Novinky
KANKUNEN
3
@Othello To je těžká otázka na člověka, který netrefí ani směr.
Přejít do diskuze
@Othello
3 dny nazpět jsem foukal, protože senzory hlásily nízký tlak ve třech gumách. Na jaře je zase budu muset patrně povyfouknout. Hlavní podezřelý je určitě teplota, nikoli falešný poplach.
3 dny nazpět jsem foukal, protože senzory hlásily nízký tlak ve třech gumách. Na jaře je zase budu muset patrně povyfouknout. Hlavní podezřelý je určitě teplota, nikoli falešný poplach.
A ještě si dáme klasiku, 7 stupňů šupej na zimní. A kup si nové, dej si je dozadu, abys mohl mít na konci zimy vepředu 4 mm a vzadu gumu jak novou. Po autu přece nechceš, aby brzdilo a zatáčelo, ty potřebuješ jistotu, že kdyby se zrovna pokazilo ESP, tak nedostaneš přetáčivý smyk, protože neumíš dát kontra.
Na rozdíl od autora článku jsem přesvědčený, že pokud při nízké okolní teplotě systém vyhodí hlášku upozorňující na nízký tlak v některé z pneumatik, nejedná se o hlášku falešnou ale je vždy potřeba pneumatiky dofoukat.
A proč by systém iTPMS nemohl určit kolo s nižším tlakem, když ví, které kolo se točí rychleji???????
@Othello Dáme ještě další level, můj oponent: nikdy nekupuji 2 gumy, ale dávám vždy všechny čtyři nové a preferuji vždy lepší dozadu. Já: a co děláš s těmi zadními, které nejsou sjeté, ty vyhodíš? Oponent: jsi hloupý Kankunden, náraz na bok je horší než čelní.
@Othello To se nedělá nic, zavřeš oči a čekáš, kdy se to chytne. A taky je veselo, při rozjezdu na sněhu. A nejlepší je to u čtyřkolky, rozjede se to jako na mokru a v zatáčce je to nedotáčivé a brzdy udělají z auta sáňky. 😄
@Horký Hrom Tak jest! Z mé strany to byla jen ironická řečnická otázka, protože vím, že tento systém umí označit problémové kolo. Jen nevypíše z logiky věci přesný tlak. Mě to ale takto naprosto vyhovuje a nikdy jsem s tím neměl jediný problém.
@Mokrous Nejen mohl, ale umí. Auta koncernu VW to ukazují i s nepřímým měření. Ale redaktor Dusil vždy propagoval Fordy, Opely a Francouze a jejích technická řešení 👍👍👍
Nepřímý systém u octavie hlásí špatný tlak asi i preventivně, aby to člověk pořádně zkontroloval, přestože tlaky v gumách jsou pořád stejný. Teplota hraje velkou roli, např. ráno při 3°C to Megane ukazuje 2,2 a odpoledne při 20°C už 2,4. Je i rozdíl např i 0,2 na straně na kterou svítí a tou ve stínu.
@KANKUNEN
Inu klavírní virtuóz má jiné priority a stav pneu neřeší.
Většina řidičů by to mohla zvládnout nebo ne?
Inu klavírní virtuóz má jiné priority a stav pneu neřeší.
Většina řidičů by to mohla zvládnout nebo ne?
Mám přímé měření TMPS ventilky a je to paráda. Funguje (zatím 2 roky) naprosto přesně a spolehlivě. Na zimní sadu kol jsem si dokoupil neoriginální sadu ventilků a ty taky fungují perfektně. Když výrazně klesne tlak, tak mi to na přístrojovce ukazuje na které pneumatice je jaký tlak. Říkejte si, co chcete, za těch 5tis ten komfort stojí.
Je absurdní, že lidi řeší, jaké pneu si koupí jestli jsou lepší Goodyeary nebo stačí Barumky a pak koukám na parkovišti, kolik lidí ty prémiové gumy mají napůl vyfouklé a je jim to jedno. Nemluvě kolik zaplatí za 19-20" disky, které jsou úplně k ničemu.
Je absurdní, že lidi řeší, jaké pneu si koupí jestli jsou lepší Goodyeary nebo stačí Barumky a pak koukám na parkovišti, kolik lidí ty prémiové gumy mají napůl vyfouklé a je jim to jedno. Nemluvě kolik zaplatí za 19-20" disky, které jsou úplně k ničemu.
@lordlord Octavie to běžně dělá i při nájezdu na dálnici.
U Tucsonu s přímým měřením neřeším pozici ventilku, žádná kalibrace ustálenou rychlosti. Prostě se do cca 2km jízdy načtou.Vidíš tlak každého kola.Hotovo. A bez falešných hlášení.
U Tucsonu s přímým měřením neřeším pozici ventilku, žádná kalibrace ustálenou rychlosti. Prostě se do cca 2km jízdy načtou.Vidíš tlak každého kola.Hotovo. A bez falešných hlášení.
Když mi toto udelalo, přeměřil jsem hodnoty. Bylo ok, vyresetoval jsem chybovou hlášku a ještě dofouknul 0,1- 0,2 bar. A od té doby je klid.