Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Calibra

neregistrovaný "BIGEST"
17. 1. 2001 11:29
Moje holka
Mám tu nejlepší holku. Ještě mě nikdy nezklamala. Je to Calibra 4x4 2.0i 16V Turbo. Má toč moment cca 300Nm a výkon cca 210k což je cca 154kW. Hledám fandy těchto vozítek a chci se podělit o zkušenosti. Mám ji od 10/2000. Má najeto 131 tis. km. Jediné co na ní nefunguje jsou ostřikovače světel.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "puma"
17. 1. 2001 13:41
Re: Moje holka
Ahoj,

po tomhle autě jsem vždycky toužil. Hodně o něm uvažuju, ale četl jsem o problémech s pohonem 4x4. Jinak tohle auto splňuje všechno co si představuju - perfektně vypadá, má výborný zrychlení a jede dost přes 200km/h. Jaká je aktuálně cena?

Ahoj Martin.
neregistrovaný "BIGEST"
17. 1. 2001 17:47
Re: to Puma
Já ji pořídil okolo 190tis., ale je dost možný že ji pořídíš dráž. U mě to bylo dost štěstí. Jenže ceny se hýbou dolů a modely z roku 92 jsou dost levný. Ale u nich je opravdu 4x4 poruchové (prý). Mě funguje skvěle (zatím). Možná proto že ho celkem často vipínám. Mám tam udělanej čudl na venil co to zapíná či vipíná. Ovšem v zimě ho využívám hojně.
neregistrovaný "našrot"
17. 1. 2001 16:08
Re: to Puma
150 kW (204 hp), 285 Nm... :o)
neregistrovaný "BIGEST"
17. 1. 2001 17:48
Re: to Našrot
máš taky 4x4 nebo jen turbo? a jaká zkušenost?
neregistrovaný "našrot"
18. 1. 2001 16:34
Re: to Našrot
já jí nemám, jen jsem upřesnil ty výkonové údaje, co poskytuje výrobce
neregistrovaný "BIGEST"
19. 1. 2001 13:21
Re: to Našrot
to jsi sice napsal naprosto přesně. Jenže já tam mám nějaké hovadinky jako kapánek upravený program, laděný výfuk..... Celkem nic moc. Ale měl sem to na stolici co měří výkon.
neregistrovaný "cokes"
19. 1. 2001 16:56
Re: to Našrot
Kapánek upravený program neexistuje, buď tam máš čiptuning, nebo ne, ale pojem kapánek upravený program zní jako kdybys' to dělal doma a datová pole si upravoval Excelem.


Co máš za výfuk a kdo ti dělal čiptuning? A od koho je ten program?

A pamatuj, když se čipuje C20LET, tak je bežné, že se bez modifikace intercooleru dělá na cca 180-190 kW.
neregistrovaný "cokes"
18. 1. 2001 18:01
Re: to Našrot
"Taky 4x4 a nebo jen turbo?"... co to znamená?, turbo se jiný než s 4x4 nedělalo...
neregistrovaný "BIGEST"
19. 1. 2001 13:19
Re: to cokes
to je sice pravda, ale už sem viděl turba bez 4x4 a taky "obyčejný" dvoulitry s 4x4. Takže sem se ptal jen ze zajímavosti. A jinak složí dobře?
neregistrovaný "cokes"
19. 1. 2001 16:49
Re: to cokes
1. 4x4 se dělalo s motory C20NE, C20XE, C20LET.


2. Kačena bez 4x4 a s motorem C20LET by musela mít elektroniku z Vectry Turbo a byla by to předělávka.


3. '92, 4x4 chodila dobře (byl to model sestrojený v listopadu - po prázdninách '92 se inovovalo). Jojo musely se vychytat nějaký chyby, novej motor (potkal se mi - sklouzl mi klíňák a spodkem se dostal k rozvoďáku), tlumiče, ložiska, komplet brzdy, kola, zadní péra (všimněte si, jak starý Kačeny tahaj zadky po zemi, a čtyřkolkám se "rozjíždějí nohy"), nalil jsem do toho asi 450 kKč a prodal před rokem a půl za 220. Drahej špás, ale holky na to letěly. Spotřeba strašná (při patřičném stylu jízdy).


4. Prodal jsem a koupil jsem E36 BMW 325 troubodýzl, no konečně mám pocit, že auto neřídím, ale že mně veze samo. Subjektivně to sedí líp než Kačena. Zátah skvělý, zvuk ještě lepší a vevnitř je ticho. Nelituju. Parametry viz můj příspěvek na "200 km...".
neregistrovaný "cokes"
19. 1. 2001 17:09
Re: to cokes
Být tebou, pokud jsi to už neudělal:


Umeju motor (uvidíš, co z něho poteče nebo co ne).


Okamžitě vyměním rozvoďák (celou sadu i s napínáky).


Okamžitě vyměním olej (s výplachem, který by měl být samozřejmostí) - Castrol RS 10W60 je optimum (C20LET nepatří při téhle kilometráži, a vůbec při jakkékoliv kilometráži k těsným motorům), ale stačí i jiná příslušně výkonná polosyntetika.


Vyměním olej v diferenciálu, případně v převodovce.


Zkontroluju (nebo nechám zkotrolovat na TECHu) hydrauliku a případně vyměním kompenzátor (vřele doporučuji).


Svíčky BOSCH nebo BERU se čtyřmi elektrodami.


Výměna všech filtrů je samozřejmostí.


Dám auto na zvedák a zkotroluju všechny čepy, ložiska a homokineťáky (manžety).
neregistrovaný "BIGEST"
21. 1. 2001 00:00
Re: Moje holka
Již se stalo, krom rozvodáku. Ten nechám udělat již brzy. Bůh ví jestli ho někdo měnil. Olej tam liju 5W40 plnou syntetiku.
neregistrovaný "andy220"
21. 1. 2001 01:09
Re: Sevas Cokes a ostatní
Martin všetko dobré v novom roku.Dlho som tu nebol.TDesko jazdí? Už ja mám ropáka.Urobil som change s doplatkom za 1.7D(taký úsporný ľenochod,ale padne a slúži,len sa veľmi nechválim,nik nechápe že som padol o 120PS,haha)Ale až podrastiem, tak poriešim ešte niečo čo spraví rozruch.Ok ako vidím rozprúdila sa debata o c20let,mojom sne(ale po roznych zlých skúsenostiach by som riešil radšej V6-tku).Bigest aký je moj názor? Presne ako vraví Michal,lepšia situácia je u c20let s teplotou nižšou(inak oplíkom sa veľmi zohrievať nechce,ja na zimu vždy dávam papundekel na pol chladiča)Je potrebné si uvedomit že ked sa ručička odlepí od modreho pola,voda má už 50 stupnov.Ono sa ta turbína zvykne zohrievat viac ako by sa patrilo.Zvyknú praskat hlavy(modely 92),tesnenia.Nikdy ked to prehaniaš nikdy naraz neodstav motor,vždy to nechaj "dochladiť na volnobeh"!!!Začni si odkladat peniaze do pančuchy na servis.Servis je minimálne dvakrát taký drahý ako na mojom bývalom c20xe.Čakaj na klapot zdvihátok ako ich predzvesť ich kompletnej výmeny ,treba na 4X4 preventívne vymenit regulačný ventil hydrauliky visco spojky!Stojí majland,cca 70tis,inak pojde qattro do***e,alebo michal vraviš že iba kompenzátor na tom ventile?!Podla mna sa predáva iba ako komplet elm. ventil.Samozrejme vymen komplet rozvodák s kladkou a umy motor a uvidíš ako s neho cáka olej.Pretesniť olej. vanu,viko hlavy.Neviem Michal či je dobrý nápad dávať RSko.Podľa mňa je to závodný olej,vhodný do zánovných motorov.Mne sa osvedčil v tunovanom c20xe valvoline synPower 5-50,alebo Mobil fullsyn.Inak Bigest aký máš ročník,ale myslím že za 190 litrov to bude max.93.Kúpil si dobré auto a hlavne krásne,len to neobráť na strechu(veľa calibier tak dopadlo).Lebo nabúraný opel a opravovaný je naprd(riešenie deformačných zon na nosníkoch a ich tvrdosť je taká že ich nevytiahne do cajchu ani pánboh na tej najlepšej stolici).Je ešte veľa o čom rozprávať ale už končím,čaute.
neregistrovaný "BIGEST"
17. 2. 2001 11:07
Re: Moje holka
díky za rady na výměnu a servis. Byl jsem s ní konečně vyměnit rozvodák i s kladkama a napínákem. ty kladky byly na šrot. nejvyšší čas s tím něco udělat. Nechá se zjistit v jakém stavu je regulační ventil hydrauliky ????
neregistrovaný "BIGEST"
17. 1. 2001 18:03
ty světla
tak ty mi nefungujou proto, že mi je ožral pes. Dyž sem to viděl poprvé tak sem myslel že je po mě. Potom po ní (je to fenka). A nakonec sem ji ani nezbouchal. Stejně bylo pozdě, když jsem ji u toho nechytil a navíc ji mám docela rád. Krávu pitomou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BIGEST"
17. 1. 2001 18:15
to puma
nakonec postačí i 16V ten má 110kW což je taky dost dobrý. Jen pozor na motor. Kdejakej mamoň to honí a motory jsou kapánek slabší co se týče opotřebení. A taky bejvaj velmi často dost brutálně rozstřelený. Mě povídej něž sem si vybral. To bylo inzerátů a bazarů. Ufff.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BIGEST"
19. 1. 2001 13:23
Chlapi
na kolik se vám Calibra ohřívá mě jen lehce nad první bílou čárku to není ani 90 stupňů vůbec z toho nejsem vodvázanej.

Co stím?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cokes"
19. 1. 2001 16:51
Re: Chlapi
Já bejt tebou, taxem rád, že se ti turbokačena neohřívá. Ohřívání si dóóóóst užiješ v létě (to myslím smrtelně vážně).
neregistrovaný "PeFeL"
22. 2. 2001 10:41
Calibra
Zdravim,

prave sem se rozhod, ze prodam svejch 85kW a pujdu s nejvetsi pravdepodobnosti do nasledujici kary:

Kacena 2.0i 16V 4x4 Turbo, rv 93, tach. 90tkm, 6ti kvalt, plna vybava. Na co si davat u takovyho auta pozor, na co se pripravit, co vymenit, co zkontrolovat, jaky mate zkusenosti, spotreba, apod. Diky za vsechny mozny rady. :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "titel"
22. 2. 2001 14:46
Re: Calibra
Uz sa to tu niekde preberalo, skus pozret rubriku

Calibra +/-, nejak tak uz si to presne nepamatam, ale bude niekde v archive a tam sa dozvies vacsinu odpovedi na svoje otazky.
neregistrovaný "PeFeL"
23. 2. 2001 12:29
Re: Calibra
Diky za info.
neregistrovaný "titel"
23. 2. 2001 13:09
Re: Calibra
OK, to je najmenej. Nasiel si tam vsetko co si sa chcel spytat ? Verim ze ak nahodis nejaku otazku tak sa chytia minimalne dvaja ludia, ze Andy, Cokes ? :-))))))
neregistrovaný "rolet"
26. 2. 2001 21:23
Calibra díly
Takže všechny zdrvím na tohle forum jsem se dostal před několika dny poprvé jsem z okr břeclav a mám C v turbu čtyřkolku jsme tady 3 kluci a všichni ji máme krátce takž 3 calibry turba já mám 92 mám několik problémů ale ne tak podstatných na provoz proto se ptám jestli někodo nevíte kde bych mohl sehnat vanu od motoru za pěkný peníze ta moje je prasklá ale jen prosakuje neteče ale chci to mít v cajku díky za doporučení či radu jinak se můžem pomocí fora trochu rozepsat o C
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "andy220"
2. 3. 2001 00:00
Re: Calibra díly
Na co zhanat druhu vanu.Je to choroba tychto motorov.Podla mna je v * tesnenie pod vanou(dvojite).Stoji liter, ale nech ty ho radsej vymenia v opli,treba to namazat special tmelom.A aj ked by bola prasknuta zavar ju v argone,maju na to taky special pripravok ktorym ti zistia priesak ak by bola prasknuta.Chlapci v cz po kolko idu u vas v Cz kaceny turba??
neregistrovaný "BIGEST"
3. 3. 2001 16:44
Re: Calibra a ceny
ja koupil C 4x4 turbo 11/92 za 160tis. měla úplně všechno vč. kůže, krom klima. a byla naprosto zdravá. Na spodku nebylo po korozi ani památka. Nechal jsem ji proměřit na techu a jediné co nefungovalo byli otřikovače na světla. tak jsem do ní šel. Měla najeto 127tkm a tlaky které mají být v rozmezí 36-44 měla 41,5 tak nebylo co řešit. Pravda trošičku jí sáknul spodek ale to je sai u všech.
neregistrovaný "andy220"
10. 3. 2001 23:29
Re: To:Bigest
Ides to robit,ak to ides rozpredat kamos by kupil motor,dosiel by pon aj si ho sam vymontoval?Inak co si robil,to je skoda.Strasne vela calibier dopadlo takto.Inak nodporucam ti opravovat karoseriu.Opel ma tak nosniky,ze pohltia vsetku deformacnu energiu tak ze to nevyrovna ani panboh.Iba vyrezat a navarit novy kus a to neni ono.Ople sa strasne tazko tahaju to mi ver.Ozvi sa!
neregistrovaný "BIGEST"
25. 3. 2001 01:53
Re: to Andy220
už jsem ten zbytek z Kačenky prodal. dali mi za to 60tis. beru to jako velky uspech. Vzali to cele vcetne dokladu.
neregistrovaný "BIGEST"
3. 3. 2001 16:38
zdravím
toto fórum jsem zakládal já. to jsem ještě měl Kačku (4x4, turbo). Cca před 14 dny jsem to asi tak ve 110 km/h nacpal čelně na strom. byl to ořech. Holka je chudák zrušená se vším všudy. Nezbylo z ní nic. Já vylezl jen co jsem se zpamatoval z auta a byl z toho jen otřes mozku a 5 stehů na hlavě (světe div se o stínítko). Dotěď děkuji tomu kdo mě ochraňoval. Na tom autě jsou rozlámaný i rozvodový kola.... Možná spodek a zadní část (4x4) je ok. O motoru??? Asi mu dám nový kola a zkusím ho natočit, protože jinak vypadá ok. Nebo to nechám a celé prodám. Kolik si za to mám říct. nevíte??

Byla to super mašina asi si nechám papíry a nechám si dovézt novou (ale odkud)?

Každopádně má Calibra naprosto skvělé deformační zóny. Byla to docela pecka.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "tony-p"
18. 3. 2001 21:43
Re: zdravím
No- nejdriv ti blahopreju zes to prezil. Jinak ale musim konstatovat, ze se me takovy auto moc libi, ale nez se k nemu rozhoupu, tak je do te doby vy ridici typu "C" vsechny povesite na stromy u silnic. Je to velka skoda, ty nastupci (tigra, astra coupe) uz zdaleka nebudi takovy des v ocich svatecnich ridicu, a zavist v ocich nas ostatnich. Onehdy sem videl taky takovou, taky pekne zrusenou- mozna tak koberecky by se daly pouzit...
neregistrovaný "cokes"
19. 3. 2001 08:48
Re: zdravím
Astra Coupé turbo by měla být lepší..., krom toho být tebou, ještě bych uvažoval o nádherném Peugeotu Coupé (s třílitrem)...
neregistrovaný "tony-p"
20. 3. 2001 21:08
Re: zdravím
Ja jen teoretizuju. Mam Vectru A 2000 16V. Dovoluju si tvrdit, ze jede lip nez vetsina obycejnych "C", co zde na silnicich potkavam(i kdyz maji pekny spojlery). Proto si dovoluju hodnotit "C" s turbem, nebo sestival. Astra Coupe je predevsim taky jina cenova kategorie ze. Ze soucasne situace na nasich silnicich ale zacina vyplyvat, ze bude lepsi koupit nejakej SUV s trubkama a traverzama okolo celyho auta. Chci se dozit alespon stredniho veku. Cau Tony
neregistrovaný "cokes"
21. 3. 2001 11:17
Re: zdravím
Co to znamená "jede líp"?
neregistrovaný "tony-p"
22. 3. 2001 19:32
Re: zdravím
No myslim lip nez klasicky osmiventilovy dvoulitry. Tech je v Calibrach hodne, protoze asi kdyz se sem pred par lety tahaly z venku, tak musely byt cenove vyhodnejsi a tim padem taky prodejnejsi ze? Ten muj deset let starej veteran nema moc nabehany, poctivy servis( kdyz sem nedavno pocital co do toho narvu, tak sem se zhrozil). Motor jeste neni Ecotec, takze neni uskrceny, je tam kratsi prevodovka nez obyc Vectra, taky ma nizsi a tvrdsi pera. Vsechno teda original, jenom sem musel koupit novy rafky, protoze jeden vzal za svy v noci na dalnici o nejakej spalek nebo co. No ale ja mam to auto jaksi pro radost, takze tise trpim investice a mam radost z jizdy.
neregistrovaný "cokes"
24. 3. 2001 15:49
Re: zdravím
Hmm, no nevím, Caliber s motorem C20NE mi přijde pořád menší množství, než z C20XE nebo C20LET.., BTW vím, co máš za motor, já jsem si Calibru dovezl před šesti lety...
neregistrovaný "andy220"
24. 3. 2001 19:12
Re: zdravím
Sevas Tony,Cokes.Tony uz si sa tu zjavil po hadam roku.Dvetisicka slape,ja som uz svoju changol za diesel.Je mi jej luto,ale nie ze by som nemal na bensin,ale uz si to pytalo na servis nejaku styridsiatku(tlmice,brzdy,spojka,zdvihat… vies ja nedokazem jazdit na aute ked viem ze mu nieco chyba.Inak je to holy fakt drviva vacsina Cal. je havarovana.Neviem ono to dobre drzi,ale vela ludi si neuvedomi asi silu fyzikalnych zakonov.

Cokesi ty ako mas,bavorec sluzi?Myslim ze som ti raz pisal mail, ale answer mi nedosiel.Inak Martin vozili sme sa na astre coupe turbo,ma ju teraz miestny dealer Opla.UZ TO NIE JE TA NASA STARA CALIBRA.Preco si to myslim(nejde az tak dobre,mekotina a "nedrzi tak dobre" pretoze ma tuhu napravu s Astry).Proste za tie peniaze to nestoji.Ja som len nadrzany na to kedy sa ten motor objavi vo Vectre,ak sa objavi(a ze vraj sa nieco suska o storkolke,neviete o tom?).
neregistrovaný "BIGEST"
25. 3. 2001 03:04
Re: to Andy220
Kačku považuji za naprosto ultimativní vozítko. Kdo nezkusil je prostě mimo. A neví o čem mluví.

Nevíte někdo jaké jsou přesně pravidla pro dovoz Caliber z EU abych je tady mohl potom oficialne prihlasit?
neregistrovaný "BIGEST"
25. 3. 2001 03:01
Re: to Tony-p
S těma traverzama plně souhlasím dnes je nejbezpecnejsi auto Tank. Dnes me nejakej posuk bez blinkru a ve vesnici predjizdel tak 120 hadam. A jesta na mne troubil.
neregistrovaný "BIGEST"
25. 3. 2001 01:59
Re: to Tony-p
Promiň ale nevim co znamena ridic tridy "C". Mam naliatno tak 150tis. km a toto byla moje prvni havarka. Nikoho jsem nesejmul. Proste jsem na rovince!!!!! dostal smyk. Bohuzel to bylo jak byla ta snehova kalamita a ja jsem cca tyden pred tim prezul na letni (Good Year F1 2000 Eagle) jestli vis co to je za vzorek tak uz se asi nedivis. Takovou promiňte to slovo ***inu už nikdy neudělám. Z niceho nic byla ve stredovem pruhu hromada břečky a ta mě tak rozhodila ze sem to proste neustal.
neregistrovaný "tony-p"
26. 3. 2001 20:07
Re: to Tony-p
Sorry BIGEST- nechtel sem te urazit. O tech silacich co predjizdi kdyz mam nohu na brzde z nejakych bezpecnostnich nebo slusnostnich duvodu si taky myslim svoje. Mimochodem- Za dva roky co mam 2000 sem ji taky udelal prvni bebino o vanocich, kdyz se zniceho nic nasypalo za vecer moc snehu a ja mel taky cas prezout. ABS cvrdlikalo jak sileny. Nastesti to bylo krokem a odnesla jen jedna mlhovka, ale ten nahore zahrozil prstem. ANDY- zdravim te. Ja to zde prubezne sleduju, jenom sem dlouho nic nepsal. Ze jsi presel na ropaka ale vim. Pred casem se zde o tom psalo. Jo prachy sou prachy. Setri korunky, a kup nejaky zihadlo. Mne to zatim vsechno drzi OK, i ta klima co sem pachal pred rokem seka dobrotu a uz auto bez ni nechci. S tou Astrou souhlasim, okukoval sem ji u Opla v Brne. Ale Calibra je Calibra. At si rika kdo chce co chce!
neregistrovaný "andy220"
26. 3. 2001 21:30
Re: To:Bigest
To je neskutocne ake su u vas dumpingove ceny,ja by som ti dal(nu keby si bol zo SR) za papiere minimalne styridsiatku a kamos z BA co sa specializuje vylucne na motory c20ne,xe,let(generalky,tuning fakt je dobry) potreboval motor(hlavne blok,turbo,hlavu)by ti dal za neho 15000 s tym ze by si to sam vymotoval u teba.Neviem sice co ostalo na tom aute dobre,ale my vieme vela dielov popredat.Zrejme je to pase.Len dobry skelet na calibru s dokladmi nadobudnutia sa da predat za tridsat litrov.Inak bigest nevravim ze aj ja som superman,aj ja som niekedy dostal panty a schaosil som,ale zatial musim poklepat,vzdy som to ukormidloval.Kamarati pretekari vravia ano uz ked naburat,ale vediet ako.Vies ja vidim problem v tom ze ta calibra sedi ako pribita,mas subjektivny dojem ze mozes dovolit hocco,ale zrazu nepredvidatelna zmena povrchu a uz to ide do smyku.Kacena je proste prestabilizovana.Zaujimave je to ze vela calibier islo cez strechu a fakt vela som uz videl.Ale hlavne je ze si zdravy,ale si lahsi cez stolitrov.
neregistrovaný "andy220"
26. 3. 2001 22:18
Re: To:Bigest
Vies to bol vabank s mojou,bud by som si ju nechal a zozere ma s penazi a predam ju neskorsie este za menej.Bol to uspech predat sportovu 91-ku za 180 litrov tu v SR v case ekonomickej krizy, aj ked som do nej preinvestoval cez 270litrov a to este nebola v takom stave po tom mojom veteranovom repase ako som si predstavoval.Mal som v nej valnu vacsinu penazi a to je chyba,lebo som stagnoval.Tu v SR nikdo nevie ocenit perfektny stav a tuning(vid nemecko,zachovala vytunovana kacena 90-ka 10000DM tu 6500).Len rocnik hra rolu.Dalsi fakt co ma sral,ze keby som mal nejake priblizovadlo na zimu a svoju garaz.Vies ako jedna nasa solna zima pomohla mojmu novemu laku?To sa nedalo ju pouzivat na beznu prevadzku.Idealne to mas zariadene ty.Skrie ma velmi ta dvetisicka,stacilo vymenit zdvihatka brzdy,tlmice spojku.Motor a karoseria bola vynikajuca.Proste dobry zaklad na vaznejsi tuning.Ale penezi,treba ich zarobit.Toto je hobby a tvoja strata.Samozrejme ze zihadlo a rozruch bude.Idem asi prec z tohto statu zarobit korunky.Zrejme by to uz bolo len nove(ktore bude mat od fabriky len a len moju starostlivost) auto bud nova V6 2.6 B vectra,alebo keby uz konecne opel pustil nejaku top sportovu verziu s turbinou z Astry coupe.Aj tych 190PS by sa dalo pekne vydupat.BTW zacinaju ma zujimat saaby.Taky brutal tuning aera 9-5...Vies ako to chodi.Soferoval som staru 9000 aero-zazitok,s pruznostou sa mohol strcit hocijaky sestvalec pri spotrebe okolo 11L/100km.Su to drahe, ale kvalitne a vecne auta.

Tak si pasak s tou klimou to sa niekedy ani servismanom nepodari.Zadne lemy sa nechystas menit?
neregistrovaný "cokes"
28. 3. 2001 14:40
C20XE
Vzpomněl jsem si, že mám v garáži C20XE (holej - bez vstřiku, převodovky) s horšími vodítky (jsou z matroše na fábo - po potkání), nicméně s novými utěsněnými ventily, do poslední chvíle v provozu a jedoucí, má asi tak 100000 km (skutečných - koupil jsem potom nový, co měl 40000 a vyměnil ). Nechce někdo? Přenechám za odvoz a za dejme tomu 2000. Je bez čísel, protože ten hajzlík z Úvalů mi k tomu novýmu neprodal papíry (a zpeněžil je jinde) a taxem to musel překlepat.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "andy220"
28. 3. 2001 22:52
Re: C20XE
Martin oslovim kamarata z BA co sa specializuje tieto motory,chodi casto do D cez cechy,hod mi blizsie info na moj mail vectra2000@pobox.sk.Urcite ho bude zaujimat.Mal zaujem aj o bigestov c20let.Inak ako chodi tvoje tdsko,nejake vyznamne upravy sa odvtedy neudiali?A napis aj nieco do mailu.Caf
neregistrovaný "andy220"
2. 4. 2001 23:13
Re: C20XE
Cokes mas este ten motor? Vravím kamarát si pren za tú cenu dojde.Nedosiel mi od teba ziaden mail.
neregistrovaný "cokes"
5. 4. 2001 21:34
Re: C20XE
Jo jasně, radši zavolám tátovi, jestli už si ho nezpeněžil, ale teoreticky by se tam měl válet pořád... no nekup to za cenu šrotu :-)... takže martin@gplus.cz .
neregistrovaný "cokes"
5. 4. 2001 21:34
Re: C20XE
ICQ 4131752
neregistrovaný "cokes"
10. 4. 2001 13:37
Re: C20XE
Sakra, ...taky by vás nasralo, kdyby z vás vlastní otec dělal vola?


Ten motor prodal, a mně tvrdí, že mu ho ukradli Cikáni ze zamčené garáže a odvezli ho asi do sběru. :-( Takže zpět, motor už není, a ten, kdo s ním teď jezdí, netuší, že má dvojče.
neregistrovaný "andy220"
11. 4. 2001 00:00
Re: C20XE
Martin musis to preverit pretym ako to hodis na cafe,kamos si uz brusil zuby na ventily,blok atd. za cenu srotu.
neregistrovaný "BIGEST"
31. 3. 2001 21:36
počítač
nevíte někdo jestli jde dodatečně do C dát počítač. Jedná se o 2.5i V6. Mám možnost ho koupit, ale je to bez komplu a já bych ho tam chtěl.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cokes"
2. 4. 2001 16:09
Re: počítač
No určitě tam jde dodělat, ale počítej, že to bude něco stát. Čidla, kompjůtr, práce elektrikáře. Ale kdybych chtěl koupit Calibru, a měl možnost koupit výhodně V6, neváhal bych ani chvíli...
neregistrovaný "rolet"
3. 4. 2001 20:40
Koupím vanu
Vlastním C turbo scháním vanu na motor děkuji za jakoukoliv odpověd
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BIGEST"
8. 4. 2001 20:37
Typ výfuku
Nevíte náhodou jestli C 2.5iV6 má stejný výfuk jako ostatní C nebo nějaký jiný typ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BIGEST"
8. 4. 2001 20:43
Jinak o C 2,5iV6
Je to super motor s obdivuhodným zátahem od spodu. Nez jsem si pořídil tuto měl jsem C v turbu. Jedinou věc nechápu proč nedali u Opla do V6 taky 6-ti kvalt. Trochu mi také schází 4x4 přeci jen to mělo o trochu lepší jízdní vlastnosti ale jinak je to supr. Koupil sem to s koncovkama od Bosalu. Jsou brutální 2x cca 90mm. A navíc ten blázen co to měl přede mnou tomu vybral prostřední tlumič a poslední díl vynechal úplně. Ten rachot je slyšet snad 1km. Má to original bílé budíky a .....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cokes"
9. 4. 2001 16:28
Re: Jinak o C 2,5iV6
Vzhledem k průběhu momentu není 6-ti kvalt potřeba.
neregistrovaný "BIGEST"
20. 4. 2001 15:48
nárazník a jiné
jak je to s nárazníkem u C. je vždy stajný? A jak je to s rovnáním kastlí za podběhem? jedno přední kolo je kvuli tomu o cca 1,5 cm vzadu.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57