Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Nové Clio III

26. 10. 2005 17:27
Nové Clio III
Máte už někdo nové Clio III a jaké jsou zkušenosti (aspoň ty minimální)?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ultiman"
27. 10. 2005 12:17
Re: Nové Clio III
neco sem cetl uz pred dvema tydny v Carautu a vyznelo to tak ze kdyz se projedes ve starym tak je vsechno tak o tretinu lepsi az na cenu...mozna vetsi nez tretinove zlepseni ma pry ovladatelnost. ale zaroven to bylo jen kratke svezeni takze nake spolehlivejsi udaje budou znamy az po klasickem silnicnim testu.
1. 11. 2005 13:03
Bez nadpisu
Testů se teď pár objevilo, ale abych pravdu řekl nejsem z nich moc moudrý. Většinou testovali nejvyšší výbavy a 1.6 benzín nebo 1.5 diesel. Nemá už někdo z vás vlastní praktickou zkušenost? Co byste si vybrali vy? Škoda Fabia 1.4, Ford fiesta 1.4, Ford fusion 1.4, nová Kia rio 1.4 a Clio III 1.2 (55 kW)?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "af"
1. 11. 2005 13:31
GP
Já bych rozhodně vybral a vyberu Grande Punto, to auto mě okouzlilo.
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2005 14:37
Bez nadpisu
Už jste ho viděl in natura?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "af"
1. 11. 2005 18:02
Re: Re:
igys: ano
neregistrovaný "letec1"
1. 11. 2005 15:21
Clio - svezení
Tak jsem se v něm před 2 týdny svezl. Jsem spokojený majitel Grandtoura, tak mě zajímalo jak se nové Clio povedlo. Svezl jsem se v modelu 5dv. Dynamique 1.4 16V 72kW . Najel jsem s tím asi 50 km, takže jen tak na první dojem můžu říct následující:

Vzhled z venku- věc subjektivní, mě se líbí a zdá se mi, že mu moc nesluší stříbrná barva

Vzhled uvnitř - velmi povedený, akorát je takový neslaný nemastný ohraničení budíků. Materiálový provedení přístrojové desky, výplní dveří apod.(obvyklý trumf obdivovatelů koncernu lidových vozuů) je perfektní. Je to obrovský skok kupředu. Vnitřní prostor je velmi nadprůměrný. Určitě je o dost lepší než např. v O1.

Nevýhody:

- volant stavitelný pouze výškově

- chyběly mě taky opěrky hlavy Comfort system (nelze objednat)

Výhody:

- příjemně nastavený podvozek

- nastavení posilovače řízení mě velmi mile překvapilo, podle mě je příjemnější než v Meganu

- určitě lepší chod řadící páky než v Meganu, ani se nechce věřit, že to je Renault

- brzdy taky velmi dobrý, ale jsem zvyklej na Megana, takže možná by někomu třeba proti Fabii připadaly moc ostrý

Motor: tak od toho jsem měl trochu vyšší očekávání, snažil jsem se ho i točit, ale je to možná tím, že nejsem zvyklej jezdit s benzínem, přišel mě takovej línej, ale určitě logicky svižnější než Fabie s 1,4 55kW

Po tak krátkým svezení nemůžu dělat velký závěry, ale podlě mě je to teď nejlepší auto ve svý třídě. Jsem zvědav jaký bude Grande Punto...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yyyyy"
7. 11. 2005 17:51
Re: Clio - svezení
letec> asi ten motor nebol zabehnuty, ja som ho mal v kombiku megan a bolo velmi zive auto (aj ked pri 4 ludoch odpadol) - vykon je v otackach a velmi lahko sa do nich dostava ... ale az po zabehu
1. 11. 2005 23:57
Bez nadpisu
A jaké jsou dojmy?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "af"
2. 11. 2005 08:28
Re: Re:
Viděl jsem ho zatím pouze staticky, takže dojmy si nechám, až se s ním pořádně svezu, nicméně se mi to auto ohromně líbí, rozhodně je to nejkrásnější auto segmentu.
7. 11. 2005 22:31
Re: Re:
nekrasnejsi auto - uff, tak to je silna kava >:D , no nic je to vec osobneho vkusu - uz na fotkach sa mi vobec "nezdal" - dost som bol sklamany, no a ked som ho videl nazivo, tak som sklamanejsi este viac - podla mna je to druhy najskaredsi renault za poslednych 5 rokov - hned po Thalii, ta ma neotrasitelne prvenstvo ;-)

Co sa tyka praktickej stranky, tak napr. vyuzitie razvoru - to je dost velke sklamanie - ma sice super najdlhsi razvor v triede, ale Francuzi vytazili z neho bohuzial strasne malo 8-s ...

Ved ak si porovnam opacny koniec segmentu - totalne miniaturny razvor Suzuki Swift - tam sa podaril Japoncom priam priestorovy zazrak :-!

No nic, ale napokon o uspechu na nasom trhu rozhodne cena/vybava - pre mna je ale minimalne po dizajnovej stranke velkym sklamanim...
neregistrovaný "af"
8. 11. 2005 12:49
Re: Re:
Marcelino: kdyby sis neseděl na očích a pořádně si přečetl celou diskuzi, zjistil bys, že nebyla řeč o cliu, ale o Grande Puntu... :roll: :roll: :roll:
2. 11. 2005 10:23
Bez nadpisu
Mám trochu obavu z ceny. Asi to budou chtít pěkně natáhnout.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ultiman"
2. 11. 2005 12:49
Bez nadpisu
to je divny ze ti ty operky nesedi...sou vlastne uplne nove vyvynuty ale mozna utrpel komfort na ucet bezpecnosti :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luf"
8. 11. 2005 10:48
Bez nadpisu
Ono to vyzera tak, ze v Renaulte sa moc na razvory vs. vnutorny priestor nehraju a mrskaju ich najvacsie v triede. Vid ravor Clio, Megane, Laguna a pritom priestorovo ani jedno z tych aut nie je zazrak. BTW nechapem to nahananie sa za vnutornym priestorom - ked ho potrebujem viacej, siahnem po vyssej triede. Stavat auto typu Fabia ako rodinne je uchylnost hodna setrivych nemcov (a nas chudakov, ktori na auto ledva zarobime)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yyyyy"
8. 11. 2005 11:13
Re: Re:
>nechapem to nahananie <

ja ano, ak zo beries oktaviu s tym chorym razvorom ktory limituje celkovu koncepciu auta tak skodovkari musia nutne dojst k zaveru ze priestor na nohy na zadnych sedackach = razvor

co je u "normalnych" :-) aut samozrejme od veci - razvor je o jazdnych vlastnostiach nie o priestore

to ako by som mal mat v grandtoure kvoli razvoru pol metra na nohy na zadnych sedadlach :mrgreen:
neregistrovaný "Juskanič Tomáš"
8. 11. 2005 11:33
Bez nadpisu
Neví někdo, kde bych sehnal manuál ke Cliu 1,5 dCi z roku 2003 i koupím
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yyyyy"
8. 11. 2005 11:35
Re: Re:
Tomas, skusil by som vo fore clio II
neregistrovaný "MiroD"
8. 11. 2005 11:44
manual
pokud chces manual tak mam clio 2004 ale 1.4 16V,ale je to pro vsechny stejny,takze jestli chces tak ti to muzu poslat,mama to v PDF a ma to asi 5MB tusim,kdyztak napis a neni problem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luf"
8. 11. 2005 11:48
Bez nadpisu
razvor je o jazdnych vlastnostiach nie o priestore - suhlas, toto auticko [odkaz] ma skvele jazdne vlastnosti ale malo priestoru >:-[]
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2005 13:02
Bez nadpisu
2 af: ..uuups, sorry... :*) - hned sa mi to nezdalo, ze zrovna priaznivec Fiatu je nadseny dizajnom noveho Clia :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jusky"
8. 11. 2005 13:07
manuál Clio
Budu Ti moc vděčný email: krejcov.jusk@seznam.cz
Rozbalit vlákno
2
8. 11. 2005 16:24
Re: manuál Clio
manuály na všechny modely renaultu se dají stáhnout v pdf z renault.cz,je to sekce "můj renault",je potřeba se zaregistrovat,je to pak v downloadech
neregistrovaný "Tom69"
8. 11. 2005 17:08
Re: manuál Clio
Mluvil jsem s redaktorem CR ktery delal test noveho Clia a rikal, ze ho prekvapila hlucna palubka, jakou s tim mate zkusenost, na zacatku byl muj Megan II tichy jako v reklame, ale ted po par tisicich km nevim kde mam driv palubku mackat aby prestala na kostkach chrastit. V servisu mi rekli, ze se nesmim divit, to vite, chvili teplo, chvili zima, vsechno pracuje, postupne se to uvolni .................. >:-[]
neregistrovaný "bruno1"
8. 11. 2005 19:03
Bez nadpisu
Som na tom podobne, ked som to kupil bola to paráda, teraz už jazdim len so zapnutým radiom... :mrgreen:

---------------------------------

Scenic II 1,5 dCi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Miro11"
9. 11. 2005 08:03
Re: Re:
a zaklad nestisovat pod uroven hlasitosti 15 :roll:
neregistrovaný "bruno1"
9. 11. 2005 09:51
Bez nadpisu
Ale klídek, manželka v práci jazdí na Ochcávii II a tam to drncí jedna radost už po 3 mesiacoch...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luf"
9. 11. 2005 14:22
Bez nadpisu
Chvilu som testoval Mazdu RX8 a prve, co ma sokovalo bolo, ked po 70t km drncala viacej ako Megane po 60t. Ale uprimne musim povedat, ze som zazil vacsi sok po tom, co motor prekrocil 7000 otacok >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "yyyyy"
9. 11. 2005 14:26
Re: Re:
7000??? on je nejaky rozumny dovod tocit cez 3000??? :mrgreen:
9. 11. 2005 14:30
Re: Re:
Chvilu som testoval Mazdu RX8 a prve, co ma sokovalo bolo, ked po 70t km drncala viacej ako Megane po 60t.

Predpokladam, ze to bola predvadzacka - tak sa ani drncaniu nedivim.

7000??? on je nejaky rozumny dovod tocit cez 3000???

U Wankela urcite :D
9. 11. 2005 15:50
Re: Re:
Chvilu som testoval Mazdu RX8 a prve, co ma sokovalo bolo, ked po 70t km drncala viacej ako Megane po 60t.

tuha kasna, tuhe perovanie, nizkoprofilo gumy, slovenske - co si cakal?

a ked s tym kazdy jazdil ako ty - po poli, tak uz sa fakt nedivim
9. 11. 2005 15:26
Bez nadpisu
3000 u Wankelovho motora :roll: hadam by si ho nechcel "podtacat" ;-)

wankelov motor u RX8 toci nejak cez 8000 ot. - neviem tusim obmedzovac je nastaveny az takmer na 9000ot uz si presne nepamatam...

..inac motor je "2" valec o objeme najak 2x600cm3 , takze taka 2-valcova 1,2-ka , ktora ma ale "troska" ine parametre ako 3-valcova 1,2-ka vo Fabii ;-):-! - ved uz len krutak 1,2-ky Wankela je porovnatelny z "klasickym" 2-litrom...aj vykon... - ale bohuzial aj spotreba... :?
Rozbalit vlákno
2
9. 11. 2005 16:16
Re: Bez nadpisu
... ved uz len krutak 1,2-ky Wankela je porovnatelny z "klasickym" 2-litrom...aj vykon... - ale bohuzial aj spotreba...

... a bohuzial aj spotreba oleja je privysoka :(
neregistrovaný "yyyyy"
9. 11. 2005 16:44
Re: Re:
Marcelino -> ale ja som o vankeli nehovoril >:-[]
neregistrovaný "luf"
9. 11. 2005 16:09
Bez nadpisu
3000 ot nie je vobec podtacanie. U tohto motora bolo celkom v pohode ist mestskych 60km/h na 5ku pri 2t otackach. Vobec nijako neprotestoval a mal dost sily na plynulu akceleraciu. Inak sa to sprava ako uplne normalny 2l motor. Ten spravny rozdiel pocitite az po 6t otackach a od 7 do 9t to ide super! Neuveritlne dobry je zvuk motoru pri takych vysokych otackach a pristihol som sa, ze ju vytacam hlavne koli tomu zvuku (na tych 230PS si clovek zvykol rychlo, ale ten zvuk bol ako droga). Obmedzovac to ma ofiko na 9100 ot, ale videl som na otackomeri pri akceleracii rucicku az tesne pod 10t otackami. No a ku spotrebe - o nieco vyssia oka bezny 2l pri pohodovej jazde (9l). Ale ked tomu clovek slapal na krky, vraj zozral aj 16l. To ale neviem posudit, pretoze PP sa u tohto kusu nevyskytoval a ja som do neho netankoval :-) (no a okrem toho boli v aute s nami aj baby, takze nejako velmi rychlo sa ist nedalo)

BTW ma dva spalovacie priestory s objemom 654cm3, takze asi tolko co mala Felicia. Ale 0-100 za 6.4 mala Felda iba pri volnom pade zo skaly >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom69"
9. 11. 2005 21:23
Slavte s námi
"Slavte s námi"

Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN [odkaz] . Zúčastnit se mohou samozřejmě i majitelé dalších značek, kteří mají obdobnou zkušenost.

Cílem setkání je upozornit na zaběhnutou praxi prodejců nových vozů, kteří jaksi zapomínají, že dle zákona má zákazník nárok na výměnu výrobku či odstoupení od kupní smlouvy po 3 stejných nebo 4 různých opravách. Automobily nepodléhají, co se týče uplatňování odpovědnosti prodejce za vady, žádnému speciálnímu zákonnému režimu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "1.6dynamic"
14. 11. 2005 09:27
CAR OF THE YEAR
Nove Clio je auto roka 2006 !! Prasat je druhy, treta je Alfa 159 a stvrte myslim nove BMW 3, dalej Mazda 5, C1/Peugeot 107/Toyota Aygo, Toyota Yaris
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2005 11:44
Bez nadpisu
Uff, renault musel pooooriadne podplatit porotu :roll: to auto nama NIC cim by si ten titul zasluzilo ... :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Anndy"
18. 11. 2005 12:34
Bez nadpisu
Matus: no mne najviac zdevastovala auto ceska dialnica D2/D1 - teda po stranke drncania palubky... :(

By som ju vyrobcom odporucal ako sucast testovacich jazd pri vyvoji :(.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ultiman"
18. 11. 2005 16:17
Re: Re:
luf-> Wankel je rotacni motor a nema dva spalovaci prostory ale dva valce...jeden valec ma sice teoreticky jednu komoru ale ta je diky trojuhelnikovemu zaoblenemu pistu rozdelena na tri casti zniz v kazde probiha jiny dej( sani, komprese+expanze, vyfuk) :D
neregistrovaný "Ultiman"
18. 11. 2005 16:25
Re: Re:
jinak ke Cliu: v Carautu uz vysel jeho prvni kratky test a vyslo z nej docela dobre akorat uz to neni Clio...je odmerene a ne tak zabavne ale pomerne prostorne a kultivovane proste rozumne "dospele" auto akorat elektricke rizeni je pry v nizsich rychlostek priserne >:-[]

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57