Testy
Je třeba počkat do roku 2030, než se to nabíjení zrychlí.
Je zde vidět pokrok, ale ten bude pokračovat.
Je zde vidět pokrok, ale ten bude pokračovat.
@PowerHouse Rychlé nabíjení je tak drahé, že je levnější jezdit s PHEV na benzin (který je naopak až příliš levný), takže to moc nedává smysl. PHEV je pro lidi, co nabíjí doma z FVE "zadarmo" a nebo z nízkého tarifu zalevno.
Typuji roční prodeje tak do 10 ks. Auto této velikosti s plug-in nedává žádný smysl ani z hlediska použitého pohonu ani z hlediska ceny. Jinak samozřejmě je A3 stále krásné, kvalitní autíčko s rozumným interiérem, byť obecně vyšší cenovkou, o tom žádná....
@jenyk103 Ta převodovka je ve výsledku tříspojková... To má jistě nevýhody, ale zase je tam i výhoda, že to jede jako "normální auto". Honda (kterážto má taky spojku) a Toyota (kterážto se obejde bez jakýchkoliv spojek) mají poněkud neautomobilový projev, což někomu může třeba i vadit... 😊
Auto pěkné, cena ale zcela nesmyslná a to i na prémiovou značku. Za podobné peníze mohu mít Teslu 3 performance nebo téměř 2 Hondy Civic hybrid. Krom toho hybridům s turbomotory příliš nefandím, nedává mi to smysl ani z pohledu provozních vlastností ani z pohledu dlouhodobé spolehlivosti.
@Robert Hlavatý Tak i "auto této velikosti" může být pro dotyčného jediné auto a pak PHEV smysl dávat může...
@pradeda777 Tady je to zcela reálný, je to malé auto s velkou baterií. RAV4 phev ujede 60-80 km a to má všechny parametry daleko horší (těžší, mnohem horší aerodynamika, o dost menší baterie).
Nedostanete ani zdaleka nejlepší plug-in současnosti. Včlenění elektromotoru mezi ICE a (dvojspojkovou!!!) převodovku je velmi nouzové řešení, které přináší řadu omezení. Nejlepší pluginy dnes mají Honda a Toyota. VW je, jak je jeho zvykem, i v tomto případě mistr slepých uliček.
@pradeda777 passat b8 plugin má menšiu baterku a dáva mi reálne 50-65km na nabitie. 100km u tej audi je viac ako reálnych (ja viem, všetci jazdíme len po diaľniciach 😁 )
@Othello Tady bych to ještě prominul, ale u aut typu Kodiaq/Tiguan je kombinace FWD a těžké baterie vzadu fakt hodně mimo. Přitom elektrický přístrk k dispozici mají (Multivan).
@Pepa_007 Ve dvou proč ne... Ve čtyřech leda s jednou rakví na střeše a druhou na tažném. 😃
@praptak v SR toto ale neplatí. Ostatné štáty EU neviem ako na tom sú. Každopádne mne osobne plugin nedáva zmysel a to z hladiska servisných nákladov / nástrah.
@Barry Lyndon Rychle nabíjení je tak drahé, že pokud bydlíte v bytovém domě, tak elektromobil zatím všeobecně nedává příliš smysl z pohledu financí.
V testu není zmínka jak to vypadá s trakcí, když tohle FWD má přední nápravu zatíženou jen 55%
@praptak Ano, jsme země drahé elektřiny (nominálně zdražila za posledních 20 let minimálně o 100 % ) a levných PHM (cena se za 20 let zvedla nominálně o pár % , reálně klesla).
@Barry Lyndon to jistě ano. Moc takových lidí ale nebude. Za ty peníze se nechá najít něco jinde.
@Pepa_007
Treba sa pozriet do kalendara, aky sa pise rok. Okrem toho sa za PHEV sapriplaca a za to, ze je to Audi, tiez. Inac C-segment nie je uplne malicke auto. Ale tiez si nemyslim, ze sa ich preda vela. Predsalen dost specificke auto.
Treba sa pozriet do kalendara, aky sa pise rok. Okrem toho sa za PHEV sapriplaca a za to, ze je to Audi, tiez. Inac C-segment nie je uplne malicke auto. Ale tiez si nemyslim, ze sa ich preda vela. Predsalen dost specificke auto.
Prostě je to defacto plnohodnotný EV pro někoho, kdo to má do práce do 50km.... Zároveň normální hatch do kterého prostě sedneš a napohodu dojedeš na hory nebo kamkoliv.
Levný to není ale holt je to Audina a ten elektrický dojezd to má nadstandardní, tak připlatíš, no.... PHEV prostě kolem 1mio bývají a to většinou horší (zejména právě v oblasti dojezdu....). Pro někoho kdo nabíjí doma a chce prostě v rodině jedno auto je to fajn. Samozřejmě pokud máš dvě auta tak si za 600 kup malý EV a za druhých 600 normální hatch a vyřízeno 😉