Novinky
Technický dotaz, co znamená u palivového článku brutto a netto výkon ? Netto se rovná brutto mínus vlastní spotřeba jeho technologie nebo něco jiného ?
A pokud je netto ten využitelný, jak se z 94 kW článku + 80 kW baterie dostane celkových 190 kW elektromotoru, to když ani nepočítám ztráty ?
A pokud je netto ten využitelný, jak se z 94 kW článku + 80 kW baterie dostane celkových 190 kW elektromotoru, to když ani nepočítám ztráty ?
@vecernicek2 Odpověď je prostá, dotace. Existují státy a Jižní Korea je v tom na jednom z prvních míst, kde vlády masivně dotují vše kolem vodíku, počínaje jeho výrobou až po ta auta. No a podle hesla hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere se vyvíjejí třeba i vodíková auta. Stačí se podívat na stránky korejského govermmentu (H2KOREA).
@kozakm Za mě lepší než ten předchozí. I když tohle trochu připomíná Pontiak Aztek, v USA často považovaný za jedno z nejhnusnějších aut (za to byl ale docela praktický).
@Ham. Tak to by jediné dávalo smysl, jediné, co smysl nedává je, proč to vlastně dotujou. Že by nějaký vlivný kámoš měl fabriku na vodík?
K čemu to teda je? V dobách, kdy se myslelo, že bateriová technologie neumožní dlouhé dojezdy, tak dávalo jakýs takýs smysl o vodíku uvažovat. Ale dneska? Proboha proč?