Testy
johny555
15
Za ty prachy 100x raději svižnější a modernější A6 e-tron. Tohle je velká hromada složitých součástek, které jako nové pravděpodobně fungují skvěle, ale nedej bože, že se tam něco rozbije... Ale nikomu to neberu, kdo si to chce koupit, ať si to koupí, nebudu ho urážet. Na rozdíl od antiEV fanatiků.
Přejít do diskuze
ja nejak nevidim duvod si to koupit, s 56l nadrzi bude dojezd skoro jak EV, kilometr v tom bude stat pouhej 4 nasobek. Technicky je to historicka v6, dsg a haldex. Kde je sportovni diferencial, zeby to audi zas podelalo a k benzinu to nekde? A pro zmenu jizda s tim je zas boj s mildhybridem a dsg. A ke vsemu za 2,7 mil kc..
@Elixir
Na fotce 36 ten kufr na levé straně taky moc nesedí. Jinak ty displeje, jak je každý tvarově jiný, je děs.
Na fotce 36 ten kufr na levé straně taky moc nesedí. Jinak ty displeje, jak je každý tvarově jiný, je děs.
Audi má dnes nejošklivější interiér ze všech aut. Teda kromě Yaris GR. Ty tvary displejů mají v tradici v rozbitém obkladu na veřejným záchodě v Brně
@Othello bohužel, nepochybně. třeba Allroad 3.0 TFSi měl ještě Torsen plus ZF a spotřeba byla kolem 12 klidně
proto v poslední generaci zůstala stejná konfigurace jen u nafty. a té bych dal nejspíš přednost...
proto v poslední generaci zůstala stejná konfigurace jen u nafty. a té bych dal nejspíš přednost...
No počkej, to je trochu nefér, protože Yaris GR má interiér z dodávky, tak ten do kategorie osobních aut nemužeš počítat 😁 @KANKUNEN
@Mokrous tvoje vyčtené rozumy mají trhlinu. Touareg nemá žádný "znáček" a prodával se velmi dobře celou dobu. Kupovali ho i ti "pózéři". Phaeton byl A8 ze železa s patřičnou nadváhou. že by na úrovni Bentley? Ne, Bentley mělo techniku koncernu, podobně jako Rolls je 7er BMW. s 12válcovým Phaetonem jsem něco odjezdil, proti A8 to bylo obtloustlé monstrum.
@Barry Lyndon Na to sa uz dnes kasle, v kazdom teste citas, ako ide kvalita materialov v d3 dole, ceny rastu a predava sa dalej, zakaznici spokojni. Tak sa necudujem, ze vyrobca setri
Za mě je Audi v období ztráty identity, prostě se hledá a je to bohužel vidět, jak na designu aut, tak i interiérů. A5/A6 je zvláště v německých recenzích předmětem kritiky kvality- především interiéru. A ty ceníkové ceny od jsou samy o sobě ujeté, pokud člověk zná Audi příplatkovou strategii. Za mě Audi ujíždí na MB a BMW čím dál tím víc vlak...
@Kasprik Souhlas, fotky 36 a 48 jsou děs, zdá se že se vrací k dílenskému zpracování z časů NDR a jejich Wartburgu 353 😃. Přitom když si vezmu třeba takový VW Phaeton, jak tam byly úplně minimální spáry a všechno sedělo snad na desetinu... Holt už asi jiní lidé, jiná doba 😊
@Adam299 Neprodával se proto, protože lidi byli, jsou a budou stupidní pozeři a radši vysolí 2x tolik za šmejd se znáčkem, než za špičku trhu s logem VW.
Původní byl na úrovni Bentley.
Původní byl na úrovni Bentley.
😄 Dnes už sakra vzácné svezení (hlavně poslední dobou)
startuje to, jede to, a ještě to NEhlásí chybu. ZÁZRAK!!! 😉
startuje to, jede to, a ještě to NEhlásí chybu. ZÁZRAK!!! 😉
Z predu malo agresivity, take unisex.
Zo zadu pripomina Cinu.
Diplej pred spolujazdcom? Nie je to uz trochu moc k tym dvom mega displejom?
Fotka 48. Nesedi kufor ??
Zo zadu pripomina Cinu.
Diplej pred spolujazdcom? Nie je to uz trochu moc k tym dvom mega displejom?
Fotka 48. Nesedi kufor ??
@KANKUNEN Přesně, Audi, které mělo před 1-2 generacemi krásné interiéry, tak vytvoří takovou hrůzu. Měl jsem pár dní jako náhradní auto A5 a ten interiér je fakt hnusně a levně vypadající plastový lesknoucí se paskvil.
@kesumb jo jak jsme si psali u 2.0 tdi verze, tady platí to stejné, respektive je tristní že k tomu motoru se váže dsg s haldexem. Opět slavné mhev+ a opět vysoká spotřeba. V prázdnym nočnim městě umělo za 7l jezdit i 540i bez hybridu, s mhev dokonce níž. G60 540i kdyby byla v EU, tak WLTP má 6.8l takže bude o třídu úspornější než toto. Jediné co Audi trochu zachraňuje že BMW se rozhodlo 540i nenabízet v EU. Kdo chce benzínový vrchol v této třídě tak jedině E-class nebo kousnout nějaký PHEV nebo 30d (oficiálně 40d) naftu u BMW. Nebo si koupit SUV což hodně lidí asi dělá když vidim kolik jezdí nových X5, u Audi to stejné, končící Q7/Q8 to zachraňuje a teda asi v realu vyjde na podobné peníze když vidim ceník co chtějí za A6. Jako bonus dostaneš normální kvalitní interiér. A6 prostě pro typického kupce této třídy model k ničemu. Nebo teda za český ceny. Nevim jak teď ale předchozí A6 byla na západ od nás mnohem levnější.
@Elixir Agresivity je všude spousta. Kdyby takhle někdo raději vyrobil nenápadné auto s pořádným motorem.
Trochu zvláštní, naftová V6 umí být prý tichá, není ani v Q8, a tady u toho auta v mínusech málo výrazný zvuk.