Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chladná rána a nízký tlak v pneumatikách: Co s tím? I elektronika se občas plete!

9 komentářů

Othello
Na rozdíl od autora článku jsem přesvědčený, že pokud při nízké okolní teplotě systém vyhodí hlášku upozorňující na nízký tlak v některé z pneumatik, nejedná se o hlášku falešnou ale je vždy potřeba pneumatiky dofoukat.
Avatar - Dzinus
Dzinus
@Othello

3 dny nazpět jsem foukal, protože senzory hlásily nízký tlak ve třech gumách. Na jaře je zase budu muset patrně povyfouknout. Hlavní podezřelý je určitě teplota, nikoli falešný poplach.
J J
Rotacia umiestnenia pneumatik na aute = navsteva servisu s diagnostikou... 😵‍💫
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A ještě si dáme klasiku, 7 stupňů šupej na zimní. A kup si nové, dej si je dozadu, abys mohl mít na konci zimy vepředu 4 mm a vzadu gumu jak novou. Po autu přece nechceš, aby brzdilo a zatáčelo, ty potřebuješ jistotu, že kdyby se zrovna pokazilo ESP, tak nedostaneš přetáčivý smyk, protože neumíš dát kontra.
Othello
@KANKUNEN
.... a vlastně ani aquaplaning není žádný strašák.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Othello To se nedělá nic, zavřeš oči a čekáš, kdy se to chytne. A taky je veselo, při rozjezdu na sněhu. A nejlepší je to u čtyřkolky, rozjede se to jako na mokru a v zatáčce je to nedotáčivé a brzdy udělají z auta sáňky. 😄
Othello
@KANKUNEN
jsi škodolibý, takhle se vysmívat renomovaným odborníkům 😄
Avatar - Jenik3
Jenik3
Většinou stačí vizuální kontrola stavu pneu a vím, na čem jsem. Tedy bez elektroniky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Jenik3 Máš pravdu, ale jaksi to pozná každý desátý.