Novinky
auto je to věru hnusné, ale má aspoň na výběr slušné spalovací motory narozdíl od bídné nabídky u Stellantisu
@del42sa ten nový designový jazyk Kie nesluší a to žádné 🤢
@ericn stačí najmout jiné designéry a bylo by po problému
@del42sa Otázkou je, či to Kórejčania vidia ako problém. Začínam mať pocit, že európsky trh nie je pr enich zvlášť zaujímavý. Už nechcú robiť autá zvlášť pre Európu, len k nám dovezú to, čo už navrhli pre niekoho iného a marketing zapracuje na tom, aby sme to chceli.
Musím povedať, že ceed je skutočne neporovnateľne sympatickejšie auto, táto pokrkvaná obludka vo mne nevzbudzuje ani najmenšie sympatie. Ale človek dnes asi veľmi nenavyberá, nie je veľmi z čoho. Ktovie, čo si za to budú pýtať, dá sa predpokladať, že to nebude žiadna ľudovka ani v základe.
Musím povedať, že ceed je skutočne neporovnateľne sympatickejšie auto, táto pokrkvaná obludka vo mne nevzbudzuje ani najmenšie sympatie. Ale človek dnes asi veľmi nenavyberá, nie je veľmi z čoho. Ktovie, čo si za to budú pýtať, dá sa predpokladať, že to nebude žiadna ľudovka ani v základe.
@ericn a mně tady poprvé nevadí (byť teda bez nějakých prvků bych se klidně obešel, třeba ty "čtvercové" rámečky po stranách dole vepředu jsou tam navíc)
@del42sa
Já si v motorizacích nevyberu. Líbit se to asi bude málokomu. Stačí nasadit vysokou cenu a pohřbí to úplně.
Já si v motorizacích nevyberu. Líbit se to asi bude málokomu. Stačí nasadit vysokou cenu a pohřbí to úplně.
@Tycoon Největší zvěrstvo je ten povinný automat u toho čtyřválce!
P.S. Design to má velmi podivný. Jen totální designový blbec může udělat světlomety a koncové svítilny hluboko zapůštěné směrem dolů a na "rozích" karoserie, které jsou zdaleka nejzranitelnější!!! Oprava každého šikmého městského drbance bude stát majlant!
P.S. Design to má velmi podivný. Jen totální designový blbec může udělat světlomety a koncové svítilny hluboko zapůštěné směrem dolů a na "rozích" karoserie, které jsou zdaleka nejzranitelnější!!! Oprava každého šikmého městského drbance bude stát majlant!
@Tycoon dvě verze 1,6l normálního čtyřválce 110kW a 132kW, a později 2,5l HEV motor, to je něco o čem si v Stellantisu mohou nechat jen zdát ....
www kia-e😜ress cz/tiskove zpravy/nova generace hybridniho systemu nastoluje nove standardy vykonu a hospodarnosti
www kia-e😜ress cz/tiskove zpravy/nova generace hybridniho systemu nastoluje nove standardy vykonu a hospodarnosti
Tak tohle fakt nechceš.
@KANKUNEN Přesně tak. Vnucování "globálních" modelů Evropanům vždycky dopadne špatně. Cee´d v několika generacích Kia ušila přesně na míru evropských zákazníků a designovala podle jejich vkusu. A nezapomněla ani veledůležitou verzi kombi. A prodeje pak měly po dlouhou řadu let velmi dobré. Proč v tom sakra Korejci nepokračují?!!!
@Arese Lebo im to za to nestojí. Myslíš, že keby cítili šancu, nešli by do toho po hlave? EÚ si sama zatvára dvere.
@Arese to je jednoduché. Je pro ně lepší odepsat pár trhů u globálního modelu, než dělat na míru auto trhům, kde se neví, na co se vlastně bude jezdit. Tohle auto je hotové. Nový ceed není a mohlo by se stát že by nemusel ani dokončit životní cyklus. A nebo mohl. To dnes nikdo neví.
@Don Seladon
S tím odepsání několik trhů, to je pravda. Jenže Kia má v Evropě lokální závod a potřebuje ho mít vytížený.
Navíc alternativou globálního K4 není pouze nový Ceed v nejisté Evropské budoucnosti l. Nejlogičtější variantou v takových podmínkách je pokračování starého Ceedu.
S tím odepsání několik trhů, to je pravda. Jenže Kia má v Evropě lokální závod a potřebuje ho mít vytížený.
Navíc alternativou globálního K4 není pouze nový Ceed v nejisté Evropské budoucnosti l. Nejlogičtější variantou v takových podmínkách je pokračování starého Ceedu.
Ale jo, mne se libi. Bude i klasicky kombik nebo jen tento prodlouzeny hatchback? V motorizaci bych si taky vybral, otazkou je cena.
Na foto podobi akosi siroko a placato ... predne obludne svetla posadene proklate nizko a rozliate v kazdej spare ako chobotnica .... wtf?... ako no neviem ( dnes frcia male svetlomety a posadene co najvyssie ) ... pritom facelift stonicu je vyslovena supa ... ale toto? A este predpokladam ze to bude drahsie ako doterajsi ceed... ono uz v cene octavky to fakt trhak nebude... este nam bude za ceedom smutno... uvidime dokedy este pofrci xceed ale stejne som prekvapeny ze kia sa ceedu zbavuje prave teraz ked je stale vo forme a zreje ako vino.... su tahy ktorymi korejci fakt vedia prijemne prekvapit ... asi ako aj ten facelift stonicu ktory zrazu vyzera ako uplne movy model ale v tomto pripade ozaj bude K4 z mexika tou spravnou nahradou za europsky ceed? ... podla mna ani nie... skor to vyzera na jedno z mala tych menej prijemnych korejskych prekvapeni... ano aj tie uz u korejcov zacinaju akosi pribudat
@3_diamanty Hlavne sú svetlá na tých najeksponovanejších (ktorý pablb vymyslel, že x a p sa vždy prepíšu na smajlík?) miestach, aby sa pri prvom ťukanci hoci na prakovisku, hneď rozbili. To isté som vyčítal aj Citroenu C4, ale pri facelifte tie svetlá prepracovali k lepšiemu.
@3_diamanty Ja to vidím tak, že chcú v Európe nahradiť nielen Ceed ale aj Optimu jedným už vyvinutým modelom. Doteraz s ničím nešliapli vyslovene vedľa. Uvidíme ako to vezme trh. Aj u Stonicu keď prišiel som si klepal na čelo, že kto si toto vedľa Ria kúpi a voilá kým Rio ako tak prežíva, Stonic dostal rozsiahly facelift a frčí o dušu.
Je tu spousta komentářů, jak je to škaredé auto, ale stejně bude nakonec rozhodovat cena. Pokud bude atraktivní, prodávat se to bude a jak to začne jezdit po ulicích tak si na tu vizáž lidi zvyknou, protože to podle mne není až takový extrém jako třeba SsangYong/KGM. Výrobců, kteří nabízejí v nižší střední 1,5-1,6 turbobenzín už moc nezbylo, a např. u Octavie ty tučné pokuty za nadlimitní CO2 vedly k šetření na materiálech uvnitř a špatnému odhlučnění ve prospěch nízké váhy. V rozumné střední výbavě stojí Octavia/Leon 750+t.Kč, takže když se K4 dostane pár desítek tisíc pod, tak může nezanedbatelnou část tohoto tržního segmentu získat.
@Rosta Jež
Málokdo si koupí auto, které se mu nelíbí. I kdyby ho měl soused.
Vem si, jak špatně se prodávala oproti předchozí generací třeba Fabia II. Měla nižší ceny než předchůdce, na silnicích jich bylo poměrně dost, protože to kupovaly firmy do fleetů. Ale soukromníci to nekupovali a dnes je Fabia II na silnicích vzácnější než Fabia I. A dvakrát podtrženo to platí pro Roomster.
Málokdo si koupí auto, které se mu nelíbí. I kdyby ho měl soused.
Vem si, jak špatně se prodávala oproti předchozí generací třeba Fabia II. Měla nižší ceny než předchůdce, na silnicích jich bylo poměrně dost, protože to kupovaly firmy do fleetů. Ale soukromníci to nekupovali a dnes je Fabia II na silnicích vzácnější než Fabia I. A dvakrát podtrženo to platí pro Roomster.
@Tycoon Tak tak, Roomster byl naprostá designová katastrofa. Ještě dnes, když ho vidím, se mi z něj zvedá pajšl. 🤮
@Tycoon Toto snad není až tak škaredé jako Fabia II nebo Roomster. Jasně, ten spojler a žebrování pod nárazníkem se opravdu moc nepovedlo, ale jako celek to podle mne není úplná katastrofa. Proto si myslím, že se prodeje budou odvíjet od nastavené ceny, protože základ - 4-v. motor o rozumném objemu - tam je, takže to nepojede úplně špatně i tomu, kdo nechce kupovat komplikovaný hybridní pohon se slabým spalovákem a dopomocí elektromotorem. A mezi náma, Korejci už v některých nových modelech umí dosahovat nižšího hluku v kabině než Škodovka. Chtěl jsem domů koupit Karoqa/Leona/Atecu, ale před téměř 4 lety kluci nevěděli, co by za ta (kolikrát chabě vybavená) auta chtěli, tak jsem to riskl a ženě s dcerami nakonec koupil vystaveného XCeeda 1.5 118kW s multilinkem vzadu. Jezdí, slouží, funguje, nekazí se. Absolutně žádný problém, nic. Za to s infotainmentem od VW jsem si párkrát užil svoje, než během snad 2 let opravili většinu chyb.
@Rosta Jež Myslím, že si silný optimista. Odhadujem, že tam niekde bude K4 začínať. Ak aj nie vyššie.
@traveldrive jestli bude stejně drahá jako Octavia kombi, tak s tím díru do světa neudělají. Kdyby měli 1.2t-gdi s manuálem, tak by to bylo určitě lepší a životaschopnější než 1.0 85kW, které bude dobré tak akorát pro reklamu typu "už za cenu od..". 1.6t-gdi bude samozřejmě dražší o dvojspojku, protože k tomu manuál nelze. Nicméně jestliže současná Octavia kombi 1.5tsi dsg s vyhříváním (volant, sedačky) a LED světly jde reálně koupit za 700-750 tis.Kč (30-32 tis.Eur), tak o něco menší, byť novější K4 zákonitě nemůže být dražší.
Je to opravdu hnusné auto..🫣🫤 Po perfektním Ceedovi jde o velký přešlap. 👎 Prodeje půjdou velmi dolů.
KIA nikdy nešla formu uniformního vzhledu, a to je dobře. Od toho tu máme fauvé koncern. Mně se docela líbí a ani mi nepřijde zas tak kontroverzní jako některé jiné modely. Záleží však na ceně, ta bude hrát dost velkou roli.
Nemožnost 1.6 T-GDi s manuálem je asi škoda, nicméně manuál už prakticky vymírá, podíl stále klesá a zůstává pouze ve vyloženě lowcost modelech, což je varianta 1.0. Kdo si zvykne na automat (otázka 1 dne), tak z 95 procent se na manuál už nevrací.
Nemožnost 1.6 T-GDi s manuálem je asi škoda, nicméně manuál už prakticky vymírá, podíl stále klesá a zůstává pouze ve vyloženě lowcost modelech, což je varianta 1.0. Kdo si zvykne na automat (otázka 1 dne), tak z 95 procent se na manuál už nevrací.
Dizajnovo zachrana moze byt verzia od H miesto i30...
Manual ti poskytuje vyhodu plneho ovladani auta a navic se nemusis po stotisicich km tetelit strachy co bude stat oprava prevodovky. Nasledne se ti to bude taky lip prodavat. Takze manual ma spousty vyhod.
Ked tam mas zaujimavy pohon a nechces poruchovu 2 spojku, manual je stale najspolahlivejsi.
S 1.6 TGDi by mohol byt pre niekoho zaujimavy (z pohladu zapojenia do jazdy) na dialnice a okresky... nie kazdy jazdi nutne vela km po meste.