Testy
KANKUNEN
5
Tady není důvod k breku. Multivan je lepší osobák než 6.1 a Caravelle je lepší osobní dodávka než 6.1.
ericn
4
@KANKUNEN hmmm jen ten VW v tom vidět není. Vypadá to jak starý Trafic křížený s Transitem… Tohle VW nedomyslel a nejspíš se to na prodejích dost projeví. Proč by lidi dávali víc peněz za VW, když to mohou dostat levněji od Fordu - kvalita bude stejná, vyrábí se na stejné lince. Design je celkem děs, nezapadá to do line-upu značky 😤🙈
wakantanka
0
@ericn Presne preto, prečo kupujú Caddy a nie Transit Custom, Courier či ako sa teraz volá tá malá dodávka z ktorej Caddy vychádza. Proste mnohým kupcom týchto áut je to imho jedno aký znak to má na kapote. Stačí že dealer a servis je za rohom, že od neho berú dlhšiu dobu atď.
Ham.
0
@KANKUNEN No myslel jsem, že 6.1 Caravelle nahradím tímto a nestalo se. Po podrobné prohlídce jak podvozku tak interiéru je podle mého soudu nová verze kvalitativní křáp. Technicky jen trochu zběhlý zájemce při prohlídce na zvedáku na provedení ramen, uložení silentbloků, provedení těhlic, ošetření plechů (tedy spíše neošetření) a dalším komponent podvozku vezme rychle nohy na ramena. Provedení podvozku je někde na úrovni Dacie Duster a podle toho v těžkém provozu podle mě také vydrží, robustní provedení 6.1 je ta tam. Takže ano, Multivan 7.0 je daleko lepší osobák než 6.1, ale u dodávky je to přesně naopak.
subjektivni nazor. To auto je osklive!
Ford s logom vw .... chapem ze s kasnou ako takou nejde "hybat" ... ale aspon ten face mohol byt viac iny a viac vw ... tu staci aj letmy pohlad na ten predok a hned tu kazdy vidi ze to je ford ani o tom v clanku citat netreba ...
Pane redaktore, T6 ve verzi 4x4 2.0 TDI umí tahat bržděný přívěs o hmotnosti do 2500 kg, tak těch 2400 kg je celkem slabá hodnota na Vámi chválený tak velký moderní vůz... Hodně utáhne, to bych v této kategorii očekával např. 2800 nebo 3000 kg...
Moc se mi nezdá, že by tempomat nešel vypnout jinak, než brzdou.
Hmm, tak kdo si koupí tohle namísto lépe vybaveného, výkonnějšího, levnějšího a pro mě i lépe vypadajícího Forda, tak musí být opravdu blázen nebo skalní fanda VW (což u takto nudné značky moc lidí nebude).