Novinky
Jediný český hybrid za méně než 500.000 Kč je konečně v prodeji! Má i stahovací střechu
20 komentářů
Mikesus
7
@vlacil ja bych treba aygo ženě vubec neporizoval. To bylo tak strašně auto, ze za její komfort a bezpecnost dám klidně vic. No kazdy si sve rodiny ceni jinak.
Přejít do diskuze
@vlacil Elektrifikace a bezpečnostní elektronika jsou holt drahé, byť s omezeným reálným přínosem, a nezaplatí to nikdo jiný než my, spotřebitelé, navíc za neustálého fňukání různých organizací pro ekologii, příp. bezpečnost provozu, že průměrné stáří vozového parku roste, pro což fňukatelé hledají příčiny všude možně, jen ne tam, kde skutečně jsou.
Taky teda od r. 2021 proběhla poměrně masivní inflace, ale to nic nemění na odstavci výse.
Taky teda od r. 2021 proběhla poměrně masivní inflace, ale to nic nemění na odstavci výse.
@Sevca1 po městě se primárně jezdi mhd. To jsi doteď nevěděl? A i tak s rodinou bezne jezdíme. "Virtuální žena", ukázal jsi jaky jsi hlupak ze dna společnosti, gratuluji. Dětské sedačky mam taky virtuální že?
@Avantime kdyz to srovnas s yaris cross, ktery ma stejny pohon, stoji od 574tis. Jestli tech par tisíc za to stojí si kazdy musi zhodnotit sám. Ja bych mel volbu jasnou a aygo by to nebylo.
Tedy řeknu Vám otřesná cena za minivozítko Aygo X. V roce 2021 jsem manželce koupil nové Aygo v základní výbavě za 245.000,- Kč, čili cca za poloviční cenu faceliftovaného Ayga X. A spotřebu má její motor 1.0 prakticky stejnou jako ta hybridní 1.5, jaká tedy emisní výhoda? Dnes kdybych musel dát za ženin vůz pro její městské a příměstské jízdy 2 x tak vyšší cenu, tak bych musel být fakt blázen. A vnitřní prostor v kabině je stejně pořád miniaturní, jen ten kufr je o něco větší. Toyota se opravdu zbláznila, za její nejmenší
vůz v základní výbavě dát cca půl milionu Kč!
vůz v základní výbavě dát cca půl milionu Kč!
Není za tu cenu dostupná mnohem větší Fabia?
Nebude tato Toyota jezdit ještě za méně? Je to Hybrid, takže 3l?
Interiér je vyloženě ošklivý. Takový sladký, roztomilý.
Nebude tato Toyota jezdit ještě za méně? Je to Hybrid, takže 3l?
Interiér je vyloženě ošklivý. Takový sladký, roztomilý.
Hybridne 3,7m mini za pol melona ma asi taky zmysel ako 5m ev za 3 melony... ale chapem ze zrovna v toyote si aj takuto vtakovinu mozu dovolit ... zase ale napisem... zlata fabia v podobnej cene
@Avantime Súhlas, cena je voči Yarisu vysoká, preto si myslím, že u nás nemá šancu na výraznejšie predaje. Rozdiel vo veľkosti je voči cene priepastný. Na dĺžku, ak pozerám správne údaje, je Aygo kratšie bezmála o pol metra.
@traveldrive Rozdiel oproti Yarisu je príliš malý, to je najväčší problém. Je tu vyšší posed, ale neviem či až tak, aby to bol rozhodujúci argument v prospech Ayga.
Tak poďme do čísel.
Je to najlacnejší full-hybrid na trhu, ALE za 1400 eur navyše, je full-hybridný Yaris, teda o triedu väčšie auto. Oproti klasickému benzínovému Aygu X je facelift s hybridom drahší o 2600 eur a to ani predtým nebolo lacné auto. Za najvyššiu výbavu chcú 22990 eur, čo je teda masaker. Za toľko bude predpokladám o rok elektrické Twingo v lepšej výbave.
Ale vďaka Toyota za tento príklad, pekne ilustruje, ako EÚ zabíja malé ľahké autá s klasickými spaľovacími motormi.
Je to najlacnejší full-hybrid na trhu, ALE za 1400 eur navyše, je full-hybridný Yaris, teda o triedu väčšie auto. Oproti klasickému benzínovému Aygu X je facelift s hybridom drahší o 2600 eur a to ani predtým nebolo lacné auto. Za najvyššiu výbavu chcú 22990 eur, čo je teda masaker. Za toľko bude predpokladám o rok elektrické Twingo v lepšej výbave.
Ale vďaka Toyota za tento príklad, pekne ilustruje, ako EÚ zabíja malé ľahké autá s klasickými spaľovacími motormi.
@3_diamanty Prečo nezmysel? Keby sa to nedalo predávať, asi to nebudú ponúkať. U nás to zrejme nebude hit, ale nie každý má hlboko do vrecka a nie každý chce kvalitné veľké auto, stačí mu menšie. 😉
@HifeJHNo vidíte, než jsem se dostal přes jiné diskusní příspěvky k Vašemu příspěvku a mezitím odpovídal na redaktora Světa motorů a vysvětloval, že je to za původní, avizovanou cenu neprodejné, tak jste našel již slevovou akci. Kdo by dnes tohle auto u nás v ČR koupil za skoro 500.000,- Kč? Houpat a zkoušet nás mohou, ale jen do určité míry....
@Marek Bednář Tohle všechno, co jste v odpovědi na můj příspěvek napsal většinově už dávno víme. I tak jsem z té avizované ceny za faceliftované AygoX nepříjemně překvapený a troufnu si tipnout, že brzy po zahájení prodeje u nás v ČR přijde nějaká ta akční sleva. Takového prcka, i když s hybridním pohonem 1.5 prodávat u nás v základu od částky blížící se nemile k 500.000,- Kč ??? Toyota je sice dnes největší automobilka na světě, ale tady si fandí až moc. Za skoro podobnou cenu mohu dnes koupit nový Opel Frontera v základu a to je vůz minimálně o kategorii větší, i když ten základ asi tak vybavený jako u Toyoty nebude. Ale spousta lidí dnes stejně opět začíná hledat a kupovat co nejjednodušší vozy, těch předepsaných, ale i nepředepsaných asistentů, co to moc neumí, ale spíš otravují je opravdu už moc. Proč je nakonec Dacia Sandero v poslední době nejprodávanější auto v Evropě? Určitě to není jen tak z plezíru. Nakonec data SDA nám později stejně odpoví, jak to dopadlo, či spíše nedopadlo tedy jestli tu avizovanou cenu Toyota ČR tak nechá....
Nyní v akci s výkupním bonusem už za 399000 Kč. https😐/pdf.sites.toyota.cz/…_nove_aygo_x.pdf
Hybrid je z pohledu nadšeného řidiče vždy velice nežádoucí, nebo minimálně kontroverzní řešení, ovšem nacpat takto složitou a drahou techniku do prcka segmentu A je totální hovadina! 🤮🤮🤮👎
@Mikesus Na co jsou debile malá auta? Na ježdění po autobahnu? Jsou určeny pro městský a příměstský provoz . Znovu se teda ptám je lepší jed do města s SUV?
@Mikesus ty jsi fakt debil. Tvoje virtuální žena? Takže zrušíme všechny malé vozy do města, protože nejsou bezpečné. A budeme tam jezdit SUV. Hlavně ať jsi bez potomků se svojí virtuální ženou. Přeci jenom inteligencí neoplivas, nebude to žádná škoda. A co tvá virtuální firma?