Spotřeba působivá, ale je otázkou jaká bude s normálním plachtovým návěsem. Ten speciální aero bude mít obrovský vliv sám o sobě. A pak je taky otázkou jak bude motor fungovat po najetí milionu km.
Kdyby to všechno fungovalo a spotřeba se držela blízko 20l / 100 km tak super a BEV v tomto segmentu za mě odsunout na konec elektrifikace, protože oproti osobákum je to tam hodně na začátku s pochybným přínosem při stávajících technologiích.
Michal Horak
0
@adamzprahy Kdyby byl kamión hybrid tak ušetří výrazně více i s normálním návěsem.Aspoň e-300kw vpředu s min 50kwh baterií.
Kdyby to všechno fungovalo a spotřeba se držela blízko 20l / 100 km tak super a BEV v tomto segmentu za mě odsunout na konec elektrifikace, protože oproti osobákum je to tam hodně na začátku s pochybným přínosem při stávajících technologiích.