Novinky
Absolutně nechápu smysl aut na vodík. Energetická účinnost výroby vodíku je v nejlepším případě okolo 70 %, plus je potřeba jej transportovat, případně dále upravit a uskladnit pro použití v autech. Pak je ten vodík taky potřeba transportovat na místo čerpání, kterých je strašně málo. K tomu samozřejmě existují s vodíkem spojená rizika požárů, e😜lozí...
K čemu to teda je? V dobách, kdy se myslelo, že bateriová technologie neumožní dlouhé dojezdy, tak dávalo jakýs takýs smysl o vodíku uvažovat. Ale dneska? Proboha proč?
K čemu to teda je? V dobách, kdy se myslelo, že bateriová technologie neumožní dlouhé dojezdy, tak dávalo jakýs takýs smysl o vodíku uvažovat. Ale dneska? Proboha proč?
@vecernicek2 Odpověď je prostá, dotace. Existují státy a Jižní Korea je v tom na jednom z prvních míst, kde vlády masivně dotují vše kolem vodíku, počínaje jeho výrobou až po ta auta. No a podle hesla hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere se vyvíjejí třeba i vodíková auta. Stačí se podívat na stránky korejského govermmentu (H2KOREA).
Nový designový jazky Hyundai se mi přestává líbit.
A pokud je netto ten využitelný, jak se z 94 kW článku + 80 kW baterie dostane celkových 190 kW elektromotoru, to když ani nepočítám ztráty ?