Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Za volantem užitkových volkswagenů s pohonem všech kol aneb Najdi pět rozdílů

7 komentářů

Xprcek
Evropský automotive se hledá, ale až se najde, bude to elektromotor na každé nápravě + volitelně spalovací range extender.
Othello
Přehled je fajn, ale škoda že opět obsahuje docela významné chyby.

V prvé řadě je nesmysl tvrzení, že plně sepnutá spojka rozděluje hnací síly v poměru 50:50. Tento blud je v článku zopakován dokonce dvakrát.

Podivně také zní, že u T7 lamelová spojka umístěná mezi diferenciálem a levou poloosou umí odpojit diferenciál od zadních kol.
Pokud spojka odpojuje levou poloosu, přece zůstane připojena ještě ta pravá a diferenciál je tak s kolem nadále spojený. Kardan se může přestat točit, ale o nějakém odpojení diferenciálu od kol nemůže být ani řeč. Spíše naopak, při zastavení kardanu zákonitě dojde k roztočení satelitů uvnitř diferenciálu.

A velké pohybnosti vzbuzuje i informace, že u eHybridu se zadní elektromotor mechanicky odpojuje kvůli brzdění. V jiných podobně uspořádaných hybridech se nic neodpojuje a přesto fungují v pohodě. Takže bych si tipnul že tady je důvodem úporná snaha o omezení ztrát, když k hlavnímu pohonu je použit benzínový motor.
vecernicek2
@Othello Nemůžete přece po redaktorech automobilového magazínu chtít, aby rozuměli technice. To je totiž nehorázný útok, jak nám tady vysvětlil teplý Rom, nebo jak se jmenuje.
ptr078
@vecernicek2 Uz by ste mohli skoncit s tou sikanou miestnych novinarov, co tym sledujete? Komu tym prospejete 🤣
Othello
@ptr078
prospět by to mělo oběma stranám. Redaktoři se můžou dovzdělat a čtenáři pak dostanou serióznější informace. Je na tom něco špatného ?
ptr078
@Othello Ja som zartoval, samozrejme s tebou suhlasim. Len rom este spi, tak som ho musel zastupit
vecernicek2
Proč tam fotíte ty narcistní adolescenty v rádoby rapových pózách z devadesátek?

Jsem na auto.cz nebo v Bravíčku?