Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: TDI netahne a nikdo nevi proc!!! :-(((

neregistrovaný "patrikNet1"
11. 12. 2006 20:31
TDI netahne a nikdo nevi proc!!! :-(((
Mam vectruB 2.0 DTI 74kW. Max rychlost 170 km :-( ...zrychleni nic moc, tahne to akorat od cca 2.2t - 2.9t ot, jinak slabota. Vaha ok, turbo ok. Chod plynuly, potreba normal cca 5.5-6 l. Mam ted na diagnostice vsrikovaci cerpadlo ale uz jsem z toho blazen!! poradte prosim.....

diky vsem
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Petr T."
11. 12. 2006 20:39
Re: TDI netahne a nikdo nevi proc!!! :-(((
Nemá to mezichladič? Pokud by byl prasklý a nechladil, potom by tam byl výrazný těžko dohledatelný úbytek výkonu...
neregistrovaný "patrikNet1"
11. 12. 2006 20:54
Re: TDI netahne a nikdo nevi proc!!! :-(((
...mezichladic to ma. Nevis jak to muzou zjistit? VAGem?
neregistrovaný "patrikNet1"
11. 12. 2006 20:56
Re: TDI netahne a nikdo nevi proc!!! :-(((
...jinak ale auto vubec nedymi ani kdy dupnu na plyn...
11. 12. 2006 21:33
Bez nadpisu
Vagem fakt těžko (ten je jen pro auta koncernu VW, Opel má TECH). Jinak zkoušel si třeba www.vectraweb.net nebo www.opelclubrenbau.cz třeba někdo bude vědět.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrikNet1"
11. 12. 2006 21:48
Re: Re:
...diky za tip, ale tam jsem se taky prohrabaval no nikoho s podobnym problemem jsem nenasel
11. 12. 2006 22:24
Bez nadpisu
jak vis, ze vaha je ok??vstriky OK? palivovej filtr novej??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
11. 12. 2006 22:48
Mezichladič
To diagnostika nezmákne, to se dělá jinak, zeptám se na to.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrikNet1"
12. 12. 2006 08:10
Bez nadpisu
vahu skouseli vymenit za novou v servise, ale zadna zmena, palivove cerpadlo je ted na diagnostice, filter byl menen, napada me uz jed zanesene sani a eventualne intercooler...
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2006 10:10
Bez nadpisu
pokud by tam slo malo vzduchu, kourilo by to. proto bych se spis zameril na dodavku paliva/ vstriky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JOB
12. 12. 2006 17:19
Bez nadpisu
U Omegy občas odchází podávací čerpadlo v nádrži a pak to hůř startuje a bůh ví co ještě .Nevím jestli ho má i Vectra ale podívej se i na sítko v nádrži.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "citronsk"
13. 12. 2006 10:41
Bez nadpisu
Alfa 146 jtd tiez netahala, problem bol ten ze vaha bola zaprasena, ani neviem ako sa tam mohol dostat prach ale po vymonotovani vahy a jej vycisteni bolo vsetko ok. Tazko to bude suvisiet s tvojim problemom, ale kto vie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kasper"
13. 12. 2006 12:10
Bez nadpisu
Uplne ten samy problem resim u Mazdy 626 2,0 DiTD rocnik 99. Motor netahne, spotreba v normalu, filtry nové (palivový i vzduchovy), vzduch to nikde neprisava, ani neuchazi ... stejne priznaky jako u vectry. Kamarad tvrdi, ze motor v me mazde je v podstate totozny s motorem ve vectre. Rovnez uvitam radu cim by to mohlo byt.

Pokud PartickNet na neco prijdes...napis pls cim to bylo.
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2006 12:12
Bez nadpisu
tak si precti celou diskuzi a zacni vahou vzduchu - jeji vymenou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrikNet1"
13. 12. 2006 16:35
Bez nadpisu
Vsechno to indikuje k tomu ze je vadne vstrikovaci cerpadlo. Poslali ho na test primo do Boshu, bohuzel moje ridici jednotka

nekomunikuje s jejich stolici (a to by prej mela) takze zaver je prej ten ze je vadna moje RJ!!!

Takze ja nemam zaver, kde by se dalo porovnat mnozstvi vstrikovaneho paliva a kde by se dalo rict- ano jednotka nedodava potrebne mnozstvi paliva - dava 6mg a mela by davat 10mg (napr) - tudiz se stale jedna o domnenku ze cele snizeni vykonu je zapricineno vstrik.cerpadlem.

V Boshu jsou schopni mi tam dat novou RJ za pouhych 25t!, mnou prinesenou RJ by neakceptovali... Nechal jsem je at to zlozi tak jak bylo. Zaplatim montaz/demontaz + test ale nebudu riskovat ze to neni ono a ja zaplatim 25t.

Asi se dohodnu s nejakym vrakacem o zapujceni pouziteho cerpadla, kdyby mi to primo v nejakem jejich "spriznenem" servisu namontovali tak snad by to slo.

Toz nevim jestli jsem potesil nekoho kdo ma ten samej problem...

PS:Nevite jestli je mozne vymenit RJ ve vstrik cerpadle jen tak kus za kus bez nejakeho ladeni a stelovani?

(predpokladam ze by se jednalo o tu samou verzi celeho cerpadla)

pak doplnim info jak jsem dopadl...

apropo neprodava nekdo vstrikovaci cerpadlo na vectra B 2.0 DTH X20H ?? :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2006 17:54
Bez nadpisu
ridici jednotka cerpadla nebo motoru??

mozna by nebyl takovej problem najit specialistu, kterej by ji postavil a soft prehral z jinyho auta...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JOB
13. 12. 2006 18:12
Bez nadpisu
Ty budeš mít na mysli hlavu čerpadla,viď ? Ta je elektronicky řízená,protože nemáš plyn ovládanej lankem ale elektronicky.Ta hlava jde samozřejmě vyměnit ale pokud vím tak jí nikdo zatím nedokázal opravit.Na vrakáči ti jí samotnou neprodaj ,to ti můžu slíbyt,protože by ten zbytek neprodaly.Jinak všechny slušný vrakáče už dávají nějakou záruku na odskoušení,mají ND poznačeny a tak když příjdeš s tím že nefunguje tak ti ho vymění nebo vrátěj prachy.

To že ti nekomunikuje ř.j.motoru s diagnostikou v servise je divný ale né neobvyklý a myslím že by ti mohli v autorizáku přehrát novej soft.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
13. 12. 2006 19:48
Re: Re:
Hlavně se obávám,že na vrakáči se nenajde čerpadlo,které by bylo použitelné.Přece to tam může chvilku stát,být bez nafty a je to celé v háji=koroze a OUT. Tudy cesta nevede.To bych se klidně i vsadil o téměř cokoliv. Palivové čerpadlo do nafťáku není diferenciál,např... :!: :!: Použitelné čerpadlo na vrakáči je spíš zbožné přání,realita je jiná,na to bych si dal obrovský pozor :!: :!:

Především to chce projít naprosto pečlivě úplně vše,co psali kluci dole,jednu věc vedle druhé. Měnit ŘJ aj. drahé věci je až to poslední.

Základem je mechanik,který se vyzná,což je ten největší problém. Byl bych opatrný s výměnami dílů,aby to nebyla cesta pokus-omyl,ale platí zákazník. Tohle bude problém, přesně(a hlavně levně) zjistit příčinu a pak opravit. Nezávidím.
neregistrovaný "patrikNet1"
14. 12. 2006 08:35
Bez nadpisu
mam na mysli tu RJ ktera je soucasti celeho vstrikovaciho cerpadla..

...nerikam ze i cerpadlo z vrakace nenese riziko, ale kdyz mi to primo u nich (maji tam servis) vymeni, ja si to budu moc otestovat, tak budu vedet na cem jsem a jestli teda je to ta chyba, a kdyz na to davaji i zaruku...

...nevim jak to tam kladujou ale podle mne cennejsi veci nenechavaji rezivet nekde veku uz kvuli jejich moznemu uslemu zisku...

...ale hlavne jina cesta (levna) me nenapada... jak rikam pal. filter menen, vaha testnuta (zkousena ulne nova), turbo rozebrano a skontrolovan ventil kt propousti plyny mimo turbo, turbo nakonec dodava tlak jak ma (je tam prej nejake cidlo) ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Venoušek"
16. 12. 2006 21:28
Motor netáhne
Zkoušeli jste se podívat na systém rekuperace výfukových plynů. Nevím, jak to funguje u Opelu, ale dvě naše firemní Oktávky se chovaly podobně. U jedné asi ve 190 tis. stačilo zanesený ventil profouknout, u druhé cca ve 320 tis. vyměnit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrikNet1"
18. 12. 2006 18:32
Bez nadpisu
co presne znamena rekuperace vyf plynu? V servisu mi rekli ze ventil kt pri vysoikych otackach prepousti cast vyfukovych plynu obtokem ven je v poradku (meli ven turbo). Prej turbo dodava spravny tlak....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrikNet1"
18. 12. 2006 18:38
Re: Re:
...bylo vymeneno vstrikovaci cerpadlo za jiny, BOHUZEL vysledek stejny :-( (cerpadlo nebylo novy ale neverim tomu ze by se prave ta sama chyba vyskytla i u tohoto cerpadla)

.................V SERVISU UZ NEVI CO TOMU MUZE BEJT!!!

ale prej to poraqd muze byt to cerpadlo, prej kdyz odvzdusnovali cerpadlo, nafta z neho jen kapala a netekla....

...napada me jeste plynovy pedal? ...neni tam lanko ale nejake cidlo a to snim ridici jednotka...

DIKY MOC VSEM ZA KADZOU RADU!
neregistrovaný "Venoušek"
18. 12. 2006 18:50
Rekuperace výfukových plynů
Aby motor splňoval nejen emisní normy, část výfukových plynů se přepouští zpět do sání. Toto se děje v celém spektru otáček a v různém množství v závislosti na zatížení a jiných parametrech. Zkus ventil vyměnit, tím nic nezkazíš a pokud to nepojede (pojede málo), tak mě ještě napadá výfuk. Zkontroluj jestli nemáš rozsypaný katalyzátor a ten Ti neucpává výfuk.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JOB
18. 12. 2006 19:48
Bez nadpisu
Bohužel u Opeláckých nafťáků problémy s čerpadlama jsou ,takže jestli jsi vzal jiný ale starší tak může mít tu samou vadu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JOB
18. 12. 2006 19:51
Bez nadpisu
Asi bych zajel do autorizáku aby nejprve rozchodily spojení ř.j s diagnostikou a ta ti může říct co tomu je.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrikNet1"
18. 12. 2006 21:57
Bez nadpisu
...mel jsem jiny (starsi) ale nechce se mi veri ze by to melo zrovna tu samou vadu... co jsem cetl tak vetsinou cerpadlo zdechne a je po nem, nebo se zanese po mechanicke strance, ale me na diagnosice rekli ze po mech. strance je naprosto ok...

Co vim rozchodit to nejde a dat 25t za novou RJ cerpadla kdyz nevim na 100% ze je to ono se mi zda moc....
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2006 22:59
Bez nadpisu
ako tu uz niekto pisal vyhod von vyfuk aj s katalyzatorom a bez sa previest a uvidis ci to nebude vyfuk..dost casto sa upcha tlmic alebo katalyzator a auto nejde..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrikNet1"
19. 12. 2006 18:11
Bez nadpisu
...vyfuk byl ven - prd - zadna zmena.... silim!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "viados1"
2. 1. 2007 13:35
Servis
Zkoušel jsi Auto Vít, Praha - Vysočany (www.autovit.cz)? Slušnej malej servis, spíš větší dílna.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrikNet1"
18. 1. 2007 11:10
VectraB 2.0 TDH - netahne
tak cerpadlo bylo na kontrole v BOSH-u, je OK.

Navic v servisu trvdi ze udelali:

- kontrola a cisteni vstrikovacich trysek

- kontrola nastaveni rozvodu

- kontrola fukce podtlakovych systemu ovladani motora

1) obvod regulace turbodmychadla

2) obvod regulace AGR

3) obvod regulace klapek vireni

- kontrola tesnosti a propousteni palivove soustavy

- kontrola aktualizace softu RJ

- kotrola funkce snimace plniciho tlaku

- kontrola vahy vzduchu

- kontrola tesnosti soustavy plneni motoru turbodmychadlo - chladic vzduchu - hadice sani

- kontrola na TECHu2 - vsechny hodnoty OK

...svezl jsem se v ASTRE z r2000, s tim samym motorem, zdalo se mi ze akcelerace byla o trochu lepsi (co je logicke protoze je lehci) no s ni sem taky nemohl dostat vic nez tech 160-170...

...je to tedy normalni pro toto auto?

...vim ze ve skutecnosti maji VW motory o torchu vic vykonu, no 66kw oktavka jede v pohode 190...
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57