Elektromobilita
rohYpnol
0
Ford v EU je neskutečnou prodejnou děvečkou. Nehodlá pro EU ani hnout brvou, ale chce tady prodávat a vydělávat. A tak Ford půjde doslova s každým. Tu s VAG, tu se Stellantis, prostě s kýmkoliv. Jen aby měl na co nalepit své logo a nemusel nic vyvíjet..
z mini aut typu fabia nebo fiesta zmizely pred par lety danove zvyhodnovany smradlavy dyzly, ted mizej i vonavy benziny
logicky
a pokracuje to dal
dnes naftu do malyho auta nizsi stredni jako oktavka koupi jen uplnej vymastenec, za par roku i tahle trida bude jen v elektrice
logicky
a bude to pokracovat dal pres stredni tridu az po traktory, nakladaky a lokomotivy
logicky
logicky
a pokracuje to dal
dnes naftu do malyho auta nizsi stredni jako oktavka koupi jen uplnej vymastenec, za par roku i tahle trida bude jen v elektrice
logicky
a bude to pokracovat dal pres stredni tridu az po traktory, nakladaky a lokomotivy
logicky
Tak tuhle “skvělou” informaci už dávno máme. Dárcem bude R5, micro auto z Francie a opět to neklapne. Malé zavalité a těžké auto za minimálně 600tis Kč s miniaturní baterkou. No to určitě na zákazníky Fordu, pokud ještě nějací v Evropě jsou, bude fungovat…😋
Ford se evidentně nepoučil z ničeho - u poslední Fiesty zrušil první dvě výbavy, zdražil ji a divil se že to nefunguje. Pak udělal vlastní EV a sprznil jméno mustang a opět to nezafungovalo, stále na něm prodělává kalhoty. Pak si půjčil MEB platoformu od VW a sprznil další dvě jména Capri a E.x.plorer… a zas to nefunguje…
Tvl to ve vedení Evropského Fordu sedí opravdu takový idi o ti? 🙈🤣
Ford se evidentně nepoučil z ničeho - u poslední Fiesty zrušil první dvě výbavy, zdražil ji a divil se že to nefunguje. Pak udělal vlastní EV a sprznil jméno mustang a opět to nezafungovalo, stále na něm prodělává kalhoty. Pak si půjčil MEB platoformu od VW a sprznil další dvě jména Capri a E.x.plorer… a zas to nefunguje…
Tvl to ve vedení Evropského Fordu sedí opravdu takový idi o ti? 🙈🤣