Novinky
Jinými slovy, EU zhoršuje život svým občanům...
Zajímavé, že Renault oficiálně neříká v zásadě nic jiného než rohYpnol... 🤣🤣🤣
Zajímavé, že Renault oficiálně neříká v zásadě nic jiného než rohYpnol... 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Přesně, žádné jednotné pravidla které přejímá spousta jiných zemí světa.
V evropě je potřeba 27 odlišných předpisů... to určitě bude lepší.
Přesně, žádné jednotné pravidla které přejímá spousta jiných zemí světa.
V evropě je potřeba 27 odlišných předpisů... to určitě bude lepší.
@Hendly
Ja chápu že pro komouše jako jsi ty je to nepředstavitelné.
Ale představ si, že spousta z toho, na co máme nějakou legislativní regulaci, může úplně krásně být bez jakékoliv regulace!!! To je, co??? 🤣🤣🤣
Ja chápu že pro komouše jako jsi ty je to nepředstavitelné.
Ale představ si, že spousta z toho, na co máme nějakou legislativní regulaci, může úplně krásně být bez jakékoliv regulace!!! To je, co??? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Ajo, to mě nenapadlo....tak jednoduché..
Takže třeba robotické řízení nebudeme nijak legislativně řešit.. super...
Ajo, to mě nenapadlo....tak jednoduché..
Takže třeba robotické řízení nebudeme nijak legislativně řešit.. super...
@Hendly
Musí auta mít line assist? Ne.
Musí běžná auta mít front assist? Ne.
Musí auta mít čtení značek? Ne.
Musí auta mít hlídání rychlosti? Ne.
Musí tohle upravovat a vyžadovat EU? Ne.
A takových věcí je kolem nás miliony...
Musí mít rodinný dům 2 zdroje vytápění? Ne. Musí mít FVE? Ne. Musí mít dvoje dveře před WC? Ne. Musí být energeticky A? Ne.
Jen na těchto pát věcech napočítám víc než 10 úplně nesmmyslných požadavků a regulací EU, které nikomu nepomáhají, nikdo je nechce, a jen nám ztrpčují životy...
A podstatné je to slůvko MUSÍ!!! Protože kdo chce, tak ať si tyhle věci klidne má když je ochotný si za ně zaplatit...
Musí auta mít line assist? Ne.
Musí běžná auta mít front assist? Ne.
Musí auta mít čtení značek? Ne.
Musí auta mít hlídání rychlosti? Ne.
Musí tohle upravovat a vyžadovat EU? Ne.
A takových věcí je kolem nás miliony...
Musí mít rodinný dům 2 zdroje vytápění? Ne. Musí mít FVE? Ne. Musí mít dvoje dveře před WC? Ne. Musí být energeticky A? Ne.
Jen na těchto pát věcech napočítám víc než 10 úplně nesmmyslných požadavků a regulací EU, které nikomu nepomáhají, nikdo je nechce, a jen nám ztrpčují životy...
A podstatné je to slůvko MUSÍ!!! Protože kdo chce, tak ať si tyhle věci klidne má když je ochotný si za ně zaplatit...
@rohYpnol
Tak treba front assist.
Jistě se shodneme, že super prospěšna vec.
Kdyz jsi politik a nekdo pred tebe da jasna cisla co pozitivniho to prinese budes proti?
Budes proti az zastavis v kolone a slisuje te nakladak?
Bude proti ten, co te bude pak dve hodiny strihat z auta?
Tak treba front assist.
Jistě se shodneme, že super prospěšna vec.
Kdyz jsi politik a nekdo pred tebe da jasna cisla co pozitivniho to prinese budes proti?
Budes proti az zastavis v kolone a slisuje te nakladak?
Bude proti ten, co te bude pak dve hodiny strihat z auta?
@Hendly
Opět podle očekávání. No, takže znovu hujeříčku.
Musí BĚŽNÁ auta mít front assist? Ne.
U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný, je jiná situace, než u malého auta za 400 tisíc.
Opět jsi šlápl úplně vedle, hujere. Takže znovu, vyjmenoval jsem ti nespočet nesmyslů, které ze dne na den lze zrušit.
Opět podle očekávání. No, takže znovu hujeříčku.
Musí BĚŽNÁ auta mít front assist? Ne.
U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný, je jiná situace, než u malého auta za 400 tisíc.
Opět jsi šlápl úplně vedle, hujere. Takže znovu, vyjmenoval jsem ti nespočet nesmyslů, které ze dne na den lze zrušit.
@rohYpnol
Vidis, ja myslel zdravi lidi a ty porizovaci hodnoty. Si to tu zase uzivej ve svem konspiracnim jednoduchém svete. . Pa
Vidis, ja myslel zdravi lidi a ty porizovaci hodnoty. Si to tu zase uzivej ve svem konspiracnim jednoduchém svete. . Pa
@Hendly
Ne, ty jsi opět jen šlápl úplně mimo. To je celé. Ale je zábavné, jak opět zbaběle utíkáš z debaty a od tématu pryč, protože nejsi schopný obhájit nic z toho co napíšeš.
Ne, ty jsi opět jen šlápl úplně mimo. To je celé. Ale je zábavné, jak opět zbaběle utíkáš z debaty a od tématu pryč, protože nejsi schopný obhájit nic z toho co napíšeš.
@rohYpnol
"U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný" -
moc mě mrzí, že si tu byl včera smutný sám, ale uvědomuješ si, že si touhle větou řekl, že tu EU legisativu u nákladních aut chápeš a schvaluješ?
A přesně takto to je, naprostá většina legislativ má svůj jasný a racionální důvod.
"U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný" -
moc mě mrzí, že si tu byl včera smutný sám, ale uvědomuješ si, že si touhle větou řekl, že tu EU legisativu u nákladních aut chápeš a schvaluješ?
A přesně takto to je, naprostá většina legislativ má svůj jasný a racionální důvod.
@Hendly
Ne. Opět odvádš debatu od toho co jsem napsal. Takže znovu - vyjmenoval jsem ti víc než deset příkladů nesmyslné regulace EU, kterou můžeme ze dne na den zrušit a vůbec nic se nestane. Tohle je to sdělení.
A ano, abych utnul nesmyslnou debatu nad jedním z těch bodů, které jsem zcela záměrně vybral a ty jsi opět vůbec nepochopil. Front assist určitě jako jeden z mála výmyslů smysl má. Ale má taky náklady na výrobu a náklady pro provoz. A zde vždy jde o náklady vs. rizika vs. přínos. U běžných osobních aut, a zvlášť malých, levných, smysl nedává. U drahých, těžkých, je jeho existence obhajitelná. Zvlášť u těch, které jezdí profesionální km a slouží k podnikání v dopravě.
A tím uzavírám další naprostý nesmysl, který jsi napsal. Ne, já regulaci směrem k front assist opravdu neschvaluji, protože platí pro všechny. A neschvaloval bych ji, ani kdyby platila jen pro kamiony. A víš proč? Protože věřím, že pojišťovny by velmi brzy rozlišily cenu pojistky pro kamiony s front assist a bez front assist a tenhle systém by bez jakékoliv povinnosti a bez jakékoliv regulace EU byl zákazníkem vyžadován pro nižší cenu pojistky!!! Je to krásný příkllkad nesmyslnosti, naprosté zbytečnosti a naprosté marnosti regulací EU.
Ne. Opět odvádš debatu od toho co jsem napsal. Takže znovu - vyjmenoval jsem ti víc než deset příkladů nesmyslné regulace EU, kterou můžeme ze dne na den zrušit a vůbec nic se nestane. Tohle je to sdělení.
A ano, abych utnul nesmyslnou debatu nad jedním z těch bodů, které jsem zcela záměrně vybral a ty jsi opět vůbec nepochopil. Front assist určitě jako jeden z mála výmyslů smysl má. Ale má taky náklady na výrobu a náklady pro provoz. A zde vždy jde o náklady vs. rizika vs. přínos. U běžných osobních aut, a zvlášť malých, levných, smysl nedává. U drahých, těžkých, je jeho existence obhajitelná. Zvlášť u těch, které jezdí profesionální km a slouží k podnikání v dopravě.
A tím uzavírám další naprostý nesmysl, který jsi napsal. Ne, já regulaci směrem k front assist opravdu neschvaluji, protože platí pro všechny. A neschvaloval bych ji, ani kdyby platila jen pro kamiony. A víš proč? Protože věřím, že pojišťovny by velmi brzy rozlišily cenu pojistky pro kamiony s front assist a bez front assist a tenhle systém by bez jakékoliv povinnosti a bez jakékoliv regulace EU byl zákazníkem vyžadován pro nižší cenu pojistky!!! Je to krásný příkllkad nesmyslnosti, naprosté zbytečnosti a naprosté marnosti regulací EU.
@rohYpnol
Ne, vyjmenoval si 10 příkladů regulace jejíž smysl nechápeš. To je naprosto něco jiného.
Front assist - z pohledu bezpečnosti velice důležitá věc - jako člověk který o tom má hlasovat dostaneš detailní informace o tom kolika nehodám to reálně zabrání, kolik lidí to uchrání před velice těžkým zraněním při nárazu do zadní části vozu (tady je i ten dopad toho, že ten systém nechrání pouze tebe, ale hlavně ostatní účastníky provozu, stejně jako line assist) a dokonce dostaneš i studie jak dlouho bude trvat penetrace trhu při regulatorním nařízení, při dobrovolném příplatku atd.
A k samotnému začátk - pro všechny je daleko lepší když existuje jednotná legislativa pro 27 plus států, než mít 27 různých..
Ne, vyjmenoval si 10 příkladů regulace jejíž smysl nechápeš. To je naprosto něco jiného.
Front assist - z pohledu bezpečnosti velice důležitá věc - jako člověk který o tom má hlasovat dostaneš detailní informace o tom kolika nehodám to reálně zabrání, kolik lidí to uchrání před velice těžkým zraněním při nárazu do zadní části vozu (tady je i ten dopad toho, že ten systém nechrání pouze tebe, ale hlavně ostatní účastníky provozu, stejně jako line assist) a dokonce dostaneš i studie jak dlouho bude trvat penetrace trhu při regulatorním nařízení, při dobrovolném příplatku atd.
A k samotnému začátk - pro všechny je daleko lepší když existuje jednotná legislativa pro 27 plus států, než mít 27 různých..
@Hendly
Takže k věci opět nic. Opět jen front assist... 😁
Ne, nedostaneš žádné takové materiály. Protože ani k fit for 55 nebyly doloženy dopadové studie, které byly požadovány. Nutelín to odmával, aniž by byly zpracované.
Nehledě na to, že podkaldové materiály zpracová kdo...? Ano, ty organizace, které sosají dotace z EU, a které z nich žijí, a které si jen potřebují pofoukat vlastní legitimuitu!!! Takže opět nemáš pravdu. Smolík, hujer. Znovu a lépe!
Takže k věci opět nic. Opět jen front assist... 😁
Ne, nedostaneš žádné takové materiály. Protože ani k fit for 55 nebyly doloženy dopadové studie, které byly požadovány. Nutelín to odmával, aniž by byly zpracované.
Nehledě na to, že podkaldové materiály zpracová kdo...? Ano, ty organizace, které sosají dotace z EU, a které z nich žijí, a které si jen potřebují pofoukat vlastní legitimuitu!!! Takže opět nemáš pravdu. Smolík, hujer. Znovu a lépe!
Všechny ekoterostické výmysly, posvěcované EU, jsou zhouba nejenom průmyslu, ale celého našeho života.
„Lidé si dobře uvědomují, že si nemohou dovolit to, co dříve. Zákazníci prostě mají méně peněz. Pro mnohé už není zbrusu nové auto dostupné,“ řekla agentuře Bloomberg Kerstin Feix, ředitelka vlajkové prodejny Auto Feix v Bochumi.
www.e15.cz/…-houstne-1428672
A jaj, jak je to možné, hujeříčci? Opět potvrzení slov rohYpnola???
www.e15.cz/…-houstne-1428672
A jaj, jak je to možné, hujeříčci? Opět potvrzení slov rohYpnola???
EU by se mela vážně zamyslet a přijít konečně s jasnou regulací, jak přijímat regulace. Bez toho má EU vážný problém, protože dosavadní vydávání regulací neni regulováno.
Ta logika by taky zasloužila nějakou evropskou směrnici, necítím se dostatečně jistě a je zde riziko proruské filozofické školy.
EU je řízena špatnými lidmi a špatným směrem. Povede to jen k jejímu rozkladu a možnému rozpadu. A hujeříčci, kývači a mávači tomu ještě tleskají. Přitom vůbec nechápou, že ti co před tím varují, jednají ve prospěch a pro záchranu EU.
A kde?
Hledam a studuji a vsude je jasne dokazany vliv CO2.
Ty mas nejakou jinou teorii, ale tajis ji.
Ne. Naopak je jasně vyčísleno, že emise z dopravy v EU jsou zcela marginální ve vztahu ke globálním emisím, a elektromobilita neřeší vůbec nic.
A asi po tisice.
Je nejaky obor kde se snizovani CO2 neresi, ze z toho vzdy vytrhujes auta.
Můžeme zůstat klidně u aut a ani nemusíme jinam. Jediný kdo nařizuje elektromobilitu, je EU (a už se zas těším na ty nesmysly jak ji nenařizuje...)..
faktaoklimatu.cz/…y/emise-eu-vyvoj
- CO2 není viník klimatických změn na Zemi
- opatření přijatá v automobilovém průmyslu vůbec nic v ohledu na klima Země, neřeší.
fejsbůk je plný hlupáků, co jsou bez titulů chytřejší než doktoři, inženýři, právníci a klimatologové😊
Proč tak dlouze?
Prostě napiš něvěřím ve vědu. Nevěříš v takové nesmysle jako je skleník na zahradě.
Věříš v to, co ti říkají populističtí politici.
Tzn. Tvé závěry jsou zcela chybné.
fakt budeš kardiochirurgovi vysvětlovat, jak se operuje? učit právníka zákony? není to trochu komické?
Přesně. Zásadní argument popíračů.
Sakra počkej, ale kde se to C (jako ten uhlík pro vytvoření CO2 k vydechnutí) v tom člověku bere?
Taková záhada, to určitě ty zaplacení zpropadení vědci nějak podvádí...
PS: fakt nevím kde se takové názory berou...
Vědci neříkají nic o tom, že 100% příčinou globálního oteplování je člověk. Tak tady nelži. Problém je, že ty ty vědecké závěry transponuješ v něco, co nikdo netvrdí. A jen demagogicky překrucuješ fakta.
Vědci dávají fakta, teorie a důkazy.
Vše ukazuje velice negativní dopad spalování fosilních paliv.
A neexistuje žádný fakt a důkaz vědců, že lidská činnost způsobuje 100% z pozorovaného oteplování. Naopak.
A z toho neurčitého podílu lidského vlivu je podíl Evropy POUZE 7%, A Z TOHO ZANEDBATELNÉHO PODÍLU JE DOPRAVA ZLOMKEM. A Z TOHO ZLOMKU ZLOMKU JE OSOBNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA DALŠÍM ZLOMKEM.
TEDY JE VĚDECKY PROKÁZANÝM FAKTEM, ŽE OSOBNÍ AUTOMOBILOVÁ PŘEPRAVA A ELEKTORMOBILITA NEŘÍŠÍ A NEVYŘEŠÍ Z HLEDISKA GLOBÁLNÍCH EMISÍ A OTEPLOVÁNÍ VŮBEC, ALE VŮBEC NIC.
ELEKTORMOBILITA NEŘÍŠÍ
a já bych si myslel, že odpověď znáš?
ty budeš mít dneska v kondiciogramu křížek, co Jáchyme😊
Ne fakt nevim kdo vsechno z toho profituje. Jak bych to asi dokazal zjistit? Jen jsem ti ty tupane pritakal ze mas pravdu a cele se to deje protoze z toho ma nekdo profit. Cina, USA?! Konkretni jmena a firmy ti nepovim.
www.asz.cz/…-tehle-generace/
Takže, abych ti alespoň částečně odpověděl. Rozhodně z toho profituje úzká skupinka lidí. Ono totiž prosazovat bateriová úložiště, soláry a větrníky jejichž dodavatelem jsou z velké většiny čínský firmy rozhodně někomu přináší veliký zisky. Učinit Evropu závislou na dovozu plynu z Kataru a USA taky někomu přinese veliký zisky a snažit se zakázat lidem levný spalováky je to samý. Někdo z toho bude profitovat. A takhle můžeme pokračovat dál.
A globální změna klimatu se nezruší a ani ji nijak neovlivníme, takže doufám, že se přehodnotí ty nesmyslný cíle a alespoň nějaké klacky si tady v Evropě vyndáme z pod nohou. A věř tomu, že pokud bychom měli v Evropě levné energie a dokázali si levně vyrábět baterie do EV a tudíž EV mohla být levná, tak vypadá ten vozový park taky jinak. Ovšem tím, že to EU nařídí se nic nestane.