Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda boří pravidla tuhosti karoserie: Nově se schválně ohýbá!

13 komentářů

vecernicek2
To už měla Škoda 1203 😁
Avatar - _sulcik_
_sulcik_
Honda si vymyslí krásnou pohádku, proč mohla ošidit karoserii, a novináři jí to žerou i s navijákem 😁
Myslím že by byli schopní prodat i "oves, biologicky pěstovaný a zušlechtěný pomocí trávícího traktu anglického plnokrevníka" (lidsky řečeno, koňský trus).
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@_sulcik_ Souhlas
Avatar - Ham.
Ham.
Hodně marketingových blábolů, ale pravda je v této jedině větičce ....je konstrukce zhruba o deset procent levnější...
vencelín
@Ham.
A to je ta podstata......
Co naplat, že zákazník si klidně připlatí pár korun na výrobku, když by mu vydržel o 5 let déle. Ale holt výrobce ušetří na výrobních nákladech 10 haléřů a výrobek tím bude mít životnost rok.

Prostě odrbání všeho do morku kostí a někdy se začíná odrbávat už i ten morek......
Trtkal
@Ham. Tak ono to dává smysl jen pokud to vede k úspoře. Dneska už si málokdo kupuje auto podle jízdních vlastností. Prostě proto, že drtivá většina aut je má dostatečně dobré pro běžný provoz. Jestli zajede na okruhu o 2s lepší čas je u mamataxi fakt jedno.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Trtkal Úspora je základ
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Skvělé kurvítko! Je to dokonale spočítané, jenže s roky to bude ztrácet tuhost, tudíž budete muset auto vyhodit i kvůli dalšímu důvodu!!! Tohle má řešit konstrukce nápravy a to, že se při stejném materiálu a ubraných 90 kg nezmění bezpečnost při nárazu je silně nepravděpodobné, jen to bude vidět při jiných typech nárazu, které euroncap tolik neřeší, ale v pestrobarevné praxi nastávají. Stejně jde Honda do kytek...
vencelín
@Oscar_Romero
Bohužel dnes se na dlouhověkost výrobků nehraje, hlavně že se všichni ohání ekologií.......
Prostě kup a hned zahod a tak pořád dokola.......
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Oscar_Romero Jde
Avatar - Stejsn
Stejsn
Už vejtřaska křížila rám a nápravy, aby co nejlíp kopírovala terén 😉
Prezivkynetreba
To je síce fajn ale nikde sa už nechvália tým akú to bude mať životnosť. Materiál akým sú kovy sa pri ohýbaní oslabujú a v mieste ohybu trhajú, praskajú alebo lámu. Nepatrný pohyb je samozrejme niečo iné ako priame ohýbanie. Avšak rokmi používania sa ľahko môže stať, že to skrátka nevydrží toľko ako tuhá karoséria.
Niemand
@Prezivkynetreba Pokiaľ sa neprekročí medza klzu, tak oceľ sa môže ohýbať prakticky naveky. Hliník je na tom s únavou oveľa horšie ako oceľ a lietadla bežne lietajú 30 rokov.