Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Carrera, Turbo, GT3 RS či Dakar. Vyznáte se v Porsche 911?

8 komentářů

Avatar - Man Ký
Man Ký
O Mustangu ani slovo, o 911ce ani slovo... o největších legendách nikdo diskutovat nechce. Zajímavé😊

První Carreru jsem viděl někdy v roce 85, Turbo s vídeňskýma značkama parkovalo u sousedů, přijel k nim na návštěvu strejda. Dokážete si představit ten šok, když největší fáro, který jsem do tý doby viděl byla Simca? Tehdy jsem se zařekl, že to jednou musím mít😊

Většinu času, kdy už jsem řešil možnost si nějakou zánovní pořídit byla na trhu generace 996 a ten odklon od klasického "broučího" vzhledu světel jsem dodnes nepochopil. I když tuhle generaci relativně chválí.

Další sporný bod je, že nafouknuté blatníky se dávají jen na čtyřkolky a tu bych rozhodně nechtěl. A pokud ano, tak jedině zvednutou ve stylu 911 Safari😊

cdn.thisiswhyimbroke.com/…11-sportsman.jpg
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Man Ký Podobná zkušenost: Rok cca 1984, naši měli Škodu 100 a na plesnivé socialistické benzínce na Strakonické se zjevilo západoněmecké Porsche 928. Kontrast jako kdyby právě přistáli Marťani, bylo mi 7 a pamatuju si to dodnes. 😁
Avatar - speedfred
speedfred
@Man Ký
911 z 80's mám asi najradšej a Turbo s duck tail je pecka.
Som chudobný tak mám len 718 ale môzem povedať že mi GT4 RS na okruhu sedela viac ako GT3 RS.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@speedfred tak Cayman je už dneska míň GT a víc sporťák, než 911 a GT4 RS je krásný "SWAP"😊 Osobně jsem řídil jen 4S na okresce a byl jsem pokakánkovanej abych to kamarádovi nepřevrátil do škarpy😊
911 993 Turbo jednoznačně😊
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Najstylovejsia je stejne 911 targa...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@3_diamanty Porsche pro kadeřníky a nejstylovější? To teda nevím nevím... Ale uznávám, že je targa vkusnější než cabrio... 😊
Petr Foldyna
@Barry Lyndon S tím nesouhlasím. Cabrio se mi líbí o hodně víc než Targa i vizuálně. Ale obecně nemají dnešní Porsche, třeba oproti amerikám, dobrý/výrazný zvuk. Absence střechy dělá divy. Jednu 911 Cabrio mám. Kovový jekot atmosférického plochého šestiválce, vytočeného přes 7000 otáček, hned za hlavou, je Nirvána. V coupé je zážitek ze zvuku motoru poloviční.
Lukáš Přibyl
911 GT1 byla puvodne i v “karoserii” 993!!! Nikoliv az 996(ac jich byla vetsina).