Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Fiat Punto a kontrolka spalovani

neregistrovaný "susann"
16. 11. 2008 22:37
Auto se zahreje netahne, poskakuje a skube
Dobry den,
Rada bych vas pozadala o radu, protože jsem ze svého auta uz nešťastna a v autorizovanem servisu Fiat na Hloubetine nejsou schopni mi pomoci.
Moje potize zacaly, když jsem mela po nastartovani na volnoběh problem a padaly mi otacky. Bylo mi sdeleno, ze je to svickama a tak jsem je nechala vymenit za znacku Brisk, jedna svicka stala asi 300. Problemy ve volnobehu zmizely, ale bohužel se objevily jiné. Auto po razeni nejčastěji 2 zacalo zlobit stylem skubani, vždy po pridavani plynu. Absolvovala jsem cestu po D1 asi 300km a auto jelo v pohode. Druhy den rano jsem nastartovala a zacala blikat kontrolka spalovani, auto nechtelo jet, spatne tahlo a rozjizdela jsem se při 4000ot. Dojela jsem do servisu, kde mi sdelili, ze mi odesla svicka u druhého valce, kterou vymenili a zase vse bylo ok. Absolvovala jsem další cestu po D1 a auto vydrzelo pouze 200km, kontrolka se rozblikala a auto prestalo tahnout. Musela jsem v tomto stavu dojet 100km, auto se cele klepalo, ale dojelo. V servisu mi sdelili, ze si musim vymenit kabely u svicek. Ucinila jsem tak. Bohužel další problem, když jsme s autem jeli, rozblikala se kontrolka, ale auto jelo normalne. Navštívila jsem servis, protože od vymeny kabelu neubehlo ani 14 dni. Po zmatecnem popsani co memu autu je jsem odjela. Bylo mi sdeleno, ze jsem asi tim spatnym spalovanim znicila lamdasondu, kterou, ale před temi 14 dny kontrolovali a byla OK. Technik mi řekl, ze s tim, ale jezdit muzu, ze to nebude mit na tah auta vliv, jenze ouha, vydala jsem se na Moravu a cestou z Bohnic jelo auto ok, bohužel uz na Chodove jsem byla nucela jet zpet, protože auto prestalo tahnout, samozrejme ze po pridavani plynu se kontrolka opet rozblikala. Rozjizdela jsem na 4500ot. Auto rvalo, ale jelo, ale silenym hopsavym stylem. Zjistila jsem, ze toto dela jen při zahrati. Jinak startuje za studena v pohode i jede v pohode, cca po hodine jizdy zacne takto vyvadet. Znamy servisak mi rikal, ze by to opravdu mohly delat svicky, které jsme tam dali nove a asi autu nesedi, padaly navrhy jako civka atd. Nemate někdo podobnou zkušenost??? Jsem uz zoufala, v servisu nemaji zajem mi pomoci. Diky moc za jakoukoli připomínku ci i pripadny kontakt na servis, kde by mi byli ochotni pomoci. Praha a okoli. mam Fiat Punto 1,2, 16V, r. 2001
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "raven.99"
17. 11. 2008 12:01
servis
sasann,
1. na ten servis sa vykasli, su to zrejme idioti ked si nevedia poradit s jednoduchym autom ako je punto
2. z toho popisu ale nieje nic poznat, vyskusaj nasledovne:
- pritlac ruku na vyfuk, popr. nech ti niekto prida plyn. ak tam ucitis nespaleny benzin, tak je Lambda v pr...
- vymenit ostatne sviecky (pochopil som spravne ze si menila len 2?)
- pozri ci ti z vyfuku nejde podozrivo biely (voda v motore) alebo modry plyn (spalujes olej)
- otvor olejovu nadrzku a pozri ci na poklope nemas skondenzovanu vodu, dalej ci olej nieje zmiesany s chladiacou kvapalinou a ci ti ta kvapalina nemyzne (prasknute tesnenie pod hlavou)
- skus poprosit niekoho sikovnejsieho aby ti pozrel kontakty na relevantnych kabloch a presiel ich s drotenou kefkou, mozu byt zoxidovane)
- ak nepomoze, daj pozret/vymenit palivovy filter (vzduchovy si menila, ze...)

to by mali byt asi najcastejsie zavady...
potom uz to moze byt hocico -vaha vzduchu, praskla hadica, riadiaca jednotka, rozvody, zalezi hlavne od stavu km.

Jedno je ale iste, TOTO by mali byt schopny v servise analyzovat!
takze za 3. - zmen servis.

vela stastia
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2008 14:44
svíčky
To je teda Fiat servis. Předně svíčky Brisk vůbec do tohoto motoru nepatří! Nech si tam namontovat předepsané svíčky NGK typ DCPR8E-N. Ještě bych nechal důkladně vyčistit škrtící klapku,konektory k potenciometru,který je na klapce umístěn. Pokud máš skutečně kabely nové, tak by to mělo přestat, měl jsem to samé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vkl"
29. 3. 2009 13:35
Řídící jednotka
Jak ten tvůj problém dopadnul? Já měl něco podobného - po ujetí několika (asi pěti) kilometrů po vyzvednutí auta ze servisu, kde mimo roční prohlídky měli zavařit dírku v tlumiči, se mi taky rozsvítila ona kontrolka, motor začal běžet nepravidelně na dva-tři válce. Odstavil jsem ho (kdo to zná v Liberci - u Hypernovy, servis je hned přes silnici), došel do servisu, hned jel technik se mnou a z počítače zjistil, že odešly cívky. V showroomu vymontovali z GrandePunta nové (!!!), namontovali do mého Punta a nic. Skončilo to výměnou celé ŘJ. Nikdo mi nevymluví, že mi tu jednotku "odpálili" při tom vaření. Dal jsem k nim auto dvakrát, dvakrát byly potom problémy a teď si raději vše, co jde, dělám sám u známého v servisu.
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2009 23:28
Re: Řídící jednotka
Mas 1.2 8V aleo 16V?
8 ma RJ Magnetti Mareli, ktora ze vraj odchadza a je treba ju vymenit po case, niekedy ajo po 40tis km.
16V ma Bosch.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57