Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: RSD-Škoda Tuning

neregistrovaný "RSD"
23. 7. 1999 21:12
Ahoj Lidi....
V tomhle nepřeberným množství témat přeci jen doufám, že někdo zabruslí zrovna sem...

Především proto, že Vám možná mám co říct a někdy i ukázat... Zabývám se úpravami Škodovek teprve od r.1997 avšak nyní mohu konstatovat, že jsem se do nich pustil naplno... Co se týče Octavie , tak na tu v současné době prodáváme cca 250 doplňků a obdobně tomu je i u Felicie. Kdo má zájem, zašlu mu E-mailem i studii RSD nové Felicie II, takže neváhejte a pište bez ostychu na rsd@seznam.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chipmen"
26. 7. 1999 12:41
Bez nadpisu
Tak jsem se koukl na tvoje stranky, zajimave, takze ti je trochu zkritizuju. Konkretne me zajimal tuning felicie udavat ze filtr a nebo vyfuk prida X koni je trochu zcestne, aby to bylo pravdive je nutne na vozidle delat celou radu vzajemne propojenych uprav a lze tedy hovorit spis jen o konecnem vysledku (vykonu). Lace rozhodne nebude tvoji silnou strankou, spis naopak. Ty spoilery jsem videl uz pred dvouma rokama na nejaky felde takze je asi jen "dealerujes". Slovni spojeni tonovani skel a folie zni trochu dost divne. A kouknul jsem se taky na podvozky, ty pruziny jsem videl ted v ksefte za 50% tve ceny, ale to je vedlejsi, jinak tunign podvozku neni snizeni pruzinama a rozsireni podlozkama a nizkoprofilovy siroky kola. Koukni se nekdy na poradny brus od slusnych firem, napriklad felda se da takto take upravit, davaji se do zadu kotouce, do predu chlazene brzdy, kapalinova rucka, vyztuhy naprav a karoserie, jine uchyceni agregatu, zmeny prevodovek atd. ale to je zrejmne na tebe prilis, co jsem se tak porozhlidl tak vlastne delas jen jednoduche kosmeticke upravy. Protoze dnes neni zadny problem vymenit cip, v nejlepsim jeste vacku a sinkasnout penize, takovejch firem je ted jak hub po desti. Firem ktery se skutecne zabyvaj tuningem a ne seriovou prestavbou aut je ted skutecne malo a dobryho motorare aby clovek hledal jak jehlu...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "RSD"
26. 7. 1999 23:29
Re: Děkuji za tvůj názor Chipmene
Rozhodně si nemyslím že patříme mezi kosmetické úpravce.Úpravy uvedené na mých stránkách jsou pouze informativní a zatím (připravuji nové, zajímavější a obsáhlejší stránky) neobsahují zhola ani 50% úprav které nabízíme např. pro felicii. K tuningu přistupujeme čistě individuálně a musíš uznat sám ,že těch co si nechají dodatečně namontovat na felicii kotoučové brzdy, kapalinovou ručku, výsuhy a rámy je v naší republice opravdu poskrovnu. K cenám mohu říci jen to, že pořádáme různé akce ,výprodeje a podobně, avšak nemám čas tyto změny registrovat na stránkách web.iol.cz/RSD, jelikož z prostého důvodu není na to moc času - možná do budoucna.

Nemyslím si že jsme firma, která jak ty říkáš :

"tak vyinkasovat prachy a..." Zabýváme se totiž klubovým RSD záručním i pozáručním servisem a myslím si - a může mi ponovat kdokoliv , že 99,9% zákazníků nemá žádných připomínek a jsou spokojeni. Pakliže se v budoucnu staneš naším zákazníkem, budeš možná moci své níže uvedené řádky přinejmenším pozměnit. Dík za názor RSD
neregistrovaný "Chipmen"
27. 7. 1999 06:27
Re: Děkuji za tvůj názor Chipmene
Muj nazor na tuningove firmy je zapricinen vlastnimi zkusenostmi snimmi, proto take vetsinou zaporne hodnoceni. Do tuningove firmy uz nikdy nepujdu, za A)uz nikde snad nedelaji stare skodovky (moc prace- neda se jen vymenit cip) za B) situace uz me donutila abych se sam stal karosarem, motorarem atd. a radsi si vsechno udelam sam, trva to sice dil, ale verim tomu a hlavne co si budem povidat je to pro mne levnejsi. O hodne nez u jedne nejmenovane melnicke firmy s podobnym tripismennym nazvem kde jsem nechal pres 20kkc za nic a zbyva zrejmne soudni cesta.
neregistrovaný "RSD"
27. 7. 1999 19:51
Re: Děkuji za tvůj názor Chipmene
Tak sory, ale s mělnickou firmou nemáme co dočinění. Věřím že spousta rádo-by tuningových firem na své zákazníky kašle, a tak se nedivím tvé zahořklosti. Ono totiž staré škodovky upravovat na vysoký výkon je díky třikrát uloženému klikovému hřídeli velký problém -nevydrží, a díly se shánějí také těžce ,takže ti přeji hodně štěstí se svým samo-tuningem, a někdy by si se také mohl podělit o své výsledky..

ahoj.
neregistrovaný "Chipmen"
28. 7. 1999 06:27
Re: Děkuji za tvůj názor Chipmene
O sve zkusenosti nejen s tuningem se delim na svych strankach skoda.panda.cz skoda ze na to nemam vic casu.


Tuningu Zdar
neregistrovaný "hop1"
28. 7. 1999 19:45
Re: Děkuji za tvůj názor Chipmene
Chipmene a spol. - velká pochvala za vaąe stránky. Sám teď vyrábím něco podobného, ale v menąím rozsahu a pro jinou značku, ale vím kolik to dá práce. Zejména mě překvapilo mnoľství praktických informací, není to jen prodej litých kol a nalepovacích spojlerů .... Jen tak dál, nejsem sice ąkodovkář, ale něco se dozvědět můľu i z vaąich stránek. Mimochodem, zkusím se zeptat táty jestli nemá nějakou fotku své bývalé ąkodovky (čest její památce), bylo to velmi sluąně vyladěný auto, něco jako 120S, dost moľná i lepąí. Hlavně mělo ąílenou historii a seznam postupných úprav by byl asi na několik stránek.
neregistrovaný "travexr"
28. 7. 1999 16:51
Re: Nejmenovana Melnicka "jako firma"
Musim se bohuzel pridat k Chipmenovi, sam jsem si nechal touto nejmenovanou firmou na tri, vylepsovat svoje auto a skoncil jsem s nimi ani ne ve tretine.....jednim slovem FUSERINA.....
neregistrovaný "Mr.Tuning"
10. 8. 1999 01:10
Re: Nejmenovana Melnicka "jako firma"
Chlapi mate recht. Ti Melnicaci jsou banda sprostejch podvodniku. Hlavne, ze machrujou na webovejch strankach, ale skutek utek. Ja se za nima tahal pres celou republiku a byl to ztracenej den. Klidne jste ji mohli jmenovat, protoze kdo trosku zna tuningovou mapu, stejne uz vi, ktera bije.
neregistrovaný "Otsar"
10. 8. 1999 17:41
Re: Nejmenovana Melnicka "jako firma"
Kua chuapi neserte sa. Su ti fuseri z Melnika RST?

Podla webu sa zdaju byt bohovia a rozmyslal som, ze sa u nich stavim...
neregistrovaný "Chipmen"
12. 8. 1999 06:28
Re: Nejmenovana Melnicka "jako firma"
To Otsar: ani nahodou to tam nedavej, ja mel u nich auto pul roku !, melo bejt hotovy za ctrnact dni, stratilo se tam pres 20kkc, tuning vubec neudelali, a jeste zmizel jeden elektron s obutim, a to nepocitam ztraty ze jsem toho pul roku nemohl jezdit a podobne. A nejhorsi je ze p.Smetana nakeca cokoliv, ale neni to schopen splnit a dodat a nebo to potom stoji daleko vic - vic nez jinde.Vystraha vsem firme RST se zdaleka vyhnete. Mimochodem ona to vlastne neni ani firma je to nejake podivne obcanske sdruzeni bez pravniho statutu takze se na nej o to hurmuze se zalobou a mimo to neni nikde na uradech registrovanej...
neregistrovaný "Dalin"
27. 7. 1999 06:57
RSD funguje ti e-mail na Seznamu ???
Promiň, ľe sem lezu s tímhle dotazem, ale funguje ti e-mail na Seznamu? Mě uľ od pondělka ne !!! Díky za odpověď.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
27. 7. 1999 19:46
E-Mail na seznamu
Taky nefunguje, ale přišla mi zpráva na jiný e-mail, že mají nějaký výpadek až do 28.07. tak čau
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Dalin"
28. 7. 1999 07:15
Re: E-Mail na seznamu
Dík, dneska mi to taky napsalo, ľe to půjde aľ zítra. "Velká údrľba systému".
neregistrovaný "login"
28. 7. 1999 15:47
Re: Razeni
Nevite nekdo, kdo by udelal (jestli se dela) sportovni razeni na Octavku? Myslim - jednicka k sobe, dvojka na trojce, trojka na ctyrce...
neregistrovaný "RSD"
29. 7. 1999 19:42
Re: Razeni
...čtyřka na pětce a po dní šestka! Tak tuhle převodovku dělá pro modely TDI, 1.8 20v, turbo 20v

firma PROSPORT Duren z německa. Jednu už jsme montovali zákazníkovi do prahy a 1.8 turbo s čipem s ní peláší přes 240km/h....

ale ta cena.... cca 140.000,- a to je dost. Inu němci .Ale jsi li movitý , napiš mi: RSD@seznam.cz
neregistrovaný "Mr.Tuning"
10. 8. 1999 01:05
Re: Razeni
Chlape pokud muzes dej mi na firmu PROSPORT kontakt, at to nemusim shanet po vsech certech autotuning@email.cz. Diky.
neregistrovaný "travexr"
28. 7. 1999 16:55
to RSD
nekdy dame delsi rec, co dovedes pro stare skodovky? AT TI TO TUNNI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riehelens"
11. 8. 1999 20:26
No tak zkuste tohle....
Nechal jsem si delat Favorita u tyhle firmy, jsou to my dobry kamaradi....www.motor-excel.cz a povim vam, ze to uz je jedna z mala firem ktery delaj motory poraden..... btw. fotky myho Faba na [odkaz]
Ad. RST....to je stara pisnicka......smejd...smejd.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
11. 8. 1999 22:36
RSD není opravdu RST
I když názvy jsou opravdu podobné, tak firma RSD Tuning je z Litvínova a s Mělničákama nemáme nic společného. Je mi trochu líto toho ,že tolik kritizovaná firma má tolik podobné jméno.

Zatím máme provizorní stránky s ceníkami na web.iol.cz/RSD a po prázdninách budeme mít hotový "převrat" takže se bude na co těšit.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Litr"
13. 8. 1999 12:38
Re: RSD není opravdu RST
Ja su take z Litvinova. Budto jsem slepej, ale v Trzni jsem nikdy nevidel RSD Tuning Litvinov.
neregistrovaný "RSD"
13. 8. 1999 23:14
Re: RSD není opravdu RST
RSD Tuning Litvínov má kanceláře v 2.patře Tržní 500, na oknech je taky napsáno malbar ,protože tam už pár let taky mam reklamní agenturu, tak klidně přiď na pokec...ahoj, Obchod máme také v Mostě, OC Kostka, na konečný tramvaje....
Avatar - petous
15. 10. 1999 12:24
Re: RSD není opravdu RST
Kde je Tržní ulice v Litvínově ? Jsem z Oseka, Litvínov znám, ale ne podle jmen ulic. Taky bych se někdy pozval na pokec.
neregistrovaný "RSD"
15. 10. 1999 22:49
Re: RSD není opravdu RST
Tržní je , když při vjezdu do Litvínova od Lomu (spodní cesta) pojedeš rovně do města a na křížení silnice s tramvají se vydáš doleva směrem na Louku. Cca po 200m od křižovatky naproti bývalému DMD najdeš areál kde na jedný straně uvidíš autoservis a vedle takový žlutý barák. Vejdi do něj a zastav se v posledním patře třeba na pokec u nás v kanceláři. napiš mail na rsd@seznam.cz a já ti dám tel. čísla na mně. Čau RSD
neregistrovaný "Otsar"
12. 8. 1999 11:09
RST - Skusenosti
Chipmen, dik za odpoved, vazne som uvazoval ze si u nich dam vylepsit auticko.
Asi by bolo dobre, ak by sa nam podarilo zhromazdit skusenosti s takymito "firmami". Mame tu novu temu - "Skusenosti s tunningovymi firmami", tak tam hodte svoje "zazitky", dobre aj zle, aby ludia vedeli komu sa radsej vyhnut.
Ja osobne mam svoje auticko velmi rad, dal som na neho posledne prachy a skutocne nechcem aby mi ho niekto nicil.
Este raz dakujem za radu a prosim, aby ste tam vsetci uviedli svoje skusenosti (aj ked ste sa uz vyjadrili v inej rubrike), nikto iny nam v tomto smere nepomoze!

Dakujem
Otsar
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
13. 8. 1999 23:41
BONUS KARTA
Nabízím příznivcům RSD ŠKODA TUNINGU, (u nás reprezentovanou Felicií a Octavií) BONUSOVOU

registrační kartu, která vás opravní samozřejmě k levnějšímu nákupu doplňků, velké slevy na Chiptuning, informace o novinkách , srazy, akce atp. a to ZDARMA!!!

Jméno, Příjmení, Datum narození/r.č., Adresa,

Typ vozidla, a já vám zašlu zdarma(!) registrovanou RSD kartu

informace posílejte výhradně na RSD@seznam.cz

díky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kovarna"
12. 10. 1999 12:56
A co takhle brzda
Pane RSD, chtel jsem se zeptat na Vasi upravu Felecia 1,6 GTi o udajnem vykonu 86 kW. Zajimalo by me, kde jste prisel k tem hodnotam zvyseni vykonu, napr. +7 PS jen sportovnim vyfukem. Myslim, ze tuto kombinaci uprav jste vubec nemerili a vykon jste jen odhadli. Rovnez +6 PS u vzduchoveho filtru je hodne nadnesena hodnota. Pokud se podivate na stranky napr. firmy Motor Excel Tuning, tak zistite, ze upravit motor neni jen montaz najakeho filtru a vacky. Napr. Excel tuning nabizi upravu na 78 kW, ale jde o upravu hlavy [spal. prostor, kanalky], vackoveho hridele a ridici jednotky. A to za cenu 26.000,- korun, pak maji jeste upravu na 80,5 kW, ale tam jde asi i o zvyseni objemu. A teto firme ja rozhodne verim, mam od nich upravu na 78 kW a vim ze Vy nemate ani zdaleka tolik. Mimochodem maji i upravu vacka, pocitac a to garantuji vykon +14 kW, tedy vic nez vy, ale za cenu 13.000,- korun a to s DPH. Radim Vam, abyste si vsechny upravy odbrzdili, protoze nektery vas zakaznik by si mohl nechat upravu odbrzdit a mohl by vas vyreklamovat. V Motor Excelu by vam o tom mohli povidat. Casem, az poskladate nejaky aspon trochu dobry motor, zjistite, ze zvysit vykon neni tak jednoduche. A nez se zase dostanu k pocitaci, muzete nam tu vsem napsat, jake mate technicke vzdelani a jakou praxi. Zatim cau.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
12. 10. 1999 20:12
Pan Kovarna
Dekuji ze o mne máte tak vysoké mínění. Mám SPŠ automobilovou v Teplicích 1988-1992, Ekonomicko-Obchodní VŠ v Zitau 1992-1998( titl Dipl Ing. a Dipl Kfm.) V souč. době přemýšlím o dalším vzdělání. Pokud chcete vědět v kolik chodím spát, kolikrát to dělám s manželkou týdně a další otázky tak směle do toho! Jestli Vás to baví tak mne docela dobře vytáčíte. Jaké máte vzdělání vy? Vsadím se ,že máte tak-tak dokončenou....ale co.. .Měříme na Jarově a máme taky přístup na brzdu v Mostě-Velebudicích. Výkon Felicie 1.6 Gti ,který jsem uvedl jsme skutečně naměřili, možná to rozvržení nebude v takovém poměru ,jak uvádím. Pokud nabýváte dojmu ,že své zákazníky šidíme musíte mít pro to nějaký důvod a ne tak bezmyšlenkovitě očerňovat práci druhých, potažmo když jste si u nás nic nenechal upravit. Je mi z Vás nanic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "aleš.o"
14. 10. 1999 19:06
Bez nadpisu
pánové klídek!

přestaňte machrovat a závidět si!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
22. 10. 1999 21:47
Ničení aut tuningem
Auta, kterým se musí "dělat tuning", aby jezdily jsou naprd. Jediný jistý se dá dělat na turbo motory a nebo odlehčením.

P.S. Jedno upozornění pro ty, kteří si upravují Feldy, v budoucnu Fabie: převodovka a diferenciál jsou dělané jen na maximální toč. mom. 150 Nm, tak abyste to nepřehnali.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
23. 10. 1999 10:34
Tuningová auta....
A řekni mi teda , u kterých aut se tuning nedělá? Možná tak na Daewoo Matiz, protože od Ferrari, přes Aston Martin , konče třeba Porsche existuje tuningový ekvivalent. Nikdo ti tuning na tvůj vůz nevnucuje. A k tý převodovce :o) Když už bude mít někdo úpravu na motoru 1.3 která bude dávat přes 150 N.m tak si tam může pro sichr dát třeba jinou, šestistupňovou převodovku.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Našrot1"
25. 10. 1999 20:06
Re: Tuningová auta....
To byla jen rada přímo ze škodovky (podložená výkresy k Fabii, co mám doma); a jde tam taky o diferák, který se bude měnit těžko, protože je k motoru navařenej. Jinak tuning (pořádnej) se nedá udělat na většinu toyot (mimo turbo), i když parametry motorů a převodovek atd. by na to byly stavěný(např. stará corolla má převodovku a diferák asi na 200 Nm (toč. mom. 1,6 je 147 Nm), nová 1,4 na 180Nm). Ale co jsem různě čet, tak třeba u tý corolly ti všechny možný úpravy, který můžeš udělat (abys nemusel měnit motor) zvýšej výkon asi o 7 koní, takže nic výraznýho. Nejlepší myslím je tankovat 98 (i když to leze do peněz) a rozdíl je v tom taky a i citelnej (s 1,6 Corollou a 98 naturalem uděláš stovku i těsně pod 9 s). Prostě mým názorem je, že tuningem auto zmrvíš, i když bude sebelepší.
neregistrovaný "hop1"
27. 10. 1999 23:25
Re: Tuningová auta....
Hmm, tady je někdo chytrej jak rádio ...
neregistrovaný "RSD"
28. 10. 1999 08:56
Taky si myslím....
... ale ne hope, on je jenom našrot. Takovou blbost tady dlouho nikdo nenapsal....... výrok, že se u japonců nedá zvedat výkon je ....... našrot. Co ta tvoje MR2, jak ti to dupe? Ta asi není japonská viď....:o)))) Jo hele s Renocarem mám ty samý zkušenosti jako ty. Bereme od nich nějaký věci a nedávno jsme objednali sady letních gum....no nedávno asi před 1+1/2měsícem. Myslíš že alspoň zavolají co se děje? Úplný ticho.....

Než mi ty Bridgestony dodají, tak už budou všude kolem rampouchy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
28. 10. 1999 23:35
...rádio pokračuje...
Nenapsal jsem, že se nedá zvýšit výkon u japonců, napsal jsem jen, že ne o moc (aspoň podle jistých materiálů - a jako tuning neberu kompletně předělanej motor, jako se dělá třeba pro rally káry). To hop: nevim, proč "tunit" MR2ku, když i sériová šlape dost dobře (tedy nevím přesně jak ty starší, ale ty po 1991 jo).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RSD"
29. 10. 1999 19:23
Re: ...rádio pokračuje...
aha. Takže souhrnem tak jak tě chápu. Malý japonský auta jsou tak našláplý, že už se upravit nedaj a ty sportovní to nepotřebujou.... no tak to ti teda vůbec nerozumím. Jasně že u normálně aspirovaných motorů jen chiptuningem moc výkonu nenahoníš, ale to platí o všech a nárůst je úměrný obsahu motoru. U turbomotorů např. u Nissana 300ZX Twinturbo lze nahonit až 150ps ale pokud máš problémy s osedláním šedesáti koní ,tak je toho potom na tebe moc..... máš pravdu.Netvrď však tady , že se tuningem auta kur**. To mně opravdu dovede vytočit.....
neregistrovaný "Našrot1"
29. 10. 1999 23:10
Re: ...rádio pokračuje...
...záleží na tom, jak ten tuning uděláš. Pořádnej můžeš udělat opravdu jen tak, jako se dělá u úprav na rally - tedy že 80% standardních částí vyměníš za upravený a necháš vlastně jen blok motoru, který většinou stejně převrtáš a pak musíš i celkově změnit řízení (myslím tím řídící počítač), protože ten motor je pak úplně jinej; a ty japonský motory (aspoň vim, že Toyoty) jsou na některý mechanický změny dost citlivý (třeba výfuk bývá víceméně laděnej už z výroby, takže když ti rupne, tak auto moc nejede. Chiptuningem přidáš jen tolik, kolik je ten motor schopný "udělat" tak, aby vydržel stejně, jako bez něj. Jinak, čet jsem o nějakým maníkovi, kterej má novou Supru 3 l "vytuněnou" na 820 koní (standard je 333), ale jaký úpravy tam přesně dělal, to nevím, vim akorát, že tam má jiný turba.
neregistrovaný "RSD"
1. 11. 1999 21:04
...820koní na Supře
no já mám kontakt i na 915koní, potíž je v tom, že než motor dostaneš do otáček nad 7000 a to i na volnoběh, tak strávíš příští vánoce s pedálem na plynu. Nejsou to jenom velká turba ale i velké intercoolery, jiná makovice, písty, ojnice, klika, spojka, setrvačník, poloosy, ložiska..... a z původního motoru ti nezbyde vůbec ale vůbec nic. Ale proč by nebyl třeba dobrej tuning na Octavii 1.8T a 235PS? Který auto pak za stejnou cenu (auto + úprava cca 630.000) má takový výkon?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Našrot1"
1. 11. 1999 21:55
Re: ...820koní na Supře
Za ty prachy už si radši koupim mišivbuši Lancer EVO IV a tuning dělat nemusim (teda když budu chtít sedana) jinak bych si koupil třeba lehce ojetou MR2 turbo za 400000, nebo více jetou za 200, a furt jsem na tom líp, než s tou oktávkou, u které i když je netuněná nevim, kde se mi co porouchá. Jinak za tyhle prachy už se toho tam změní asi dost co? To je pak už víceméně jen kastle z oktávky. Protože jinak by se mi to zdálo moc (věřil bych tak ještě těm 193 co dává ABT, to bych řek, že je tak přiměřené maximum pro oktávku turbo. Jinak, kde má okávka těžiště?
neregistrovaný "Našrot1"
1. 11. 1999 22:01
ještě něco
Jëště ti řeknu, proč tomu tuningu nijak zvlášť nevěřim. Znám maníka (od vidění), kterej má vytuněnou Astru GSi, BMW 325 starou, VW Corrado a Kadetta od nějakech GX, či jak si řikaj. Ale všechny ty auta mu akorát strašně nepřirozeně řvou a akcelerace neni vidět žádná a když jel tim bavorem, tak jsem ho vcelku v pohodě dostal Corollou 1,6 se 115HP ve standardu. Tak fakt nevim. Prostě je pravda, že když do toho dělá někdo, kdo neví očem ty auta jsou, tak jim víceméně ublíží. Jinak mimo - kolik by tak stál chip do tý výše uvedený Corolly a jaký jsou pak změny, jestli náhodou nevíš?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
2. 11. 1999 21:01
Re: to: Našrot
Co máš za Corollu, myslím ročník?. Jestli to má 115 koní jak píšeš, tak tam bude motor 4A-FE (ročníky 1995-1999), a tam se dá udělat dost. Chip ti asi moc nepomůže, tenhle motor není nijak "utaženej" od výrobce, naopak. Spíš bych to tipnul na vačky, možná nějakou modifikaci sání vč. filtru, současně s tím asi i úprava výfuku, případně demontáž katalyzátoru (pouze pro některé závodní použití :-) Pokud tohle provedeš, chce to potom provést optimalizaci (úprava dat v čipu) na brzdě, aby data odpovídala úpravám. Tím získáš při střízlivém odhadu tak 10-15 koní, mírně se zvýší i hodnota otáček při maximálním výkonu. Dále se velmi pravděpodobně zvýší spotřeba - i když ne nijak drasticky. Možná dojde k mírnému úbytku točivého momentu v oblasti nižších otáček, asi tak do 3000-3500 ot./min. Životnost také o něco klesne, ale prakticky neměřitelně - řádově by mělo jít o jednotky procent. Pro jistotu bych doporučil chladič oleje (teď nevím jestli ho tahle verze už nemá standardně, to bych musel zjistit).

Tohle je základní verze toho jak bych si představoval tuning tohohle motoru. Každá z popisovaných úprav samostatně je vcelku k ničemu - nárůst např. jen u výměny výfuku bude cca 1-5 koní. Ale jako celek to bude fungovat, navíc bez zásadního vlivu na základní poslání tohohle auta, tedy přepravu z A do B.

Samozřejmě že by šlo dál pokračovat. Hlava u tohohle motoru má poměrně malý úhel mezi ventily 22.3°, nabízí se myšlenka použít hlavu z 4A-GE která má 50° a lepší "průtočnost", tu dále zvětšit "portováním" a leštěním kanálů, zvýšit kompresní poměr na cca 10.5:1 (normálně má 9.5:1), použít ostré vačky, tvrdší ventilové pružiny, kované písty, vyvážit kliku, odlehčit a vyvážit ojnice a spoustu dalších drobností. Potom s tím na brzdu a přeprogramovat řídící jednotku, případně nainstalovat jinou. Velmi pravděpodobně by se musel zvýšit i tlak benzínu apod. Ale to už jsou náročnější úpravy, taky to něco stojí a životnost takovéhleho motoru bude (podle stylu jízdy samozřejmě) cca 50-100 tisíc km. Ale výkonově se dostaneš tak na 160-180 koní. Jestli budu mít prachy, tak chci přesně takovýhle motor přes zimu postavit. Mimochodem blok samotný je u tohohle motoru dimenzován na cca 350 koní, sériová klika, ojnice písty a vůbec celý "spodek" snese cca 200 koní při 10 000 ot/min (zdroj TRD). A pak že se Toyoty nedají ladit! Vždyť tenhle motor s 20ti ventilovou hlavou a VVT-i dává 165 koní při 7800 ot/min v sérii! V Americe tyhle motory jezdí ve formuli Atlanta a dávají 240 koní při 12 000 ot/min. Je ovšem pravda že spotřebují v průměru jeden motor na jeden závod ...

Pokud tě to zajímá víc, můžu tě odkázat na nějaké stránky. Vlastní zkušenosti zatím bohužel nemám, ale doufám že brzo mít budu.
neregistrovaný "RSD"
3. 11. 1999 21:15
Bez nadpisu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
3. 11. 1999 21:27
to :našrot
nejdřív ale hopovi: Máš Toyoty dost namáklý jak se zdá a dost víš o čem mluvíš..... ale našroťákovi tohle říct asi nemohu. OCTAVIA se dá naladit ař na 300PS -to jen tak okrajově. GX Racing & Tunning a Edi Udženja je jedním z nejlepších tuningových mágů, takže nechápu tvoje divný narážky. Jestli si chceš koupit Lancera Evo VI tak klidně (máme zrovna k mání Evo V.a dokonce s tuningem-ale to ty bys přeci nechtěl) ,ale vysolíš minimálně dvojnásobek ceny upravený Octávky....v tom je to kouzlo. Kup si nějakou ojetinu, tomu se nebráním, ale netvrď že a)japonský auta se nedaj tuningovat b)auta se tuningem ničí a znehodnocují.....ale jestli tě tato diskuze odehrávající-se pořád dokola naplňuje....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
3. 11. 1999 22:01
jo a naše stránky po inovaci na http:/......
web.iol.cz/RSD
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
3. 11. 1999 22:08
to: hop
je to 4A-FE ale r. 92 a americkej a právě když jsem koukal na různý upravený americký corolly (myslim různě po Webu), tak nikdo z těch lidí na nich nenahonil víc jak asi 10 koní, což nejni tak výrazný. Akorát teď jsem narazil na stránku (bohužel se mi akorát smazala history, takže už nevim, kde je :-((), kde nějaká firma dodává přímo upravený motory od toyoty a do Corolly dávaj 1,6 turbo se 195 HP, s možností dalšího doladění bez jakýchkoliv ztrát na životnosti a dalším asi na 235 HP, což může bejt slušný, a chtěj za něj asi 1700 liber. Jinak k tomu leštění kanálů - leštění neboli vytahování způsobuje výrazné změny v povrchu materiálu. V povrchu se nepravidelně utvoří plastické deformace, které vytvářejí vnitřní pnutí v materiálu a to později způsobí mikroskopické trhliny (uvnitř a na povrchu, které se s postupujícím časem samozřejmě zvětší. Takže leštění je pouze ktátkodobě funkční úprava, která později způsobí nežádoucí účinky. Takže bych ty kanály radši brousil (můžeš dosáhnout drsnosti povrchu až 0,05 mikrometru (tedy že nejvyšší výstupek je vysoký 0,05 um)).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Bestias"
4. 11. 1999 13:31
Re: to: hop
Ještě k tomu leštění - kdo si myslí, že zrcadlovým leskem docílí lepšího spalování, tak je na omylu. Kapky aerosoli, které dopadají na stěnu kanálu se na přílíš hladkém povrchu stékají a kloužou, případně může docházet k hoření ještě před ventilem. Povrch musí mít určitou, továrně danou hrubost povrchu. Směs musí na stěnách ulpívat a stejnoměrně se odpařovat. To ale příliš hrubý, nebo příliš jemný povrch znemožňuje. V některém tématu se tu někdo dohadoval ohledně skapávání paliva na ventily a jejich následné propalování. Podle mě to není pravděpodobné, ale kdyby ten případ nastal, může tohle být jedna z příčin...
neregistrovaný "hop1"
4. 11. 1999 14:17
Re: to: hop
Jo, máte oba pravdu, přiznávám se ľe výrazem "leątění" jsem to trochu zjednoduąil. V podstatě jsem tím myslel úpravu tvaru a povrchu kanálů - přiznám se bez mučení ľe toho prakticky zas moc nevím. To, ľe absolutně hladké stěny není to nejlepąí vąak uľ vím. Aľ budu zase mluvit s mým "poradcem" tak z něj zkusím nějaké informace vytáhnout.
neregistrovaný "hop1"
4. 11. 1999 14:20
Re: to: Naąrot
Jo, to ľe máą americkou verzi nevadí, ta je "hardwarově" prakticky stejná jako evropská nebo japonská.
neregistrovaný "Našrot1"
3. 11. 1999 22:13
to: hop
ještě něco: na ten chip už jsem koukal a píšou že přidá asi 8 HP. U vejfucku píšou asi 2 a u filtrů sání 1-3. Takže jedinej tuning bude funkční asi opravdu tak, jako u Rally aut, nebo vyměnit motor :-).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
3. 11. 1999 22:23
to: RSD
Evo IV stojí 1,2 melounu, takže to pak vyjde jen asi o 200 000 víc, než ta upravená oktávka ne? Jinak u tý oktávky tomu věřim, že se dá naladit na 300 HP, ale rozhodně ne s tim, že vydrží jako obyčka, nebo jen lehce "tuněná". Mimochodem hop tady taky řikal něco o životnosti... a za a) jsem neřek, že nedaj, ale jen že málo (jednoduchýma způsobama jako chipem, výfukem, filtrem, narozdíl třeba od tý oktávky, kde prj jen chiptuningem uděláš 193 HP u turba - zdroj ABT) a nebo turbíkový. a za b) hop to taky napsal, sice jinak, ale napsal a navíc, když se zeptáš nějakýho automobilovýho konstruktéra, tak ti to potvrdí (teda že životnost motoru se krátí úměrně výši a typu tuningu). P.S. máš pěkný webový stránky, rozhodně mnohem lepší než GX :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Našrot1"
3. 11. 1999 22:27
Re: to: RSD
ještě: když se podíváš na ten doplňkový "design", co dělá GX, aspoň teda u těch aut, co má ten maník, tak to vypadá jako ručně malovaní HappyHippos z kinder vajíčka :-))
neregistrovaný "RSD"
5. 11. 1999 19:26
Re: to: RSD
Hele, to si mně špatně pochopil já myslel 630.000 Kč včetně úpravy, což je s 235PS bezkonkurenční. Ta cena Lanceru Evo VI je i se clem (dovoz z anglie )cca 1.480.000,- v základu!!!!! Jestli tohle auto můžeš sehnat za 1.200.000, tak se mi ihned ozvi = zájem (i když už je u nás v Litvajzu k mání EVO IV, V i VI, ale třeba pro Evo VII)Jinak dík za pochvalu stránek.....ahoj RSD
neregistrovaný "hop1"
4. 11. 1999 15:02
to: RSD
Mrkni prosímtě do "tuning podvozku" chtěl jsem něco vědět o H&R. Dík.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
4. 11. 1999 15:08
to: hop
Ještě k tomu tvýmu motoru, co mě napadlo včera v noci: leze to sice trošku do peněz, ale myslim, že pak to bude skoro nepřekonatelný :-) dal bych do toho motoru keramické písty a ventily. Keramika má mnohem lepší teplotní charakteristiky než jakákoliv ocel, akorát je křehká, ale u těhle součástek by to nemělo vadit (snad jen asi to bude chtít trochu zmenšit tolerance v uložení ventilu (budou tam už po delší době užívání asi větší vůle) a nové sedlo ventilu (to bych asi udělal výměnné, tedy šroubovací, taky z keramiky). Mělo by se tím dosáhnout menších teplotních změn a tedy i lepšímu odchodu výfukových plynů. Stejnětak budou menší změny v teplotním rozpínání pístu a ventilů, takže to bude i líp těsnit (i když jsou to mikroskopické rozdíly) a navíc ta keramika pomalejc stárne, takže by to mělo víc vydržet. Vim, že to vyrábí lucemburská firma Cerametal, ale bohužel nevim, jestli to nebudou nějaké "prototypy". je to www.cerametal.lu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
4. 11. 1999 15:28
Re: to: hop
Zní to zajímavě, keramika, ale pokud vím tak s tím zatím u nás nikdo nemá zkuąenosti. Vím ľe to má spoustu výhod, ale taky to můľe mít i nevýhody, a o těch tu zatím nikdo nic neví. Obecně se nových věcí nebojím, ale zatím na experimentování nemám prostředky a ani dost zkuąeností s tradičními postupy.
Jestli znáte někoho kdo to zkouąel tak sem s ním.
neregistrovaný "Našrot1"
4. 11. 1999 23:00
keramika
Z materiálovýho hlediska to má jedinou nevýhodu a to, že je to křehký, takže když by se tam ten ventil (hlavně, protože má tenkou stopku) špatně uložil (nějak šikmo) tak by se urval dřív, než ocelovej. To by byl výhodnej spíš keramickej kompozit (třeba SiC (Nicalon), nebo Si3N4; ten Nicalon má pracovní teploty více než 1000°C (tak do 1400, používaná ocel na ventily má maximum 1050°C), pevnost v tahu 2,2 GPa (ocel 490 až 690 MPa), v ohybu už by se to mělo chovat podobně jako ocel, možná torchu horší, ale když by se to udělalo přesně.. Jinak, když by sis je nechal vyrobit, tak kilo tohohle materiálu přijde asi na 2 - 3 litry.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RSD"
5. 11. 1999 19:35
Re: keramika
To mně docela zajímá. Mám zájem o výrobu svodů "kamna-turbo", který musejí snášet teploty cca 800-1200 C. Je to právě pro tuning Octavie 235-300PS, protože se to kupuje u Němců a jen ty svody vyjdou na 30.000,-Kč, což je v tuningu výrazná položka.Kdyby je u nás někdo mohl vyrobit cca do 9.000 při nějaké rozumné sérii, tak by se to dalo výhodně prodat zase do Německa....
neregistrovaný "RSD"
6. 11. 1999 15:14
To :HOP
Ahoj Hope, promiň, že jsem ti neodpověděl na ten podvozek ale slibuji, že ti dám v pondělí večer odpověď právě sem......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
7. 11. 1999 19:38
to: RSD
No, tu cenu jsem čet v testu autotipu (teď z minulýho tejdne), takže by měla bejt čerstvá. Jinak k tý keramice: výroba toho je poměrně drahá. Určitě se to samozřejmě dá udělat levnějc, ale musí to dělat opravdu někdo, kdo tomu rozumí. Vyrábí se to (většinou) tak, že koupíš keramiku jako prášek (na typu a čistotě toho prášku závisí většina vlastností konečného výrobku) a tu smícháš s nutnýma přísadama (pojiva, lubrikanty, slinovací prostředky a plastifikátory). A pak se to nejlépe izostatickým lisováním (tedy lisování ze všech stran) v peci udělá (nějaký polotovar). Ten se pak dá brousit, leštit, leptat nebo ještě tepelně opracovávat laserem. Takže to na domácí výrobu rozhodně není a nevím, jestli by to někdo vyrobil nějak jó levně. Kdyžtak zkus zajít do technologických laboratoří nějaký strojní fakulty a zeptat se někoho, kdo je tam přes kompozity a keramiku a tak, jestli by třeba při dodání materiálu byli schopný něco vyrobit (což určitě jo, protože výbava na to ve školách bývá (většinou sice předpotopní, ale to je fuk)) a ty lidi tam o tom dost vědí a nedělali by něco, co by nešlo. A když neudělaj, tak ti aspoň řeknou, za kolik by se to dalo nejmíň udělat a nebo třeba i kde to udělaj.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RSD"
9. 11. 1999 23:02
Re: to: Našrot.
Tak znovu a promiň trochu polopaticky.

OCTAVIA TURBO 20V stojí v provedení sedan cca 530.000,- plus úprava na 235PS stojí cca 100.000, takže dostaneš auto vč. úpravy na 235 PS za celkovou cenu 630.000,-. Lancer Evo VI stojí v provedení s malými brzdami,na plecháčích, bez klimatizace, el. stah. oken a bez spousty dalších doplňků skutečně 1.200.000, ale v provedení GSR, které má klimatizaci, hliníky, elektriku, recara ,výběr barev a další doplňky 1.470.000,- což je víc jak dvojnásobek. Je sice pravda, že i za těch 1.200.000,- získáš nepoměrně lepší vůz, ale životnost motoru nebude vyšší a prožitek z jízdy - to by si musel člověk vyzkoušet, ale věřím, že pokud bi jsi chtěl auto i pro normální ježdění, tak by ti vyhovovala spíš ta octávka (vlastně za tu cenu dvě, třeba i pro manželku), protože do Lancera když naložíš rodinu, tak se ti hned za městem poblejou i s babičkou a psem.(pozn. vím o čem mluvím)No a na dálnici by ti to nandala i obyčejná-neupravená Octavie 1.8T, protože Lancer končí při 180km/h omezovačem. Dalo by se polemizovat dlouho nad tím jesli upravené za půl, nebo neupravené s lepším image a 4WD, ale ve většině případů zvítězí finanční otázka....
neregistrovaný "Našrot1"
12. 11. 1999 13:05
Re: to: Našrot.
Já jsem to pochopil, jen jsem dal dál, kde jsem čet tu cenu, ale nevěděl jsem, že to je jen za "poloviční" auto. S těma financema je to bohužel v Čechách stále pravda. Kdyby šly ty auta kupovat na takovej "lízink", jako maj třeba ve státech (že nejdřív platíš málo (v průměru tak $300-$800) měsíčně a po třech letech buď doplatíš, nebo si vybereš nový auto, starý jim vrátíš a zase platíš jako předtím). To bych pak jezdil v Supře...
neregistrovaný "hop1"
12. 11. 1999 14:11
Re: to: Našrot.
No, to bys pak moh chtít aby benzín stál 8 korun a nová guma na Supru 3600 Kč (100 USD) a ne 10.000 Kč. Pak bych asi i já jezdil v Supře. A kdybych dělal tu samou práci tam a né tady, tak bych k ní měl jeątě LandCruisera, MR2 na blbnutí a starou Corvettu v kabriu na léto. A bydlel bych v obrovský vile. Vlastně nevim, proč tu jeątě dřepim ;-)
neregistrovaný "nasrot11"
12. 11. 1999 21:50
Felicia GTi 86kW
A co Trabant 150 PS ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RSD_"
12. 11. 1999 22:04
Re: Felicia GTi 86kW
Co se týče Trabantů - dokážeme zvýšit výkon na

cca. 105PS: ostrá vačka +10PS, sportovní filtr +6PS, výfuk Sebring +8PS, Alterpower (Dynamopower) +8PS -dle výrobce tak výrazné zvýšení výkonu pouze pro motory VR6, VW 1.6Mpi a Trabi, turbodmychdlo +30PS.
neregistrovaný "nasrot11"
12. 11. 1999 22:07
Re: Felicia GTi 86kW
No to snad není možné!
neregistrovaný "RSD_"
12. 11. 1999 22:11
Re: Felicia GTi 86kW
Tak znovu a promiň trochu polopaticky. Naše firma

to doopravdy dokáže!
neregistrovaný "nasrot11"
12. 11. 1999 22:16
Re: Felicia GTi 86kW
Já jsem to pochopil, jenom tomu nemohu uvěřit.

To musí být fakt bomba. To je snad lepší než Lancer EVO VI.
neregistrovaný "RSD_"
12. 11. 1999 22:19
Re: Felicia GTi 86kW
To si hochu piš! Je to Trabant 601 EVO VIII.
Avatar - petous
12. 11. 1999 22:27
Dotaz
Pro RSD bez čárky:

Prosím tě, nejsi schopný sehnat filtr K&N nebo obdobný pro Hondu Civic 1.5 i.e. 16V z roku 1992 ?

Nechce se mi pro něj do Prahy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nasrot11"
12. 11. 1999 22:50
Re: Dotaz
neregistrovaný "RSD_"
12. 11. 1999 22:33
Náše inovované WWW
Zvu vás všechny na naše nové stránky, kde najdete

spoustu tipů na tuning Vašich miláčků. Zejména jsme zapracovali na stránkách VW a Seat, na kterých najdete opravdu vše co Vás zajímá. Je to prostě tuning bez hranic!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Našrot1"
12. 11. 1999 23:06
to: nasrot & RSD_
Sranda musí bejt, to je pravda, ale nejde to na úkor druhejch.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Straka"
13. 11. 1999 09:21
Re: to: nasrot & RSD_
RSD jsou asi opravdu kouzelníci. Díky těm pár vtipným výměnám jsem se podíval na WWW.alterpower.co.uk a tam výrobce uvádí, že zvýšení výkonu o 8HP dosáhne u Range Roveru 4,6 HSE! Má felicia GTi 86kW uvedená na webu RSD obsah

motoru 1,6 nebo je převrtaná na 4,6?
neregistrovaný "Riehelens"
12. 1. 2000 21:54
Re: to: nasrot & RSD_
No pokud vim, tak neni problem u Feldy 1.6 po uprave bloku motoru, hlavy, vačky, řídící jednotka a pridanim filtru dosahnout namerenych 82kW. Koukni na www.motor-excel.cz ...
neregistrovaný "RSD_"
13. 11. 1999 11:54
Re: to: nasrot & RSD_
Ano sranda musí bejt,ale ne na úkor druhých. To přesně jsem měl na mysli. Když se někdo chlubí inovovanými stránkami, tak by měly být funkční.

Když někdo tvrdí na svých stránkách, že dovede

z Felicie 1,6 55kW vymačkat 86kW, dobrá. Ale ať

proboha nepíše do úhledné tabulky pod sebe jak toho docílil. Je to všechno o serióznosti. Co je

psáno, to je dáno. Nejsem první, kdo se na toto téma ozval. RSD odpověděl, že takto upravený vůz

měli na brzdě. Pak to rozdělili odhadem mezi jednotlivé komponenty. Kolik takto upravených

aut už odbrzdili? Kolik kW byl výkon neupraveného motoru. Ono tvrdit, že svíčky Brisk přidají 4PS

oproti těm, které dává výrobce, je velmi odvážné. Ono tvrdit, že JR filtr přidá vždy 6% výkonu, je přímo troufalé. To si nedovolí ani firma JR.

Ono tvrdit, že Alterpower přidá 8PS, je nehorázný kec. Napsat, že přidá Felicii 4PS, tak to za 8500

špatně prodám,že? Remus +7PS... Tuning se nedělá jen pro prachy. Díky bohu i v Česku jsou firmy, které jsou solidní. Jedna z nich mi provedla úpravu motoru a chiptuning. A světe div se, sama se hrnula na brzdu. Jediné, co dopředu slíbli, bylo: chip + XX kW, vačka,úprava hlavy a kompresního poměru, S+V ventily a kanály,spalovací prostor +XX-XX kW. Sportovní svíčky, filtr, výfuk - ? Nevíme. Nárůst se nedá dopředu přesně určit. S procenty se u solidního tuningu nepracuje. Jsem rád, že tato firma nebyla nikde zmíněna. Reklamu jí dělat nemusím.

Soudě podle zaplněné dílny vozy polepenými

nálepkomi jako Bervid, GX či Renocar to nemá zapotřebí. My šťastnější ji známe a Vás ostatní taky! Ze zpětného zrcátka.
neregistrovaný "Našrot1"
13. 11. 1999 14:22
Re: to: nasrot & RSD_
V těch detailech o výkonech s tebou souhlasim a tvrdím, že jediný pořádný tuning můžeš udělat na turbo motorech typickými "rally úpravami" (90% věcí ven a 120% dovnitř :o))). Proto jezdim v "netuněnym" obyčejnym autě, protože bych si ho tuningem, na kterej bych měl teď finance k vyhození, akorát rozes... A taky prže na novej motor nemám (tedy na dokonalý tuning :o)).
neregistrovaný "RSD_"
13. 11. 1999 19:38
Re: to: nasrot & RSD_
Ono se dá taky turbo zabudovat i dodatečně.

Kdyby ses svezl ve VW Lupo 1.4 MPi s turbem a

dalšími již zmiňovanými úpravami... Motorkáři jenom slzí... Tyto úpravy se zatím provádějí

jenom v Německu, ale uvidíme. Navíc existuje

dost dalších fíglů v oblasti zvýšení výkonu,

které jsou celkem jednoduché, ale o kterých

tuneři nemluví. Některé jsou levné, některé dražší, ale řadu z nich si může udělat i laik.

Ale rozhodně to není v tom (tuším že se s tím někdo pochlubil v časopisu Tuning), že když někdo vyndá kat a dá místo něj trubku, tak zvýší výkon. Vsadím boty, že opak je pravdou. Jinak jestli

máš tunovaný auto nebo ne je fuk. Hlavně když tě

spolehlivě dostane z bodu A do bodu B. Sám jsem se dlouho rozmýšlel, jestli tunit nebo ne.

Dle mých zkušeností ze silnic téměř každý majitel

upraveného vozu jede jako vozidlo s právem přednosti v jízdě(HOVADO). A to mě dost vadí, když na mě ostatní řidiči jen proto už dopředu hledí jak na magora. Slušným a zodpovědným řidičům upravených aut zdar! Jestli tu ještě jsou.
neregistrovaný "Našrot1"
14. 11. 1999 19:52
Re: to: nasrot & RSD_
O tom "dodatečném" turbu vim - v Německu je dělá např. TTP. Ovšem u aut typu Lupo, New Beetle atp. tam jen nepřidaj turbo. Do toho dávají úplně jiný nový turbo motor. Jinak by ten motor oddělali. S tim katalyzátorem je to tak, že když ho dáš do auta, který na to nemá ani motor, ani elektriku, tak ti ubere tak 20HP. A když ho z auta, který ho má vyndáš a neupravíš tu elektriku, tak je ti to naprd. S těma hovadama to tak je a mnohdy jim to ani nejede akorát řve a přitom si myslej, že maj kdovíjakou akceleraci při předjíždění. Tuhle jsem takhle jel za nějakým s BMW, co mu to zase tak nějak řvalo a předjížděl na takové vcelku krátké rovince, kam by se ale v pohodě dvě auta před jeden náklaďák vešly. Ale on ne, v pohyodě si vyjel do levýho a pomalinku tak v 80 předjížděl. Ještě si řikám, že jsem měl štěstí, že jsem za nim nezačal předjíždět taky... Ovšem pak nadálnici to byl "machr". Jako skopčáci. Takovejm lidem bych ty řidičáky fakt zabavil snad na trvalo.
neregistrovaný "JS11"
13. 11. 1999 11:44
chiptunning - RSD
zajimalo by me v cem konkretne se upravuje software ridici jednotky tak aby auto jezdilo lepe (v mem pripade 1.8T) a jestli takova optimalizace nezpůsobuje nejake nezadouci ucinky (jasne ze neeee). - treba zmenim negativni postoj....., take by me zajimalo jakou merou se podili katalyzator na utlumu vykonu a t.m.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jarka.maly"
15. 11. 1999 21:49
SKODA RAPID
Potrebuji poradit stranky na S Rapid Club

Poslete prosim na leorossler@volny.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
16. 11. 1999 20:47
Proč tu někdo píše pod mou značkou?
Nechápu pána , který se tu snaží zesměšnit práci druhé - konkurenční firmy pod mojí značkou ke ktré na konci přidal čárku. Kdyby jste si zvolil anonymní značku, tak to bych docela pochopil ale takto se mi to zdá přinejmenším trapné. Taky buch se mohl přihlašovat pod jménem sportmotor a dokonce i bez čárky ale proč. To že máme zakázky Vás z Prahy nebo odkud jste nemusí ani tak zajímat. Zejména poznámky ke stránkám... na těch přeci tuning nestojí, ty máme pouze pro informace o cenách a pokud si chce někdo počíst o autech, tak aď si koupí časopis nebo skoukne auto.cz. Dělá se mi z vás nanic milý pane, který nejste ani tak rovný, aby jste používal fér pravidla.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 14:04
Re: Proč tu někdo píše pod mou značkou?
Protože je to trotl. RSD, napiš mi prosímtě o tom filtru na E28 520i Kat./1976 ccm/r.v.11/86. Měl bych asi zájem... Žralok začíná bejt nějakej línej.
neregistrovaný "sportmotor"
19. 11. 1999 14:33
Re: Proč tu někdo píše pod mou značkou?
Tu narážku na sportmotor beru, jako příklad, protože doufám, že si nemyslíte, že jsem to byl já, toho jsem dalek. Já už se diskuzí tady, pokud možno neúčastním vůbec, i když se mi z některých z nich ježí chlupy na zádech.
neregistrovaný "Riehelens"
12. 1. 2000 22:06
Re: Proč tu někdo píše pod mou značkou?
Kdyz se neucastnite diskusi, tak proc alespon nespravujete nektere seriozni diskuse, jako treba na skoda.panda.cz, kde jsem cetl clanek o serizovani ventilu a vubec tam nereagujete na nove prispevky. Docela by me zajimal nazor odbornika ... btw. diskuse na MotorCafe jsou o nicem, ale to u jste nastesti zjistil sam ... predem diky.
neregistrovaný "panda1"
19. 11. 1999 19:52
Re: Proč tu někdo píše pod mou značkou?
Mam jednoduche reseni - pokud chcete opravdu oficialne neco nabizet, nedejte to pres toto Motor Cafe, kde se muze kazdy druhy Lojza vydavat za Vas!


Jesltize mate web, udelejte si svoje dizkuzni forum na ne, tam budete mit jeho spravu ve svych rukou. Jestli nevite jak na to, kontaktuje me, mohu pomoci, web-desginem delam jiz 5 let a umim i programovat webove aplikace s vyzuitim databazi.
neregistrovaný "panda1"
19. 11. 1999 20:02
Škoda TechWeb
Máte-li nějaké zkušenosti s tuningem Škodovek a mohli a chtěli byste se s nimi podělit s našimi čtenáři na serveru Škoda TechWeb budete vítání. Jako odměnu za článek Vám může poskytnout reklamu na tomto serveru. Můžete tak propagovat svoji firmu, nebo vlastně téměř cokoliv. Pro více informací mě kontaktujte.Tomáš Tržil


Škoda TechWeb
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
4. 1. 2000 18:01
nové ceny na našich stránkách.
Novinky v oblasti Motortuningu pro Felicie:

Kompletní svody výfuku včetně potrubí a koncového dílu, HP sporting nastavitelný podvozek, Chiptuning pro 50Kw Felicie, vačky, filtry a mnoho nového právě pro Škodovky (a nejen pro ně)

na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riehelens"
12. 1. 2000 22:03
Ad. RSD_ ???
No povim, ze potrefena husa nejvic rve ... co vy na to ?? Preberte si to jak chcete ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
13. 1. 2000 18:15
to Reihelens
tak teď vám trochu nerozumím..? Já do diskuzí na jiné stránky nechodím, takže pokud mám někde odpovídat za naši firmu RSD na dotazy, musel bych vědět kde? A za další já netvrdím že 1.6 se nedá upravit na 82PS, ostatně tuto úpravu nabízíme. Bohužel toto tvrzení vyvrací jiní a někdy i pod mou značkou, ale všimněte si té jiné značky RSD_ (s čárkou).... ta není naše...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Riehelens"
13. 1. 2000 22:09
Re: RSD --> 13-01-2000 v 18:15:23
Ne ne ... to s diskusi na skoda.panda.cz, bylo na pana "sportmotor" ... jinak co se tyka "RSD_" tak svoje jsem jiz napsal ... kazdopadne zpusob vasi prezentace je velmi neotreli ... ad. me stranky ... diky, vase take nejsou spatne, skoda ze je to cele z obrazku ... nemit pevnou lajnu, tak nevim nevim ....
neregistrovaný "RSD"
13. 1. 2000 18:19
a ještě..
to Reihelen. Líbí se mi tvé stránky :o)(viz odkaz)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Riehelens"
13. 1. 2000 22:13
Re: a ještě..
ted jsem si uvedomil ... ten odkaz byl na www.motor-excel.cz ... to nejsou moje stranky, ty jsem pouze tvoril a od teto firmy mam udelane svoje "Fabo" ... o nem psano na www.riehelen.cz ... takze to bylo mozna maly "mistejk" ...
neregistrovaný "GREGORY"
6. 3. 2000 12:37
Re: a ještě..
Kde by solidně upravili Favorita - říd. jednotka , výfuk , anatomic. sedačky, světla, šusplechy vpředu i vzadu ? Za lidskou cenu a poctivě, spolehlivá firma ? DÍKY PŘEDEM .
neregistrovaný "cmt"
6. 3. 2000 18:32
Re: a ještě..
Chovanec.tuning@post.cz - pošlu ceník
neregistrovaný "RSD"
6. 3. 2000 20:08
Úpravy Favorita.
Potřeboval bych znát pár detailů. za 1) rok výroby, za 2) označení řídící jednotky a nebo alspoň výrobce s výkonem sériového motoru z velkého TP. Pak bych chtěl vědět, jestli se jedná o úpravu do běžného silničního provozu, nebo pro sportovní účely, jelikož na tom záleží množství úprav. Pro více informací o cenách a pod. mailujte na rsd@seznam.cz, kde vám rád odpovím na vaše otázky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
8. 3. 2000 19:50
Levný tuning motoru...
...ano POWER BOOST ventil. Jedná se o nastavitelný benzínový regulátor tlaku, který lze nastavit až do tlaku 5.0 Baru a zvyšuje až o 1.7 násobek dodávku benzínu do čerpadla, takže dochází ke spontánějšímu náběhu bez výkonnostních propadů a díky lépe rozprášené směsi dochází ke zvýšení výkonu cca o 6%. blíže na rsd@seznam.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
23. 4. 2000 13:50
Bez nadpisu
zdá se že tu řádil nějakej fantomas....
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57