zodpovedná ekonomická politika ľuďom ktorí ekonomike nerozumejú je proste proti srsti...
        @Ozzman 
Ach jo. Proč ti zase musim vysvětlovat jak jsi mimo...
C5 Aircross má délku 4652 mm
5008 má délku 4791 mm
Tayron má délku 4792 mm
C5 Aircross je o 14 cm kratší. To je značný rozdíl, zvlášť ve 3. řadě...
Ach jo. Proč ti zase musim vysvětlovat jak jsi mimo...
C5 Aircross má délku 4652 mm
5008 má délku 4791 mm
Tayron má délku 4792 mm
C5 Aircross je o 14 cm kratší. To je značný rozdíl, zvlášť ve 3. řadě...
        @KANKUNEN 
Rusko útočí na vše, co na Západě funguje. Chce nás rozložit zevnitř a snaží se nám namluvit, jak hloupí zde jsme a jak špatný pokrok si vybíráme. (Jistě, lepší je na druhé útočit, než přiznat svoji zaostalost a vybudovat u sebe alespoň silnice a chodníky, že…).
www.irozhlas.cz/…r_2404051200_edr
Rusko útočí na vše, co na Západě funguje. Chce nás rozložit zevnitř a snaží se nám namluvit, jak hloupí zde jsme a jak špatný pokrok si vybíráme. (Jistě, lepší je na druhé útočit, než přiznat svoji zaostalost a vybudovat u sebe alespoň silnice a chodníky, že…).
www.irozhlas.cz/…r_2404051200_edr
        @Horký Rom  
Jsi tapety král,
co na slušneho si hrál.
Však píšeš hnoje,
svoje ubohé,
názory a postoje.
Misto v diskusi
zbytečné pro nick horký rom,
čtenář ztrácí iluzi,
pokaždé zhatí diskusi,
zní jak puklý zvon.
Jsi tapety král,
co na slušneho si hrál.
Však píšeš hnoje,
svoje ubohé,
názory a postoje.
Misto v diskusi
zbytečné pro nick horký rom,
čtenář ztrácí iluzi,
pokaždé zhatí diskusi,
zní jak puklý zvon.
        @ericn 
Ja vím. Jsem mimo. PRO hujery. Jen čas vždy ukáže že jsem měl naprostou pravdu 🤣🤣🤣
Ja vím. Jsem mimo. PRO hujery. Jen čas vždy ukáže že jsem měl naprostou pravdu 🤣🤣🤣
        @KANKUNEN 
Kritizuji to, co je aspoň teoreticky v naší moci nějak ovlivnit. A hlavně - pro ostatní země válka neplatí nebo co? Protože já kritizuji to, jak jsme horší než ostatní země. Jsme nejhorší z OECD. Diky Nutelínovi.
A kdo chce kritizovat Rusko, tak by měl zároveň s tím kritizovat i Ukrajinu a EU a jejich kroky, které válce předcházely.
Kritizuji to, co je aspoň teoreticky v naší moci nějak ovlivnit. A hlavně - pro ostatní země válka neplatí nebo co? Protože já kritizuji to, jak jsme horší než ostatní země. Jsme nejhorší z OECD. Diky Nutelínovi.
A kdo chce kritizovat Rusko, tak by měl zároveň s tím kritizovat i Ukrajinu a EU a jejich kroky, které válce předcházely.
        @Horký Rom 
Nejhorší co by mohlo nastat je, kdyby jsi se mnou souhlasil. Hned bych se zděsil kde jsem udělal chybu.
Nejhorší co by mohlo nastat je, kdyby jsi se mnou souhlasil. Hned bych se zděsil kde jsem udělal chybu.
        @Ozzman 
Není jediný důvod, proč volit Stellantis. VW nabízí vše, co dává smysl a u Stellnatis nenajdete. Má 2,0 TDI. Má AWD. Má 2,0 TSI. A v základu stále slušnýR4 1,5 TSI. Případně PHEV.
Není jediný důvod, proč volit Stellantis. VW nabízí vše, co dává smysl a u Stellnatis nenajdete. Má 2,0 TDI. Má AWD. Má 2,0 TSI. A v základu stále slušnýR4 1,5 TSI. Případně PHEV.
        @Ozzman 
Napsal jsi "škoda, že na rozdíl od P5008 nemá možnost 7 místné verze, protože to auto je na svou cenu velmi slušné prostorností.".
Gameover.
Napsal jsi "škoda, že na rozdíl od P5008 nemá možnost 7 místné verze, protože to auto je na svou cenu velmi slušné prostorností.".
Gameover.
        @DonVito Bla bla bla. Drvivá väčšina prípadov sú výmysly; v móde je bez uvažovania pripísať Rusom na vrub čokoľvek.
        @Ozzman 
Ano, právě že píšeš že je škoda, že C5 není 7-místná. A já ti jasně doložil, že je nesmysl aby C5 byla 7-místná, protože na to prostě je malá.
Kdyby jsi napsal, že je škoda, že není C5 i v prodloužené verzi jako 7-místná, tak by platilo to co teď píšeš. Ale to jsi nenapsal.
Ano, právě že píšeš že je škoda, že C5 není 7-místná. A já ti jasně doložil, že je nesmysl aby C5 byla 7-místná, protože na to prostě je malá.
Kdyby jsi napsal, že je škoda, že není C5 i v prodloužené verzi jako 7-místná, tak by platilo to co teď píšeš. Ale to jsi nenapsal.
        @ericn pořádné motory už nečekejte, obzvláště ne od Stellantisu, pokud něco přijde tak to bude jen další variace 1,2l Puretechu .....
        @Ozzman no nevim, P5008 je až moc cirkusácká a hlavně ten interiér není stravitelný pro každého a její hlavní problém je opět pohon. Ta 1.6PT 132kW prostě chybí 😋 Ale to se opakují…
        @Ozzman 
Česko je nyní hlavním terčem ruské dezinformační války, velmi přehledně (a děsivě) o tom píše nová analýza webu Vo😜ot, který dokonce mluví o tom, že „Ruská kampaň v Česku je mnohem větší, než jste si mysleli“.
www.vo😜ot.cz/…jste-si-mysleli/
P.S. Vox pot jediným slovem.
Česko je nyní hlavním terčem ruské dezinformační války, velmi přehledně (a děsivě) o tom píše nová analýza webu Vo😜ot, který dokonce mluví o tom, že „Ruská kampaň v Česku je mnohem větší, než jste si mysleli“.
www.vo😜ot.cz/…jste-si-mysleli/
P.S. Vox pot jediným slovem.