Novinky
MarekAbsolon
2
A co má jako být?
Pepa_007
3
@MarekAbsolon Čína. Normální, divná, klasická Čína. Jako Čína bývá.
Radek Holodňák
4
@MarekAbsolon hehe, chudáku
První vozy k nám po šestidenní pouti po moři mají dorazit už během listopadu.... hm a to jede přes které moře?
z nuly na 100 za 4 to katapultuje do světa sportovních modelů... Na druhou stranu se pocitově rozjíždí pozvolna a 600 koní zvládne nezkušený řidič...
Tak to musí být fakt super auto.
Mimochodem, kdo je typický zákazník, kterého nezajímá u auta v této velikosti objem kufru?
Aha nezkušený řidič co chce mít 600 koní za nejnižší cenu, už se nemohu dočkat, až potkám předváděčky na silnici.
z nuly na 100 za 4 to katapultuje do světa sportovních modelů... Na druhou stranu se pocitově rozjíždí pozvolna a 600 koní zvládne nezkušený řidič...
Tak to musí být fakt super auto.
Mimochodem, kdo je typický zákazník, kterého nezajímá u auta v této velikosti objem kufru?
Aha nezkušený řidič co chce mít 600 koní za nejnižší cenu, už se nemohu dočkat, až potkám předváděčky na silnici.
@lada 2102 Mna nezaujima objem kufra a vyzera to celkom zaujimavo. Ale jazdit to asi dobre nebude. Aj ked vyzera lakavo, konecne vykon, pri ktorom sa nezabijem tak skoro 😄 A bude to setrit pneumatiky, aj ked je dost otazka, ako pozvolna sa to rozbieha. Auto by si zasluzilo podrobny test, a nie nejake jazdy po svajciarsku.
@xxc nevadi že je od nepriateľov ? 😄
@speedfred Vadí, reálne si to asi nekúpim 🙂
@speedfred když jsou to nepřátelé, tak proč to dováží?
@Pepa_007 Nepriateľ nás chce oslabiť a nakoniec aj zničiť. To je v poriadku, my sme tiež vyvážali európske autá do Číny. Lenže oni došli k rozumu a uvedomili si, že tadiaľ cesta nevedie a už si produkujú vlastné autá. Teraz sa budú snažiť oni urobiť to isté na európskom trhu a zatiaľ to nevyzerá, žeby sme sa nejak poučili. Veď pozrime na príklad Japonska, Kórei, tam sme snáď nikdy nič poriadne nevyviezli, ale nakupujeme veselo jedná radosť. Keďže vo svete silia rôzne pronárodné sily a patrioti, tak je dôležité na to upozorniť.
@xxc Pozerám že máš značné medzery v znalostiach, aj do Japonska a aj do južnej Kórei sme vyviezli kedysi dávnejšie výrobné linky vybehovych európskych modelov úplne rovnako ako sme vyviezli iné neskôr do Číny.
@wakantanka Linky ano, ale europske auta si japonci ani korejcania bezne nekupuju. Cinania ich aspon chvilu kupovali 😄
Hustý, zrychlení 4s a maximalka 300km/h. Masakr auto. 👍👍👍👍
Wait, top speed usmrkanych 190. 190! 190!🤮🤮 600 koní k ničemu. Za 4s na stovce. Za další 4s na 190. A dál? Dal NIC.
Wait, top speed usmrkanych 190. 190! 190!🤮🤮 600 koní k ničemu. Za 4s na stovce. Za další 4s na 190. A dál? Dal NIC.
@Pepa_007
Co ze jsi psal pod nejrychlejsim autem sveta (kterym je EV)?
😉
Kdyz bys chtel, sezenes EV s jakoukoli Vmax.
Az do 496km/h.
Toto auto ma 190km/h.
Kdyz ti to nestaci, muzes treba k Tesle.
Maximální rychlost modelů Tesla
Níže najdeš přehled maximálních rychlostí
Model Verze Maximální rychlost
Tesla Model 3 Performance 262 km/h
Long Range (odhad) 201 km/h
Tesla Model Y Performance 250 km/h
Tesla Model S Plaid Až 322 km/h
Long Range 250 km/h
Tesla Model X Plaid 262 km/h
Long Range 250 km/h
Tesla Cybertruck Cyberbeast 209 km/h
All-Wheel Drive 180 km/h
PS Kdyby byla Vmax tak dulezita, mohla BY byt i s jednou rychlosti mnohem vyssi.
Na ukor zrychleni.
Nebo BY bylo mozne pridat "dvojku".
Jenomze realne kupce techto aut Vmax vyssi nez 190 km/h nejspis (minimalne podle marketingu Leapmotor) nezajima.
Resp. kdyby tohle auto jelo 250, uvazoval bys o nem?
Co ze jsi psal pod nejrychlejsim autem sveta (kterym je EV)?
😉
Kdyz bys chtel, sezenes EV s jakoukoli Vmax.
Az do 496km/h.
Toto auto ma 190km/h.
Kdyz ti to nestaci, muzes treba k Tesle.
Maximální rychlost modelů Tesla
Níže najdeš přehled maximálních rychlostí
Model Verze Maximální rychlost
Tesla Model 3 Performance 262 km/h
Long Range (odhad) 201 km/h
Tesla Model Y Performance 250 km/h
Tesla Model S Plaid Až 322 km/h
Long Range 250 km/h
Tesla Model X Plaid 262 km/h
Long Range 250 km/h
Tesla Cybertruck Cyberbeast 209 km/h
All-Wheel Drive 180 km/h
PS Kdyby byla Vmax tak dulezita, mohla BY byt i s jednou rychlosti mnohem vyssi.
Na ukor zrychleni.
Nebo BY bylo mozne pridat "dvojku".
Jenomze realne kupce techto aut Vmax vyssi nez 190 km/h nejspis (minimalne podle marketingu Leapmotor) nezajima.
Resp. kdyby tohle auto jelo 250, uvazoval bys o nem?
@DonVito vůbec. Je to Čína.
BTW . Provozovat BEV v rychlostech větších než cca 130 je holý nesmysl. Spotřeba raketově roste. Přináší to obrovské zatížení pro pohonnou soustavu (baterie, vodiče, řízení motoru, motor). BEV nezvládání proto jízdu vysokou rychlostí po delší dobu. Je to vidět na DE dálnici. Pravý pruh kamiony, prostřední BEV a spalovací (110-130) a levý spalovací 150-180 plus občas Tesla.
BTW . Provozovat BEV v rychlostech větších než cca 130 je holý nesmysl. Spotřeba raketově roste. Přináší to obrovské zatížení pro pohonnou soustavu (baterie, vodiče, řízení motoru, motor). BEV nezvládání proto jízdu vysokou rychlostí po delší dobu. Je to vidět na DE dálnici. Pravý pruh kamiony, prostřední BEV a spalovací (110-130) a levý spalovací 150-180 plus občas Tesla.
@Pepa_007 Dál máš fantastický pocit, že si zachránil světové klima 👍👍👍
@Horký Hrom to mam každý den když nastartuju benzínové auto plnící nejnovější emisní limity. 👍
Oh ne. Klima není o škodlivých emisích. Klima je o CO2. 7 miliard lidí jej vydechuje - oteplují planetu.
Oh ne. Klima není o škodlivých emisích. Klima je o CO2. 7 miliard lidí jej vydechuje - oteplují planetu.
@Pepa_007
Nastuduj si tohle, at tve prispevky nepusobi tak hloupe.
Ju?
science.nasa.gov/earth/eXplore/earth-indicators/carbon-dioxide/
Carbon Dioxide - Earth Indicator
Key Takeaway😒br /> The amount of carbon dioxide in Earth's atmosphere has increased sharply in the past 100 years as measured from the ground and from satellites. Since carbon dioxide is a greenhouse gas, this increase has warmed the planet.
Neni tak slozity pochopit sklenikovej efekt.
To das.
❤️
Nastuduj si tohle, at tve prispevky nepusobi tak hloupe.
Ju?
science.nasa.gov/earth/eXplore/earth-indicators/carbon-dioxide/
Carbon Dioxide - Earth Indicator
Key Takeaway😒br /> The amount of carbon dioxide in Earth's atmosphere has increased sharply in the past 100 years as measured from the ground and from satellites. Since carbon dioxide is a greenhouse gas, this increase has warmed the planet.
Neni tak slozity pochopit sklenikovej efekt.
To das.
❤️
@Pepa_007
Můžeš nejak vysvětlit kde se v tvém těle bere to C pro vydechováni CO2?
Proc popírači oteplování atd mají vždy takové základní nedostatky znalostí?
PS: stejný nesmyl hlásal i Turek.
Můžeš nejak vysvětlit kde se v tvém těle bere to C pro vydechováni CO2?
Proc popírači oteplování atd mají vždy takové základní nedostatky znalostí?
PS: stejný nesmyl hlásal i Turek.
Taketo drahe velke ev kusky si u nas kupi malokto ... keby ale prisli s niecim ako sandero stepway v elektrike tak maju zarobene na dalsiu celu dekadu.. a sa normalne divim ze na toto este ti sikovni cinania neprisli.. lebo ze na to skostnateli eu vyrobcovia neprisli ma fakt neprekvapuje
@3_diamanty 1,09mil za auto s 600k a zrychlením 0-100 za 4s vám přijde moc?
440kW, 80kWh baterie a cena milion pri 30% clu. A to je rok 2025.
Co bude za 5 let?
Ale tady nekdo dal sni o spalovaku…
Co bude za 5 let?
Ale tady nekdo dal sni o spalovaku…
@Hendly
Ano, je velmi tezke pobrat dnesni moznosti EV.
Nicmene zdejsi "e😜erti" zde predpovidaji prodeje v roce 2030 a velmi radi se bavi o roce 2035.
Ano, je velmi tezke pobrat dnesni moznosti EV.
Nicmene zdejsi "e😜erti" zde predpovidaji prodeje v roce 2030 a velmi radi se bavi o roce 2035.
@DonVito Za dva roky nikdo nebude o spalováku ani přemýšlet. Je to vědecký konsenzus odborníků na elektromobilitu 👍👍👍
@Hendly Elektrická fakľa, neláka ma sedieť na agregáte s napätím 800 V, nechcem auto štartovať cez telefón s nespoľahlivou aplikáciou ani pofidérnou kartou. Nemám chuť jazdiť dvojtonovou obludou a každú chvíľu nabíjať, rozhodne nechcem v aute sedieť na koženke a už vôbec nie som ochotný dať peniaze za čínsku kopu šrotu. Za 5 rokov si možno zase kúpim auto európskej, možno japonskej alebo kórejskej produkcie, a popri tom, na aký tenký ľad sa dostáva celý greendeal a s ním aj politika EU, tak to možno bude auto so spaľovacím motorom. 😉
@traveldrive
Nebudu radeji komentovat vetsinu z tveho prispevku, patriciho spis do 20. nez do 21. stoleti...
Tak jen pozitivne
Za 5 rokov si možno zase kúpim auto európskej, možno japonskej alebo kórejskej produkcie
👍👍
Nebudu radeji komentovat vetsinu z tveho prispevku, patriciho spis do 20. nez do 21. stoleti...
Tak jen pozitivne
Za 5 rokov si možno zase kúpim auto európskej, možno japonskej alebo kórejskej produkcie
👍👍
@DonVito Komentár nie je povinný. Čo ti pripadá na mojom príspevku také archaické? 800V je dnes rovnako nebezpečných ako pred 100 rokmi. Až budú baterky nehorľavé, prípadne aspoň samozhášavé, daj vedieť. Lotéria s telefónom, či appka bude fungovať alebo nie, ma nebaví. A to nie je 20. storočie, to je súčasná realita. Karta, ktorú musíš priložiť k späťáku, je tiež riadna blbosť, a že ju na rozpohybovanie auta musíš dať na presné miesto na palubke, je už celkom nonsens. Nech sa mrknú na Renaulty, ako má hands-free karta fungovať. Koženka na sedadlách patrí do toho 20. storočia, ako si spomínal. V modernom aute nemá čo robiť. A je úplne fuk, že ju budú nazývať umelou kožou alebo ekokožou, stále je to šmejd. Že na sedadlách môže byť aj textilný poťah, asi ešte v Číne nepočuli. Dvojtonové auto je zvrátenosť dnešnej doby. Nie, neprosím. O pol tony menej - čo je na takej podmienke zastaralé, prosím ťa? Čínske auto má ešte ďaleko k európskym štandardom, a čínskej kvalite ani servisu skrátka neverím. Sú príliš noví a neznámi. Milión za auto čínskej značky, o ktorej sme pred pár rokmi ani nevedeli, že existuje, je suma, ktorú proste neakceptujem.
@Hendly Za 5 let budeme všichni jezdit v čínských elektromobilech 👍👍👍Future is electric. Future is China 👍👍👍
@Hendly
ja nevim jestli si z toho sedat na zadek. Wltp dojezd jako stredni elroq, kterej stoji kolem milionu taky. O tom za jaky realny penize se da koupit id7 nemluve.
Zajimava muze bejt lifepo baterka, na kterou ale meb ceka taky, nekdo tu psal uz od 2026.
Porad je to cinska plecka, nedelal bych z toho vlny
a k vykonu bych nevzhlizel, je uplne jedno, jestli to ma 4
nebo 6 na sto..
ja nevim jestli si z toho sedat na zadek. Wltp dojezd jako stredni elroq, kterej stoji kolem milionu taky. O tom za jaky realny penize se da koupit id7 nemluve.
Zajimava muze bejt lifepo baterka, na kterou ale meb ceka taky, nekdo tu psal uz od 2026.
Porad je to cinska plecka, nedelal bych z toho vlny
a k vykonu bych nevzhlizel, je uplne jedno, jestli to ma 4
nebo 6 na sto..
Díky své promyšlené doktríně demokratického socialistického centralismu se Čína stává vedoucí silou Velké elektrické revoluce. Surovinové a výrobní zdroje pro výrobu elektrických komponent i baterií má pod svou kontrolou. A v čele čínského průvodu právě přijíždí posel evropské elektro-budoucnosti: vrcholně demokratický a dekarbonizovaný Leapmotor C10👍👍👍Future is electric. Future is China.
Dobije se velmi rychle ????? !!!
Speciálně navržená baterie LFP s využitelnou kapacitou 81,9 kWh je připravena na ultrarychlé nabíjení stejnosměrným proudem z 30 na 80 % za pouhých 22 minut, nejvyšší nabíjecí výkon totiž dosahuje 180 kW.
---
Co to je za metriku 30-80%? 😁 Jako, že standardní 10-80% by trvalo 30 minut jako ty nejběžnější 400V modely, tak napíšeme 30-80% a bude to vypada, jako že se to nabíjí rychle 😁 ???
I blbej Enyaq se 400V architekturou se nabíjí rychleji !!! Kia/Hyundai 800V jsou na 18 minutách ale 10-80% !!! Xpeng, Zeekr 10-80% za 12 minut ! A tady autor napíše ještě do nadpisu, že se nabíjí velmi rychle 😁 😁
Pane autore. Než budete testovat nějaký další elektromobil, nejdřív si něco nastudujte, než začnete psát takové kraviny a skákat jim na ty čínský kraviny.
Speciálně navržená baterie LFP s využitelnou kapacitou 81,9 kWh je připravena na ultrarychlé nabíjení stejnosměrným proudem z 30 na 80 % za pouhých 22 minut, nejvyšší nabíjecí výkon totiž dosahuje 180 kW.
---
Co to je za metriku 30-80%? 😁 Jako, že standardní 10-80% by trvalo 30 minut jako ty nejběžnější 400V modely, tak napíšeme 30-80% a bude to vypada, jako že se to nabíjí rychle 😁 ???
I blbej Enyaq se 400V architekturou se nabíjí rychleji !!! Kia/Hyundai 800V jsou na 18 minutách ale 10-80% !!! Xpeng, Zeekr 10-80% za 12 minut ! A tady autor napíše ještě do nadpisu, že se nabíjí velmi rychle 😁 😁
Pane autore. Než budete testovat nějaký další elektromobil, nejdřív si něco nastudujte, než začnete psát takové kraviny a skákat jim na ty čínský kraviny.
Jiří Pravda
Příspěvek podléhá schvalování.
Konsternuje mě způsob otevírání a startování auta - bohužel recenze je v tomto nejasná, nejprve lze chápat popis tak, že aplikace v telefonu nahrazuje kartu, ale pak je uvedeno, že snad přiložit mobil nestačí a má být položen ještě nad kartu? To je fail a celý způsob pro řadu z nás bude "no go" i z jiného důvodu: nesete nákup a chcete do kufru? Znamená to položit tašky za autem a jít k zrcátku řidiče odemknout a vracet se za vůz? Nechápu...