Novinky
@Zetti a kam s ním jezdíš? do lesa? protože je to asi tak jako u Subaru, prostě na evropském trhu neprodávají tolik, aby měli pocit, že se musí snažit něco změnit... proto skončilo v EU Pajero, i když jinde se prodává dál. není tu trh pro čistokrevné off-roady.
a jen tak mimochodem, Suzuki na evropský trh vrátilo po letech motocykl DRZ400. neprodával se asi od roku 2005, protože neplnil emise. měl totiž karburátor😊 po asi dvaceti letech v Suzuki pochopili, že by to nemuselo být tak strašně složité a přidali mu vstřikování a teď už emise plní. ale pořád bohužel jen s pětistupňovou převodovkou, to už bylo nad jejich síly, dát tam šestku, jako má většina konkurence.
Když vidím, kolik skvělých auťáků zmizelo z evropského trhu "protože EU", otvírá se mi kudla v kapse. Speciálně maličký Jimny a malým atmosférickým motůrkem, vážící lehce přes tunu, byl vyštípán z trhu a nahrazen dvoutunovými elektrickými m.dkami, u kterých jenom ta tuna materiálu navíc a ekologická stopa vytvořená při její výrobě, nemůže smazat i tak diskutabilní ekologický přínos.
Evropě prostě vládnou bl.ci.
Evropě prostě vládnou bl.ci.
Fantazie👍👍👍Auto, které stojí v Japonsku 350 tisíc Kč, se díky pokutám nevyplatí v EU prodávat ani za 650 tisíc Kč. Tak se chrání světové klima! Budování nové společnosti se neobejde bez obětí. Budeme si muset zvyknout, že dosavadní způsoby mobility v bezuhlíkové společnosti neobstojí. Standardně udržitelné komunity budou muset redukovat poptávku po mobilitě. Používat individuální mobilní prostředky budou moci jen ti nejdemokratičtější z nás 👍👍👍
Článek sice technicky zajímavý, ale ve své podstatě jedině tak k naštvání eurounijních obavatelů, co si dnes už nemůžeme oficiálně v EU koupit a to pod silně nedomyšleným počínáním typu "zachráníme tím planetu pro naše děti". Ono stejně to prý nebude nikomu vadit, že se přitom oproti světu ožebračíme. A ejhle lidu to vadit začíná, to je překvapení co?Doufám, že ty pomatené politické hlavy nevymyslí třeba to, že se v EU zakáže jakákoliv konzumace masa, vždyť ono je přeci ve větším množství stejně rakovinotvorné. Ne nadarmo naši předkové říkali "dvakrát měř, jednou řež" Posledních 10 let se v EU jen řeže a řeže, měřit nikdo nechce, nebo se měří až po řezu....
@šofér tady má pětimístnou verzi, může si ji koupit😒br />
auto.bazos.cz/…new-5-mistne.php
Oficiální statistiky Suzuki říkaji, že😒br />
V letech 2002-2014 si domácí firemní i soukromí klienti dle dostupných statistik Svazu dovozců automobilů pořídili 599 vozů.
Tj cca 50 kusů za rok, v době kdy to auto bylo velmi laciné.
Z toho bych řekl, že nějaké velké flotilové nákupy á la EOn nebo Státní lesy ČR se nekonaly.
auto.bazos.cz/…new-5-mistne.php
Oficiální statistiky Suzuki říkaji, že😒br />
V letech 2002-2014 si domácí firemní i soukromí klienti dle dostupných statistik Svazu dovozců automobilů pořídili 599 vozů.
Tj cca 50 kusů za rok, v době kdy to auto bylo velmi laciné.
Z toho bych řekl, že nějaké velké flotilové nákupy á la EOn nebo Státní lesy ČR se nekonaly.
@Man Ký A jak si vysvětluješ, že olítaného koupíš dráž, než za tehdejší prodejní cenu? tím se moc aut pochlubit nemůže. Že by to bylo tím, že s tím nikdo nejezdí?
@Man Ký neříkej nikdo, ja ho mam. Ma 59 kw, celorocni gumy a rikam mu prcek. Ma druhou saltpaku pomocné převodovky a za novyho bych ho neměnil .
@kruskar to je dáno vychcaností lidí. stejně tak Defender do roku 2012 se dneska prodává za naprosto nesmyslné ceny, i vyšší, než stál nový. a že se prodává neznamená, že se prodá. měl jsem jeden takový motocykl, který stál nový před 20 lety o 50 tisíc méně, než jsem ho prodal. ale trvalo to půl roku, než se našel kupec, spousta nabídek, ale málo reálných kupců.
@Zetti bod pro tebe, tohle jsem netušil. V tom případě mi ale stejně dává smysl jakýkoliv pick-up a asi sám víš, jestli v tom lese jezdíš do takového terénu, který by nezvládl kterýkoliv kombík se 4x4, protože i s povolením stejně nesmíš mimo lesní cesty, nebo ano? a kdybych si vybíral ideální vozidlo pro takovou činnost, asi bych zvolil pick-up.
@Man Ký- soused je zeměměřič, to jsou takoví ti lidé s tyčkami, co lítají po polích, lesích prostě v terénu a čumí na sebe, přes optiku, víme...A má právě Jimmyho, nic jiného, jam mi říkal, nezvládne tolik, co ten prcek. A byť jezdí ve dvou, tak naloží všechno, co potřebuje. Ano, uvítal by prodlouženou verzi ta však není tuplem, protože EU.
Lesáci tady v církevních lesích mají Jimmyho s tažným, na kterém je takový koš a také v něm vozí, co potřebují. Vaše (ne)znalosti, kde to auto má užití je zjevně dané velkoměstským životem, pro ty je Mercedes G...
Lesáci tady v církevních lesích mají Jimmyho s tažným, na kterém je takový koš a také v něm vozí, co potřebují. Vaše (ne)znalosti, kde to auto má užití je zjevně dané velkoměstským životem, pro ty je Mercedes G...
@Zetti důležité - pro Jimnyho s vozíkem. a tam už bych s úspěchem pochyboval, že je obratnější, než třeba Isuzu D-max.
neberu ti tvoje rozhodnutí, jen pro většinu lidí najdu v pohodě náhradu.
a nech mě vsadit si, kupoval jsi určitě nového, že😊 na tisíc km za rok za 400 tisíc😊
neberu ti tvoje rozhodnutí, jen pro většinu lidí najdu v pohodě náhradu.
a nech mě vsadit si, kupoval jsi určitě nového, že😊 na tisíc km za rok za 400 tisíc😊
@Man Ký Protože v šourůmech ty auta vůbec neměli. V roce 2020 jsem měl Jimnyho objednaného, složenou zálohu 20 tis.kč, čekal jsem 8 měsíců aby poté přišla záloha nazpět s tím, že mě nejsou schopni auto zajistit. Krátce na to bylo auto na emise zaříznuto EU.
Jinak řečeno, jezdila by jich spousta, kdyby je prodávali. Tenkrát stála ta levnější verze okolo 420 tis.kč.
Jinak řečeno, jezdila by jich spousta, kdyby je prodávali. Tenkrát stála ta levnější verze okolo 420 tis.kč.
@Man Ký tu obratnost nedela jen sirka, ale i delka a previsy. Zatím kde projel jimny, tam projel vozik.
@Zetti na šířku? to máte Jimny o 20 cm míň, to je pravda. jen aby tu šířku měl taky ten vozík, co za ním potáhneš😊 nebo jak to vlastně děláš, mezi stromy s Jimnym pro kládu a pak ji zpátky táhneš na laně? někdy se musím přijít podívat.
@Man Ký uz jsem psal, ze mam druhou saltpaku pomocne prevodovky, ta se delala cca do roku 2005.
Tam co jezdim by sis s velkým autem ani neskrt.
Tam co jezdim by sis s velkým autem ani neskrt.
@Man Ký pokud mas souhlas k těžbě nebo uklidu lesa muzes kam potrebujes. Uplne stejne jako lesáci. Preci nebudes behat s kládou mezi stromy. A to je revír pro Jimny. Jiny bych na to nechtel. Mmch mam druhýho
@prapta jinak z toho lesa drevo neodvezes. Spousta lesu je soukromych, od statnich lesu dostanes snadno povoleni
@Man Ký samozrejme nejvic do lesa na drevo. Pak kdyz potrebuju odvezt vlek, nebo neco na zahradce a kdyz napadne snih a zrovna potrebuju jet. To se ale posledni tri roky nestalo. Najede tak do tisicovky ročně.
@Man Ký
Tohle je fakt parádní limitka: ktm.com/…ieceedition.html Jasně, cena není z nejnižších, ale upřímně, tohle je prostě skvost! 😊
Tohle je fakt parádní limitka: ktm.com/…ieceedition.html Jasně, cena není z nejnižších, ale upřímně, tohle je prostě skvost! 😊
@Man Ký uplný suhlas, slušný človek autom alebo motorkou do lesa nejazdí. Jazdia tam len primitívny ľudia, ktorí porušujú zákon.
www.ktm.com/…chardenduro.html
Stejně tak Suzuki Jimny je nejlepším off-roadovým automobilem. Škoda, že se s takovým vozidlem nesmí do lesa, s výjimkou pár lesáků, které jsem s Jimnym neviděl jezdit ani předtím, protože se do toho nevejde pomalu ani flinta. Běžný smrtelník s tím může leda tak na polní cestu. Z mého stručného výkladu už zajisté všichni pochopíte, že tyhle vaše účelové blitky, kterým tu pořád dokola oblažujete, jsou úplně směšné. Nikdo z vás nikdy Jimnyho neměl, ale že se teď nedá koupit je naprosto skandální...
Už i Rumunsko, které bylo vyhlášené off-roadovým ježděním po lese, přijalo zákon, který to zakazuje. Protože slušný člověk prostě do lesa s autem nebo motorkou nejezdí. A polňačku zvládne prakticky každé auto.