Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Přehled tříválců na českém trhu: Tvrdé jádro

14 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Je jen jeden tříválec, který je skvělý. Ma 2458ccm a jede neuvěřitelně.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@kari.laz měl jsem také jeden. Objem 900. Tracer 9. Jelo to skvěle. Triumph Tiger má také skvělé tříválce.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Pepa_007 a Suzuki Vstrom je dokonce dvouválec. Do V 90°. Také fajn, zvuk, vibrace..... . Nebo GS1200.😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Pepa_007 ja samozřejmě píši o Triumph. Konkrétně Rocket III. Ale triumph má vsechny tříválce skvělé.
Avatar - Vladimír Madola
Vladimír Madola
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Vypadá to, že odpor vůči tříválcum ve velkých autech (p308 ) lze zažehnat sérii článků jak jsou maloobjemové tříválce fajn.
PavelK_
@Pepa_007 buď rád za každý "nečínský" článek
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@PavelK_ pravda. Děkuji za upozornění.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PavelK_

No jo, on totiž i zaostalý číňan pochopil, že 1,5 R4 je lepší než 1,2 nebo 1,0 R3 ... 😁
Paul Brunton
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zná někdo R3, který se chová lépe a je lepší jak R4?

(samozřšjmě že myšleno porovnatelný R3 x R4, nikoliv nejhorší R4 vs. nejlepší R3).
Avatar - marvolo
marvolo
@rohYpnol 1.5 Dynamic Force v základnom Yarise (nehybrid) zaberá veľmi pekne od spodu (toto je asi jediná objektívne merateľná výhoda R3 vs R4 rovnakého objemu). 125 koní, stovka za 9s. Jazdí sa s tým prijemne.
José Feliciáno
mám tříválec ( spíše tříváleček 999 ccm, 49 kW) v Hyundai I10 a jsem zcela spokojený, průměrná spotřeba za prvnich 10000 km je lehce pod 5 l, jestli je motor dobrý nebo špatný o tom počet válců nerozhoduje
Losina
Příspěvek podléhá schvalování.