Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Fiat Punto GT apod.

neregistrovaný "mise"
16. 11. 1999 11:53
Punto GT
Chtěl bych si ho koupit, a proto potřebuju poradit. Napište zkušeností, rady, zážitky apod. Zatím dík. Jó a klidně můžete napsat nějaký podobný autíčko.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Doubt."
17. 11. 1999 17:28
Re: Punto GT
Nemas na mysli spis Punto HGT? (tj. Punto II, 1.8 16v, 96kW) Punto GT bylo Punto prvni generace s motorem 1.4 Turbo, a melo taky 96kW.
neregistrovaný "mise"
16. 11. 1999 12:12
Punto GT
Napište nějaký zkušenosti, rady a zážitky. Můžete i nějaký jiný autíčko.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Dalin"
16. 11. 1999 12:30
Re: Uno Turbo i. e.
Jo měl jsem Fiat Uno 1.3 i. e. Turbo - super auto a super svezení. Podvozek od Hörmann Motorsport, 100 koní výkon, 200 km/h to jezdilo. Pořád na něj vzpomínám, ale dneska by bylo malý.
neregistrovaný "HAROUS"
16. 11. 1999 12:54
Re: Uno Turbo i. e.
....a shnilý. :-)))
neregistrovaný "Dalin"
17. 11. 1999 07:18
Re: Uno Turbo i. e.
Kde ľijeą Harouąi, kdyľ jsem ho měl, tak bylo starý 6 nebo 7 let a po rzi ani památky, teda na lemu jednoho blatníku, kterej byl předtím asi měněnej a na dně kufru pod rezervou, jinak nic. Ani podvozek nebyl schnilej - fakt jsem kápnul na dobrej kousek, protoľe za celou dobu co jsem ho měl (1 rok) se mi na něm nic nevysralo (jenom jsem musel preventivně vyměnit svíčky, kabely a hlavu rozdělovače s palcem (mírně to cukalo), ale potom to bylo OK. Jako na zabití tohle auto spolehlivě stačí - jsem rád ľe jsem jeątě tady !!!
neregistrovaný "bdx1"
16. 11. 1999 20:00
Re: Uno Turbo i. e.
Chceš nové auto, nebo (s)jeté? Pokud bys chtěl nové, tak obdobný jako Punto GT je Citroen Saxo VTS 1,6 16V - 120k, 205 km/h, 0-100 za 8,7 s. Test je v testech auto.cz.
neregistrovaný "rado1"
17. 11. 1999 10:42
To mise
Myslel jsem, ze chces MX 5 a ne PuntoGT. Je to trochu rozdil v tom pohonu prednich a zadnich kol.

Osobne pujdu v zime nebo na jare do MX5 az se zbavim sveho "autosalonu". Zalezi kolik na to mas.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mise"
18. 11. 1999 09:31
to Rado
Chtěl bych MX5, ale tak rv 92-93. Můžeš zkusit nějakou pěknou sehnat když jseš tak chytrej. To Punto jsem uviděl náhodou a může to bejt docela dobrý svezení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rado1"
18. 11. 1999 09:56
Re: to Rado
Pritahnout z Nemec, ta prijde na 200 litru (+-10%) nebo sehnat tady nejakou z Can-Am, ty jsou levnejsi. Do ty bych nesel. Jinak dneska je 1.8 v Annonci, tenhle objem se hned tak nevidi. Jinak MX5 ma snad nejpomalejsi pad cen (dle Lemon Aid nebo edmunds.com).
neregistrovaný "mise"
18. 11. 1999 09:35
to Doubt
Mám na mysli Punto GT 1,4 turbo. Brácha to měl kdysi ve Fiatu Uno a do dnes na to vzpomíná. Proto jsem chtěl vědět nějaký zkušenosti s GT. Na HGT nemám peníze.
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 1999 09:11
Bez nadpisu
Víš co je na Puntu(nebo i UNU) s turbem(v nové verzi bez turba) hezký. No přece, když na dálnici osolíš bavoráka(novýho, nesrovnatelně dražšího) a on s tím vůbec nic nemůže dělat. Ten chlap je pak zralej na psychiatra.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dalin"
19. 11. 1999 09:21
Re: Bez nadpisu
To máą svatou pravdu !!! Co potom s bráchovo Lancií Delta HF Integrale, tam těch koní oproti mýmu Unu Turbu je jeątě o 100 víc !!! To je pak lahůdka !!! A nejlepąí jsou ty vytřeątěný oči těch ostatních !!!
19. 11. 1999 09:54
Re: Bez nadpisu
Jenomže od Lancie člověk alespoň trochu znalý to může očekávat, ale od punta? To prostě nemá chybu. Jo a ještě v tý 1,4 verzi je nejlepší, že o proti Mercedesu platíš smluvní pojistku v nízké sazbě(Bohužel u novýho Punta to odpadá)
neregistrovaný "Doubt."
29. 11. 1999 21:33
Re: Bez nadpisu
Jak je to se smluvni pojistkou nevim, ale povinne ruceni je stejne, protoze obe auta jsou v kategorii 1350 - 1850 ccm (GT: 1372(asi), HGT: 1747)
neregistrovaný "mise"
19. 11. 1999 13:25
to Rado
Nevíš jaký rok výroby MX5 se bude moct dovážet od ledna. Čím se liší americká verze? Bývá v horším stavu? Já jsem se zatím svezl jenom s motorem 1,8 ale těch je dost málo a když tak jsou na mě moc nový a drahý. Nemáš náhodou zkušenosti s 1,6.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rado1"
24. 11. 1999 11:11
Re: to Rado
Je to ftroube, udajne se maj dovazet auta od 96 roku a 96 mX 5 nekoupim. Co vim o americkych vozech, dostanou se sem za priznivejsi ceny, ale jsou ojety tak, ze nasinci se o tom nesni. (150 tis. a vice mil.)
30. 11. 1999 08:52
Bez nadpisu
To je škoda to jsem si neuvědomil
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mise"
30. 11. 1999 15:32
Bez nadpisu
Povinné ručení je stejné, ale myslím si, že turbo je turbo.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Doubt."
30. 11. 1999 16:29
Re: Bez nadpisu
To jo, ale kdyz se turbo po*ere, tak jsi v kyblu.
1. 12. 1999 08:51
Bez nadpisu
Já jsem kdysi měl možnost to Uno koupi s tím turbem, bylo v bazaru a bylo krásný a dovezený z Rakouska. Šlapalo jako hodinky, 250 na tacháči, no prostě nádhera. Chtěli za něj 69 000. No než jsem se rozhoupal tak bylo pryč. Mě samotnýho by zajímalo jestli to turbo je tam poruchový a případně jak poruchový a co se s tím dá dělat. Popravdě řešeno ten strach jsem měl.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dalin"
1. 12. 1999 09:23
Re: Bez nadpisu
Můžu ti říct, že když jsem ho kupoval, tak jsem taky strach měl a málem jsem brečel, když večer ještě ten den co jsem ho koupil jsem přelítnul kanály a auto se zastavilo a běželo jen na volnoběh, jinak s přidáním plynu chcíplo. Pak jsem 3 neděle hledal co to může bejt a nadával do *, co jsem si to koupil za sráč. Závada byla - vypadnutá hadice na Turbu, ale jelikož tam není vidět, tak jsem na to přišel, až když jsem celej vršek a spleť hadic rozebral. Nasadil jsem jí, zajistil radši dvěma páskama a od tý doby cca 1 rok co jsem ho měl, jsem na něm neměl žádnou poruchu (nepočítám výměnu kabelů, palce a hlavy rozdělovače, protože to cukalo už když jsem to koupil). Nadmíru spolehlivý a velice rychlý auto. Rekord 197 km/h a na pětku se mi to zastavilo v omezovači (6500 ot/min). Nevím jak z něj nějaký borci údajně dostaly 240 km/h, když prostě ten motor je v omezovači a letím na pětku - víc prostě ani ťuk, leda že bych měl šestku, na tu by síly měl dost. A i ta spotřeba nebyla špatná na turbo - po městě jsem jezdil tak za 9 l a na dálku v klidu i pod 7. Ještě dodnes na něj vzpomínám.
neregistrovaný "mise"
1. 12. 1999 09:01
Bez nadpisu
Jistotu nemáš v žádným autě. Brácha to Uno kuopil 6 let starý, za 2 roky ho prodal a dneska už má 12 let a pořád s ním tech chlápek jezdí. Jó a to punto jsem už koupil- super svezení.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57