Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: opel astra caravan 1,4 16v

neregistrovaný "pmedacek"
7. 2. 2007 19:29
opel astra caravan 1,4 16v
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s Oplem astra caravan G 1,4 16v.Vždy když v zimních měsících klesne teplota okolo 0 stupnů začne mi auto jet na tři válce.Rosvítí se oranžová kontrolka elektriky motoru.Občas to jede na čtyři válce,obča na tři.Když se oteplý tak to přeatane a opět to začne příští rok v zimě.Měl jsem auto servisované v Oplu.Tam mi závadu odstranily.Prý se přidírali vodítka ventylů.Příšti rok to začalo znovu,když se ochladilo.Znovu jsem stim jel do Oplu a tam mi řekli,že je to normální a že se musejí znovu přestužit vodítka ventilů.Prý se s autem jezdí krátke vzdalenosti a tím to vzniká.S autem jezdím do prace ráno cca 7km.Nepřipadá mi,že by to byla krátká vzdalenost.Byl jsem i v jinem servisu.Tam zkoušely vyměnit svíčky potom lištu ke svíčkam.Taky se mi strácela voda z chladiče.Tak to vypadalo,že voda unika pod těsněním do válce.Vyměnilo se těsnění pod hlavou.Vypadá to,že voda se přestala ztrácet ale auto po týdnu opět jede na tři válce. Jestli někdo víte co by to mohlo být,porad te mi prosím.Děkuji
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JOB
7. 2. 2007 20:37
Bez nadpisu
No prvně bych asi změnil autorizovaný servis,když ti řeknou že je něco normální tak to dost naznačuje jejich přístup..Jestliže se ti rozvědcí kontrolka diagnostiky tak nejlepší je nechat vyčíst závady. Jaké svíčky tam máš ?

Zkus se poptat na www.opelclubrenbau.cz;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pmedacek"
7. 2. 2007 21:03
Bez nadpisu
Nejdříve jsem tam měl championy,potom mi dali v Oplu myslim Gm a ted tam zpátky championy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JOB
7. 2. 2007 21:16
Bez nadpisu
Opel a Champion nejde moc dohromady,nikdy jsem na ně nenajel víc jak 1 tisíc km pak jsem je museli vyměnit. GM jsou dobrý ale já u Opelu preferuju NGK.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2007 20:53
Bez nadpisu
Přesně, svíčky určitě NGK do Opla.

Každé auto má ty svoje. Do našeho Citroenu XM jsme dali zase NGK a blblo to, pak jsme dali ty co tam mají být od výroby- Sagem a bylo to OK.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "koubič"
28. 5. 2007 11:01
jak na to
Vážený pane/ní

Po přečtení Vašeho příspěvku musím zkonstatovat, že Vás v servisu tahají za nos. Utrácíte peníze za nesmyslné „opravy“. já jsem je před čtyřmi roky nazval úpravami a poškozováním majetku. Bohužel jsem nenašel nikoho kdo by byl ochoten se přidat a problém s výpadkem notoru řešit třeba i soudní cestou. Přesto že tyto stránky byly plné reakcí podobných nešťastníků, jako jsme i mi dva. Dnes je to asi jedno. Uplynula příliš dlouhá doba. Stejný problém jsem mněl při najetí pouhých 12 000 kilometrů. Nepomohlo nic z toho co servis prováděl s mým autem. Na vystružení vodítek a rozebírání motoru jsem ovšem nikdy nepřistoupil na radu soudního znalce. To byla asi jediná pořádná rada. Bojoval jsem sám s kolosem GM a podle toho to dopadlo. Pro Vás mám jedinou radu. U mého vozu pomohlo vyměnit svíčky. Ovšem žádné neznačkové GM nebo jiné zahraniční. Použil jsem Český Brisk silver s obyčejným jiskřištěm. Žádné tři a více elektrod. Prostě obyčejnou svíčku. Teď si již nepamatuji přesně tepelnou hodnotu svíček, nám tušení 17, ale dal jsem o hodnotu teplejší než předepisují ty idioti v OPLU. Důvodem je dosažení vyšší teploty na kontaktech svíčky při kratších jízdách (okolo 6 kilometrů). Tím dojde daleko dříve k dosažení potřebné teploty ve spalovacím prostoru pro optimální spalování. To zamezí nadměrné tvorbě usazenin. U mne to funguje již jeden rok a musím podotknout, auto je od výměny svíček vcelku bez problémů. Za chladného počasí se sice zprvu ještě objevila závada (cca 200 km od výměny svíček). Jezdil jsem i s touto závadou. Říkal jsem si jestli se má něco posrat tak ať se to posere. Ale postupně se stav zlepšoval. Závada záhy sama znizela a již se více neopakovala. Vibrace u studeného motoru postupně ustávali. Dnes jsou dá se říci v normálu a motor běží plynule. Ještě jsem přidal do benzínu přípravek pro vyčištění spalovacího prostoru od usazenin. To jsem zopakoval v průběhu půl roku asi třikrát. Jedna lahvička vyjde na cca 150 Kč a svíčky jsou cca 170 Kč za kus. Celkem to vyjde na zhruba 1000 Kč. U mne to zafungovalo. Nebude Vás to stát o moc víc a za zkoušku to rozhodně stojí. Pokud si netroufáte na výměnu svíček sami najděte si šikovného domácího kutila s momentovým klíčem a nechte si tuto výměnu udělat to něj. Hlavně už žádné vystružování a koncesovaný servis. Jsou to *, kterým když řekou ať skočí z okna tak to udělají jenom aby se zalíbily němčourům. Tím co u vás na autě prováděli už dostatečně zničily motor. Nepokračujte v tom. Zásadně neopakovat stejnou chybu dvakrát. Stejně jak jste psal to nikam nevede. Pokud máte záje o nějaké informace napište mi na proti.vsem@centrum.cz. Rád vám pomůžu. S pozdravem Kouba V.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57