Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Kvalita a spolehlivost moderních Fiatů

neregistrovaný "Kocour1"
29. 3. 2005 12:22
Kvalita a spolehlivost moderních Fiatů
Bavme se o autech 2000 a mladších. Nejvíc mě zajímá asi Punto. Fiat prý má nejlepší maloobjemové motory, konkrétně Punto největší prostor, ale jak jsou na tom s kvalitou? Pořád platí, že Fiat znamená řada možná drobných, ale samozřejmě nepříjemných závad? Že má tvrdý plasty atd. to mě neva, ale ta kvalita....Prosím o zkušenosti
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stilo"
29. 3. 2005 13:37
Re: Kvalita a spolehlivost moderních Fiatů
Měl jsem Punto r.v.1999, ještě starý model a nedal jsem na něj dopustit. Závady jsem neměl vůbec žádné, trošku zavrzaly občas plasty, ale po srovnání s P206 jsem dospěl k názoru, že si proti peugeotu nemůžu vůbec stěžovat, možná to bylo tvrdými plasty. Z mé strany rozhodně doporučuji. Aleš
neregistrovaný "fido1"
3. 4. 2005 23:19
Re: Kvalita a spolehlivost moderních Fiatů
Sam jsem porizoval Stilo 1.2 v prosinci 2003 a od te doby krom rocni garancky zadna nutna dalsi navsteva servisu. Auto spolehlive, slape jako hodinky, taktez s nim po dalnici davam 190, jak tu psal colleague. Ze zavad, ktery pri garancce sly pryc bych jmenoval povrzkavani zadni napravy - a to jen pri prejizdeni retarderu - a problemy s elektronikou. Ale to se resi prehranim noveho softwaru a veskera chybna hlaseni uz se neobjevi.

Co se tyce kvality a nekvality Fiatu vseobecne, rika se, ze cca od roku 2000, tedy od nastupu Stila (2001) a vyse, zacala mit automobilka velice kvalitni vozy v porovnani s drivejskem a je to vazne pravda. Navic kdyz si porovnas co vsecko mas za vybavu pri stejne cene, kam se hrabou ostatni znacky. A jeste k tomu ted dorazila nedavno mi do schranky nabidka na prodlouzeni zaruky na nejakych 5 let, sice za urcitou sumu, ale myslim, ze se to stale vyplati. Informoval jsem se na to, na co vsechno se prodl. zaruka vztahuje, a pry uplne na vse, na co normalni.
neregistrovaný "Beaver2000"
11. 4. 2005 08:04
Re: Kvalita a spolehlivost moderních Fiatů
Mám Seicento 1.1 SX r.v. 2001 najeto 40tis. km. Kromě 5x výměna oleje, 2x výměna vzduchového filtru, 1x brzdové destičky, 1x svíčky a 1x svařovaný výfuk - dolévám pouze benzin a kapalinu do ostřikovačů. Chladicí kapalina: asi 0,5l za celou dobu provozu, spotřeba oleje tak 0,3l na výměnu (po cca 8tis. km). Baterie původní (5 zim). Autíčko převážně jezdí po Praze, ale má za sebou i pár delších jízd (2x střední SK) v 5 osobách :P a plným kufříčkem (přes zadní okno nebylo vidět). Dokonce jsem se Seicem i stěhoval (montovaný nábytek) a kdyby se mi podařilo sundat opěrku pravého předního sedadla, tak bych nemusel požádat o pomoc souseda. Bezproblémové auto, minimální údržba, jenom jezdím. Měl jsem kdysi 600D a pak UNO a opět, kromě koroze a běžné údržby nebylo nic na co bych mohl nadávat. Táta měl Škodu 120GLS, potom GARDE a nakonec RAPID 136 a věčně nějaké problémy (geometrie přední i zadní nápravy, zatékání čelním sklem, těsnění pod hlavou u Rapida od začátku, různé pazvuky v in i z ex-teriéru vozu u všech škodovek, problémy se zadními svítilnami - koroze kontaktů). Já jenom jezdil a údržba minimální. Když to viděl, Rapida prodal a koupil Seicento (cesty na chatu ve dvou a občas nákup). Bohužel moc si ho neužil a já ho zdědil. Ale za tu kratičkou dobu jen samá chvála na fiátka a o škodovce nepadlo ani slovo. Tím nechci plivat po škodovkách (taky jsem jich měl pár kousků: MB1100, Š110L, Š130R ta byla nejlepší, ale mnoho hodin v garáži a dost peněz). Můj názor je, že poslední opravdu dobrá česká škodovka byla Škoda Octávie a Felicie ze 60 let. V květnu kupuji prvního velkého Fiata Stilo MW (viz. rubrika STILO), už jenom Fiata a nic jiného. Každý máme svou značku (a nejenom v alkoholu, že páni kolegové) :!:

Ať žije FIAT! >:D
neregistrovaný "Viktor1"
29. 3. 2005 18:08
Bez nadpisu
Měl jsem Bravu 1.6 SX Aut., benzín, r.v. 1997, celkem asi 6 let (kupoval jsem ji jako 9měsíční s 20 000 km), prodána loni v září s 102 tis. km. Kromě odešlého jednoho vstřikovače nic - koroze nebyla, spolehlivé a bezproblémové auto. Spotřebák vydržel relativně dlouho - zadní díl výfuku měněn po 5,5 letech (6 zimách), baterie byla původní, takže na kvalitu si rozhodně nemohu stěžovat. Nyní mám Fiat Idea (od 12/04).

Táta má Punto r.v. 2003, najeto asi 18 000 km, zcela bez problémů. Jinak rady "na co si dát u Punta pozor" vysílal Radiožurnál, více na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KKB"
31. 3. 2005 22:19
FIAT
FIAT je stavěn pro italy, brzda-plyn i na studeném motoru.Proti Mondeu TDCi-96Kw měla Brava 100TD z 1996 zhruba 10 krát menší poruchovst při stejném zacházeni Brava byla schopna udělar Pr-Br za 1 hod při bionaftě při spotřebě 11l.Šla pryč při 180tkm.Kupovaná nová Spotřeba oleje do 1l/10tkm.Na podvozku meněny tlumiče 1X,kotouče po cca 70, destička každých 20,rozvodák po 110...Mondeo mám po 92tkm a měněno v základu-řídící jednotka, vstřikování, nádrž,brzdový válec,pneu. silenblok,2Xspadlá hadice turba,propadlý sedák,oloupané vnitř. držáky dveří,lanka ruční brzdy,rozděl. ruční brzdy, vadné ESP..Zlatý Ital.

Teď mám ještě STILO 1.2 a s tímto motorem v městě je to velmi příjemné a svižné auto.Na dálnici se to ale s Bravou TD a Mondeem nedá srovnat, i když max. lze udělat pře 190.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dunlop"
2. 4. 2005 13:27
Re: FIAT
to RAFI007: Ty jsi jel s 1.2 16V 190km/h ? wáu... Tak to je docela vostrý... Já jsem si říkal, že to přes 160 nemůže jet...
neregistrovaný "KKB"
2. 4. 2005 21:57
Bez nadpisu
Měl jsem nastavený limit na počítači na 190.Na rovince se to opravdu přehoupne přes tuto rychlost-tachometrově, ale dost dlouho to trvá.

Brava TD100 to tam měla neuvěřitelně rychle.Při 100tkm jsem ji nechal změřďt na brzdě-výkon byl 99koní (-1K proti výrobci) a krouták 250Nm (+50)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
2. 4. 2005 23:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mbe"
3. 4. 2005 16:22
Kvalita
Mam Stilo 1.6, 5 dveri z roku 2002 a zavad uz jsem mel celkem dost. Spis drobnosti, auto vzdycky jelo, ale nastvalo to, tady je priblizny seznam. Najeto 38 tisic km:

Vymena zadni napravy (vrzani) - zaruka

Porucha klimatizace - ted ji mam znovu jiz po druhe, prave chci resit

Nefungoval ostrikovac zadniho okna

Vrzajici pedal spojky

Vrzajici pruduch pod prednim sklem

To je souhrn toho co me napada. Ta klima je asi nejvetsi problem co jsem kdy mel, ale jestli je nemecka, nebo italska, to fakt nevim. Jinak auto jezdi moc dobre, spotreba slusna, jsem vicemene spokojen, ale ty drobnosti zamrzi, bylo jich vic, ale tohle jsou ty, co daly nejvic prace.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maravy1"
3. 4. 2005 19:00
Spolehlivost
Mel jsem za zivot 2 Cromu(2.0benzin a 2,5TD) a 1x Bravu 1,8 HLX. U prvni cromy mimo beznou udrzbu odesel spojkovej valec.U TD silentblok motoru (ale ve 270000km a po 11 letech).Brava byla nova a mel jsem ji 7 let-za tu dobu 1x menen chladic klimatizace,konektory u patych dveri. Kvalita plastu asi trosku horsi (u cromy,ale prece jen je to auto puvodem z roku 1986-jeste mam v zive pameti escorta a kadeta coz bylo urcite horsi (ale nizsi trida). Proste Fiat zadnej problem a myslim ze je to u nas dost nedocenena znacka. Hlavni problem bude zrejme ve stovkach vraku ktery sem po revoluluci natahali-Una najetymi 350000km a tachometry stazeny na 80000. Lidi se pak nestacili divit jak "poruchovej" ten Fiat je.
Rozbalit vlákno
0
6. 4. 2005 16:24
Bez nadpisu
Moje Stilo bude mít 2 roky a 50tis km,kromě přetočených stěračů,vrzajícího omezovače v obou dveřích a občasného konce života žárovek šlape jak hodiny. Jediné co jsem zažil,byl problém s elektrikou,a málem mě to stálo život - ve 140km/h jsem mimo obec předjížděl děsně kouřící kamion,v protisměru už přijížděla auta....žádný stres,v klidu bych se zařadil,ovšem najednou mi po 2s zapípání Engine failure vypnul motor (šel jen setrvačností,bleskurychle jsem vyřadil a otáčky šly k nule) a já se musel rozhodnout - buď čelní srážka,skok vlevo z 2m srázu do pole,nebo skok na brzdy a pokusit se stihnout zařadit za kamion,což se nakonec ukázalo jako správné a díky rychlé reakci (byl jsem už na úrovni kabiny kamionu) jsem to stihl...ovšem zestárl jsem aspoň o rok.Odtahovka mě zavezla do servisu,kde mi po 20min auto vrátili s tím,že byl zaoxidovaný kontakt na káblu k podávacímu palivovému čerpadlu. Cca po měsíci občasných hlášek Engine failure (samovolně po 3s zhaslo) jsem podobnou akci zažil znovu,tentokrát opět při předjíždění,naštěstí už jsem byl zařazen do pruhu a jen jsem zbrzdil ty,co jsem před tím předjel.Opět odtah,tentokrát jsem řval po Fiat Assistance tak,že mi dali rovnou technického šéfa FIAT CR,cekal jsem cca 2h v mrazu a vánici,odevzdal jsem fáro s tím že dokud to nebude opraveno na 100%,nevezmu to - nakonec se ukázalo,že závadu má na svědomí pojistková skříň vedle baterky,resp.ovládací relé podávacího čerpadla (díky,německá kvalito),vyměnila se celá skříň a jede to opět skvěle. Na auto jsem rozhodně nezanevřel,jen chci tímto informovat,že ne vše co je italské,musí být nutně nejhorší...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RedBaron1"
8. 4. 2005 16:18
Re: Re:
Aha, tys mohl bejt dvakrát mrtvej a to auto i přesto miluješ? Tohle bych čekal jen u zarytýho škodovkáře...

Já teď lítám s 524td co má 730 tisíc km na křížku a tohle mi teda ještě neudělala :shock:
8. 4. 2005 16:36
Re: Re:
nebude to tym ze jediny elektricky drat vedie od klucika do startera?

tym nechcem obranovat hentu chybu, ale dneska je elektrina v autach niekde inde ako v starom bavoraku
neregistrovaný "RedBaron1"
9. 4. 2005 19:59
Re: Re:
matuS: Kam že tam vede ještě jinam elektrika než u Bavoráku? Myslíš, že zrovna jezdím karburátorovým BMW 1602 z roku 1968? Bohužel ne, je tu počítač i na stěrače a tacho, ale nějak jsem neměl potřebu to ani poznat, protože to funguje. Mě se s těma plechovkama co jsem měl a mám jezdí skvěle, byly všechny za hubičku, nesraly se a jezdily, ale přesto jsem k nim žádnou takhle hlubokou lásku nechoval. Asi to musí bejt fakt velká a vroucí láska k autu, který se mě dvakrát pokusí zabít. Jenomže na lásku jsou podle mě auta jako '61 Jaguar E-type, '59 Cadillac Eldorado Biarritz nebo '84 Ferrari Testarossa a i těm bych to asi neprominul.
neregistrovaný "af"
11. 4. 2005 09:48
Re: Re:
RedBaron: No já bych řekl že u 15 let starého báva bude ten počítač krapet jiný, než u Stila, které je el. protkáno, vč. sítí CAN-BUS. A co se týká toho, že má své auto rád, tak bych řekl, že proti gustu... Já třeba taky nemiluju spotřebáky kterýma jezdím, ale mám doma dva 35-leté veterány ( FIAT a MERCEDES ) a ty miluju moc, přestože se s něma svezu 3 x do roka....
neregistrovaný "romca74"
11. 4. 2005 13:30
fiat - no problem
mel jsem Pandu automat r.v. 91 a krome vymenu vyfuku, jsem na to nesahl. ted mam Multiplu 1,6 a zatim taky zadny proble. v letech 96-97 jsem prodaval Fiaty a mel jsem pristup k informacim konkurence. Muzu rict, ze fiaty nebyly horsi, spise naopak. a motor 1.6 ktery byl v Bravo/a Multipla, Marea byl jeden z nejlepsich motoru pomer vykon/cena. Takze, jak tady uz nekdo napsal - nejvetsi proble byly dotazene vraky po r. 89 s pretocenym tachometrem. Motory byly a jsou naprosto v pohode, otazkou zustava presne slicovani plastu :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "d.r"
11. 4. 2005 16:21
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Píšu zde svoji zkušenost s tímto autem. Auto jsem kupoval před 2 lety ročník 1999, se stavem tachometru 40000km, a od te doby jsem najezdil 62000km. Dnes je auto v tom samém stavu jako při koupi, žádná koroze, nic se neporouchává a krom běžné pravidelné udržby jsem neinvestoval ani korunu (nebylo třeba). Nyní jsem nucen pořídit větší auto (díky podnikání) a moc bych si přál aby bylo stejně spolehlivé jako tento Fiat. Musím konstatovat, že před uvedenými dvěmi lety jsem auto koupil za 245.000 a v té době to byl nejvýhodnější poměr mezi kvalitou motoru, karoserie maximální výbavou včetně automatické klimatizace, vyhřívaných sedaček a jiných vychytávek a velikostí vnitřnho prostoru oproti ostatním značkám. Jen je smůla, že tyto vozy díky nedůvěřivosti lidí rychle ztrácejí na hodnotě. Dnes jsem nucen ho velmi rychle prodat a proto je toto auto k mání za 160.000Kč, ale jedno je jisté, auto je to kvalitní a kdo toto auto vlastnil, mi určitě potvrdí to co jsem napsal. A když už to vypadá, že jsem si spíše podal inzerát a měl by někdo zájem, pak mě můžete kontaktovat do zítřka 11.4.05, na d.r@tiscali a nebo na tel. 603464514. Nechce se mi auto dávat do áček,protože vím, že za podstatně menší peníz udělá někomu větší radost a užitek. Snad mi za tento příspěvek neukamenujete..... Díky.... :*)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kepke"
11. 4. 2005 17:12
FIAT UNO
Tak pak nechápu, když tady všichni chválej FIATY a vymlouvaj poruchovost přetočenejma tachometrama,že moje UNO z roku 1994(jedno z posledních) je sežraný tak, že když mě táhlo auto, tak mi to vyrvalo tažný oko i s celým nárazníkem...to co jsem viděl potom neměl nic společného s nekzkorodavným kovem...je to prožraný zkz na zkrz a nejen plechy,ale i nosný části....asi to nebude tím,že mi někdo přetočil tachometr,co? myslím že italové asi neznali v té době ještě pojem zima :D
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2005 14:18
Bez nadpisu
Uno je skutečně špatně ošetřeno proti korozi, ale na druhou stranu je to auto vyvinuté v roce 1983. Srovnej např. s Feldou - ta hnije stejně rychle. Taky by mě zajímalo jak můžeš mít r.v.94, když se v itálii přestalo vyrábět v 93.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "af"
12. 4. 2005 16:35
Re: Re:
Uno se dělalo v Polsku ještě předloni, ale to asi nebude tento případ, v itálii bylo už v 94-tém Punto. Ale budmě soudní, a podívejme se na ostatní auta z té doby, něřím, že by některé nehnilo. Oply např. hnijou pořád... :D
neregistrovaný "fido1"
12. 4. 2005 20:40
Hnití:)
Kdyz uz je tady tedy rec o tom hniti faara, co je podle vas nejlepsi pripravek/metoda, jak auto co nejlip zaizolovat odspodu, kdyz je jeste relativne novy a samozrejme neplesnivy?:) Nejakej sprej ci manualni nater vseho vespod...?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kepke"
12. 4. 2005 22:58
UNO rok 1994
To netuším,ale v technickém prukaze mám uvedenej rok výroby 1994...pro srovnání máme doma felicii rok 1995,je na ni chycenej lem zadniho okna o velikosti cca 2cm,ale jinde ani tuk....

To uno má prolezlý všechny podběhy,ale jak jsem psal,nejen plechy-ale i nosný části auta jsou zrezlý,což je výdáno u aut řady 105/120 po 20ti letech používání...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "af"
13. 4. 2005 08:27
Re: UNO rok 1994
Ach bože, zase jeden chytrák... Za prvé nechápu, proč vytahuješ patnáct let staré Uno ve fóru, které se jmenuje ....SOUČASNÝCH Fiatů.... Tu Feldu máš předpokládám od nova, je garážovaná a a udržovaná. Pochybuju, že jsi měl v roce 94 nové Uno a máš k němu kompletní historii. Neříkám, že Una nehnily, ale buď trochu soudný a srovnávej srovnatelné, já sem kdysi zamlada měl Regatu, která byla shnilá komplet, ale motor 1.9 D který měl najeto cca čtvrt milionu mě jezdil i v největších mrazech za 5l bionafty a nedal jsem na ni dopustit. Ale protože nejsem padlý nahlavu, tak vím, že staré auta hnijou, zvlášť když jsou přivezené z Itálie k nám, to pak jde šupem. Ale určitě ještě po deseti letech nechodím a nevykládám, jak byla ta regata shnilá a jak sousedova felicie nehnije, a proto jsou fiaty na * a není lepší auto než škodovka. Sem se zase naštval, když slyším tyhle pořád dokola omílané kecy..... >:-[]
neregistrovaný "kepke"
13. 4. 2005 10:44
Re: UNO rok 1994
tady se nikdo nebaví o tom že škodovky jsou lepší než fiaty....jen tady každej psal,proč má hodně lidí na fiaty špatnej názor-svalovali to na přetočený tachometry u aut,co se sem dostali po revoluci....

já jen píšu,že mi nikdo nevymluví,že ty starší fiaty reznou abnormálně-nic víc,nic min.
neregistrovaný "af"
13. 4. 2005 11:19
Re: UNO rok 1994
Ale názor těch lidí, kteří si to tak nějak podvědomně myslí, právě ovlivňují přesně takové kecy od někoho, kdo napíše že mu shnilo Uno ve fóru kde se probírají nové auta a ještě k tomu dodá že felicia nehnije, což je samo o sobě pěkný blábol. Pokud by sem 10 lidí napsalo, že jim shnila Marea, nebo že mají problémy třeba se Stilem, tak to beru jako zajímavou připomínku a něco mi to řekne o současném stavu, ale neustálé vytahování aut jako Uno, Croma a jiných starých vraků při každé příležitosti jen se někde objeví nápis FIAT mě docela vadí. Jinak pokud chceš vědět proč se tady tak rozčiluju, tak věz, že Fiatů, Alf a Lancií mě prošlo rukama opravdu dost, měl sem / mám i pár veteránů a něco o těch autech vím a co vím určitě je, že FIAT byl vždy na špici a ostatní od něj opisovaly, to že se teď potýká v ekonomických problémech, ostatně jako celá řada automobilek z něj žádného " šmejda " nedělá.
neregistrovaný "kepke"
13. 4. 2005 14:21
Re: UNO rok 1994
tak se nerozčiluj,myslím že to je zbytečný >:D

když se ccheš tedy podívat na objektviní hodnocení poruchovosti u nových FIATU, tak se stačí podívat do statistik TÜV z roku 2004:

u aut od 3let stáří je průměr poruch u 10,9%

50.misto škoda octavia - 9.8%

61.misto fiit barcheta 11%

83.místo fiat bravo/brava 13,6%

85.misto fiat punto 14.1%

87.místo fiat marea 15.6%
13. 4. 2005 15:56
Bez nadpisu
Podle mě je rozdíl řádově 4% opravdu zanedbatelný, zvlášť když ne každý letí s každou prkotinou do servisu....můj otec si opravy na new Puntu (před faceliftem) dělá sám, takže věřím,že majitelé škodovek na tom budou obdobně.Kdyby šlo o desítky procent,beru,tohle je jen statistika a nic se z ní nedozvíš,např. jak závažné ty poruchy jsou.A 3x poruchu turba u Oktávky mého strýce beru jako závažnější než že otci za stejnou dobu praskly 2 žárovky na Puntu + vybitá baterie. Btw o Stilu ani zmínka,což je zajímavý....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mitsi"
13. 4. 2005 16:06
Re: Re:
Už se to tu přece opakovaně probíralo: statistiky TUV nemají prakticky žádnou vypovídací schopnost, jelikož nepostihují to hlavní - že jsi někde zůstal stát u krajnice s nepojízdným vozidlem!!!
neregistrovaný "kepke"
13. 4. 2005 16:33
Re: Re:
Je pravda že to nepostihuje to když člověk zsutane s autem někde stát, ale přeci jen i udaje z STK o něčem vypovídají...když člověk zůstane stát s autem na krajnici,tak krom nadávek o nic nejde,ale přece jen tady se kontrolují věci, u kterých už muže jít i o život...

Stilo tam ještě nebylo,nevim...

Jinak myslím že auta jsou an tom plus mínus v dnešní době stejně. Zaleží taky jaký má člověk štěstí na kus atd...
neregistrovaný "af"
13. 4. 2005 16:41
Re: Re:
Se statistikama TUV na mě nechoď, to je pro mě cár papíru bez jakékoliv vypovídající schopnosti a myslím, že už se tady popsalo dost stránek o tom, proč tomu tak je, nerad bych to všechno psal znova.
neregistrovaný "Mitsi"
13. 4. 2005 16:55
Re: Re:
To kepke: Opak je pravdou - výsledek kontroly na TUV Ti život v důsledku garantované absence "závažných nedostatků" (takovým může být např. spálená žárovka v parkovacím světle) rozhodně nezajistí! Jediné v praxi použitelné výsledky technické kontroly jsem zažil ve Švýcarsku - tam je totiž součástí kontroly i jízda po testovací dráze.
neregistrovaný "1.6dynamic"
15. 4. 2005 09:11
TUV - STK
Suhlasim s tym, ze TUV nehovori nic o spolahlivosti automobilov. Ved co ma kontrola hlbky dezenu pneumatik, funkcnosti stieracov (cize stavu gumiciek), funcknosti svetiel, smeroviek, povinnej vybavy spolocne so spolahlivostou ? Znameho vyhodili preto, lebo mal nepovoleny rozmer pneumatik - znamena to, ze to auto je nespolahlive ?

Kazde auto, ktore je kultove a robi sa na nom tuning, bude nutne v TUV niekde na konci. Nudne "spolahlive" plechovky nikomu nestoja za to upravovat ich - a prepadat na TUV.

Este pikoska - pred 2 rokmi dali mojej zene do lahkych zavad, ze na jej aute ma lahku zavadu "vyfuk - korozia". Tento rok bola na STK znova a vyfuk sa asi sam opravil, pretoze v lahkych zavadach uz nemala vyfuk, ale "prevodovka - tesnost". Tak som zvedavy co to bude o dva roky :?:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
15. 4. 2005 23:09
Re: TUV - STK
Má Brava zrála jak víno - 4letá měla 2 lehké závady, 6letá jedinou - a zcela jinou. Ptal jsem se v servisu, jestli by to mohli opravit a odpověděli, že STK tam prostě napsat něco musí, ale že v reálu tomu autu není vůbec nic...
neregistrovaný "rands"
15. 4. 2005 10:45
Kvalita
Na Stilu 1,6 3D mam 50.000 km. Prozatimni zaver je, ze auto je v zakladnich vecech plne funkcni. Tim myslim opravdu klicove funkce: motor, prevodovka, spojka, napravy atd. Mnoho drobnejsich veci ale uz dalo o sobe vedet. Vypadky elektroniky (klima, kontrola zarovek, mereni venkovni teploty), zkroucena pal. deska, vadny reg. otacek, klepajici sedacky. V podstate stale s tim aute neco mensiho je a docela me to otravuje.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rands"
19. 4. 2005 16:40
Re: Kvalita
Ve výčtu jsem ještě neuvedl děravý chladič již z výroby...a dnes mi přestal fungovat zadní ostřikovač. Takže jak říkám, samé drobnosti, ale v servisu je auto skoro každý měsíc.
neregistrovaný "1.6dynamic"
18. 4. 2005 12:21
Bez nadpisu
> STK tam prostě napsat něco musí

Ved aj nemci radi hovoria, ze veria len takym statistikam ktore vlastnorucne sfalsuju :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kepke"
19. 4. 2005 17:18
Bez nadpisu
Už jsem se lekl,že FIATy jsou opravdu tak kvalitní auta >:D Né to byl jen vtip, to nový Stilo se mi opravdu líbí 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "r.c."
27. 4. 2005 22:55
fiat stilo 1,6 mw - actual - modrá barva
Zdravím. Mam fiat r.v. 2002, koupený 4/2005 (akorát mi skončila záruka), najeto 68 tis. a auto šlape, jak hodinky. Jediná porucha byla: při 3 tis. km geometrie, 6 tis. km opět geometrie (do teď je vše ok), 2x výměna pravé přední žárovky h7, totéž na levé straně. Průměrná spotřeba 7,5l. Auto jezdí 70% město. Autem jezdím já + má přítelkyně. Oba jsme spokojeni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
28. 4. 2005 20:28
Bez nadpisu
Statistiky TÜV mají velkou vypovídací hodnotu, protože jinak by tak seriozní firma, jakou Toyota bezesporu je, se těmito čísly nechlubila v propagačních materiálech. Proto jsem si koupil Lagunu a také ještě funguje...Soused má rok Pandu a na poruchu teprve čeká, jezdí denně, tak nevím.
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2005 21:25
K fiatum
Tak mi to nedá, abych si taky trošku nepřisadil. Mezi lidmi je celkově rozšířeno, že Fiati jsou poruchový sráče, i když, samozřejmně, kdo ho má tak si to nechce přiznat. Vždycky jsem se Fiatům obloukem vyhýbal, až mi známí nabulíkovali, že mizerný Fiati skončili Tipem a Unem a že ty modernější jsou už v pohodě. Nechal jsem se nějak zvyklat a z Německa přivezl Fiat Marea Weekend 1,6 16v, s tím, že chvilku pojezdím a pak ho prodám. Co mě však překvapilo, byli takové "dětské nemoci" které bych u 5 let starýho auta nečekal: nekvalitní zpracování a loupání plastů z klik dveří, nefunkční otvírání přední kapoty- přetržené lanko to nebylo! Nevracející se páčka otvírání kufru- což neumožňovalo vozidlo centrálem uzamknout, zkorodovaná vnější zrcátka, chvílemi šílené rány na přední nápravě....

Auto už se snažím rok neúspěšně prodat, ač je nebourané a mám ho již ve třetím bazaru, nikdo o něj nezavadí! Za tu dobu jsem postupně slevil 35000,- :-( Kolegové v práci mi říkají, že s ním umřu.

Takže, abych to shrnul - Fiat mě už v životě nesmí do chalupy!!
Rozbalit vlákno
8
29. 4. 2005 08:46
Re: K fiatum
To S.O.B.

Známí ti to nabulíkovali špatně,tím to bude....a ty teď kopeš v křeči zbytečně kolem sebe. Kvalita,resp. počet kontrol při výrobě a montáži,se několikanásobně zvýšil až s příchodem modelu Stilo,žádná Marea,Brava/o,Punto! Kdyby jsi se o značku trochu více zajímal,tohle byla jedna z nejvíce vyzdvihovaných informací při marketingu tohoto nového modelu....
neregistrovaný "rands"
29. 4. 2005 09:15
Re: K fiatum
To Lumpy: Nevim, jak mohly pres nekolikanasobne kontroly projit takrka nenalakovane zadni dvere u Stila z r. 2003. Auto mi nakonec po dlouhych tahanicich vymenili, idkyz me puvodne chteli 2 dny po prevzeti noveho auta poslat hned do lakovny. Ted mam na Stilu 52.000. Ma pravidelny znackovy servis a presto je seznam vyrobnich vad uz celkem dlouhy, takze se chystam opet oslovit Fiat CR.
neregistrovaný "af"
29. 4. 2005 09:32
Re: K fiatum
S.O.B. nejdřív sem chtěl napsat něco peprného na tvou adresu, ale pak jsme si uvědomil, že za to jaký jsi možná nemůžeš. Nekvalitní na celé Marei sou poze kliky, to je pravda, ovčem kdyby sis nekoupil socku ve výbavě SX ale ELX-ko tak máš kliky lakované a je po problému. Nefunkční otevírání motoru a kufru je jen o tom, že obě místa jsou vystavena zvýšenému špinění a je potřeba je občas vyčistit a promazat, jak jednoduché... Zrcátka můžou těžko korodovat když sou z plastu, co se objevuje, tak oxidování hliníkových držáků zrcátek, ale je to opět jen problém uživatele, když vidí že z nich má oťukaný lak a nenechá to opravit. No a šílené rány? A slyšel jsi někdy o pravidelné údžbě? To že v bazaru o mareu W nikdo nezavadí slyším poprvé, já když sem nějakou prodával tak byla většinou hned pryč, ovšem nesmíš prodávat vrak za nesmslnou cenu. Prostě jak už bylo napsáno, koupil jsi pěknou mrdku, někdo tě na ní pěkně natáhl a pro tebe je z toho jediné poučení, že je Fiat nahouby.....
29. 4. 2005 19:52
Re: K fiatum
Re Af: Ty jsi mi to ale dal ! >:D Výbava s klimou asi neni socka, ale ty musíš být největší dovozce na světě, to se hned pozná!!
29. 4. 2005 19:55
Re: K fiatum
Re Lumpy: Proč bych kopal ?? Koupil jsem na kšeft 5 aut, všechny jsou pryč, jsem spokojenej a teď se jen zbavit toho Italskýho kýče...
neregistrovaný "af"
29. 4. 2005 20:06
Re: K fiatum
S.O.B: no nevím podle čeho soudíš jaký já sem, nebo nejsem dovozce, ale ty jsi zcela jasně posedlý mindrákem autobazarních *. já sem ti psal jasně, že jsi neměl kupovat výbavu SX ale ELX a že tam sou kliky lakované, co to prosímtě má společného s klimou??? Jsi evidentně jeden z těch pro které je auto s klimou auto f plné palbě

Navíc jestli napíšeš o jednom z nejkrásnějších kombíků co kdy byly že je to kýč, tak by sis měl skočit na oční a když si takový machr, tak mi hoď do zprávy údaje o ní a když se jí potřebuješ tak zoufale zbavit za směšnou cenu, tak já ji klidně kaufnu....
29. 4. 2005 21:23
Re: K fiatum
Re Af: když vidím jak píšeš slova "jsou" a "jsem" tak je mi jasný, kde jsou Tvoje intelektuální hranice!

A nepotřebuju se jí zoufale zbavit za směšnou cenu
neregistrovaný "Beaver2000"
30. 4. 2005 16:08
Re: K fiatum
to: S.O.B.

původně jsem se ani nechtěl zapojit do této debaty, ale pak mi to nedalo. Když si pořídíš auto-ojetinu za nějakou cenu (asi jsi se snažil aby byla co nejnižší, pak se nemůžeš divit, že to má nějaké mouchy :!: ). Takhle můžeš totiž dopadnou s každým jiným autem. Já měl své první Fiaty také z druhé až páté ruky, ale nebyl důvod abych si stěžoval "že mi něco vrže, jde špatně otevřít nebo se něco loupe". Jednoduše -> koupil jsem si starší auto a dopředu jsem počítal, že nějaké problémy budou. Ale rozhodně mě to neopravňuje k tomu, abych plival na značku vozu. Něco jiného je, kdyby se jednalo o nové auto, pak je to namístě si "poplakat" veřejně na takové závady, které jsi zde uváděl a omlátit je o hlavu prodejci :!: Já osobně jsem vyrostl na Škodovkách a měl jsem tu značku rád (musel jsem však kolem ní pořád běhat a něco dávat dohromady atd.), ale bylo to auto u nás nejsnáze dostupné fyzicky i finančně. Začal jsem na 1000MB s tátou, přes Š100L, RS130 a skončil jsem u Rapida 136, ale nebylo na ně rozhodně takové spolehnutí jako na Fiaty-ojetiny - F600D, UNO 1,2. Ale nikdy bych neřekl, že Škoda je sra..ka. Tak tady nepruď s kecama na Fiaty a jestli máš problémy, tak se jdi léčit >:D Tohle fórum je pro všechny, ale rozhodně ne pro postižené nebo frustrované, máme tady rádi humor a svá auta. Měl bys to minimálně respektovat 8)

Neuráží tě má čeština :?: 8)
28. 4. 2005 22:45
S.O.B
A co jsi tím jako chtěl říct? To že sis dovezl popelnici z raichu za pár korun je jen Tvůj problém. To jak vypadá ojetý auto snad záleží na tom, jak bylo používáno a udržováno bez ohledu na značku!
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2005 13:27
Bez nadpisu
To rands:

No vidis,a zazraky se deji >:D Btw to netvrdim ja o tech kontrolach,ja v Torinu jeste nebyl,vychazim jen z toho co jsem z oficialnich zdroju slysel ci cetl. Holt asi mas patecni vyrobek...ja mam najeto takrka na chlup stejne jako ty,a zavadu jsem mel jedinou,a to na nemecke elektronice,vrzajici omezovac na obou dverich ani praskle zarovky,ci uvolneny plastovy kryt pod motorem totiz za zavadu nepovazuji,to vznikne provozem.Ruku na srdce - myslis si,ze u jinych automobilek je to jine? Jasne,nenalakovany naraznik je extrem,ale neni to davno,co jsem v radiu zaslechl,ze takovy Mercedes E je v Americe na 50. (tedy poslednim sledovanem) miste v zebricku spolehlivosti a vedeni si sype popel na hlavu a resi co s tim...ale to je porad dokola omilana pisnicka,duveruj ale proveruj je stale platna poucka...

Jo,a dotazoval jsem se prodejce,jakou provizi ted maji treba ze Stila,kdyz jsou takove akcni ceny....pry kolem 1%....zijou prakticky jen ze servisu.Tak jim to neodpirejte :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "af"
29. 4. 2005 23:18
Bez nadpisu
S.O.B: seš pako, kde si myslíš že si, na vědeckém sympoziu? Píšu hovorově a úsporně, s tou hranicí si mě pobavil. Pokud se jí nepotřebuješ zbavit, tak nevím proč tady kydáš voloviny o tom, jak ji nemůžeš prodat? Když mají přijít argumenty, tak radši vycouváme, že jo, no ne že bych to nečekal...
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2005 08:33
Bez nadpisu
Pravdu díš af. Taky milujuji ty experty, kteří si nechají dotáhnout za 80 (včetně všech poplatků) tisíc vrak z němec a pak se diví, že je to skutečně vrak...Jojo a všechny fiaty jsou pak úplně na *...Nechápu. :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "af"
30. 4. 2005 19:45
Bez nadpisu
Beaver2000: Hele, ty jsi měl 130RS??? Tak to čumím, moje první auto v osmnácti byla bývalá tréninková eresa z Agrokombinátu Slušovice, bohužel byla předělaná na erko kvůli dokladům, tak už sem ji koupil, tehdy to ještě nemělo takovou cenu, neměla lamináty a RS zadní nápravu, ale měla origo motor s webrama, závodní skříň ostré řízení, anatomy, prostě supr kára, bohužel sem ji poslal do zdi :-( Mít ji tak dnes... :(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Beaver2000"
30. 4. 2005 20:41
Re: Re:
to: Af

jo, kamaráde, to byly časy (bylo mi sice víc než 18 >:D ), ale byl to skvělý buchtolap, světlefialová barva, 17 vyjímek v TP a taky skončila špatně (3 týdny). Nějak jsem to "nezvádl" a zhruba ve 150ti :shock: "letecký den" a pak "válení sudů a podzimní orba". Kára na šrot, já bouli na čele a řezné rány na rukách od skla, kamarád stejně + naražené koleno a naražená žebra, vylezli jsme z toho sami a za "stovku" nechali odtáhnout traktorem vrak, ani VB u toho nebyla. Zbyl jen ten motor, ani převodovka se nedala už použít. Tím jsem se vyléčil s chutěma na závodní dráhu a pořídil si Volhu a za 2 měsíce F600D. Ty Škodovky jsem provozoval spíš jen tak bokem s tátou a kamarádama. Už jsem to někde tady psal, (můj názor) poslední skutečně krásná a česká Škodovka byla Felicie. Tu jsem nikdy neměl :'-( , ale můj bývalý kolega toho veterána má a velmi dobře o něj pečuje. Fiat mě ale učaroval a teprve teď si pořídím nového a velkého FIATa >:D

Sorry za tu dlouhou story >:D

Ať nám Stila jezdí 8)
30. 4. 2005 21:28
Bez nadpisu
Chystáš se zakoupit Cromu? Taky bych si ji nechal líbit, jenže sem začal budovat...Tak si budu muset nechat zajít chuť...No Brava ještě vydrží (klidně 10 let >:D )...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Beaver2000"
30. 4. 2005 21:37
Re: Re:
to: wolff

ne, New Croma je určitě mimo mé fin. možnosti. Jdu do MW 1,4 Active 6speed 8). Stilo mě nejprve oslovilo (jako chlapa-fandu) 3Dčkem, ale racio a okouzlení mé lepší polovičky MWčkem, to rozhodlo. Teď mám Seico >:D , tak se nediv, že se tak těším na velkého Fiata. 8)
neregistrovaný "af"
30. 4. 2005 22:24
RS
Beaver2000: no vidím, že pán je gurmán.... Já ji měl bílou, vpředu rampa s velkýma Bosch světlama, uprostřed střechy anténa na vysílačku ( tu mi tam nenechali ) loukotě kola, krásný zvuk, no prostě super, kdo nezažil nechápe... V jedné dlouhé pravé sem ji pod plynem poslal do smyku na šotolině a asi v půli zatáčky naráz šotolina končila a byl nový asfalt, jak to jelo bokem, tak se to kouslo a jak sem měl kola v " kontra " tak to šlo na opačnou stranu z cesty ven přímo do zdi, asi tak v 60, auto zrušené až po sklo, mě nic nebylo, byl tam rám a anatomy se čtyřboďákama, taky sem šel do JZD aby mě to odtáhli, otec když to viděl, tak myslel že mě přerazí, on si jako fanda už tehdy uvědomoval hodnotu toho auta, já na opravu neměl prachy tak šla z domu a koupil sem si Regatu a už mě Fiaty, Alfy, nebo Lancie nepustily...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Beaver2000"
1. 5. 2005 07:38
Re: RS
To:af

já na to dost nerad vzpomínám, stálo mě to dlouhé prachy, kupoval jsem to od chlapíka z ČKD, už to byl taky oškubaný závoďák, ale paráda. Dlouho mi nevydržel :'-(

Člověče, mě ta italská auta fakt berou, mají "svý mouchy", ale jsou to originály. A co si budeme povídat, velké procento kastlí po celém světě navrhovali Italové. A když vezmeš libovolný komerční motor ve své kategorii, tak je jich "hodně málo, co jsou lepší než ital" >:D Taky jsem chtěl Alfu, chodil jsem kolem ní mlsně a smutně, moooc se líbila, no, zůstal jsem u Fiata, nelituji toho :!:

Holt, každý z nás máme to "svý auto" >:D

Ať nám nám "káry" jezdí 8)
30. 4. 2005 22:26
Bez nadpisu
Seicento sem vybíral pro jednu známou...Je to fakt malá ludra, ale je to moc šikovný. Má to Suit s klimou, bere ji to do 5l...Tak se mi to zalíbilo...No ale já hodlám přikúpit Pandu v plným knedlíku. nO ještě uvažuju, že než se se rozhoupu, tak by mohlo být Trépiuno...Ono velký auto do města je zlý...No Stilo MW je vážně auto jako kráva...Ciao
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
1. 5. 2005 07:57
MW
to: wolff

on je to wagon >:D , tak se nediv. No, do města to není to "pravý ořechový", ale naložím rodinku dva psi a jsem v pohodě. Do Seica ve třech a dva psi (z toho jeden velký >:D ) to je někdy "kovbojka" :roll: jak to tam všechno dostat. Vždy :!: se to ale povedlo a všude nás dovezlo :D

Ta nová Croma je ještě větší (než MW ne Seico >:D ), ale mě se až tak moc nelíbí, je na mě moc "kulatá" >:D a myslím, že tady v CZ+SK bude asi těžko získávat trh. Těch MWček se tady taky moc neprodalo (aspoň nejsou výrazně vidět) a mají zajímavou cenu x výbavu. Uvidíme, premiéra je v červnu v D, u nás snad na podzim, nevím. Tohle asi bude vědět af.

Ať nám Stila jezdí 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "af"
1. 5. 2005 14:21
croma
Premiéra u nás bude, až českým dealerům přijdou auta, což by mělo být zhruba začátkem prázdnin, měla být až na podzim, ale uspíšilo se to, na přelomu roku bude nové punto a to bude jiná bomba. Jinak pro někoho možná zajímavá informace: stávající Punto se bude vyrábět asi ve třech verzích dál jako Punto Classic ( pravděpodobný název ) protože u nového Punta se počítá z větší výbavou, tudíž tam trochu skočí cena, takže aby Fiat nepřicházel o zákazníky, tak bude k dispozici levnější verze stávajícího modelu, podle mě chytrý tah, ale s Puntem je to u nás stejně špatné, přestože má výbornou cenu, myslím si, že taky trochu doplácí na Pandu, která se trochu prodává i na úkor Punta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "r.c."
2. 5. 2005 21:47
to: af to: Beaver2000
No jak jste nakopali * S.O.B. tak to jsem se opravdu zasmál. >:D Nemělo to chybu. Volal jsem i mojí polovičku. Stálo to za to. Zajímavé, že se týpek už neozval. Asi se šel pořádně podívat na tu Mareu :shock: , aby zjistil, že není tak špatná jak kecal. Nebo to mohl být v dojčland nějaký taxi, měl stočené km, :?: no a proto dopadl, tak jak dopadl.

Ať nám to jezdí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Darkin"
24. 12. 2007 13:44
TIPO
Vím že to sem nepatří ale chci reagovat na některý který tu kritizují starý Fiaty.S novějšími nemám zkušenost.

Mám Tipo 1,6 jednovačku,rok 92. mám ho asi 6let.
Proč zrovna jsem koupil Tipo??
Jezdil jsem ve staré Šádě 120 a byla už nutná změna.Na nový auto jsem měl max.70tis.a začal jsem vybírat z Aster,Escortu...Hlavním požadavkem byla dobrá antikorozní uprava protože auto bude stát na parkovišti a jsem alergický na to když auto hnije.Se ke mě dostalo že jako jediný Fiat začal dělat pozinkované plechy od roku 1991 a tak jsem začal pokukovat po Tipech od tohoto roku.Astry atd.byly taky k mání ale rezavěli a eskorty taky.
Byl problem sehnat nějaký Tipo v zachovalem stavu s motorem 1.6 a hlavně s analogovou palubkou.
Po týdnech hledání jsem našel jedno červený ve výbavě SX.Ale mělo to jakýsi prase,všude sláma,asi zemědělec:)
Nakonec jsem to koupil i s nějakým zavadama.Na tahometru to mělo jen 120tis!!! Ale šlo dost špatně vynulovat počítadlo.Takže stočený!!!
Asi po měsíci mi přestal fungovat jeden stěrač,vyběhaný kloubky!!
Motor divně jel,připadal mi slabý,dal jsem to do fiatu a byl posunutý na rozvodech o zub!!!
Další závada byl starter,alternátor nedobíjel.
Jinak spotřební věci..kotouče,výfuk jinak nic.

Dnes to auto má najetý min.250 tis. a pořád šlape.

Přednost tohoto auta považuju prostornost,pozinkovanou kastlu a výborný motor.Na to co ma najeto nebere olej/nekouří a je stále tichý.

Jako zápor vidím slabe brzdy,převody do lehka-moc se točí(hluk)a málo kvalitní platy(vrže interier)

Když to srovnám s kámošovým ESCORTEM(93) tak tipo má lepší upravu proti korozi a jednoznačně lepší,živější motor.
ESCORT má zase líp udělaný interier,je utulnější a celkově je lip odhlučněný.

Jinak Tipo absolvovalo cestu k moři(Dubrovník)a dvakrát do německa a nikdy mě nezklamalo.

Je to hlavně o tom jak se kdo k autu chová a stará se o to.
Fiata si klidně koupím znovu.Až mi Tipo doslouží:)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "FilipHK"
24. 12. 2007 14:13
Re: TIPO
Chlape přesně moje slova ,a spousta věcí je podle názoru někomu se líbí jak mu motor hvízdá pod nohama a řadí podle hluku a nebo zas někdo ybírá podle toho jak moc ticho je ve voze, Každý auto je kompromis a to si nikdo nemůže uvědomit.A prostě že ty jednovajdy sou pochoďáky který se nezastavěj , to je už jasný kdo se v tom někdy svez tam mu musí bejt jasný že ty motory prostě držej a když se nim dobře člověk chová tak se mu nikdy neposerou .A lidi co proti Tipu maj kydy tak at se kouknou codělaly jiný automobilky , a navíc vždycky agresoři maj hub na spařenou slámu tak cobyste chtěli
neregistrovaný "tipak(KaaTeaM)"
24. 12. 2007 16:12
Re: TIPO
no ja vlastnim tiez fiat tipo rok 92 1.9tds a nemozem sa stazovat,jedina porucha ktora ma vytocila boli nefunkcne stretavacie svetla,inak nic viac,to je u fiatov zname ze elektrika nebola ich silna stranka
neregistrovaný "blacker33"
15. 1. 2008 17:01
grande punto
prave jsme koupili domu jako druhe auto fiat grande punto 1,2, nove, a trochu se obavam spolehlivosti, i kdyz jsem v posledni dobe slysel ze se fiat zlepsuje, nemate nekdo nejake dobre i spatne zkusenosti s grandem punto?treba aspon rady na co si dat pozor.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milý stydlín"
18. 1. 2008 22:56
Re: grande punto
Dej si pozor na bouračky, zloděje a točení motoru za studena. A taky to chce dolévat benzín a jednou za čas olej >:D >:D
neregistrovaný "Evík"
10. 4. 2008 15:06
Fiat Punto 1,3 Multijet
Nemá někdo zkušenost s poruchou tohoto motoru? Autí je r.výroby 2004, má najeto 85 tis.a převážně po dálnici. Je-li motor studený , škube v něm a jakoby vynechává - neumím to jinak popsat, při rozjíždění po zařazení rychlosti klepe a rozjezdy jsou "líné " - rozjede se a za mnou to vypadá jako když hoří - doslova oblaka modrého dýmu. Diagnostika nic neprokázala, motor dostal nový rozvodový řetěz a zdálo se to být v poho, ale po ujetí cca 5 tisí. km je to všechno zpátky.
Rozbalit vlákno
1
12. 4. 2008 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kero"
14. 4. 2008 10:07
fiat bravo 1.6multijet
co si myslite o novom motore od fiatu???rozmyslam nad kupou 1.6 alebo 1.9 multijet 120ps...obavam sa ze ta 1.6 je este len novinka a nemaju vychytane muchy
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "trucker7"
14. 4. 2008 12:10
Re: fiat bravo 1.6multijet
moje slova ja by som bral 1,9
neregistrovaný "Milý stydlín"
14. 4. 2008 18:36
Re: fiat bravo 1.6multijet
Počkal bych pár měsíců a koupil 1,6.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57