Testy
Audi má dnes nejošklivější interiér ze všech aut. Teda kromě Yaris GR. Ty tvary displejů mají v tradici v rozbitém obkladu na veřejným záchodě v Brně
No počkej, to je trochu nefér, protože Yaris GR má interiér z dodávky, tak ten do kategorie osobních aut nemužeš počítat 😁 @KANKUNEN
ano, šestiválec pohánějící přední kola, to uměl naposled Val Saltis😊
@Man Ký
Souhlas je to faux pas a zajímala by mě úspora, jestli tam vůbec nějaká je
Souhlas je to faux pas a zajímala by mě úspora, jestli tam vůbec nějaká je
@Othello bohužel, nepochybně. třeba Allroad 3.0 TFSi měl ještě Torsen plus ZF a spotřeba byla kolem 12 klidně
proto v poslední generaci zůstala stejná konfigurace jen u nafty. a té bych dal nejspíš přednost...
proto v poslední generaci zůstala stejná konfigurace jen u nafty. a té bych dal nejspíš přednost...
Sakra Hammuna
Příspěvek podléhá schvalování.
😄 Dnes už sakra vzácné svezení (hlavně poslední dobou)
startuje to, jede to, a ještě to NEhlásí chybu. ZÁZRAK!!! 😉
startuje to, jede to, a ještě to NEhlásí chybu. ZÁZRAK!!! 😉
Za mě je Audi v období ztráty identity, prostě se hledá a je to bohužel vidět, jak na designu aut, tak i interiérů. A5/A6 je zvláště v německých recenzích předmětem kritiky kvality- především interiéru. A ty ceníkové ceny od jsou samy o sobě ujeté, pokud člověk zná Audi příplatkovou strategii. Za mě Audi ujíždí na MB a BMW čím dál tím víc vlak...
Za ty prachy 100x raději svižnější a modernější A6 e-tron. Tohle je velká hromada složitých součástek, které jako nové pravděpodobně fungují skvěle, ale nedej bože, že se tam něco rozbije... Ale nikomu to neberu, kdo si to chce koupit, ať si to koupí, nebudu ho urážet. Na rozdíl od antiEV fanatiků.
ja nejak nevidim duvod si to koupit, s 56l nadrzi bude dojezd skoro jak EV, kilometr v tom bude stat pouhej 4 nasobek. Technicky je to historicka v6, dsg a haldex. Kde je sportovni diferencial, zeby to audi zas podelalo a k benzinu to nekde? A pro zmenu jizda s tim je zas boj s mildhybridem a dsg. A ke vsemu za 2,7 mil kc..
@kesumb jo jak jsme si psali u 2.0 tdi verze, tady platí to stejné, respektive je tristní že k tomu motoru se váže dsg s haldexem. Opět slavné mhev+ a opět vysoká spotřeba. V prázdnym nočnim městě umělo za 7l jezdit i 540i bez hybridu, s mhev dokonce níž. G60 540i kdyby byla v EU, tak WLTP má 6.8l takže bude o třídu úspornější než toto. Jediné co Audi trochu zachraňuje že BMW se rozhodlo 540i nenabízet v EU. Kdo chce benzínový vrchol v této třídě tak jedině E-class nebo kousnout nějaký PHEV nebo 30d (oficiálně 40d) naftu u BMW. Nebo si koupit SUV což hodně lidí asi dělá když vidim kolik jezdí nových X5, u Audi to stejné, končící Q7/Q8 to zachraňuje a teda asi v realu vyjde na podobné peníze když vidim ceník co chtějí za A6. Jako bonus dostaneš normální kvalitní interiér. A6 prostě pro typického kupce této třídy model k ničemu. Nebo teda za český ceny. Nevim jak teď ale předchozí A6 byla na západ od nás mnohem levnější.
Trochu zvláštní, naftová V6 umí být prý tichá, není ani v Q8, a tady u toho auta v mínusech málo výrazný zvuk.
Zo zadu pripomina Cinu.
Diplej pred spolujazdcom? Nie je to uz trochu moc k tym dvom mega displejom?
Fotka 48. Nesedi kufor ??
Na fotce 36 ten kufr na levé straně taky moc nesedí. Jinak ty displeje, jak je každý tvarově jiný, je děs.
Původní byl na úrovni Bentley.