Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: chci si koupit fiat doblo ale nevím jaký mam zvolit motor je

neregistrovaný "mbe"
7. 2. 2003 09:11
Motor
Doblo nemam, ale zkusim ti poradit. Nemas moc penez a nezalezi ti na vykonech? Kup 1.2, velmi dobry motor, slusna spotreba, a dobra cena. Chces aby to trochu jelo a stale jeste nemas moc penez? Kup 1.6, ale pozor na vyssi spotrebu. 1.9D bez turba je podle me fajn, pro setrive. Moc nestoji, moc nejede, za to nezere a podle me hodne vydrzi. Asi jsem ti moc neporadil co?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "af"
7. 2. 2003 18:20
Re: Motor
Chtělo by to trochu popsat na co to auto potřebuješ, jinak bych doporučil 1.2
neregistrovaný "vidlicka"
7. 2. 2003 20:01
Re: Motor
potřebuju s ním vozit 4lidi do 35km vzdálené provozovny každý den najezdím tak 30000km zarok
neregistrovaný "Sibir"
7. 2. 2003 20:11
Re: Motor
1.2 staci.
neregistrovaný "Jožka11"
8. 2. 2003 17:47
DOBLO 1,9 JTD
Já Tě můžu odkázat na můj příspěvek v sekci "JTD", je to příspěvek č.8. Dále: Já bych zase 1,2 po projížďce s JTD nechtěl. A prastaré 1,9D už vůbec ne. Ten motor je sice levný, ale nemá ani přímé vstřikování. Je to takový hybrid (stará koncepce řízená elektronikou). 1,6 si ráda přihne benzínu, takže mě JTD vychází jako velice dobrá varianta. Má 100k, 200Nm při 2000 ot. a jízda s ním byla perfektní. Bral bych také vybevenější verzi ELX. Zkus se podívat taky po bazarech, ale musel bys mít štěstí, moc jich tam neuvidíš. Nebo zkus nějakou předváděčku, tam jsou slevy i 40 tis. kč. Stačí obvolat nějaké dealery, oni Tě něco seženou. No a pak seš na ceně 1,9D. Znáš přece to přísloví: Laciné 2x placené. A nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Jinak hodně štěstí!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jožka11"
8. 2. 2003 18:03
Doblo na prodej
Sice Tě 1,9D nedoporučuji, přesto jsem si před chvílí všiml, že na stránkách www.tipcars.com je jedno pětimístné Doblo 1,9D ELX na prodej. Za 269 tis. Kč, r.v.2001, 48000 km. v celkem dobré výbavě. Nebo se alespoň zeptej majitele, jak byl spokojen.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "af"
8. 2. 2003 18:19
Re: Doblo na prodej
Já bych na popsaný účel určitě doporučil 1.2, je dostatečně svižná a má malé náklady na provoz.Obešli víc dealerů a určitě ti nabídnou nějakou dobrou cenu, např. na auto z loňska, před koncem roku bylo možné takové auto ( 1.2 SX ) koupit asi za 290.000,- bez DPH vč přestavby na odpočet
neregistrovaný "FRED1"
9. 2. 2003 17:57
Fiata Ne!
Predevsim si nekupuj Fiata, to uz mas lepsi korejskou produkci.Fiat uz bzry skonci.Poohledni se po (nejlepe nemecke) konkurenci.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Sibir"
9. 2. 2003 18:56
Re: Fiata Ne!
fred1: Nejsi na hlavu ??? To si mam koupit predrazeny nemecky odpad ??
neregistrovaný "mbe"
10. 2. 2003 08:59
Re: Fiata Ne!
Ach jo, clovek se docela konstruktivne bavi a pak prijde zase neco takoveho. Kdyby chtel diskutovat proc jak apod, ale takovehle vystrelky mi fakt vadi.
neregistrovaný "af"
10. 2. 2003 18:49
Re: Fiata Ne!
On se vždycky nějaký pitomec najde, budiž mu to přáno...
neregistrovaný "FRED1"
10. 2. 2003 21:58
Re:Fiat ne
Ja se diskusi nebranim.Tak diskutujme.Napiste mi sem ,prosim nejake rozumne argumenty, proc by se nekdo mel rozhodovat prave pro koupi Fiata?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "bob_1"
11. 2. 2003 07:16
Re: Re:Fiat ne
fred1: Protoze je to auto jako kazde jine? Protoze

se sere jako X dalsich jinych? Proste je to AUTO.

Kazda znacka se ti kazi... Mozna mel Fiat par

modelu, co se prilis nepovedli. Ale to byl spise

problem zanedbani pece ze strany majitelu...

Mas snad nejake statistiky, ze kterych by plynulo,

ze Fiaty jsou na***? Podle vseho se zda, ze jsou to

normalni, prumerna, spotrebni auta, jako VW, Skoda a X dalsich

znacek.
neregistrovaný "mfilip"
11. 2. 2003 07:25
Re: Re:Fiat ne
A proc si clovek koupi Technics misto Pioneer, Panasonic misto Thompson, Sony misto JVC, SonyEricson misto Nokie ? Nevim, kazdy ma jiny vkus a jine zkusenosti se znackou. To, ze ma treba Nokia 7210 problemy se stabilitou a operatori ji stahovali z obchodu neznamena, ze ostatni vyrobky toho byvaleho vyrobce hajzlpapiru jsou poruchove. Je VW spatny proto, ze musi 850 000 aut stahovat do servisu kvuli vadne civky, vyskakuje tady nekdo, kdo rika nekupujte ty nemecke srace ? K nicemu to nevede, muzu ti tady vysypat desitky prikladu "spokojenosti" lidi se skvelymi novymi nemeckymi a ceskymi vozy, stejne jako ty muzes vysypat poruchovost starsich Fiatu, coz mam ze vseho nejradsi.
neregistrovaný "mbe"
11. 2. 2003 09:18
Re: Re:Fiat ne
Tak nejak. Auto je proste spotrebak a muze se stat, ze se podela. To se stane kazdymu. Priklad civek a VW je presny. Nejsou to prece spatna auta, ale vadne civky. Nejsem si ovsem jist tim, ze kdyby tohle potkalo Fiat, ze by se na to milovnici bezesporu skvelych nemeckych vozu dokazali divat takhle. Uvedu svuj priklad. Uvazoval jsem koupit nove auto. Kdysi jsem mel Punto I, mel jsem taky feldu a Fabku 1.4. Rozhodoval jsem se mezi Oktavkou, 307 a Stilem. Myslel jsem ze to bude oktavka, ale po protrpeni cesty dlouhe 2000 km jsem si rekl, v zadnem pripade. V tom aute se proste ve ctyrech prumernych lidech nedalo vydrzet. Jinak super, jel jsem TDI 66kW a super spotreba. To cestovani bylo ale hrozne. 307 jsem nakonec zavrhl, protoze jsem Peugeot nikdy nemel. Fiata mam vedle baraku (asi 100m), tak jsem si rekl, ze se podivam na Stilo. Moc jsem tomu neveril, protoze jsem mel zafixovano, ze za muj limit se do nej rozhodne nemuzu vejit. Nakonec to slo hodne rychle. Dostal jsem super slevu 70 000,- a to rozhodlo. Jeste to melo jeden duvod, ja se docela rad lisim. Moc se mi nechtelo se zaradit do stada 80 procent oktavii v CR. Holt uz sem takovej. Telefon nechci mit Nokia jako vetsina, bud SonyEricsson nebo Motorola. Takze tak to bylo s moji koupi Fiatu.
neregistrovaný "Sibir"
11. 2. 2003 21:07
Re: Re:Fiat ne
Takhle nejak sem se rozodoval pred 4 tydny :)))

Zvitezilo Punto oproti Fabii.
neregistrovaný "af"
11. 2. 2003 21:11
Re: Re:Fiat ne
To sem tady jediný kdo si koupil FIAT protože s ním byl vždycky spokojený? :-)))
neregistrovaný "mfilip"
12. 2. 2003 07:13
Re: Re:Fiat ne
No, ja mam zkusenosti s 1 Fiatem a mym dalsim autem v hledacku je Stilo 1.8 3D, akorat se ten trh s ojetymi Stily moc nehybe :-(((
neregistrovaný "JirkaV1"
12. 2. 2003 08:09
Re: Re:Fiat ne
Ja mam zkusenosti se dvema jetymi a jednim novym Fiatem (Tipo 1,6, Brava 1,6, Punto 2 1,2/16V) a VSECHNY byly/jsou naprosto v pohode.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 08:59
Re: Re:Fiat ne
AF> jak jsem psal, mel jsem Punto, ale je fakt ze i jina auta.
12. 2. 2003 10:50
mfilip
vůbec nehýbe...
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2003 11:04
Bez nadpisu
Jednou pro vždy pro ty lidi jako je pseudofred. Proč Fiat? Protože cena odpovídá tomu co nabízí. není předražený jako německá konkurence (nebo renault) a není ani za dumping jako Korejci. Má lepší jízdní vlastnosti než německá konkurence. Má daleko méně vážné závady jako německá konkurence (a Renault). Má levnější servis než německá konkurence (a Renault). Je to rodinný podnik v pravém slova smyslu, takže patříš do rodiny (ne jako u německé konkurence). Je prostorný v porovnání s německou konkurencí, má trdici v porovnání s německou konkurencí (vyjma Mercedesu) a v neposlední řadě vypadá líp. Jedinou nevýhodou v porovnání s německou konkurencí v našich podmínkách jsou špatné silnice (v Itálii jsou silnice bohužel o něčem jiném), takže v porovnání s německou konkurencí trpí více podvozkové části (opět ale vzhledem k lepším jízdním vlastnostem) a dále pak na mnoha našich čerpacích stanicích nekvalitní paliva, případně maziva, kdy německá konkurence nebývá tak náchylná.
Rozbalit vlákno
50
neregistrovaný "Hufnágl1"
12. 2. 2003 11:15
Re: to wolff
Levná a primitivní rétorika jako vždy... V hospodě jistě s podobným proslovem strhneš pozornost kamarádů vidláků. ;o)


Abych ale jen nebrblal, musím uznat, že i sračkový Fiat umí vyrobit super káru. Však možná už zanedlouho napíšu, jak 20V turbo Limited Edition jezdí ;o)
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 12:09
Re: to wolff
aaaa, milionarsky synek HUF. Prosim nech nas co si na auto musime vydelat abysme jezdili ve svych srackovych Fiatech :-) Bohuzel nevydelavam dost na to, abych dal do Fabie 700 000,- Kdybych vydelaval, stejne bych je do ni nevrazil :-)
neregistrovaný "Hufnágl1"
12. 2. 2003 12:31
Re: to mbe
Já už taky ne. Ne do TDI. Pokud ale vyjde RS s FSI nebo 1.8T, klidně bych tu "strašnou blbost" zopakoval ;o)
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 12:42
Re: to mbe
Nerikam ze TDI je blbost, jen nechapu tu cenu. Kazdopadne si to chlapi reste jinde. Vubec tady proti Hufovi ani Wolfovi nic nemam, ale pokud budou chtit resit veci k tematu. Nekdo se tu pta jaky motor do Dobla a my se tu hadame. To plati i na me, tudiz timto koncim a mozna nepotesim Oddieho. Zadna bitka nebude. Naopak :-) V dnesnim Svete motoru me zaujal novy motor 1.3 JTD od Fiatu. Ma 51KW je to 4-valce a 16V. Docela zajimave. Maji ho davat do nove Pandy a snad i Punta, kde by mohl byt za rozumnou cenu. Kroutak 180Nm neni vubec spatny.
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 13:16
Re: to mbe
Mbe: mně je to celkem fuk :))) Abych pravdu řekl, tyhle i-netové diskuze už mě dost se.ou... takže se jih už málokdy zúčastním.
Ad 1,3JTD - nesleduju novinky. Nicméně, po tomhle bych asi stejně nekoukal. Pravidlo objem ničím nenahradíš platí stále... Do (š)Punta mi přijde odpovídající ten původní 1,7TD. Stejně tak nemusím ty benzíny 1,2, a už vůbec ne do aut typu Brava. Ono to s tím sice jede, nicméně, je to minimálně na úkor životnosti. Do Bravy mi např. přijde optimální objem 1,6 (v benzínu). Snahu vytlouct z menšího objemu větší výkon fakt nechápu, je to na úkor jízdní pohody, a spotřeba se nesníží...
Toť zhruba můj příspěvek do diskuze, omlouvám se, pokud nemá moc hlavu a patu, píšu to po kouskách mezi prací...
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 13:30
Re: to mbe
S tim se da souhlasit. Taky me prijdou motory 1.4 pres 100 koni na prd, protoze se s tim blbe jezdi. Uz je to prilis. Ale u Punta mi 1.2 16V prijde jako velmi slusna motorizace. Ten 1.3JTD se mi ale zda dobry, protoze ma slusnej kroutak. Samozrejme jsem v tom nejel, takze realita ukaze, jak to pojede, ale vypada zajimave. Fiat obvykle umi nabidnout zajimavou cenu a pokud dokazou tnhle motor dat do Punta rekneme za 330 tisic, je sance na slusny prodejni uspech vzhledem k uspornosti. Ale kdo vi.
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 13:43
Re: to mbe
Jestli bude stejně úspěšný jako 1,3D v Unu, tak potěš...Měli jsme doma dva kousky, toho 1,3D, zrovna velmi podařené bezproblémové exempláře, ale stejně - srovnat s mým stejně starým 1,9D v pažoutu se to nedalo ani omylem. A to myslím pro 1,3JTD bude platit zrovna tak - zdaleka nebude tak pohodový jako +- 2,0TD, i když třeba bude mít slušný krouťák.
Stejně tak nechápu očekávání některých lidí, co jsou zvědavi na 1,4TDi ve Fabiích atd - tam mi taky přijde ten 1,9TDi akorát. A ještě je třeba vzít v potaz jednu věc - dnešní auta jsou o trochu robustnější, a těžší, než jejich předchůdci - viz třeba Uno vs Punto - takže je třeba spíš větší motor, než menší...
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 14:04
Re: to mbe
To Oddie> je jasny ze 2.0 pojede lepe. Bez diskuze, ale priznejme si, hodne lidi nema na to aby si koupili fabii 1.9TDi a nebo treba to Punto JTD a chteli by nejaky priznejsi diesel. Pro ne je tohle slusna volba. Jednoznacne lepsi nez neco jako 1.2HTP :-), nebo i 1.2 8V v Puntu aby nekdo nerekl, ze jsem zaujatej. I kdyz uprime si myslim, ze hodne lidem staci i ty male benziny. Vzdycky jsem mel takovy motor a asi nejsem zavodnik, ale stacil mi. Mam ho v podstate i ted.
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 14:19
Re: to mbe
:))) taky nejsem závodník, když mám 1,9D bez turba :))). Jo, je to pravda, většina lidí se rozhoduje podle ceny, pochopitelně. Já taky. Akorát je těžké zvážit takové to dlouhodobé hledisko, tu výdrž... I když, přiznám se, taky to nedělám, když kupuju ojetiny s tím, že za pár let stejně koupím jinou...
Jinak svého času jsem chvilku jezdil po Praze s Unem 1,0, taky to šlo přežít - ale jako svoje bych to asi nechtěl... Otec má zrovna teď šPunto 1,1i, a je spokojenej. Jo, stačí to, na běžné jezdění v pohodě, jen je potřeba prostě počítat s tím, že to asi nevydrží tak dlouho, jako větší objemy...
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 14:26
Re: to mbe
oddie: myslim, ze velmi vela ludi od vyssieho objemu odradza vyssia zakonna poistka. Dost ma to zaraza, ved v porovnani s cenou auta (hlavne noveho) je to (relativne) zanedbatelna polozka. Inak s Tebou (ako vzdy ;)) plne suhlasim: objem nicim nenahradis. Ked je vysoky vykon z maleho objemu, musi to ist na ukor niecoho: podla mojho nazoru hlavne zivotnosti.
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 14:33
Re: to mbe
Ty mě taky najdeš všude :)))) Jo, je pravda, hodně lidí se i v ojetinách řídí podle objemu kvůli ručení. Dost často vidím, že dráž koupí horší auto jen kvůli tomu, že má nižší pojistku - aniž by byli ochotní si vůbec připustit, že se jim ten rozdíl v ceně nevrátí třeba ani za 5 let! Já se v první řadě zajímám o stav auta, a snažím se odhadnout nutné investice, a ručení beru jako nutné zlo - ale vykládej to někomu... Ale co, nakonec to je každého věc.
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 14:42
Re: to mbe
oddie: there's no escape from the hell ;))))

No ja to pozorujem u vela ludi... kamaratovi som vysvetlil, ze 2-liter neni zla investicia, ale jeho rodicia vraj trosku krutili nosom, ked to dovliekol domov ;)) Dalsi kamarat hlada nove auto do cca. 500kSk a chce max. 1.6 - tiez kvoli zakonnej poistke. Pritom ten rozdiel je u nas cca. 4 tisic rocne. A este vela ludi odradza spotreba: v ich ociach musi taky dvojliter zrat minimalne raz tolko ako 1.5, ale toto sme uz asi rozoberali velakrat...
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 14:42
Re: to mbe
S tou pojistkou. Mate pravdu, ze to hodne rozhoduje. Asi takhle, duvod bude ten, ze rada lidi stezi usetri na to auto jako takove a cokoli dalsiho (pojistka, zimni gumy apod) uz se do rozpoctu nevejde. Povinne ruceni tam byt musi, takze aspon co nejmensi a zimni gumy, na to kaslou, na letnich to taky pojede. Taky moc nerozumim tomu, proc kdyz da nekdo za auto 300 000,- at uz nove nebo jete mu prijde hodne dat 7 litru za obycejme zimni Polarisky. Myslim, ze hodne lidi si mysli, ze koupi auta to vsechno konci, ale opak je pravdou. Malo co zere tolik penize jako auto a to i kdyz s nim clovek nejezdi.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 14:43
Re: to mbe
A krome toho dementni system povinneho ruceni v teto bananove republice, kdy muzu vsem svym znamym zborit auto a me to nebude stat nic akorat oni prijdou o bonusy je tu uz tusim probiran v jinem foru :-(
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 14:45
Re: to mbe
Neni treba chodit daleko. Ja svoji 1.6 kupoval s tim, ze 1.2 mi prislo malo, chtel jsem 1.8 na to jsem nemel a na JTD uz vubec ne :-(
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 14:47
Re: to mbe
Toto mi prosim Ta blizsie vysvetli... Ja zijem v tom, ze ked sposobim nehodu (rozborim niekomu auto), tak to ide z mojej zakonnej poistky a ich to nestoji nic, ich poistovna o tom vlastne ani nemusi vediet. O bonus pridem ja, lebo som nehodu sposobil. Je to snad inac?
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 15:04
Re: to mbe
to Dabel> jasne, ze to tak je. Myslel jsem to tak. Ze jedu autem meho znameho. Nekoho zborim a tomu cloveku se plati z povineho ruceni toho znameho a ne meho. Takze kdyz si pujcim auto od vsech svych znamych a nabouram nekoho, tak oni prijdou o bonus a ja na svem jako ridic ktery zpusobil 10 nehod v jinem aute budu mit klidne bonus. Chci tim rict, ze pojisten by mel byt ridic a ne auto. Jenze nevim podle jakeho objemu by potom tahle Banana republika urcovala kolik :-)))
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 15:09
Re: to mbe
mbe: ahaaaa... sorry, som trosku nechapavy :((( Co by mna ale maximalne nasralo: predstav si situaciu, ze Ti urve nejaky hajzlik afto a opre ho do nejakeho ineho auta... pokial mi je zname, tak to ide tiez z Tvojej poistky...
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 15:11
Re: to mbe
On je ten systém ještě pikantnější. Představ si, že máš auto, např. 3 roky, a máš na něm max. bonus, protože nebouráš. No, a pořídíš si k tomu druhé auto. Protože jsi dobrý řidič, a nebouráš, mělo by to být nějak oceněno, ne? Leda *, na to druhé auto platíš zas od začátku...
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 15:14
Re: to mbe
aaaaaaaaaaa, paraaaada... inak kolko je max. bonus na zakonnej poistke v Cechach, ze ho dosiahnes uz po 3 rokoch? Btw a ako sa riesi situacia, ked to auto po 3 rokoch predas a kupis ine, to tiez ides automaticky naspat na max. sadzbu????
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 15:18
Re: to mbe
Ne, ten systém tu zatím funguje jen 3 roky, a to byl ještě nějak omezován, takže spíš jen "funguje", asi jak Potěmkinovy vesnice. Konkurence veškerá žádná. Snad se to časem trochu zlepší... Ale pokud to auto prodáš, na požádání ti pojišťovna potvrdí dobu bezeškodního průběhu.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 15:21
Re: to mbe
No proste pojistit ridice. Jedina rozumna alternativa. Ono je to logicke, auto samo nic nemuze, ridic muze, takze v nasi RINTIMBAN republic se pojisti auto :-) Ze podle motoru to ani uz neresim.
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 15:24
Re: to mbe
Aha, jasne ;)) U nas to funguje teraz druhy rok, jedno auto je este na mna napisane, jazdi na nom tatko, takze mi pomalicky nabieha ten bonus, preto ma to zaujima ;))


Otazka skor bola, ze ked to auto predam a kupim druhe, ci zacinam s uznanim toho bezskodoveho priebehu, alebo ci je to rovnake ako pri druhom aute, ze zacinam zase na sadzbe 100%.

All: odpustite prosim off-topic ;)) K veci: Doblo je velke a prakticke auto, podobne ako Multipla je vraj uplne fantasticky voz ;))) Ale uprimne: neviem si predstavit, ako to bude jazdit s motorom 1.2. 1.6 alebo 1.9D budu podla mna lepsie motorizacie.
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 15:26
Re: Re:
Pánové, mějte se fajn, já valím dom. Čau a zas někdy...
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 15:27
Re: Re:
No Fiat tu 1.2 dava i do Stila. Nejel jsem s ni, ale udajne diky 6ti stupnove prevodovce ten motor docela jede. Ma myslim asi 80 koni.
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 15:33
Re: Re:
Fakt je, ze to neviem objektivne posudit. Raz som sa viezol v aute s tym motorom: bolo to Punto I a islo to celkom pekne. Len mam obavy z hmotnosti toho Dobla.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 15:39
Re: Re:
Ja myslim, ze to vetsine lidi bude stacit. Presne proto jsem dole psal, ze zalezi co preferuje. Sviznou jizdu, spotrebu apod. Ale nejel jsem s nim, takze nevim. Pravda je, ze by mi k charakteristice toho auta spis sedel diesel. Nicmene kdyz jsem to u sveho dealera okukoval, byl jsem fakt prekvapenej skvelou cenou, vnitrnim prostorem a vubec uzitnou hodnotou. Ovsem vzhledem k tomu, ze jeste nemam zadny deti, jsem udelal kompromis a zatim to nekoupil. Kdybych ale mel dve deti a casto vozil hodne veci tak nevaham. Za malo penez hodne muziky.
neregistrovaný "dabel"
12. 2. 2003 15:57
Re: Re:
ad spotreba: nebude mat 1.2 pri rovnakom style jazdy vyssiu spotrebu ako 1.6, pretoze bude ovela viac namahany? Ale ako vravim, toto je vsetko len moja teoria, Doblo a motor 1.2 nepoznam, vychadzam len z mojich znalosti o ostatnych motoroch ;)))
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 17:01
Re: Re:
No ta 1.6 si svoje dokaze vzit. Rozhdone to neni jinak usporny motor. Ta 1.2 ve Stilu pry jezdi za min, ale myslim, ze v Doblu nema 6ti kvalt. Ale to fakt nevim.
neregistrovaný "af"
12. 2. 2003 18:48
Re: Re:
Nezapomínejte že v doblu je 1.2 8V a ne 16V jako ve Stilu, převodovka je 5st. Ale s tím autem sem jezdil a nemá to problém, jasně že to neumí 160, ale na klidný příměstký provoz je to OK. Spotřeba asi 7.5 - 8 l. Stilo s motorem 1.2 jezdí asi kolem 6.5 litrů, právě díky převodovce. Nicméně se chystá motor 1.4 90PS, který 1.2 nahradí, asi od léta. Co se týká motoru 1.3 16V JTD tak jeho srovnávání s Unem 1.3D, jak sem tady někde četl, je pěkná pitomost ( a dát 700tis za Fabku ještě větší, ten se asi bude divit až to bude prodávat kolik dostane :-)))
neregistrovaný "mbe"
13. 2. 2003 07:51
Re: Re:
to AF> to jsem netusil, ze v doblu je ten 8V. Jinak co se tyce te Fabky za 700 000,-, tak to je tady normal :-) Za tuto cenu uz muzes mit pomalo BMW, ale to vis, holt to nebude takovej zavodak :-)
neregistrovaný "mbe"
13. 2. 2003 07:51
Re: Re:
Kdyz tu tak rikas o te 1.2 16V ve Stilu, tak to jsem ji asi mel koupit misto te 1.6 :-(
neregistrovaný "af"
13. 2. 2003 18:38
Re: Re:
Mě už to taky napadlo, co by bylo lepší, ale zase na druhou stranu ten krouťák někdy přece jen potřebuješ, například když je plné auto, ale to je u mých jízd tak max v 10%, jinak jezdím sám. Každopádně v Bravě to byl skvělý motor a šestikvalt ve Stilu tomu jenom prospěl.Uvidíme jaká bude 1.4 16V v Puntu, když 1.2 16V z toho dělá dravce. Někdy bych se chtěl svézt v 1.8 HGT :-)
neregistrovaný "mbe"
14. 2. 2003 08:45
Re: Re:
Jo to uz me taky napadlo, kdyz jsem vybiral Stilo, ze bych koupil za podobne penize nejaky nabouchany Punto, ale nakonec vyhral rozum a koupil jsem radsi vetsi auto :-) Ale taky bych se rad svezl :-)
neregistrovaný "mfilip"
13. 2. 2003 10:04
Re: Re:
mno huf to prodava za 239 000 + 14 x 14.500 cili bratru za nejakych 440 tKc. Relativne zachovale auto s 81 tKm, pravidelna udrzba, vymeny nad plan, dost dilu novych, ale prece jen s tim Huf asi nejezdil v rukavickach a nekoho muze tuning motoru dost odradit. Zda se mi to moc, ale nejsem odbornik. Tak 380 tKc.
neregistrovaný "Hufnágl1"
13. 2. 2003 10:46
Re: to mfilip
Já tu cenu hodil schválně, aby to nikdo nekoupil ;o). A mimochodem, v rukavičkách sice ne, ale rozhodně jsem mu nikdy neublížil. Nic nevrže, žádné vůle, ani škrábanec (teda až na zámek, ale to se opraví).


Zkus mi vyjmenovat díl, o kterém si myslíš, že je kvůli mé jízdě opotřebený a já Ti řeknu, zda je to pravda a potažmo, zda-li už jě měněný (popřípadě kolikrát) :o)
neregistrovaný "oddie"
13. 2. 2003 10:53
Re: to mfilip
Huf: motor ;))))
neregistrovaný "mbe"
13. 2. 2003 10:57
Re: to mfilip
Asi tak, motor. Ma 81tkm. Sice je to diesel, ale koupit si auto jako Fabie s 80tkm mi prijde uz riziko. Krome toho je to cipnuty a ja nevim proc, ale k temhle vecem nemam duveru. Na druhou stranu uznavam, ze clovek s beznymi naroky si to kupovat nebude. Muzu tedy poprat abys prodal, nebo spis neprodal :-) To zalezi co vlastne chces.
neregistrovaný "oddie"
13. 2. 2003 11:08
Re: to mfilip
mbe: to byla jen malá provokace, s tím motorem. U TDI nevidím 81tis km jako nějaký problém. Ad chip - to je věc, kterou sice nemám rád, ale zas až tak velký vliv to mít nebude. Sníží to sice asi životnost turba, ale pokud se nezanedbávala údržba, taky to nebude problém. Mnohem víc to určitě trpí, když se kašle na olej, filtry, a "odpočinek" motoru po ostřejší jízdě - a tohle si Huf všechno přepečlivě hlídal...
neregistrovaný "mbe"
13. 2. 2003 11:10
Re: to mfilip
Kazdy na to koukame jinak a jak jsem psal, jsem konzervativni a urcite me nejde nazvat typickym zajemcem o HUFovo auto :-)
neregistrovaný "oddie"
13. 2. 2003 11:17
Re: to mfilip
Což o to, to já taky nejsem, leda že by v ceně ubral nějakou tu nulu - za 44tis Kč by to šlo, ne? :))))
neregistrovaný "mbe"
13. 2. 2003 11:22
Re: to mfilip
No mozna :-)
neregistrovaný "mfilip"
13. 2. 2003 13:53
Re: to mfilip
Ja jsem nreikal, ze tam je neco opotrebovane, napsal jsem, ze je relativne zachovale, tim jsem myslel, ze je na nem nadprumer veci novych. Je to spis pochvala, normalne auto pri 81tkm asi nema menene cepy apod.
neregistrovaný "Hufnágl1"
13. 2. 2003 14:39
Re: to mfilip
Běžné auto má po 80tisících km ještě původní kotouče. Já mám už 3tí sadu ;o)
neregistrovaný "JirkaV1"
12. 2. 2003 16:45
Re: to mfilip
Do šPunta 1 se, myslím, dávala jenom osmiventilová 1,2 s ?? 60 PS, ta 1,2 16V (80PS) se začala dodávat až s Puntem 2. Jisté to ale není.
neregistrovaný "af"
12. 2. 2003 18:49
Re: to mfilip
1.2 16V se dával i do starého Punta, byla to verze 85 ELX
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 14:50
Re: to mfilip
O zimních gumách mi ani nemluv... to jsou vždycky rozhovory. A o tom ostatním taky - dost často se mě někdo ptá: nevěděl bys o nějakém autě do xx tis? A když se zeptám, jestli je to pořizovací cena, a nebo jestli už do toho započítal nutný servis - většinou náplně, filtry, destičky, rozvoďák, gumy... - a jestli započítal ručení, tak čumí jak puk. A přitom tohle všechno dohromady klidně hodí 20 tisíc, ani nemrkneš! Ale tohle je ještě celkem sranda, nevěřili byste, kolik lidí už po mě chtělo "nějaké zachovalé brzdové destičky, jestli bych tam neměl..." - přitom nové jsou za 500,-
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 15:07
Re: to mfilip
Jo to znam. Konecne, kdyz jsem ted kupoval novou karu, tak jsem vzal si rekl limit, odecetl jsem 30 000 na doplnky a to byl muj limit. Trochu me zaskocilo, kdyz jsem se malem ani do tech doplnku nevesel :-) Doplnky myslim Mul-t-Lock, cd changer, zimni gumy, koberecky apod. To jsem s tim aspon pocital. Vetsina lidi ma dojem, ze cena auta u dealera je opravdu konecna a nebudou uz potrebovat ani korunu. Muze to tak byt, ale taky nemusi :-)
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 15:08
Re: to mfilip
Fuj ta cestina. Obcas bych si to mel po sobe precist.
neregistrovaný "mfilip"
13. 2. 2003 10:14
Re: to mfilip
Mas pravdu, ze dnesni auta jsou tezsi a robusnejsi, ale je treba hledat rozdily. Jestlize Felicie mela pohotovostni hmotnost kolem 930 kg, tak Fabie ma kolem 1100 kg, zatimco Punto II se svoji vahou 875 kg od Punta I asi moc nelisi.
12. 2. 2003 11:07
Bez nadpisu
A ještě sem si vzpoměl, nemá stigma německé "preciznosti", tím chci říct, že vnější zrcátka se za deště nezasírají jako u německé konkurence, sklo se nejprve a nejrychleji odmlžuje v zorném poli řidiče a ne jako u německé konkurence v zorném poli spolujezdce a poslední věc - má lepší garance než německá konkurence a Renault.
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2003 12:06
Bez nadpisu
Sem už doufal, že sis namlel hubu na tom Hradišťským tankodromu...škoda...nebyla to laciná argumentace, ale byla hodnotou nad prahem tvého vnímání...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hufnágl1"
12. 2. 2003 12:29
Re: to wolff
Stále jsi komický, jako dřív. Svět není tak černobílý, jak ho kleslí wolff. Je škoda, že tomu sám věříš.


BTW, na rodzíl od Tebe jsem v pohodě (dokonce v dobrém rozmaru) a tudíž Ti nepřeju nehodu ani poruchu. Naopak. Přeji Ti, ať se Ti konečně v životě zadaří! Třeba pak přestaneš mít tu nasranost a kyselost, kterou tu kolem sebe pořád prskáš. ;o)
12. 2. 2003 12:19
Bez nadpisu
chicht. Pravda...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 12:27
Re: Re:
Hm, tady se zase schyluje k bitce... Nemám vám vytáhnout z archívu vaší oblíbenou rubriku? :)))
neregistrovaný "Hufnágl1"
12. 2. 2003 12:30
Re: to oddie
Neboj. Toho jsem dalek. Podobné týpky mám na háku víc než kdykoliv předtím :o)
12. 2. 2003 12:38
Bez nadpisu
byls u psychologa...Sem rád že jsi takový klidný a vyrovnaný...Potěšil si mě. Já ti nepřál nic zlýho spíš sem doual, že si se zbavil už té hrůzy. Na těch výmolech bych se tomu nedivil.
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2003 12:47
Bez nadpisu
Jo když si načl ten JTD motor, tak C3 s 1,5 66 kW stojí téměř 500 000 Kč. Takže tam by i vzhledem k pojištění byla cetsa k proszení se v prodeji...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Adyn
12. 2. 2003 13:54
Nervozita
Čím to je, že kde se vyskytují hoši od VW, tam je hned pryč pohoda a začínají hádky?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 13:55
Re: Nervozita
Kdo je to "hoši od VW"?
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 14:05
Re: Nervozita
Nemyslim, ze je to hochy od VW :-) Nekteri maji proste touhu prudit a tak hodi do fora nejakou hlasku jako Fiat nikdy fuj, nebo Skodovka dela krapy. Pokud se nekdo timhle zpusobem prezentuje, jeho problem. I kdyz je fakt, ze hosi od VW obvykle vsechno vedi nejlip, vsude byli atd ...........:-)
neregistrovaný "stst"
21. 2. 2003 19:23
Kup Mercedes
Kup si MB Vaneo 1,7 CDI. Tři roky servis zdarma, budeš platit jenom gumy a naftu. Jestli nemáš tolik, skoč do leasingu a máš grátis i pojistku.

Jezdí super a skoro nežere. ( v automatu s klima 7,2l/100km ).
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57