Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Závady na vozidle Fábia

neregistrovaný "komar1"
9. 1. 2006 11:53
Závady na vozidle Fábia
Rád bych se s Vámi podělil o pár zkušeností co se týká závad na vozidle Škoda Fabia. Jedná se o 1 rok staré vozidlom 1,2HTP 40kW ve výbavě ambiente.

Během tohoto krátkého období kdy mam na vozidle najeto cca 10 000km jsem navštívil servis již několikrát a to následovně (datováno od zakoupení vozidla):

- po cca 2 měsících nešlo elektronické stahování okénka u řidiče (opraveno)

- po cca 4 měsících se začala občas (3 x z 10 nastartování) ozývat výstražná signalizace (3x zapípání… v servisu po diagnostice konstatovali, že je vůz v pořádku (zrovna se to neozvalo) mam sním jezdit dále a až se závada o5 projeví tak mám přijet

- po cca 5 měsících to samé závada nalezena (vadná řídící jednotka ABS), až přijede technik ze Škodovky (do 7 dnů) tak mi to opraví (nechtěl jsem jim tam nechávat svoje vozidlo, aby mi s mým autíčkem nějakej šoumen jel do Ml.Boleslavy)

- po cca 6 měsících příjezd technika - vozidlo opraveno

- po cca 11 měsících dvě závady najednou…nelze zamykat všechny dveře od spolujezdce (zamknou se pouze dveře na jeho straně), nelze stahovat okýnka (tlačítkem ani klíčem), vyjádření autoservisu – závada způsobena necertifikovaným autorádiem (podotýkám, že to bylo autoradio SONY-žadnej šmejd z tržnice) po vymontování autorádia závady zmizely

- po cca 12 měsících opět stejné závady jako o necelý měsíc dříve, avšak nemám namontované žádné autoradio (jedu do servisu a jsem zvědavy na vysvětlení jak mi může nenamontované rádio způsobovat poruchy - týden před vznikem závady jsem byl na Garanční prohlídce a vše bylo O.K. )

Závěr chci vyreklamovat celé vozidlo, tahle četnost závad není normální a jsem zvědaví jak to dopadne…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "macho1"
24. 1. 2006 16:30
Re: Závady na vozidle Fábia
ad komar: obavam se, ze tohle na reklamaci celeho vozidla neni. tezko rict, co zpusobuje ty zavady - mozna jsi mel smulu na kus mozna je to necim jinym. pokud si chces usetrit starosti (ale ne penize), tak se toho auta zbav co nejdriv.

v mem pripade zatim pouze vrzajici sedadlo ridice, ale to nechavam az na garancku - jsem zvedav, co s tim provedou ;)
neregistrovaný "Judan"
9. 1. 2006 11:59
Bez nadpisu
Za malou vadu ABS a problémy s okny ti nikdo auto nevymění. To už se tu řešilo mockrát! Ale hodně štěstí
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "komar1"
9. 1. 2006 12:12
Re: Re:
myslím si, že pokud je auto víc v servisu než v provozu tak to asi neni normalni... navic mame občanský zakoník(40/1964 Sb. - Odpovědnost za vady prodané věci) a zákon o ochraně spotřebitele (634/1992 Sb. )

kde je uvedeno následující (O.Z.§ 622)

(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Vada se vyskytuje opětovně (a navíc dá se říci že i po třetí)...dále je otázka co je to větší počet vad jestli 2 tak to splňuji, ale to jsou ty právnický kličky...
neregistrovaný "Judan"
9. 1. 2006 12:39
Re: Re:
Jojo,je to tak, jak píšeš,ale... Zkus se podívat třeba na příspěvky Toma69 a jeho těžký boj s Renaultem. Ve srovnání s ním,máš jen malé závady, které ti navíc dokáží v servisu opravit (i když dočasně)! Pak můžeš jen doufat, že je Škodovka čestnější než Renault! Což ale pochybuju! Pak sem určitě napiš,jak jsi dopadl!
9. 1. 2006 12:47
Bez nadpisu
komar:Nechci teda nic říkat,ale být tebou tak se smířím stím,že ti auto nevymění a to ani náhodou.Viz co psal judan o Tom 69.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "komar1"
9. 1. 2006 14:11
Re: Re:
Jo jenomze to jsme prave mi Cesi...

nechame si sxxt na hlavu a nikdo nic neudela. Radsi bude tupe platit nez aby se sel trosku pohadat do servisu.

Pokud z toho boje odejdu jako porazeny aspon budu vedet, ze jsem to zkusil a rozhodne nebudu litovat toho ze pojedu do toho servisu nejakych 200 km. Aspon budu vedet na cem jsem a taky co si mam myslet nejenom o panu majiteli autoservisu, ale zaroven i o Skodovce jako takove, protoze to nenecham jenom u toho, ze me nejakej manik v umastenejch monterkach posle do haje, ale aspon si za mejlu s lidma ze skodovky o pristupu jejich dealeru.

Kurna vsak jsem si nekoupil kolo za 3000kc, ale auto za 270 000 klacku. Duvod, proc jsem si kupoval NOVY automobil byl prave ten, ze auto bude alespon 3 roky bezvadne slapat (zadne investice do oprav) a v pripade poruchy mi bude bezplatne a rychle zavada odstranena.

Ne ze to bude ob mesic stat v servisu. Rozhodne nehodlam cekat na to az mi vyprsi zarucni lhuta a pak to tam budu vozit neustale a platit jak mourovatej!!!.
neregistrovaný "Judan"
9. 1. 2006 14:33
Bez nadpisu
Jestli v prvním odstavci píšeš o Tomovi69, tak se styď! Ten chlápek si rozhodně * na hlavu nenechal! Až budeš bojovat tak jako on v servisech a ne jenom tady na fóru, tak uvidíš co to dá práce. Já chápu tvé rozčarování a zlost- ze srdce ti přeju, aby jsi uspěl a práva spotřebitele si vymohl, ale nejsem si jistej, jestli se ti to podaří! Jen jsem ti chtěl nastínit, jak to tady v ČR při reklamaci aut chodí- připrav se na dlouhatánskej a namáhavej boj!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "komar1"
9. 1. 2006 14:57
Re: Re:
Rozhodne jsem nepsal o Tomovi69 psal jsem o RRAAFFovi, ktery mi tu pise at se s tim smirim a necham to plavat!!!

tenhle pristup proste odmitam a bude delat vsechno proto aby to takhle nezustalo.
neregistrovaný "Ježek1"
9. 1. 2006 14:58
Bez nadpisu
asi máš nějaký chybný kus, já mám najeto 10004 Km a žádný problém (kromě toho, že mi v servisu špatně zapojili autoradio a HF, což ihned napravili). Při těch 10K km jsem čekal nějaké fanfáry, nebo slavobrány a ono nic....ani to nedrclo :-( >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom69"
9. 1. 2006 15:43
Re: Re:
Ahoj chlapi, muj boj stale pokracuje, dal jsem ted oddychovy cas prodejci, protoze mi rekl o schuzce kterou bude mit s dovozcem ohledne meho pripadu. Jsem hodne nas..nej kvuli tomu jak se snazi technicke oddeleni dovozce resit pripady ktere uz presahly unosnou mez. Je skandalni, ze ackoliv soudni znalec i sami sefove servisu potvrdili pisemne ze vuz v poradku neni, nasledne jsou schopni do protokolu napsat cituji: prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece zasah (puvodne tam stalo preventivni, posleze to prepsali) - vymena pruzin predniho perovani.

Zajimave je, ze po preventivni vymene vuz netahne (alespon ne tak jako predtim, bez ohledu na sklon vozovky a vypnute ci zapnute servo).

Z toho plyne jednoznacny zaver, technicke oddeleni je schopno dle meho kdykoliv napsat, ze se jednalo o preventivni vymenu a tim obejde zakon, nebot z toho pro neznaleho plyne, ze sice zavadu nenasli, ale zachovali se vice nez ferove a dil vymenili ackoliv nemuseli ale opak je pravdou. Moje stesti je, ze mam pisemne od prodejce potvrzeno, ze se jednalo vadu, kterou jsem nezpusobil.

Behem unora se bude natacet pokracovani reportaze pro radiozurnal tak uz se tesim na oficialni vyjadreni Renaultu (tedy pokud se mu to povede, a nebude to jako posledne, kdy se nevyjadril ani po trech tydnech)

A na zaver. Nenechte se v servisech odmitnout, z meho pripadu vim, ze se snazi vse bagatelizovat, aby to nahodou neprerostlo do vetsich rozmeru. Nezapominejte, ze jste kazdy dal za auto nemale penize a za ty penize mate pravo chtit kvalitu kterou vam vyrobce sliboval pri koupi.

PS: uz zde nekdo psal co je dle servisu zavazna vada? zakon presnou definici neuvadi a v tom je zakopany pes. Co se tyka me zkusenosti se soudy, nerozlisuji zavaznost, pouze to zda se vada projevila ci nikoliv, samozrejme muzeme vynechat ciste kosmeticke vady. Ale muze nekdo s klidnym srdcem rict, ze zavada napr. nenavijejicich se pasu je lehka, protoze pokud se zapnu do volneho pasu a budu havarovat nedokazu odhadnout co se bude dit s moji telesnou schrankou :?
neregistrovaný "Haya1"
9. 1. 2006 16:45
Bez nadpisu
Fábia 1,9 SDi, r.v. 02, naj. 93 tkm- výměna náboje přední kolo, kotouče, vyhřívání zpět. zrcátek ( skla ), při používání cyklovače stěračů zhasíná osvětlení palubovky, vrže v palubovce, teď naposledy výměna stabilizátoru vpředu ( holt ten motor něco váží ) a už nevím co dále..., stále něco :?
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 18:21
Bez nadpisu
komar:Tak to jsem asi nebyl příliš pochopen.Myslel jsem to tak,že i když se budeš s nima hádat,tak se na tebe nejspíš vys...,právě protože jsme Češi a tady asi prodejcům tolik nezáleží na spokojenosti zákazníka-a to se netýká jen aut.Já osobně bych tam samozřejmě na ně asi řvát šel ale předem bych počítal s tím,že to nejspíš nevyjde.Ne,že si máme nechat * na hlavu.Ale když řeknou že ti nic nevymění a řeknou to i v Boleslavi,tak se můžeš vztekat jak chceš a bude ti to h... platný,bohužel.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom69"
9. 1. 2006 21:10
Re: Re:
myslim, ze neni potreba rvat, ja take nekricel, jen to chce byt opravdu dusledny a trvat na svem. Ver tomu ze krikem to nikam nedotahnes, chce to zachovat chladnou hlavu a jit si za svym. Ja jsem musel zvysit hlas pouze jednou a to pri telefonickem hovoru s prodejcem, ale jen jako obrana proti jeho revu, dokonce si dovolil polozit mi telefon. Nastesti pochopil, ze tudy cesta nevede a rychle se uklidnil >:D
neregistrovaný "El Carlos"
9. 1. 2006 21:21
Centrál a alarm
Máme v práci s kolegou Fabie. On má 4 roky starou Fabii 1,4 MPi a já Fabia Combi 2 roky, taky 1,4 MPi.

V případě jeho vozu je to dost podivnej centrál, kterej prostě několikrát odemkne a zamkne (sám od sebe). Nepříjemný je to v momentě, kdy necháte klíček v zapalování a jdete pro něco do kufru :-(

U mě je centrál v pohodě, ale problém je alarm. Čas od času se sám aktivuje a auto pak jen tak ječí na ulici. Radši to zamykám klíčem bez alarmu.
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 21:34
Bez nadpisu
Tom69: Tome, s nenavíjejícím pásem tě vyhodí z STK, označí to jako závadu "C", tedy nebezpečnou a vozidlo je nezpůsobilé k dalšímu provozu. To jen tak pro příklad pásu, ať se jedná o vozidlo v záruce nebo 20ti leté.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom69"
9. 1. 2006 23:25
Re: Re:
swe: dik za info, to o stk jsem nevedel, snazili se mi namluvit, ze je lepsi volnejsi pas, protoze si kazdy stezuje ze ho skrti, nicmene tem muj u ridice uz byl extrem, plandal jak stary ksandy a jednou se mi ho i podarilo pribouchnout do dveri, u spolujezdce to neni tak hrozny, nicmene nenaviji se uz tolik jako driv a proto mi tam nalepili "odborne" sametku protoze dolni uchyt pasu tloukl do sedacky diky vuli co mel. TED UZ JE TICHO :?
neregistrovaný "miros78"
15. 1. 2006 19:48
Bez nadpisu
ahoj, já jsem měl uplně stejné problémy,ale s motorem 1.4 mpi.Nové ložisko PP,nove servo řízení,atd.Stále ještě nemám odstraněný problém s problikáváním podsvícení palubní desky při cyklovači a při spuštěných blinkrech.Je nějaké řešení?díky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "David K."
26. 2. 2006 14:49
Re: Re:
muzu se zeptat kolik stalo to lozisko?Mam stejny problem.Dik. :'-(
neregistrovaný "miros78"
3. 3. 2006 10:08
Re: Re:
mám fabku rv.00 a ložisko jsem už měnil.Bylo to na straně spolujezdce.Nekupuj si ložisko přímo ve škodovce,ale uplně stejné v ELITU za téměř poloviční cenu.Je problém akorát s výměnou,protože mi museli sundat celou poloosu,a vylisovat to staré z těhlice.To ložisko je i s nábojem kola vcelku.Byla to práce ve značkovém servise na 4 hodiny.Ještě že tam mám kámoše a naůčtovali mi jen 1 hod práce,jinak bych se nedoplatil.( hodina 480kč ).Normálně by mě to stálo přes 2000kč jen za práci
neregistrovaný "Feromag"
15. 1. 2006 21:18
reklamacia
V stredu idem na prvu prehliadku po 15000 km, najazdené za 9 mesiacov, Fabia 1,2 Ambiente. Zatiaľ je všetko v poriadku. Vrzgalo mi akurát sedadlo vodiča, ale nakoniec to zmizlo. Ešte šťastie, že som s tým nebol v servise. Akurát by ma zaujímalo, že keď idete s nejakým problémom do servisu, či odstránia všetky vady, ktoré ste nahlásili. Pretože pokiaľ viem, sú tam isté lehoty a keď to nedokážu odstrániť, čo potom? Napríklad to preblikávanie palubnej. Tovar zakúpený v obchode má predsa záruku a výrobca má tridsať dní na vybavenie reklamácie.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom69"
16. 1. 2006 18:27
Re: reklamacia
odstrani vsechny :-!

nebo pouziji

1*) Závada se neprojevila

2*) Nejedná se o závadu, nýbrž o obvyklou vlastnost

3*) Nejedná se o závadu, nýbrž o obvyklou vlastnost spojenou se záběhem vozidla

tak si vyber ;-)

a nebo se pouzije posledni technologie .... sametová >:D

[odkaz]
neregistrovaný "sinner1"
17. 1. 2006 22:13
Bez nadpisu
1.2 12V 13000 km točím nad 3000 ot. a v pohodě bez poruch.Jediná věc které jsem si všiml náhodou bylo to že se nechtěl vysunout na zadní prostřední sedačce pás ale po několikátém navinutí se to umoudřilo .Jinak nic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Feromag"
18. 1. 2006 11:57
Bez nadpisu
Tak som bol na tej prehliadke. V autoservise, kde som auto kúpil chceli 3500, nakoniec som bol v inom servise a zaplatil 2250, úplna spokojnosť s personálom a rýchlosťou. Hlavne mi nič nezmizlo z auta ako pominule roky. Akurát mi povedali, že začína hrdzavieť výfuk.

To som nevedel, že existuje niečo také ako "obvyklá vlastnosť". Podľa mňa tam musí byť nejaká dohoda s výrobcom. Teoreticky nevidím problém vymeniť auto. Veď ho môžu ešte použiť, či nie?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sinner1"
24. 1. 2006 19:59
NA Š 120 byla dečka na masku proti mrazu. Slyšel jsem, že na
fabii existuje něco podobného v plastu, pokud s tím máte někdo zkušenost pište.

PS -teť i vtěchto mrazech nemám problém nastartovat na rozdíl od kolegů, škoda jede. FABIA 1.2 12V MR 05...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "NiceOne"
25. 1. 2006 08:27
Re: NA Š 120 byla dečka na masku proti mrazu. Slyšel jsem, ž
to sinner:

Jo existuje to. Ja ale nevidim jedinej duvod proc to pouzivat.

A zrovna hezke to taky neni:

[odkaz]
neregistrovaný "macho1"
25. 1. 2006 09:35
Re: NA Š 120 byla dečka na masku proti mrazu. Slyšel jsem, ž
taky netusim, k cemu je to dobre - u modernich vozu.
neregistrovaný "sinner1"
25. 1. 2006 10:30
Re: to NiceOne
Jo dík NiceOne za fotku masky já totiž nevědel ani jak vypadá tak sem rád za odkaz .A k čemu je? právě na to sem se chtěl zeptat proč ji někdo vyrábí z jakého důvodu jestli to má na něco vliv.já mam po Š120 L fabii1.2 12Va tak to tu můžeme probrat bo mě to zajímá .dík všici.
neregistrovaný "Tom69"
24. 1. 2006 23:20
Znalecky posudek
Feromag: tak mam hotovy znalecky posudek, objevily se dalsi zavady, respektive potvrdilo se, ze to co predtim pry nebyla zavada najednou je.

Jsem zvedavy co na posudek duo dealer-dovozce

vice na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sterys"
26. 1. 2006 18:58
DEČKA NA FABII
Ta dečka se podle mně používá hlavně u verzí s naftovým motorem , který se sám osobě pomalu zahřívá, takže v mrazech by byl motor dlouhou dobu studený, voda v chladiči by byla furt studená, takže by to mělo trošičku pomoct, u benzinu je to zbytečné ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milic1"
27. 1. 2006 13:49
závady
Fabii 1,4 44kW r.99 jsem prodal, když měla 107 tis.km. Měnil jsem 2x pp ložisko a když odešla lambda sonda, tak jsem to nevydržel a holka musela z domu.

Manželka měla taky Fabii, po ujeti 5 tis.km výměna těsnění pod hlavou ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FenderStrat"
1. 2. 2006 14:35
Závady
No možná jsem měl být důraznější...Mám fabii 1,2 mocných 40kW. Po pár dnech začalo vrzat pravé přední kolo při nerovnostech, vrzaly dveře u řidiče a nějaké další prkotiny. Přivezl jsem a za dopoledne to odstranili (prý výměna vadného dílu v pérování). Pak to ale začlo-po ujetí cca. 5 tis. Km začalo auto na neutrál předvádět divné "cvakání", které zmizí po sešlápnutí spojky. Před nějakou dobou mi nezávislý servis tiše sdělil, že to je pravděpodobně záležitost klecí ložisek v převodovce a prý je to bolest ještě z dob prvních Felicií...a prý nechápe, proč se k tomu Škoda vrátila. Kdybych to tehdy věděl, nechal jsem to plavat.

Ale co - s tím klapáním jsem dojel do servisu. Závadu ostranili - prý něco na 3. rychl. stupni, trvalo jim to dva dny (dali mi zadarmo náhradní fabku 1,4 - ta moje mi přišla do 100kmh živější?!?). Přebral jsem auto a odjel. Po pár měsících to začlo znovu.

Tentokrát to neuznali a dali mi oficiální stanovisko podpořené Boleslaví, "že se jedná o standardní chování tříválcového motoru". No sakra, aby to znělo jak vychrochtaný deset let starý diesel...to mě nas...li.

Šlápl jsem na krk autosalonu, který mi to prodal. Pokus o opravu, stále totéž...pak zkoušeli tvrdit, že to není závada (smůla, jednou ji tak uznali a mám na to papír-navíc ten papír tvrdí, že ji odstranili). Pak vyměnili spojku. Zkrátím to-byl jsem dost tvrdý a skončilo to výměnou převodovky. Celou dobu mi tvrdili, že je to normální, zvuk není TAK výrazný (to mají pravdu, pro většinu lidí není, ale jak k tomu příjdu já, s téměř absolutním hudebním sluchem?) a na funkci to nemá vliv. Navíc prý to bude stejné s novou převodovkou. A výsledek?

S novou převodovkou je to úplně totéž :)))

Teď mi řekněte - byla to vážná závada? :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
1. 2. 2006 17:36
Re: Závady
Aspon máš dobrý pocit že sis něco vydupal :D
neregistrovaný "tv"
1. 2. 2006 17:55
Bez nadpisu
Ty si dobry, to si musel byt fakt dorazny, nova prevodovka... :shock: BTW nechces pomoct jednemu postihnutemu Tom69 zo sekcie Renault...? Mozno by si mu mohol vydupat nove auto :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FenderStrat"
2. 2. 2006 00:08
Bez nadpisu
Hm, trampoty Toma69 sleduju velmi peclive,prosel jsem jeho web i tu reportaz, stejne jako to, co psal tady na foru. Mam k tomu dobry duvod-fabka pujde za par mesicu do sveta a co dal? Bud OII combi nebo Megane Grandtour nebo Focus Combi... Skoro by me Tom69 nahlodal,ale mame na firme OI TDI 81kW a Megane 1,5 dCI (tusim 66kW). Oktavka je hlucna svina, fakt neco pro me usi. Nejde jen o motor, zadni loziska zatim hucely v kazde oktavce, kterou jsem zkusil. Na druhou stranu, oproti Meganu mi jizda Oktavkou prijde spis jako s tezkym tankem, mam v ni pocit vetsi jistoty. Megan mel poruchu turba hned po par set km, ale ted uz seka dobrotu a blizi se mu 45 tis. km. Tak si rikam, ze az takovy smejd to nebude. A ruku na srdce, je pri nizsi cene mnohem lepe vybaveny, nez OII...

Co se tyce reklamace, nevim. Ja byl sice durazny, ale rozhodne jsem nepredvadel zadne zachvaty vzteku nebo jine "opicky". A podle toho, co pise Tom69 mam dojem, ze jsme delali totez. Asi jsem mel jen vetsi stesti na servis.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
2. 2. 2006 10:16
Bez nadpisu
Auta su loteria - moze byt najkvalitnejsia znacka na svete a predsa urobi zly kus. A moze byt aj najhorsi koreec a 95% produkcie nema absolutne ziaden problem. Ak raz trafis zly kus, tak je to smola...

No a v tomto pripade potom velmi vela zavisi od servisu, na aky trafis. Ale to plati v zivote uplne vseobecne, ked raz clovek trafi na blbecka (na akejkolvek strane priehradky alebo v akejkolvek situacii), tak je problem...

PS: tiez mam(e) Megana II GrandTour s cca 14 tis. km a zatial uplne ziaden problem okrem sprostej lisky, ktora sa vybrala na jej poslednu cestu v zivote pri -15 stupnovom mraze. Novy naraznik, hmlovka a zopar plastov okolo...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FenderStrat"
2. 2. 2006 10:43
Bez nadpisu
Liska je jeste dobra ;-) Sestrelil jsem srnu ve 100kmh... to byla rana,ze jsem myslel, ze to auto rovnou necham odtahnout. Navic strasny smrad (pak se zjistilo, ze jeji vnitrnosti proletely az do motoroveho prostoru-chutovka). A kupodivu,jen spodni plast narazniku?!? Docela si tim u me fabka ziskala respekt. Nejvetsi sranda na cele veci byli ti vesnicti policajti, kteri prvni k nehode. Jejich prvni otazka byla "Kde je ta srna?" a hned si ji sli nalozit - asi pak meli srnci hody :))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
2. 2. 2006 11:16
Bez nadpisu
Moja priatelka s Fabiou presla bazanta. Hovorim jej: pozri, bazant 100m pred tebou. OK. Hovorim pozor, mozno neodleti. Dobre. Prask-prask, kurnik CO TI HOVORIM, ZE DAVAJ POZOR?!? Ani nespomalila, mala asi 90kmh na tachometri.

Bazant asi KO, ale na Fabke ani skrabanec. Na prve pocutie som tipoval minimalne zopar mriezok polamanych, mozno hmlovka?

A priatelka potom pol hodinu oplakavala bazanta...

Inac s tou srnou, presne taky pribeh sa stal aj mojmu byvalemu sefovi. Policajti s*ali na to, ze auto je nepojazdne, ze treba vypisat papiere apod., vonku prsalo... Kde je srna? Tu. Dobre, cakajte. Sef sa pyta a naco? Pan je nespokojny? Poskodili ste majetok statu, drzte hubu. A uz debnicka, nozicek, masko na veceru. Po hodinke, ked sa vratili policajti spat, dostal sef aj ten protokol...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hh151"
2. 2. 2006 14:03
Mé zkušenosti
Také mám své zkušenosti s Fabiemi - mám již třetí služební:

1. Hatchback 1,4 MPi 50kW Classic - tahal jsem ji do 80tkm

2. to samé do 90 tkm

3. současná Combi 1,4TDI/55kW Ambiente - dnes najeto kolem 50tkm.

Zkušenosti: na žádné z nich jsem za tu dobu neměl žádnou závadu (kromě lehkých poškození - čelní skla, zrcátka apod.). Nevím, jestli mám takové štěstí na dobré kusy, ale fakt nic.

Jinak spotřeba u obou MPI byla dlouhodobě 7 litrů (v zimě 7,5), teď s TDI dlouhodobě 4,8 - 5,2 l. Je fakt, že se k nim chovám jako k vlastním a zbytečně je neničím.

1,4 MPi jsou potvory líný, ale většinou jsem jezdil sám a nebylo to zase tak zlý. Zase byly pěkně tiché.

Současná 1,4 TDI - celkem nepříjemně hlučná, ale jinak po provozní stránce slušné (slušná akcelerace a pružnost, výborná spotřeba - při předpisové jízdě po lepší silnici 3,5-4l/100km). Při mém cestování (50tkm/rok) se firmě nakonec i drahý motor TDI vyplatí. Výbava Ambiente mi připadá "tak akorát", akorát by neškodila klima.

Prostorově je fabia prostě malé auto. Ale prostor na předních sedadlech je perfektní (mám 190 cm), sedačky jsou výborné. Sedět sám za sebou je samozřejmě problém.

Jinak mě dokážou pobavit chudáčkové, co dokážou roztrhat na cucky jakékoliv jiné auto, než "to jejich". Fakt je, že dneska už je většina prodávaných aut na slušné úrovni (včetně všech škodovek) a každý si prostě koupí to, co mu vyhovuje. Nic víc, nic míň.

Honza
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
2. 2. 2006 14:22
Bez nadpisu
Ja som mal takisto na Combi MPi 50kW, MY02 iba drobnosti a detske zavady. Uznavam vsak, ze pre ineho by to mohol byt problem typu "kram sa kazi". Bolo to:

- odisiel teplotny snimac vody, znama vec. Novy stal cca 600Sk, oprava vlastnorucne za 15 minut.

- zostal visiet spinac brzd, brzdy svietili o dusu. Za pol hodinku som to mal vlastnorucne opravene, stacilo nastavit spinac, naklady 0,-Sk

- ostalo svietit zlte svetielko diagnostiky, siel som do servisu, tam povedali, ze treba nechat auto, budu vymienat, zistovat,... Vtedy som este nemal VAG, ale vymamil som z nich papierik z VAS-u, tam jasne stalo, ze vyhrievanie sondy je v keli, takze hodinka merania a rozoberania, nova lambda za 1200Sk a praca vlastnorucna

- odidene tycky stabilizatora. Nove cca 2000Sk (nepamatam uz), praca na parkovisku pred domom spravena za pol hodinu.

- odideny predzosilovac anteny, prevdepodobne od statickej elektriny, nakolko som casto daval antenu a (neoriginalne) radio prec. Podobne prerusene vedenie v konektore antenneho kabla. Opravene za tri hodinky vlastnorucne.

- niekolkokrat odidene ziarovky v prednych svetlach, znama vec u prvych rocnikov

- raz ma chytila sajba, rozobral som pol auta a namontoval si vlastnorucne originalnu klimu z rozbiteho auta. Odvtedy som mal aj tu klimu :-) a uz som nic nelutoval.

Okrem toho som za 90tis. km a 2.5 roka nerobil nic viac.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dado"
16. 2. 2006 14:11
Re: Re:
ty si menil stabilizatory na parkovisku? je to velky problem?
neregistrovaný "FenderStrat"
2. 2. 2006 19:33
Bez nadpisu
tv: teda to smekám, vlastnoručně si do auta nabastlit klimatizaci...nejsi Ty nahodou zakuklený mechanik? :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
2. 2. 2006 22:22
Bez nadpisu
Hej, trvalo to cca 4 vikendy, ale druhy krat by mi to zabralo menej ako polovicu casu. Uz som to tu na tomto aj inych serveroch rozoberal mnohokrat, niekedy sa az cudujem, ze este ostali nejaki ludia, ktorych som tym este neotravoval :-)

Nie som zakukleny mechanik, som ing. ekonom s trochou zaujmu o auta... a dost zakorenenou predstavou, ze autorizovani "doktori" su dostatocne kompetentni akurat na peciatkovanie servisnych kniziek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FenderStrat"
3. 2. 2006 16:00
Bez nadpisu
tv: huh...jdu se tezce zastydet a schovat hlavu do pisku...ja jsem totiz uplne stejneho vzdelani :*) no nic, na jaro obejdu vrakoviste a najdu si taky klimu, fabku hodim v praci do garaze, budu jezdit na kole a montovat, at to mam do leta hotove >:D Mas nekde odkazy, navody, fotky nebo tak neco?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
3. 2. 2006 17:07
Bez nadpisu
Aha, kolega :-) Vela stastia pri rozborke/zborke...!

Jasne, dajake mudroty co som popisal ohladom montaze klimy by si mohol najst na yahoo fore (dam link ak treba) a fotky... no vtedy som nedisponoval digi fotakom a tak som porobil zopar tragikomickych fotiek mobilom. Najlepsia je ta, ako predok Fabie zacina blokom motora... A druha najlepsia je kompletne odstrojeny interier po palubovkou az na plech... Priatelka neverila, ze o mesiac na to pojdeme TYMTO autom krizom cez Europu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dorka"
11. 2. 2006 22:11
Servo na Fábii
Neviete mi niekto poradiť čo robiť keď pri pootočení volantu začne servo vydávať taký pískvý zvuk? Je to niečo vážne, alebo oprava nenáročná, alebo si to netreba všímať a jazdiť? vďaka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peté11"
11. 2. 2006 22:39
Bez nadpisu
Málo oleje v servu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martin01"
16. 2. 2006 10:23
servo
Vážne iba málo oleja? nič viac? Bude asi niekde unikat, alebo ho málo naliali už v M.Boleslavi??? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
17. 2. 2006 09:59
Bez nadpisu
Nie je to problem, menil som to den pred odchodom na dovolenku, nechcelo sa mi dvihat auto. Treba vytocit koleso az na doraz, uvolnit sruby, potom koleso vratit do priameho smeru aby sa uvolnilo pnutie na tyckach, odsrubovat staru, nasrubovat novu tycku a dotiahnut srubu. Ak je parkovisko asfaltovane a mozes si k tomu lahnut, lepsie pre Teba, ale ja som to robil v "kostolnych" rifliach a topankach a nedospinil som si ich. Ruky samozrejme spinave budu, ale hlavne od toho, ze sa nevyhnes dotyku kolesa.

Potrebujes tusim kluc 18 alebo 19.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David K."
26. 2. 2006 14:43
Bez nadpisu
Menil nekdo lozisko na predni naprave a kolik ho to stalo! :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom J."
28. 2. 2006 04:22
Bez nadpisu
Musel bych se podivat na uctenku se servisu, protoze jsme mel stejny problem.Ale nenech se napali jestli mas auto stare do tri let a najeto do 60 000 tis., muzes uplatnit kulanci 50% ceny, do padesati tis. dokonce 100%.Skodovka ma totiz dva dodavatele a jeden neni zrovna super :roll:

Je treba tlacit na autor. servis, protoze VW ma smernici pro neodbytne zakazniky.Sam jsem se o tom presvedcil, delal jsem garancku pri sedesati a buch problem s loziskem, nejdriv spousta kecu, ze se kulance nevztahuje atd., postrasil jsem je volanim primo do Skoda-Auto a na druhy den bylo 50% ceny loziska dole+umyte,vysate a navonene auto.Mozna to je individualni od servisu, ale u mne to fungovalo.Na ty hajzliky je treba tlacit, maji spoustu kecu, ze to nejde a pritom nekdy >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sinner1"
1. 3. 2006 14:33
kulance
každá rada dobrá. to o kulanci jsem nevěděl.jinak dnes po 15000 km první závada výměna levé žárovky potkávačka . pokud by to zůstalo jen u žárovek tak by to bylo fain.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom J."
3. 3. 2006 01:13
Re: kulance
Jo,jo,zarovky to je klasicky problem.Mluvil jsem s chlapkem ze Skoda-Auto a je tam problem s prepetim, ale nebudou to resit, protoze Vam v servisu za nekrestanske penize nabidnou odoprovy drat >:-[]
neregistrovaný "David K."
3. 3. 2006 17:40
Bez nadpisu
Zitra jdu menit to lozisko,koupil jsem ho i s matkou a postovnym za 1200kc.Budu to nechavat v Temposervisu.Bude to trvat asi 2hodiny akorat jsem zvedav jak se budou tvarit kdyz si donesu svoje lozisko.Tam u nich stoji uplne stejne 2100kc.Zitra dam vedet jak jsem dopadl. :?:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kitty"
4. 3. 2006 01:50
zajiždení nového vozu
Kupuji nové auto Škodu Fabii, je dobré něčeho se vyvarovat při jízdě po nějakou dobu? Zatížení, rychlost atd............................... Děkuji. Kitty :*)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yoyo"
4. 3. 2006 19:12
Re: zajiždení nového vozu
kitty, klasika. nezatazovat zbytocnou akceleraciou, nejazdit monotonne, nejazdit ale ani agresivne, max 2500-3000 otacok a jemnu pravu nohu. detto brzdy, radsej zo zaciatku brzdit uz skor a nie prudko, aby sadli. pnuematikam tiez chvilu trva, kym sa zjazdia na oprimum. (takze cca 200 km pneu, detto brzdy, motor 2000 km a od 5000 km by mu mierne vytocenie nemalo skodit). a tiez nepodtacat motor!
neregistrovaný "David K."
4. 3. 2006 13:22
Bez nadpisu
Tak lozisko vymeneno trvalo to skoro tri hodiny a cena 688kc. :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "greggie"
5. 3. 2006 08:45
kontrolka chladiacej kvapaliny - 1.4mpi, 44kw
uz cca 2 tyzdne mi vzdy pri studenom starte mi zacne blikat po cca 10 sekundach po nastartovani kontrolka chladiacej kvapaliny (plus 3x pipne), pritom hladina je cca 0.5 cm nad MAX, auto jazdi normalne, teplomer funguje a ukazuje presne stred, nic sa neprehrieva - cize inak vsetko v normale

pri teplom starte kontrolka ani nepipne a vsetko je v poriadku, takze de facto by fungovat mala... kde moze byt problem?

zatial som nieco vygooglil, vraj to moze byt znecistenim kvapaliny nejakou mastnotou, ktora v chlade stuhne na elektrodach cidla a to tym padom nemoze odmerat ze je vody dost, ked sa voda zohreje, usadeniny sa rozpustia a cidlo uz nehlasi nic...

kedze sa ale jedna o 1.4mpi, 44kw, bojim sa aby tou mastnotou nebol olej z motora, totiz na viecku som videl nejaku bielu emulziu, ale to myslim moze byt normalne v tychto zimnych casoch... olej vyzera byt v poriadku, hutne cierny, ziadne bublinky, ziadna stopa po zasednuti...

na druhu stranu ta kvapalina je uz stara - 4.5 roka, takze pri dalsej garancke sa aj tak bude menit...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "miros78"
5. 3. 2006 16:02
Re: kontrolka chladiacej kvapaliny - 1.4mpi, 44kw
Myslím že nemusíš mít strach s tou emulzí na víčku.Toto je zcela běžné u fabii v zimě.Mi dělá to samé a ujistil mě i mechanik ze škodovky že je vše o.k.

Neví někdo jak odstranit problikávání podsvícení pal.desky při otačení volantem,pouštění různých zařízení(stěrače,blinkry,vyhř.zad.skla)?
neregistrovaný "NiceOne"
5. 3. 2006 16:16
Re: kontrolka chladiacej kvapaliny - 1.4mpi, 44kw
Neví někdo jak odstranit problikávání podsvícení pal.desky při otačení volantem,pouštění různých zařízení(stěrače,blinkry,vyhř.zad.skla)?… />
Zajdi s tim na diagnostiku. Podobne projevy ma vadny sensor uhlu natoceni volantu. (cca 3500 za TRW, 1500 za KOYO).
neregistrovaný "mr.streetfighter"
10. 3. 2006 15:18
kontrolka žhavení
Může mi někdo poradit, proč na Fabii 1,9 TDi (PD) po zahřátí motoru na provozní teplotu začne blikat kontrolka žhavení? Na jízdní vlastnosti to nemá vliv. Kamarádovi se to stalo i na Octavce. Děkuji.... :(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
10. 3. 2006 19:56
Re: kontrolka žhavení
Že by to žhavilo >:D >:D

Jinak zkus zajet do servisu, jestli něco nezjistí.
neregistrovaný "Mamutko"
11. 3. 2006 10:07
obmedzovač na 2000 otáćkach
Zdravím. Len zo zaujímavosti, neviete v čom by mohol mať švagor problém, keď včera v noci išiel dlhšiu trasu Prešov-Nitra a späť s Fábkou Combi 1,2 HTP(najazdených do 5000 km). Tesne pred Prešovom však chytil pluh a hodný kúsok sa za ním ťahal na 2. No a po určitom čase mu zasvietila nejaká kontrolka na prístrojovke a nemohl vytočiť motor vyššie ako do 2000 otáčok? Zbehne s tým v pondelok do servisu, len zo zvedavosti, neviete v čom je problém???

Dík...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
11. 3. 2006 11:09
Re: obmedzovač na 2000 otáćkach
To vypadá, že si motor aktivoval nouzový režim=nějaký problém. Třeba u fiesty je to myslim omezený rychlostí do 60 km/h.
neregistrovaný "Tom69"
12. 3. 2006 02:33
fabia versus auto jarov
[odkaz]

Občanské judo - 09.03.2006

5 x závada

Koupil si nové auto, ale bez závad rozhodně nebylo.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Ježek1"
13. 3. 2006 09:34
Re: fabia versus auto jarov
Tak to jsem nejak nepochopil, proc jsi sem dával tento odkaz? Myslel jsi to jako negativní, nebo jako pozitivní věc? Dle mého názoru postupoval servis celkem korektne a bez problémů....to že se toho chytla TV NOVA a dělá z toho nějakou "senzaci" to je asi věc jiná. Nemohu samozřejmě posoudit, jak celá věc probíhala bez přítomnosti TV...
neregistrovaný "Tom69"
13. 3. 2006 09:53
Re: fabia versus auto jarov
Ani negativni ani pozitivni, to zalezi jak se na to kdo kouka. Spise jako studijni material. A co se tyka postupu servisu, ja osobne nejsem presvedcen o tom, ze by postupoval 100% korektne. Spise tak, aby ho to co nejmene bolelo. Myslite, ze by se majitel vozu obracel na Novu, kdyby byl presvedcen o tom, ze vse probehlo ferove? Vse se mota kolem toho, ze se proste uz z principu prodejcum auta menit nechteji. Neustale se snazi zakazniky presvedcovat, ze auto je uplne jiny vyrobek nez napr. telefon, televize, pracka. V zakone, ale zadna takova vyjimka neni. Dokud tedy nebude ze strany zakazniku vetsi tlak, budou si delat prodejci co budou chtit (samozrejme, ze ne vsichni prodejci jednaji vuci zakaznikum nefer, nebrat to tak, ze vsichni prodejci jsou stejni)
neregistrovaný "Ježek1"
13. 3. 2006 10:23
Re: fabia versus auto jarov
Já nevím jak to tam skutečně proběhlo, ale z té reportáže mi nepřipadalo, že by servis dělal nějaké obstrukce...3x tam byl, 3x mu to opravili. Sice se to po čase znovu opakovalo, ale když odjížděl ze servisu tak to snad nedělalo...nevím, zase do toho nevidím. Nicméně musím říct, že servis se zachoval dle mého mínění celkem dobře...oprava v záruce uznána, opraveno výměnou, prodlpoužena záruka o rok, na vyměněný díl o 2 roky a přistavený náhradní vůz. Jestli by se tak choval bez přítomnosti TV...nevím....nemám s nimi žádnou zkušennost...

Jen mě docela zarazila jedna věc a to styl jakým onen pan řidič přejížděl příčné prahy...připadalo mi, že docela rychle....jaký na to máte názor? Jezdit raději rychle a "přeletět", nebo jezdit jako já pomaličku..."ledva kolo jiné kolo mine" :)
neregistrovaný "Tom69"
13. 3. 2006 10:36
Re: fabia versus auto jarov
No naprosto korektni by bylo, pokud by servis rekl: Vazeny pane, byl jste zde jiz 2x se stejnou zavadou, nyni se vam projevila po 3x. Budete chtit vuz opravit, nebo si prejete vymenu. V zakone nestoji, ze az po treti zavade a oprave mate narok na vymenu, nybrz projevi-li se vam stejna zavada 3x. To znamena servis po treti nedela opravu nybrz posouzeni zda nedoslo k poskozeni veci zakaznikem a na zaklade toho uzna ci neuzna narok na vymenu.

Co se tyka prejizdeni prahu, take by mne to zajimalo. Ja osobne prejizdim prahy jemnym prehoupnutim na neutral ? Co zbytek ridicu .... ?
neregistrovaný "Ježek1"
13. 3. 2006 10:52
Re: fabia versus auto jarov
co se týče dávání na výběr mezi opravou a výměnou vozu , to je spíše z oblasti utopie a pochybuji že to někdo nabízí i v západní evropě nebo americe...nevím....každopádně si myslím, že ze zákona tuto povinnost nemají a je na zákazníkovi a toto inicioval...já být v roli servicemana, tak bych to patrně taky aktivně nenabízel.
neregistrovaný "Tom69"
13. 3. 2006 11:10
Re: fabia versus auto jarov
v moji praxi to takova utopie neni (MT) nase firma to zakaznikum nabizi, nebot si tim usetrime spousty starosti do budoucna, je to jednodussi vratit penize nebo vymenit, protoze pravdepodobnost, ze se zavada opakuje je v techto pripadech velmi vysoka uz s ohledem na spotrebni charakter veci, Ale chapu ze u auta je to trochu komplikovanejsi, nicmene u nas stale preziva duch Mototechny. To ze si zakaznik zvoli potreti opravu misto vymeny vsak nemuze byt nasledne brana jako pritezujici okolnost. Osobne si myslim, ze ve finale skoncil zapas zakaznika s Auto Jarov remizou. Jiste je to lepsi nez nekolik let se tahnouci soudni spor.

.... a co ty prahy, jaky ma na to kdo nazor, prejizdet pomalu, rychle, se zarazenou rychlosti, bez rychlosti?
neregistrovaný "zed1"
13. 3. 2006 14:17
Re: fabia versus auto jarov
Zpusob prejizdeni zpomalovacich prahu me u ridice z novacke reportaze taktez dost zarazil.

Co se tyce me, tak ja nastesti na tyto zpomalovace narazim dost zridka, ale kdyz uz, tak pred nimi temer zastavuji a lehce je prejizdim na 1.
neregistrovaný "Mitsi"
13. 3. 2006 14:26
Re: fabia versus auto jarov
V zásadě platí, že při správně zvolené rychlosti (a tou rozhodně není přejíždění na 1. rychl. stupeň) člověk v autě zpomalovací pruh ani nepocítí. Samozřejmě záleží na jeho výšce a typu auta. Ona rychlost bohužel povětšinou leží nad úrovní rychl. limitu stanoveného v daném úseku. Ale tam, kde limit není, je to OK... ;-)
12. 3. 2006 17:36
Omezení výkonu
Nevím jak to je u 1,2, ale dříve jsme měli 1.4 55 kWh a při rozjezdu do kopce se rozsvítilo na palubce EPC ( to je Electronic power control) a auto okamžitě ztratilo výkon. Kopec jsme už nevyjeli. Podle servisní knížky se má jet ihned do servisu, auto vůbec nepojede pokud se závada "sama" neodstraní. Nám to po znovunastartování přestalo. Kdysi to byla docela obvyklá závada, servisy Škoda říkaly že to nic není a tajně se měnily řídící jednotky. Pak jsem to našel i v servisní knížce že ji vyměnili. Ale nic neřekli. Tak se nedejte !!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
13. 3. 2006 10:30
Re: Omezení výkonu
Když mně se u služební Oct.01 1,8T 4x4 na dálnici rozsvítila kontrolka EPC, skončil jsem (nedojel ani k nejbližšímu výjezdu z dálnice)...
neregistrovaný "flava flame"
23. 3. 2006 14:30
Vrzání u předního kola spolujezdce
Ahoj škodováci,

přibližně před týdnem začalo vrzat pravé přední kolo při přejíždění nerovností (nejmarkantnější je to u retardérů nebo průjezdu dolíku).Je to hodně rušivé a rozhodně se toho míním zbavit i v případě že se jedná o detail. Nevíte někdo čím by to mohlo být,jak se to opravuje resp. kolik bych si měl našetřit na opravu ???

Dole v diskuzi už je jedna zmínka o stejném problému,ale není tam žádná odpověď na výše položené otázky.

Jinak s Fabkou 1.2 HTP 40 kW žádnej problém - to auto mám fakt rád :-!

DÍKY ZA ODPOVĚĎ
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dula"
23. 3. 2006 16:41
Re: Vrzání u předního kola spolujezdce
Mně servis takové odporné vrzání odstranil a tvrdili, že promazali axiální ložisko tlumiče. Už se mi to občas objevuje zase ale zatím to vždy samo zmizelo. Vrže mi to i při malém otočení volantu bez propružení pérování.
neregistrovaný "Tomáš-33"
23. 3. 2006 20:20
Auto Jarov - problémy s vozem Škoda Fabia
Bohužel musím potvrdit,že se společností Auto Jarov mám úplně stejné negativní zkušenosti. Jedná se také o reklamaci vozu Škoda Fábia 1.2 htp. Při třetí reklamaci stejné závady jsem vedoucímu servisu uvedl, že požaduji odstoupit od smlouv, nebo vyměnit vozidlo za nové. Vedoucí servisu Škoda tvrdil, že není kompetentní záležitost vyřešit, abych se obrátil na vedení společnosti. Tak jsem také nejbližší pracovní den učinil a to písemně. Bohužel došlo k tomu, že mezitím bylo vozidlo odvezeno do servisu a opraveno. Při stížnosti ve výrobním závodě na postup společnosti mi bylo nabídnuto, celou záležitost řešit společně v sídle společnosti Auto Jarov za účasti zástupců z výrobního závodu. Při jednání mi bylo sděleno, že jsem si neměl závadu po třetí nechat odstranit a tudíž nemám nárok na odstoupení od smlouvy, nebo na výměnu vozu. Dále mi bylo sděleno, že pokud nesouhlasím s jejich rozhodnutím, mám celou záležitost řešit soudní cestou. Vzhledem ke skutečnosti, že s vozidlem jsou stále problémy a vozidlo je cca. každé dva měsíce v servisu, jsem nucen celou záležitost řešit soudní cestou a domoci se tak svého práva.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tope"
28. 3. 2006 08:36
Bez nadpisu
Blikání žhavení při jízdě = vadný brzdový spinač
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "JarinoRS"
28. 3. 2006 20:43
Re: Re:
Po dlhsej dobe som sedel v otcovej fabke a ako natruc sa mi asi po 200 km rozsvietila oranzova kontrolka elektroniky motora. Co to presne znamena? Auto sa spravalo uplne normalne, po zavolani mechanikovi som pokracoval dalej dalsich 300 km, vraj ziadny problem, ale stve ma to. Auto ma sice 4 roky, ale iba 18tisic km.
neregistrovaný "JarinoRS"
29. 3. 2006 22:56
Re: Re:
zeby to nikomu nikdy nesvietilo? :?:
neregistrovaný "NiceOne"
30. 3. 2006 07:26
Re: Re:
Kterou kontrolku presne myslis? EPC nebo tu druhou?

Pokud auto jede normalne, tak by ta kontrolka melo po par dnech zhasnout. Pokud ne tak zajed do servisu.

Me se rozsvitila ta druha kontrolka asi v 10000km (ve velkem navode popsana jako kontrolka rizeni emisi). Ted uz mam 28000 a vse OK. V servise nasli pouze nejakou sporadickou zavadu lambdy. Muze to byt i spatnej benzin.

Tady je popis kontrolek.

[odkaz]
30. 3. 2006 09:31
Re: Re:
Zdravím, totéž se mi stalo u služební fábky 1,2HTP při cca 8000km. Jel jsem pomalu v koloně a rosvítila se kontrolka řízení emisí. Zkusil jsem zastavit, nastartovat, kontrolka svítila dál. Domu jsem dojel klidnou jízdou, ráno do servisu na VAG. Byla to "příliš chudá směs", výskyt sporadický. Prý se to občas stává. U takovéto závady bych očekával, že se nechá kontrolka zhasnout znovunastartováním, ale bohužel!

Teď mám 16tkm a zatím vpohodě, jen bych při předjíždění ocenil pár koníků navíc!!

Pokud bych se rozhodoval o koupi pro sebe(a nebylo to 2-hé auto), tak 1,4 55kW!!!

------------------------

1,2HTP služební, felda1,3MPi combi(zatím)
neregistrovaný "JarinoRS"
30. 3. 2006 18:32
Re: Re:
ano, ta druha, nic sa s autom nestalo, islo v poho, ale v mudrej knihe k autu je napisane urychlene vyhladat servis...to su teda hlupaci >:D dneska kontrolka zhasla, asi to bol fakt naprd benzin, otec tankuje Hypernova fuel >:D ja som mu dotankoval shell, asi sa to zmiesalo...

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57