Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu

neregistrovaný "Meky1"
16. 11. 2006 12:30
Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu
Potreboval som overiť normohodiny na niektoré servisné úkony vo Fiate. Z autorizovaných servisov som žiadnu odpoveď nedostal, keď som ich kontaktoval osobne, ani sa so mnou nechceli baviť...

Tak som sa ozval priamo imporérovi a centrále Fiatu....

V centrále sa na moje dotazy vyondili a importér sa ozval v tom zmysle, že oni ani nevedia, že servis normohodiny NEMÁ, že vlastne záleží na stave auta.. >:-[] >:-[] >:-[] :roll:

Ako ste vy spokojní s prístupom autorizovaných servisov? Je to len výnimka, alebo im naozaj na zákazníkoch nezáleží?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tom69"
16. 11. 2006 14:17
Re: Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu
Ja z Renaultu nedostal ani to jakou ma mit zivotnost original zarovka na aute a ty chces od Fiatu primo interni odpoved na normo hodinu. Jestli ti to reknou, klobouk dolu.

Ale urcite by to meli vedet v pojistovne, protoze pri likvidaci skody to bude urcite patrit mezi rozhodujici faktory pro vysi plneni ...
neregistrovaný "Meky1"
16. 11. 2006 16:00
Re: Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu
Tom69: mas pravdu, som presvedceny, ze to velmi dobre vedia. PRetoze aj zarucne poruchy musia predsa platit servisu podla normohodin, nie podla toho, co si rekvalifikovany kuchar (vez urazky) vycuca z prsta.

Tam ide o ich pristup a ten sposobuje, ze novy Fiat by som si v dnesnej dobe nekupil, ani keby bol neviem ako vyhodny! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Sranki
16. 11. 2006 16:02
Re: Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu
Myslím, ze normohodina by mala byt zakaznikovi pristupna tak ako je pristupny akykolvek iny cennik. Do restauracie tiez pridem s tym, ze viem kolko zaplatim ked sa najem.
neregistrovaný "Tom69"
16. 11. 2006 16:10
Re: Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu
tak jsem si to overil, pojistovny pouzivaji system AUDATEX

zadaji typ vozu, rozsah poskozeni a program jim da vysledek kolik je normohodin na vymenu (prace) i cenu dilu atd....
16. 11. 2006 17:21
Re: : Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povest
[odkaz]
2. 2. 2023 19:19
Re: Autorizované servisy FIAT a ich podiel na povesti FIATu
S tempáriem kde se normohodiny zjišťují totiž nikdo neumí to je hlavní problém který je způsobený absolutňe nulovou nebo když nějakou tak totálně nesmyslnou podporou a informovanosti. Snad to maj mechanici v italii lepší než u nás. Sem mechanik v autor.fiat 8 let.
16. 11. 2006 13:43
Bez nadpisu
:twisted: >:-[]

No jen tak dál, auta už aptří k těm nejlepším an trhu, tak se nemají už na co vymlouvat. Aspoň budou muset brzy pohnout ***ema...a makat... JO mimoto, Fiat hodlá prověřit smluvní kontrakty a je docela dobře možné, že někteří "ověření" dealeři o svoje postavení příjdou...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
16. 11. 2006 17:45
Re: Bez nadpisu
Pokud "prověrku dealerů" bude dělat Fiat Torino, rozhodně s tím souhlasím, ale podle hesla, že ryba smrdí od hlavy, budou ale muset začít v Karolinské v Praze 8.

Jestli to bude dělat ta banda z Fiatu ČR, která není schopná ani prodávat v ČR ani GP (o Idee ani nemluvě), tak začnu jezdit k těm, kteří o "licenci" přijdou. BUdu jim věřit víc, než těm co projdou.
neregistrovaný "shrk"
16. 11. 2006 18:20
Bez nadpisu
Pokud "prověrku dealerů" bude dělat Fiat Torino, rozhodně s tím souhlasím, ale podle hesla, že ryba smrdí od hlavy, budou ale muset začít v Karolinské v Praze 8.

jenže fiat čr je 100% vlastněn fiatem auto s.p.a., takže budou muset začít v turíně ;) a pokud má ve fiatu své zájmy italská vláda, tak v římě. a pokud má ve vládě své prsty italská mafie, tak tam 8)

jen pro zajímavost: součástí koncernu fiat je spol. ferroviaria, která nám dodala ta nechvalně proslulá pendolina :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
16. 11. 2006 21:55
Re: Bez nadpisu
Ale no tak...

Fiat s.p.a. vlastní snad všechny své pobočky v EU (je to obvyklý model u automobilek) a do značné míry jim nechává samostatnost. Česká pobočka Fiatu mnoho neprodávala, český trh není (nebo doufám dosud nebyl) pro Italy zajímavý, věnovali se svým vnitřním problémům a velkým trhům. Ty už zvládli (soudím podle finančních výsledků Fiat Group) a já jen doufám, že se zaměří právě na malé improtéry.

A tvrdím, že jestli se nevyčistí české (slovenské) zastoupení Fiatu, tak jakákoliv inspekce dealerů bude na pytel.

A k Pendolinu - podívej se na historii a to, s čím jsou problémy. Problémy jsou s "elektrovýbavou", kterou mělo dodávat ČKD. To pan Maroušek úspěšně zkrachoval a Ferroviaria se to pokusila převzít. Fakt je ten, že české elektrická trakce je všechno, jen ne jednotná. A aby ty Pendolina mohla jezdit všude tam, kam si České Dráhy přejí, musí zvládat několik typů trakcí a několik typů zabezpečovacích zařízení. Netvrdím, že to Italové udělali dokonale, ale přijde mi,. že to udělali dost dobře.
neregistrovaný "shrk"
16. 11. 2006 22:12
to viktor
A tvrdím, že jestli se nevyčistí české (slovenské) zastoupení Fiatu, tak jakákoliv inspekce dealerů bude na pytel.

a jak by mělo to "čištění" vypadat? doufám, že ne jako ve filmu brutální nikita, kde byl jeden borec zvaný "čistič", dokud nebyl sám "vyčištěn" ;)

co se pendolina týče, to bylo jen na okraj. jistě byly chyby na obou stranách ale jako projekt to evidentně nebylo dobře vedeno ani dokončeno. spoléhat na 1 dodavatele, který pak zkrachuje, je chybou výrobce přímo ukázkovou.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Robo1.2"
17. 11. 2006 00:22
Re: Servisy FIAT
doporucujem anketu zjemnit o dalsie rozlisenie, je kratkozrake to mat cierno biele, dobre a zle. Takto to nie je fer. Poznam dva servisy fiat a jeden patri medzi zlych a druhy je celkom dobry.

Tom69, info o zivotnosti ziarovky je dost zcestna informacia. GP ma od novoty nainstalovane Osram obycajne, aby vydrzali co najviac. Svietia ale naprd. Radsej isli prec a isli tam Osram Silverstar, ktore maju polovicnu zivotnost[ale nikde nie je napisane kolko to je]. Necital som vsetky tvoje prispevky ale za stav tvojho auta asi podstatnou mierou prispeli servisy ktore sa v tom rypali. Najviac ma pobavila igelitka molitanu.....

Myslel som podla nadpisu ze sem budeme pisat konkretne servisy FIAT a nie historky na pendolino.

Usudok z jedneho autorizovaneho servisu si urobte tu

[odkaz]

hlavne z diskusie pod clankom

inac novinar pekne zariskoval, ze?
neregistrovaný "Meky1"
17. 11. 2006 21:33
Re: Servisy FIAT
to Robo 1.2.: anketa nie je o odtienoch sedej, ale o tom, ako firme zalezi na vlastnej povesti. Je evidentne, ze zastupenie pre SR CR ma zakaznikov za blbcov. ako je vobec mozne, ze poznas aj dobry servis aj servis, ktory je zly???? Ako sa vlastne na trhu moze udrzat zly servis???? Ako to, ze nespokojni zakaznici importerovi a znacke samotnej nevadia???

Som zakaznik a ked si za drahe peniaze kupujem u Donalda, tak viem, ako bude ten BigMac chutit tu, v Prahe aj v Mozambiku!!! Tak preco by sakra mali existovat AUTORIZOVANE servisy, ktore nemaju rovnaku uroven??? Ja kaslem na vizualy,upravu plochy, design materialov... Mna zaujimaju len sluzby, ktore dostanem za SVOJE peniaze. Ked si kupujem auto, kupujem si tovar a servis musi byt, opakujem musi byt vsade rovnako kvalitny. ak to tak nie je, tak potom je importer a znacka samotna neschopna a nedoveryhodna. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Viktor1"
18. 11. 2006 22:46
Re: Servisy FIAT
"Čištění v Karolinské" - osobně bych zastoupení v Praze zrušil a servisy hlídal z Vídně. Metodu "Viktor čistič" bych zvažoval až ve chvíli, kdyby se osazenstvo Karolinské nehtělo pustit židlí. Už jsem to tu jednou psal - té partě svěřit do správy Saharu, tak do 5 let tam budou muset dovážet písek. Jediné akce, které jsou schopni vymyslet, je vysílání reklam na nové modely (a to ještě je v režii přímo z Torina, jestli se nepletu) a za 3 měsíce po uvedení dají slevu - o tom ale skoro nikomu neřeknou. Případ, kdy se ani nenamáhali vydat tiskovou zprávu o Stilu Uproad na českém trhu komentoval i Petr Broža na autorevue.cz.

Pendolino... On to byl jediný dodavatel, který to byl schopen a ochoten alespon nějak dodělat. A to, že si je od prosince pustí i Rakušané do Vídně, je pro mě známkou, že se Pendolino už konečně podařilo dodělat. A že se takový projekt dává jedinému dodavateli - nevím, kolik firem se podílí na výrobě Shikanzenů, ale TGV dělá jediná, a to těch souprav je podstatně víc, než je Pendolin. Není ale chybou firmy Ferroviaria jakožto subdodavatele, že hlavní garant prejektu - ČKD zkrachoval. Je chybou Českých drah, že si projekt nepohlídaly a že dovolily, aby peníze z Pendolina šly přelít v rámci ČKD někam zcela jinam. A že jsme tuto chybu zaplatili z daní v rámci dotací na osobní dopravu, je jen velmi smutný fakt.

Ohledně garancí za převzetí celé zakázky - bylo chybou Italů, že si důkladně neověřili stav, v jakém se ČKD nachází a že se spoléhali na oficiální audit (stejně, jako třeba akcionáři Enronu, že...) Tu smlouvu jsem neviděl, takže nevím, jak ty garance tam jsou přesně postavené. Alstom k tomu opravdu přišel jak slepý k houslím a je mu ctí, že místo toho, aby zaplatil hordu právníků, aby mu z toho vytáhli, se snačil celý projekt dotáhnout alespoˇn do nějakého zdárného konce.

A jestli se chceme bavit o Pendolinu, tak si založme nové vlákno.

P.S.: Poslední vojenské tažení, co Italům vyšlo, bylo (pokud mě pamět neklame) to Garibaldiho, a to v podstatě byla občanská válka. Tvá učitelka dějepisu je moudrá dáma.
neregistrovaný "shrk"
17. 11. 2006 00:41
Bez nadpisu
Myslel som podla nadpisu ze sem budeme pisat konkretne servisy FIAT a nie historky na pendolino.

ano, je to hlavně o konkrétních lidech. má někdo zkušenosti s těmito servisy: imofa (praha 4), dojáček (praha 10), roškota-janoušek (křenice), smažík (kladno), pyramida (průhonice: nový)?

co se pendolina týče, to bylo jen na okraj. ale všechno souvisí se vším, a docela dobře to ilustruje problematiku česko-italské spolupráce. lze to aplikovat i na servisy/zastoupení fiatu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
17. 11. 2006 08:52
Bez nadpisu
@ shrk

Tedy konkrétně:

IMOFA - zatím spokojenost, vždy mi vyšli vstříc, nebyl jediný důvod si stěžovat, kromě lakýrnických prací, které jsou prováděny externí firmou. (2 reklamace - náhradní auto zapůjčeno na týden zdarma a bez řečí). Showroom - naprostá spokojenost.

Dojáček U seřadiště - jednou jsem tam dal Seico na garančku a vrátili ho uvnitř dost zaprasené, o showroomu jsem psal v sekci Stilo, když jsem stilouna kupoval, ve Vršovicích bych si nekoupil už ani čepičku na ventilek.

Smažík Kladno - zkušenost pouze z showroomu, vše velmi korektní, ochota, informovanost a slušnost. (byli druzí v pořadí, kde jsme se poptávali na Stilo)

Souhlasím s Robo1.2, za jednání a kvalitu interní práce bych dal 1, za lakýrnické práce za 3 - 4.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
17. 11. 2006 10:30
Re: Re:
Je to trochu mimo téma, ale na jedné straně nebylo ČKD žádným pouhým "dodavatelem", ale jednalo se původně o "společný podnik", což je sakra rozdíl!

Na druhé straně se ale taloši zavázali zakázku dodat i bez přispění ČKD a závazky na sebe převazali. Takže mnohaletý zpoždění a nekvalitní provedení teď jde pouze a jen na jejich hlavu. Lépe řečeno, na chudáka Alstoma, kerej je mezitím koupil a přišel k tomu jak slepej k houslím.

PS: Ostatně, jak říkala naše učitelka z dějepisu: "Tam, kde došlo ve válkách minulých dvou století k nasazení Italů, tam to zavánělo průserem!" :D
neregistrovaný "Tom69"
17. 11. 2006 20:50
Bez nadpisu
Robo 1.2:

Najviac ma pobavila igelitka molitanu.....

No me uz mene :-!

Jinak, kdyz tu pises o zastoupeni Fiatu, ono je to asi vsude stejne, mrkni na trable p.Pelanta se slovenskym zastoupenim Renault - Dacia

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Robo1.2"
17. 11. 2006 22:04
Bez nadpisu
Firma je postavena na sieti servisov a servisy na ludoch.

No neviem, ja som sa stretol s pozitivnym pristupom importera i servisu , lebo som bol uz pekne napaleny z tych porodnych problemov na GP. Tak som si zavolal priamo na Fiat kde sa na technickom oddeleni zachovali velmi velmi ferovo.

Pristavil som im potom auto v autorizovanom servise aj so zoznamom problemov [a nebolo ich malo?] a vsetko urobili k mojej spokojnosti.

A zasa som bol v inom servise kde nevedeli nastavit ani odkladaciu schranku pred spolujazdcom.

Podla mojich skusenosti sa Fiat snazi [celkom urcite pri novinke GP] a mne zatial dodrzali co slubili.

Firmu tvoria vzdy len ludia a zalezi na akych natrafite.....

Skor by mala byt anketa povedzme jednoducho obodovana od 1 do 5.

Inac to k nicomu nepovedie, ak tu budeme vyjadrovat nazor ze su magori ci pod.

Vidite ze ak sa novinar vyjadril kriticky na Auto Impex, nenechalo to majitela chladnym a hoci svoju firmu na webe obhajuje, ak je dobry manager, urcite prijme napravne opatrenia. Lebo staci raz posramotena povest.....

Priznajme si niekedy su aj zakaznici rozny [slusne povedane]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Robo1.2"
17. 11. 2006 22:21
Re: Re:
Tom69 :

Cital som to, to je sila auto so 440km umrtvene v servise.

Podla mna je to na vratenie penazi, pristup sa mi zda dost liknavy. Podla mna je to jednoduche, papier o prijati vozidla a 30 dni hovori reklamacny poriadok SR?

Keby bolo na aute 5tisic km tak nepoviem ze daka unava materialu ale toto? A tiez ten dvojaky meter >:-[]

Velkodusne ponuknutie nahradneho vozidla po presvedceni ze Dacia nema narok mi pripada na zaslepenie zakaznika
neregistrovaný "doblista"
18. 11. 2006 21:24
Servisy Fiat Praha a okolí?
Ahoj, chci se jako cerstvy majitel Fiatu bez zkusenosti se servisy zeptat na servisy v Praze a okoli: kam doporucujete jezdit ci naopak vubec nejezdit na rocni prohlidky? Zajima mne kvalita lidi, ceny, vybaveni, atd. Existuje nejaky dobry neautorizovany servis specializovany na Fiat? Diky R.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sy35"
18. 11. 2006 23:15
Re: Servisy Fiat Praha a okolí?
Tak Čumrda na Průmyslové kousek od spalovny nebude mimo, z těch neautorizovaných...
neregistrovaný "spirpin"
21. 11. 2006 22:44
Re: Servisy Fiat Praha a okolí?
Svoje zkušenosti se Stilem MW jsem nedávno popsal (pro n?koho možná až moc obsáhle) v sekci Ojetá auta/Názory na Fiat Stilo. Po celou dobu jsme spolu s kolegou (p?esn? stejné auto, prob?h rovn?ž podobný) jezdili do Autotypu v Hloub?tín? a byli velice spokojeni s p?ístupem, ochotou i rychlostí. :)
neregistrovaný "Meky1"
18. 11. 2006 21:44
Bez nadpisu
To Robo 1.2.

Velmi pekne si napisal, ze firma je postavena na ludoch. Ale kazdy velitel firmy vedie svoju firmu zle ak mu nezalezi na zakaznikoch... A ak hovoris, ze e to chyba jednotlivca, ja hovorim, ze ak si uctujem 600 za hodinu bez dane, tak nemam pravo niekomu tvrdit, ze draho zaplateny mechanik, co nema ani vyucny lost, nieco dodrbal... Pretoze, ak sa spravam k zamestnancom slusne, oni sa spravaju slusne k firme. Jednoducho tato anketa nie je na to, aby urcovala odtiene dobra a zla, ale na to, aby bolo jasne povedane, co si myslime o servisoch Fiat v tachto republikach. JA si o servisoch v Ziline a o centale myslim, ze tam robia hlupaci a neschopni ludia, ktorym nezalezi na zakaznikovi. A ked si uz ytiahol tu historku o tom teste zo SME... Preboha, co je toza importera, ktor dovoli, aby JEHO ZNACVKVY servis skurvil auto, ktore je priamo v novinarskom teste????Ved ot je nonsens!!! Ten majitel servisu, rovnako ako zodpovedni v centrale sa uz davno mali hlasit na urade prace!!!!

Preboha, sak ak nie su schopni opravit taku hovadinu na novom testovanom auta, kao mame takym firmam verit a zvereovatim do ODBORNEJ starostlivosti nase stare crepa, ktore potrebuju sikovne ruky ludi, ktore maju radi svoju robotu, nie nafukanych neschopnych somarov, co si mysla, ze ked nosia kravaty tak su bohvie co. Fuj, povirm ti pravdu - z Faitu a jehoservisov je mi na grc!!! :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "redy"
18. 11. 2006 21:53
Re: Re:
prominte že se vám vtírám do debaty ale nevíte jestli je motor 2.0 Jtd stejný jako Hdi
neregistrovaný "shrk"
18. 11. 2006 22:54
Bez nadpisu
nevíte jestli je motor 2.0 Jtd stejný jako Hdi

zřejmě ne: jtd dělá fiat group, hdi dělá psa group (peugeot, citroen) ve spolupráci s fordem. jde také o to, co je myšleno pojmem "stejný", např. objem, výkon, kroutící moment či něco jiného?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "oddie"
18. 11. 2006 23:04
Re: Re:
Jemu jde o to, že se o vlákno vedle ptá na starší Fiat Scudo, který si chce koupit. A v něm je ve skutečnosti motor 2,0HDI od PSA, jen má na sobě nálepku JTD. To lidi často plete...
neregistrovaný "redy"
18. 11. 2006 23:11
Re: Re:
tak vám vsem díky doufám že mi to aspon 150000 km vydrží
neregistrovaný "redy"
18. 11. 2006 23:05
Re: Re:
myslel jsem 2.0 jtd a 2.0 hdi mám strach že je to jeden a tentýž motor od peugeotu akorát fiat to má označeno jtd a peugeot hdi
neregistrovaný "oddie"
18. 11. 2006 23:14
Re: Re:
Ty motory mají společný prakticky jen princip, jinak si je vyvíjel každý sám. V tom Scudu je použit francouzský motor proto, že se Scudo dělá společně s Jumpy a Expertem - je to prostě jedno a totéž auto. Stejně jako Ulysse/806/Evasion. Do těch starších verzí se cpaly pouze francouzské motory - což mě jeden čas docela udivovalo, ale asi je to kvůli uchycení či co. U některých motorů u Scuda a Ulysse je docela na škodu, že nebyly použity italské - resp. byly až v novějších verzích.
neregistrovaný "shrk"
18. 11. 2006 23:07
Bez nadpisu
oddie to právě vysvětlil ;)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viktor1"
18. 11. 2006 23:10
Servisy (nejen) Fiatu jsou problém
On je to začarovaný kruh. Bez ohledu na cenu práce v servisu (známý s Mercedesem radši jezdí na servis do Německa, protože je to jednak levnější a jednak má větší jistotu, že to nezk..ví) ti mechanici na dílně dostávají velmi málo peněz. Takže tam zůstávají bud ti neschopní, nebo ti, kteří sbírají zkušenosti, aby se mohly postavit na vlastní nohy. Slyšel jsem jednoho mechanika (nikoliv od Fiatu), že mu stačí procházka po dílně, aby věděl, kdo dělá na melouchu a kdo na zakázce.

Problém vidím v i tom, že technická stránka věci je až ta v podstatě poslední, důležité je to, co "je vidět". Když např. krátce po revoluci jistá automobilka trvala na tom, aby každý servis měl oficiální "totem" s logem (cena 10 000 DEM + montáž), aby za rok ho museli vyhodit a nahradit novým (změna loga). V Německu (ex-východním) přitom bylo staré logo k vidění i 6 let po této akci a těch 10 000 DEM mohli servisy využít daleko lépe. Zastoupení mívají více lidí na kontrolu marketingových materiálů servisů a schvalování lokálních reklam než techniků, kteří by kontrolovali, jak servisy fungují, jak jsou lidé spokojeni atd. Kontrola technologických postupů je bohužel složitější než to, jestli logo v inzerátu má kolem sebe dost místa, aby vynikla jeho jedinečnost...

Jezdím občas kolem Imofy, všiml jsem si, že někdy na jaře dávali nové logo... Tedy, nyní už zase zastaralé... Kdyby tyto prachy se daly na lepší diagnostiku nebo na zázemí či školení pro lidi v servisu, udělali by lépe... Jenže servis "nenese" peníze, vypadá jako zcela ztrátový podnik, takže co do něj investovat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viktor1"
18. 11. 2006 23:19
Zkušenosti - Dojáček Praha
V rodině (Idea, Stilo, Punto II a Brava) servisujeme v podstatě u Dojáčka ve Vršovicích, nějaké problémy nejsou. Jen bráchovi přestávala jet Brava 1.2 (asi po 7 letech) a že by bylo vhodné vyměnit zapalovací kabely, to jim nedošlo.

Fakt je ten, že jakýkoliv pokus zkusit jiný servis skončil konstatováním, že to je vlastně jedno, pokud je servis potřeba (a to je v podstatě minimálně), jezdíme do servisu do Vršovic, auta kupujeme ve Svobodově (nyní přestěhováno do Londýnské).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shrk"
18. 11. 2006 23:43
Zkušenosti - Dojáček Praha
té partě svěřit do správy Saharu, tak do 5 let tam budou muset dovážet písek

domorodci by jistě uvítali saharu bez písku (možná kromě beduínů) - a fiat určitě také (po výstavbě hustější silniční sítě by tam prodali daleko více vozů), takže jde o to, jak turínskému molochovi vnuknout níže uvedenou ideu, aby ji přijal jako svůj nápad ;)

se začarovaným kruhem to je pravda, ale to se dostáváme od fiatových a dalších servisů na jinou úroveň, totiž fungování zdejší kryptokomunistické společnosti, partokracie atd., což je jasný off-topic. čili, problém je asi mr. sharkey, že.

zmínku o dojáčkovi ve vršovicích oceňuji, ale beaver2000 by v showroomu nic nekoupil a ze servisu mu prý vrátili auto zaprasené...

všimněte si, že už nezmiňuji pendolino :), ale když už někdo leze do výběrového řízení, musí si přesně zjistit výchozí podmínky, vždy počítat s tím nejhorším možným scénářem a mít připraveny záložní varianty jejich řešení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
19. 11. 2006 18:51
Re: Zkušenosti - Dojáček Praha
zmínku o dojáčkovi ve vršovicích oceňuji, ale beaver2000 by v showroomu nic nekoupil a ze servisu mu prý vrátili auto zaprasené...

S Imofou se zase dohadoval soused ("nové podložky pod SPZ za 7000 Kč", protože to prý bylo to jediné, co opravdu udělali). Ono jde spíš o konkrétní lidi a aby si ty dobrý snažili udržet. Je klidně možné, že beaverovo Seico zaprasil stejný člověk, který se sousedovi "vys..." na opravu Punta - jsou prostě lidi, co škodí bez ohledu na to, pod kým.

V showroomu u Dojáčka ve Vršovicích bych si taky nic nekoupil - jediný, který funguje (po lidské stránce), byl ten ve Svobodově na Výtoni, který je nyní přestěhován do Londýnské. Všude jinde jsem o autech, které jsem měl ve výběru, věděl víc, než ten prodávající. A byly to takové "špeky" jako velikost kufru u Fabie Combi se sklopenými sedadly u dealera škodovky - sekl se o 200 litrů a ještě se chtěl hádat...
neregistrovaný "Beaver2000"
19. 11. 2006 11:53
ještě k servisům
@ ALL

Myslím, že otázka, kam dát Fiata do servisu skutečně nebude rozhodující, jsou to zkušenosti každého z nás a jak vidno jsou i protichůdné, jsou obecně nepřenosné. Osobně jdu v 1/'07 do Imofy na 2letou garančku a pevně doufám, že mě tam uvidí až při nákupu dalšího vozu (snad AR) :D. Výměny a opravy provozního charakteru (brzdové destičky, svíčky, zap. cívky, výfuk, veškeré filtry a olej) jsem schopen si provádět sám nebo za pomoci kamaráda ve skvěle vybavené servisní dílně. Ale to snad většina z nás?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
19. 11. 2006 12:09
Re: Redy
Proč strach?? HDi je výbornej motor.
neregistrovaný "shrk"
19. 11. 2006 15:12
Bez nadpisu
Výměny a opravy provozního charakteru (brzdové destičky, svíčky, zap. cívky, výfuk, veškeré filtry a olej) jsem schopen si provádět sám nebo za pomoci kamaráda ve skvěle vybavené servisní dílně. Ale to snad většina z nás?

nevím jak ostatní, ale kromě vskutku uživatelských věcí popsaných v návodu si nechávám dělat vše v autorizovaném servisu a kamaráda ve skvěle (ani neskvěle) vybavené dílně také nemám.

a protože uvažuji o koupi nějakého rodinného fiatu, ptal jsem se na některé pražské ale i okolní servisy - ty z toho důvodu, že zřejmě nebudou tak velké a snad by mohly být lepší, nevím.

má někdo zkušenosti se servisem roškota - janoušek v křenicích u říčan nebo s prodejnou pyramida v průhonicích? tam teď staví nový servis ale zřejmě nebude jen pro fiat: je tam i seat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viktor1"
19. 11. 2006 18:56
to shrk, výběrová řízení
Když vidím, s čím jsou některé firmy schopné vlézt do výběrového řízení, tak nevím, jestli to mají tak podmazané, nebo jsou tak blbí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shrk"
20. 11. 2006 00:41
záruka a fiat assistance
huml76 v jiném vláknu napsal:

to je to samy, jako fiatisti... vsichni se dusujou jak jsou spolehlivy... kdyz reknu, ze jsem 4 roky pracoval na fiat asistance, sluzbe pro novy auta a ze to byl des, bylo najednou ticho a pak nekteri zacali kricet, ze si vymyslim... pracoval jsem taky v managementu jednoho z nejvetsich autobazaru a vim, o cem mluvim. je mi jen lito lidi, kteri se v autech moc nevyznaji a tady na foru hledaji rady. vetsinou narazi na fanaticky priznivce znacky, ktery maj sice svoje prvni auto a navic dva roky, ale presne vedi, co doporucit.

jaké jste měli zkušenosti se zárukou a fiat assistance? jaká byla deklarovaná a skutečná doba odezvy, s čím jste byli/nebyli spokojeni atd.?

p.s. to viktor: asi záleží případ od případu, ale míra korupce v čr mluví pro 1. variantu. vítězná firma však stejně musí dodat fungující řešení, jinak většinou ostrouhá.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Viktor1"
20. 11. 2006 14:24
Re: záruka a fiat assistance
Fiat Assistance jsem volal jen jednou, když se mi u čtyřleté Bravy rosvítila kontrolka od motoru. Ač jsem neměl právo (služba byla jen do "věku" 2 let auta), dozvěděl jsem se od nich všechno, co jsem potřeboval, rady byly fundované.

Jestli jsem měl kliku na operátora, nebo to je standard, netuším...
neregistrovaný "Viktor1"
20. 11. 2006 14:27
Re: To shrk
vítězná firma však stejně musí dodat fungující řešení, jinak většinou ostrouhá.

Nemusí - Mátra nefunguje dodnes...
neregistrovaný "kejml"
21. 11. 2006 22:18
Re: To shrk
Volal jsem Fiat Assistance asi po roce, co jem auto m?l a svítila CODE kontrolka a nešlo to nato?it. Výjezdovka p?ijela do hodiny a objevila vysko?ený vypína? p?ívodu paliva pod seda?kou spolujezdce. Byl to výsledek mého naštvaného sklopení op?radla p?edchozí ve?er.

Podruhé jesm volal k Dojá?kovi, že auto nejde nato?it, letos v lét?, v ned?li v poledne. P?íjezd odtahovky asi za 2 hodiny, v servisu zjišt?ní, že uhnilo kost?ení pod baterkou. Takže humlovi76 jsem moc vyd?lat nedal.
neregistrovaný "vojta"
21. 11. 2006 19:42
Bez nadpisu
Souhlasím s Viktorem. Své Stilo mám od Dojá?ka z Prahy, servisuji U Se?adišt?. Vcelku jakž - takž spokojenost. Koupil jsem ve Svobodov? ulici, dnes již p.Huleš p?est?hován v Londýnské. Práv? p.Huleš m? Stilo doslova "prodal".

Nedávno jsem byl v šoku, když mi volal hošík z n?jké agentury a dlouhosáhle mne kvízoval ohledn? spokojenosti s Fiatem, servisem atd. Zjevn? si tento pr?zkum zadal FIAT ?R. Ptal se vcelku detailne, takže jsem FIAT nešet?il :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shrk"
22. 11. 2006 00:55
gm díly ve fiat stilo a croma
fiat assistance prý pro fiat ?r zajiš?uje smluvní spole?nost. takže se asi snaží, aby fiat prodlužoval kontrakt ;) a propos, existuje n?co jako fiat club, kde je seznam servis? (autoriz. i neautoriz.), podobn? jako u peugeot clubu? viz www.peugeot-club.com/main.php?…… />
ješt? dotaz na vozy stilo/croma: byly postaveny na platform? gm epsilon (vectra a saab 9-3) a používaly n?které benzínové motory opel (tedy croma ur?it?) -- nejsou s tím v servisech n?jaké potíže, jako náhradní díly a tak? gm už totiž s fiatem delší dobu nespolupracuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "residents"
22. 11. 2006 23:17
Bez nadpisu
No m? sta?í, že majitel autorizovaného servisu a prodejce Fiatu je estébák.

[odkaz]%FD&B1=Hledej… />
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shrk"
22. 11. 2006 23:29
Bez nadpisu
No m? sta?í, že majitel autorizovaného servisu a prodejce Fiatu je estébák.

te? jsem to ov??il na ares a cibulkovi - to je tedy síla! a jak ?íkal viktor: musí se to vy?istit od zdroje. jenže kde je _skute?ný_ zdroj toho všeho???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shrk"
23. 11. 2006 00:48
stb a snb
proklepl jsem si smažíka kladno (ok), pyramidu pr?honice (ok) a všechny autoriz. fiaty v praze:

v síti uvázl autotyp, který je vlastn?n spol. navatyp: tu ovládá richard navrátil (510822), bývalý agent stb, a ?lenkou dozor?í rady je judr. jana kosobudová (545627) z vysoké školy snb.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2006 08:19
Bez nadpisu
Hoši nep?eháníte to s t?ma STBákama... Dy? to máte fuk, STBáci jsou všude... By ste si nemohli ani rohlík koupit...

Tak k servis?m...

S Motortecem v Brn? sem taky už skon?il. P?ešel sem k Dudovi do Nám?št? a naprostá spokojenost, m?žu jen doporu?it.

Co se týká Fiat Assistence - jednou vybitá baterie (nechalo se svítit sv?týlko ve vnit?) a naprostá spokojenost. Huml samoz?ejm? kydá hn?j, ale n?jak nechápu pro?...

M?jte se...

P.S. Zase až tak moc m? servis Fiatu netrápí dy? ty auta ho pot?ebují minimáln?...

Jinak podepisuji se pod to, že zna?kové servisy obecn? jsou asi ty nejhorší, neb tam makají za?áte?níci a t?eba i po škole, co ani k t?m aut?m nemají vztah. Zkušení chlapi už jsou dávno na svojím, by? t?eba nezna?kovým. To je práv? výhoda Dudy, by? je zna?kový, že je malý soukromník a že u všeho je, tak si sakra pohlídá, co se na tom aut? d?lá... Jen tak mezi nama. M?jte se... A a? nám to jezdí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stráňa"
24. 11. 2006 12:58
fiat servis
Smažík Kladno je dobrej ale já bydlím v Krkonošík, tak užívám servis FIAT Jičín ( auto Šoltys).

Se servisem i prodejem mám dobré skušenosti. :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majco"
24. 11. 2006 18:16
FIAT Grif Bratislava
Ako byvaly vlastnik Fiatu, by som rad varoval pred GRIFom v BA. Nedokazali prist na problem, ale zato vymenili funkcny termostat a resetovali pocitac (celkovo 7000 Sk v 2001). Motor skapinal na volnobehu pri zapnutej klime (aj pri preradovani). Robilo to aj dalej ... vraj musim motor tocit ! Dementi ... Problem mi odstranil za 200 Sk pan Centes pri Nitre (obec som zabudol), ktory roby Fiaty uz skoro 20 rokov. Ak si dobre pamatam, tak bol zaneseny nasavaci ventil (neviem ci som sa dobre vyjadril).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hitachi1"
24. 11. 2006 19:52
Servis Fiat
Zdravím všechny a přispívám svým skromným postřehem. S autem jezdím k Dudovi do Náměště a až na pár drobností maximální spokojenost, vždy mi vyšli vstříc a jejich mechanici jsou fakt šikovní fachmani. Dřív jsem jezdil k Šafránkovi do Třebíče ale nevyhovoval mi...

Přístup servisů je podle mě na slušný úrovni bohužel se stane, že najít závadu je pro ně velký problém. Hlavně co se týče elektroniky apod. Ať vám to jezdí... 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hendrych"
24. 11. 2006 20:38
Servisy....
Jezdím do St.Města (VENCAR) a jsem spokojený. Zatím jsem tam neřešil žádný "špek" na elektronice... Tyto věci jsem dříve (PUNTO GT ) řešil v jiném servisu, kde to skutečně umí, ale čekací doby jsou tam značné....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spirpin"
8. 9. 2007 19:30
Servisy
Sice jdu trochu s křížkem po funuse, ale z vlastní zkušenosti mohu doporučit Autotyp v Praze - Hloubětíně. Ochotní, vstřícní, v pohodě.
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2023 18:51
Normohodiny
Tak poprve v životě sem se rozhodl taky něco napsat. Pracuju v autor. Fiat 8let jako mechanik a na toto téma sem narazil díky tomu že si sám, chci ty časy najít nebo ověřit. Podle takzvaného temparia fiat to je prostě nerealné i na vozech v záruce. tim myslim téměř nové, natož u starších aut. Ale můj názor je......že hlavní problem je v tom že s tim tempáriem nikdo neumí správně pracovat a přístup k informacím je strašnej a v češtině skoro zadnej nebo špatně přeloženej a spoustu informací je i špatně nebo pro jinej model auta. Pevně věřím že to maj ty kluci italský fakt všechno super a jak má bejt ale asi jen v italii!!!!!!!! podpora a !!!diagnostika!!!v české republice je fakt k ničemu...
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57