Novinky
vecernicek2
6
To už měla Škoda 1203 😁
Honda si vymyslí krásnou pohádku, proč mohla ošidit karoserii, a novináři jí to žerou i s navijákem 😁
Myslím že by byli schopní prodat i "oves, biologicky pěstovaný a zušlechtěný pomocí trávícího traktu anglického plnokrevníka" (lidsky řečeno, koňský trus).
Myslím že by byli schopní prodat i "oves, biologicky pěstovaný a zušlechtěný pomocí trávícího traktu anglického plnokrevníka" (lidsky řečeno, koňský trus).
Hodně marketingových blábolů, ale pravda je v této jedině větičce ....je konstrukce zhruba o deset procent levnější...
@Ham.
A to je ta podstata......
Co naplat, že zákazník si klidně připlatí pár korun na výrobku, když by mu vydržel o 5 let déle. Ale holt výrobce ušetří na výrobních nákladech 10 haléřů a výrobek tím bude mít životnost rok.
Prostě odrbání všeho do morku kostí a někdy se začíná odrbávat už i ten morek......
A to je ta podstata......
Co naplat, že zákazník si klidně připlatí pár korun na výrobku, když by mu vydržel o 5 let déle. Ale holt výrobce ušetří na výrobních nákladech 10 haléřů a výrobek tím bude mít životnost rok.
Prostě odrbání všeho do morku kostí a někdy se začíná odrbávat už i ten morek......
@Ham. Tak ono to dává smysl jen pokud to vede k úspoře. Dneska už si málokdo kupuje auto podle jízdních vlastností. Prostě proto, že drtivá většina aut je má dostatečně dobré pro běžný provoz. Jestli zajede na okruhu o 2s lepší čas je u mamataxi fakt jedno.
Skvělé kurvítko! Je to dokonale spočítané, jenže s roky to bude ztrácet tuhost, tudíž budete muset auto vyhodit i kvůli dalšímu důvodu!!! Tohle má řešit konstrukce nápravy a to, že se při stejném materiálu a ubraných 90 kg nezmění bezpečnost při nárazu je silně nepravděpodobné, jen to bude vidět při jiných typech nárazu, které euroncap tolik neřeší, ale v pestrobarevné praxi nastávají. Stejně jde Honda do kytek...
To je síce fajn ale nikde sa už nechvália tým akú to bude mať životnosť. Materiál akým sú kovy sa pri ohýbaní oslabujú a v mieste ohybu trhajú, praskajú alebo lámu. Nepatrný pohyb je samozrejme niečo iné ako priame ohýbanie. Avšak rokmi používania sa ľahko môže stať, že to skrátka nevydrží toľko ako tuhá karoséria.