Videa
@vencelín příklad diskusní komedie s dělníkem volantu Vencelínem😊
Vy píšete samé nesmysly mončičáku!
Cože? jaké nesmysly?
pořád dokola samé nesmysly! pořád!
tak například?
třeba že Babičku napsal Karel Hynek Mácha!
a kde jsem to napsal?
....a ticho😊
chudák Vencelín, když si neví rady, vymyslí vlastní tvrzení, vloží ti ho do úst a pak odchází jako diskusní vítěz😊
Vy píšete samé nesmysly mončičáku!
Cože? jaké nesmysly?
pořád dokola samé nesmysly! pořád!
tak například?
třeba že Babičku napsal Karel Hynek Mácha!
a kde jsem to napsal?
....a ticho😊
chudák Vencelín, když si neví rady, vymyslí vlastní tvrzení, vloží ti ho do úst a pak odchází jako diskusní vítěz😊
@rohYpnol co konkrétně ti na současném iDrive nesedí? v čem tě ovládání tvého sedmičkového BMW zklamalo?
tpč prase žere pomeje, ten kaviár by mi fakt nešmakoval, má takový divný ocásek😊
tpč prase žere pomeje, ten kaviár by mi fakt nešmakoval, má takový divný ocásek😊
@Pepa_007 v roce 1958 si zajisté také mysleli, že aby mělo auto 150 koní, je potřeba objemu motoru nejméně 6 litrů. takže bych vývoj opravdu nepodcenoval.
otázkou je, proč by měl být pětkový bavorák sportovní. nicméně čísla ukazují, že pomalý rozhodně není. a i kdyby měl maximálku 350, na okruhu porazil všechny tak Pepa stejně řekne, že nedělá kravál a proto není sportovní.
copak vodí Pepa007 po našich silnicích za sportovní vůz?
otázkou je, proč by měl být pětkový bavorák sportovní. nicméně čísla ukazují, že pomalý rozhodně není. a i kdyby měl maximálku 350, na okruhu porazil všechny tak Pepa stejně řekne, že nedělá kravál a proto není sportovní.
copak vodí Pepa007 po našich silnicích za sportovní vůz?
@Tycoon nepochybuju, že všechny tahle čísla jsi napsal z hlavy. protože já ty svoje střelil od pasu, litrový výkon motoru je dneska někde úplně jinde, než byl před padesáti lety, stejně tak baterie budou mít daleko větší energetickou hustotu.www.autoscout24.cz/…d53-3482c86593a3?…
tady je nějaká konfekce, 5,7 litru objem a 160 koní...
ale gratuluju, máš pravdu😊 přegoogloval jsi mě jako obvykle😊
a těší mě, že mi moje zaostalost a neinformovanost umožnila dostat se tam, kde jsem, protože kdybych byl pokrokový a informovaný jezdil bych s 1,4kou a přetahoval se o místo na slunci s kombajnama😊
tady je nějaká konfekce, 5,7 litru objem a 160 koní...
ale gratuluju, máš pravdu😊 přegoogloval jsi mě jako obvykle😊
a těší mě, že mi moje zaostalost a neinformovanost umožnila dostat se tam, kde jsem, protože kdybych byl pokrokový a informovaný jezdil bych s 1,4kou a přetahoval se o místo na slunci s kombajnama😊
Jsem rád, že kvalitativní standard ACZ byl dodržen, video bylo opět na konci useknuté a v reklamách se seká jak internet na telefonní lince 😁
Teď k obsahu. Bohužel jsi Michale nepochopil ani stín té kritiky k M5. Celá pointa je v tom, že BMW přebíjí hmotnost výkonem. Což v přímce a na kvalitním povrchu funguje za cenu mizející gumy ze vzorku. Jenže na horším povrchu a v zatáčkách to fungovat přestává, protože fyziku neobelže nikdo, ani EU, i když si to EK myslí. A ani fyzik Vaculík v elektromobilu tu fyziku nikdy neobelže ... 😁
V zásadě ale souhlasím s tím, že pro běžné denní ježdění a klasického zubaře, lékaře, nebo právníka nematlala v Německu, Švýcarsku, nebo Rakousku to je opravdu výborné auto. Možná opravdu nejlepší co kdy bylo. Otázkou ale je, jestli oni měli být tou cílovou skupinou.
Za mě ne, pro ně podle mě vždy byly modely jako 540d nebo 540i... A v tom to vězí. Dnešní M5 dokáže nabídnout to, co M5 dříve nenabízela. Ale za cenu, že nenabídne to, co dříve M5 dokázala. Prostě nic není zadarmo, vše je quid pro quo... A jestli to trefili v Mnichově obchodně? No, uvidíme, možná ano. Doba se mění a spousta lidí si to koupí prostě jen proto, že M5 je to nejvíc z dnešní řady 5. A kombík, ten se rozhodně počítá 😄
Teď k obsahu. Bohužel jsi Michale nepochopil ani stín té kritiky k M5. Celá pointa je v tom, že BMW přebíjí hmotnost výkonem. Což v přímce a na kvalitním povrchu funguje za cenu mizející gumy ze vzorku. Jenže na horším povrchu a v zatáčkách to fungovat přestává, protože fyziku neobelže nikdo, ani EU, i když si to EK myslí. A ani fyzik Vaculík v elektromobilu tu fyziku nikdy neobelže ... 😁
V zásadě ale souhlasím s tím, že pro běžné denní ježdění a klasického zubaře, lékaře, nebo právníka nematlala v Německu, Švýcarsku, nebo Rakousku to je opravdu výborné auto. Možná opravdu nejlepší co kdy bylo. Otázkou ale je, jestli oni měli být tou cílovou skupinou.
Za mě ne, pro ně podle mě vždy byly modely jako 540d nebo 540i... A v tom to vězí. Dnešní M5 dokáže nabídnout to, co M5 dříve nenabízela. Ale za cenu, že nenabídne to, co dříve M5 dokázala. Prostě nic není zadarmo, vše je quid pro quo... A jestli to trefili v Mnichově obchodně? No, uvidíme, možná ano. Doba se mění a spousta lidí si to koupí prostě jen proto, že M5 je to nejvíc z dnešní řady 5. A kombík, ten se rozhodně počítá 😄
Byly časy, kdy se mi BMW líbilo napříč řadami, ale to skončilo s rokem 2020-2021. Nyní designovému stylu BMW nemohu přijít na chuť, třebaže technika může být top.
@Man Ký
V roce 1958 si to mohl myslet jenom nějaký zaostalý a neinformovaný Man Ký, který podceňoval vývoj.
Rok 1928
Deusenberg Model J
Objem 6,9 L
265 koní
Rok 1935
Deusenberg Model SSJ
Objem 6,9 L
400 koní
Rok 1951
Ferrari 212 Inter
Objem 2,6 L
150 koní
Rok 1956
Chrysler 300B
Objem 5,8 L
355 koní
V roce 1958 si to mohl myslet jenom nějaký zaostalý a neinformovaný Man Ký, který podceňoval vývoj.
Rok 1928
Deusenberg Model J
Objem 6,9 L
265 koní
Rok 1935
Deusenberg Model SSJ
Objem 6,9 L
400 koní
Rok 1951
Ferrari 212 Inter
Objem 2,6 L
150 koní
Rok 1956
Chrysler 300B
Objem 5,8 L
355 koní
@Jenik3
BMW u mě má šanci. Bangla jsem taky ocenil až přišla další generace 😁 I když na rovinu - tady si opravdu nemyslím, že nastane to stejné...
Například na řadě 5 jsou totiž špatně už samotné proporce. U kombíku se to schová, ale sedan je prostě špatně. Protože to celé skládali tak, aby to mohlo být BEV i ICE... Takže dlouhý rozvor, aby tam mohla být velká baterka. Ale zároveň dlouhý předek, aby tam mohl být EV i spalovák... a místo sedanu aerodynamika, aby BEV mělo alespoň nějaký dojezd, tak zase mizí charakter sedanu...
K tomu laciný interiér, kdy kvalitu nahrazuje LED kolotočářství a přehlídka displayů s naprosto marným infotainmentem... Ano, bude to stále jezdit líp jak Čína, ale tahle generace se prostě nepovedla.
BMW u mě má šanci. Bangla jsem taky ocenil až přišla další generace 😁 I když na rovinu - tady si opravdu nemyslím, že nastane to stejné...
Například na řadě 5 jsou totiž špatně už samotné proporce. U kombíku se to schová, ale sedan je prostě špatně. Protože to celé skládali tak, aby to mohlo být BEV i ICE... Takže dlouhý rozvor, aby tam mohla být velká baterka. Ale zároveň dlouhý předek, aby tam mohl být EV i spalovák... a místo sedanu aerodynamika, aby BEV mělo alespoň nějaký dojezd, tak zase mizí charakter sedanu...
K tomu laciný interiér, kdy kvalitu nahrazuje LED kolotočářství a přehlídka displayů s naprosto marným infotainmentem... Ano, bude to stále jezdit líp jak Čína, ale tahle generace se prostě nepovedla.
a že naprosto správně kritizuje všechny úspěšné kolem sebe jakožto neúspěšné, protože on ve svojí pracovní pozici shitmakera 24/7 na auto.cz funguje bezchybně a za týden bude vyhlášen diskutérem roku😊