Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW GOLF V

VW GOLF V
neregistrovaný "Golf"
| 2. 8. 2005 12:29
Toužím po novém Golfu, nemáte někdo nějakou zkušenost ( vlastní nebo známý ) s motorem 1,4 55kW právě v Golfu V? Chová se podobně jako ve Fabii nebo má jiné zpřevodování? Zdá se mi totiž, že za necelých 400 tis. Kč ve slušné výbavě s klima to není špatné. :?: A co Golf V jako takový, slabiny, přednosti?
VW GOLF V
neregistrovaný "War1"
| 2. 8. 2005 14:28
Překopíruju ti sem něco z vwanatic clubu. (je to určitě kwalitka, když vydrží už 45tis.)

V sobotu 16.7 jsem rano vyjel s kamosem autem (mojim Golfikem IV) do Chorvatska na "vylet" (pro rodice na dovcu).Cesta tam probihala uplne haldce,krom jednoho slejvaku jak blbec,par krup jako maly pinpong micky a 3hodinovy kolony aut.Dorazili jsme tam v 9 vecer...druhy den rano (v 10h) jsme jeli zpet.Vyjeli jsme s rodici jiz z Umagu a prejeli v klidku hranice do Slovinska...po 100km jsem zastavil na pumpe,natankoval plnou a kamos popojel na meric tlaku v pneu.Zatim vse OK...Nalezli jsme do auta rozjeli se.Asi po 20m v arealu pumpy jsem slyse nejakej hnusnej bouchavej zvuk z Golfika.Vylezl jsem,otevrel kapotu a fakt to bylo z nej...pripadalo mi to jako by sel jen na 3 valce.Sedli jsme zpet do auta a jeli dal...pri vyssich rychlostech to neklapalo...na dalsim odpocivadle jsme zastavili na kontrolu...po zaparkovani nas nejaky Slovinec upozornil,ze nam tece olej...Jo tek a dost krute...tak jsme fofrem jeli dal...nastesti jsme dojeli do Lublane a zastavili na nejblizsim parkovisti.Za nami byla jen cesticka od oleje...kontrolka mazani se rozsvitila asi 1km pred zastavenim.Po zastaveni jsem si zavolal Servisaka.Prijel a po skouknuti mi rekl,ze na 99%je to urvana klikova hridel...sel jsem do kolen,pac to zmanena polo-novej motor.Zavolal jsem do CR a zajistil si odtah...ten prijel ve 3 rano v pondeli 18.7...dojeli jsme do Liberce a dal jsem auto okamzite do servisu (AutoEnge)...rikali mi,ze se na to kouknou a ze mi daji vedet v prubehu tydne...OK...bylo najednou 17:30 a volaji mi,ze zatim to shledli a minimalne je urvana klikova hridel,ale ze muze byt dale prorazena vana,neco s pisty...proste zatim oprava za 100.000,-...a cena golfika je asi 160.000...fakt super vylet...nabidli mi ale taky to,ze tam maji na sklade repasovanej motor z Octavie 1,4 a ze mi tam jde (za 30.000)...takze asi tam pujde motor z Octavie...tot cely muj pribeh...
VW GOLF V
neregistrovaný "GTI DSG (promiň GTI)"
| 2. 8. 2005 14:46
co to ma spolocne s golfom V a beznymi uzivatelskymi skusenostami.....nechces tvrdit ze v kazdom golfe ti po chvili odide motor, vsak... :?
VW GOLF V
| 2. 8. 2005 15:49
ten repasovany motor z oktavie - tipujem lopka na 95%
VW GOLF V
neregistrovaný "Majk66"
| 2. 8. 2005 17:28
Ten motor se mi zdá na Golf V slabý. Mám ho s 1,6 a nějakou výkonovou rezervu nepociťuji a to jezdím většinou sám nebo ve dvou, i když občas s narvaným kufrem. Přeci jen je to těžké auto. Ale jinak spokojenost. Za ty peníze slušná výbava.
Bez nadpisu
neregistrovaný "GTI DSG (promiň GTI)"
| 2. 8. 2005 13:56
za 12 dní si ho idem vyzdvihnúť, tak dám potom vedieť :)......inak testovacia jazda zanechala dojem....
Bez nadpisu
| 2. 8. 2005 18:46
Minulej tejden jsem byl na testovaci jizde s 1.4 a je to fakt slabota :-( ale mozna jsem to jen malo vytacel, nemel jsem to srdce tocit to nahoru, kdyz melo za sebou jen 200km a studenej motor. Ale manik nekolikrat opakoval ze s timhle motorem je potreba to drzet v otackach (aspon 4k). Takze nevim nic a asi jsem moc nepomoh ;-)
Re:
neregistrovaný "andree_cz"
| 2. 8. 2005 18:59
Golf: Zalezi na tom co od auta ocekavas. Samozrejme, ze to bude pojizdny a ve vetsine pripadu zdaleka nebudes brzdou provozu, ale na nejaky predjizdeni kolon, tahani karavanu, nebo zavodeni v Alpach pri jizde na dovcu zapomen.
Bez nadpisu
neregistrovaný "wana"
| 2. 8. 2005 22:26
rozhodne neurobis chybu ..... ale ak mozem poradit naozaj porozmyslaj o tej 1.6 verzii .... zda sa trochu lenivejsi pri nizsich otazkach v porovnani s obdobnym prevedenim povedzme u C4, alebo fucusu ....

ale komfort si uzivam.... priestor vyborny (mam 2 metre viem ocenit >:D ) odhlucnenie od motora a z vonkajsku, vybava urcite aj bezpecnost..... nechcem tu moc pisat o dielenskom prevedeni pretoze to tu moc vela zastancov nema pretoze to beru od novinarom ako omielanu frazu ale naozaj je vyzsia v porovnani s povedzme francuzmi alebo talianmi ... u japoncov je to uz trochu ine ....ty maju azda na vrch .... ...pracujem vo vyvoji v automobilovom priemysle tak si vsimam detaily od prevedenia 3D dat az po samotnu realizaciu ....

...tak skus toho predajcu skor ukecat na vacsiu zlavu pre tu 1.6l ;) ....

na druhej strane som v 1.4l nesedel a mozno by ma prekvapila ......
Bez nadpisu
neregistrovaný "Golf"
| 3. 8. 2005 07:51
Já s ním nechci závodit, mám to pro rodinu, takže klidná jízda za relativně slušnej peníz?
Bez nadpisu
| 3. 8. 2005 09:32
Ty si hádám velký odborník, když si si pořídil podprůměrné auto, viď? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Detailů, jo? To si si Golfa pořídil asi kvůli tomu emblému na zrcadle reflektoru co...no to je moc důležitý detail...
Re:
| 3. 8. 2005 09:38
wolffe, trosku slusnosti by neuskodilo. Pokud mas nejakej problem, zkus si treba zajezdit na kole, treba to vypotis :)
Re:
neregistrovaný "andree_cz"
| 3. 8. 2005 10:00
Golf: Pokud to budes mit na jezdeni po meste a obcas na chatu, ktera je pobliz, tak bych se ty 1.4 nebal. Ja osobne bych ale spise opravdu uvazoval o 1.6MPI. To uz povazuju za dostatecne silny auto.
Bez nadpisu
| 3. 8. 2005 10:52
Od kdy je zrcadlo reflektoru neslušné slovo? >:D >:D >:D

Na slovo Golf sem alergický...no škoda, že mi tím úplně znechutili tento krásný sport...
Bez nadpisu
| 3. 8. 2005 11:08
wolffe hranice slusnosti je u kazdyho jina. Zkus se zamyslet nad tim, jestli je nutny ze sebe delat boha a vnucovat ostatnim svuj nazor "silou". To co nevyhovuje Tobe, muze vyhovovat jinym.

Mimochodem, pokud jsi alergicky na "Golf", pravdepodobne trpis i nejakym druhem masochisticke uchylky. Nechapu proc jinak bys byl aktivni v tomhle foru. Ale bez urazky, kazdej jsme nejakej :)
Bez nadpisu
neregistrovaný "Golf"
| 3. 8. 2005 12:45
Strašně nerad tady vidím duševní ubožáky Tvého typu volffe - nebo jakouže to krásně německy znějící přezdívku sis to zvolil, ostatně Brno to je vlastně taková zapomenutá německá vesnice na jinak perfektní Moravě. Já jsem chtěl radu, ne nějaký mozkomíšní výlev.
Bez nadpisu
neregistrovaný "campagnolo"
| 4. 8. 2005 17:57
Jelikoz jich celkem dost ma importer a dyleri na sklade (vyroba 2004) jsou na nich dobre ceny. Golfa s ESP, ABS, 6 x aibag, elektrika, radio, klimatizace za cca. 380 az 420 je celkem dobra cena. Bezne uvadena cena je prave onech 399000Kc. Na to daji jeste nejakou slevku a co by chtel clovek vic.

V tomto pripade i motor 1.4 se zda byt velmi snesitelnou dani. Navic jsem s nim jezdil asi 1 mesic a vse bylo v pohode. Naopak mile jsem byl prekvapen. Mel najeto cca. 7000km. Mozna funglofka pojede hur nez se zajede. Ale urcite to neni line auto. Navic cena 499000 u aktualne nabizeneho Golfa 1.6 Comfortline se mi nezda az tak pritazliva.
kapuce od bundy
| 3. 8. 2005 13:07
Proč sem aktivní?

Vadí mi 55 kW motor v autě které váží dost přes tunu. S golfem sem taky něco v horách najel (1,8) a věř, že se s ním někde vyškrábat je unikum (no horší je to už jen s Octávkou)...Zlatej Favorit. Ten nemusí mít ani zimní gumy, aby si vyjel rozumný zasněžený kopec. S Golfem je to marný... A ještě k tomu slabý motor... Když už VW, tak aspoň to Polo s rozumným motorem, pokud tam nějaký je (bude lehčí a tudíž i ovladatelnější a nebude nebezpečnou brzdou provozu)... Tak asi tak nějak...

A vysmátej sem byl z "odborného" hodnocení kvality...To mě vždycky pobaví... Ještě nám zde mohl napsat šířku lícování spár palubního obložení, aby sme měli kompletní obrázek...A hlavně lícování zadního víka a světla (možná by sme se něco dověděli)...

Takže zatím sem slušný... Golf je mi jinak volný jako kapuce u bundy v létě (pokud mě zrovna nebrzdí na silnici v levým pruhu, ale zase tolik jich naštěstí nejezdí)...
kapuce od bundy
neregistrovaný "fero1234"
| 3. 8. 2005 13:39
Golf V 1.4 je o cca 50 kg tazsi ako Fabia Combi, cize ma o cca 10% lepsi pomer vykon/hmotnost ako Fabia combi 1.2 47 kW.

Takze sa s tym da v pohode jazdit, samozrejme, ze do Golfa by som doporucoval minimalne 1.6 MPI, ale aj s 1.4 sa da jazdit.

To ze sa Golf nevyskriabe v zasnezenom kopci nebudem ani komentovat - je to uplny blabol, btw Golf ma EDS, co vyrazne pomaha v takychto situaciach.

Vsetko to zavisi od ceny, na Slovensku bola koncom roka akcii, a Golf V 1.4 bol za 499 000 Sk, co je nejakych 380 000 Kc, btw cennikova cena Fabie combi 1.4 vtedy bola 499 000 Sk.

Za tu cenu to auto nemalo siroko-daleko konkurenciu.

Urcite si priplat za automaticku klimu a repraky dozadu. Inak ti bude v pohode stacit seriova vybava.

Doteraz mal jediny problem - prestal mu fungovat zadny stierac, ale potom zistil, ze nemal dobre zatvorene piate dvere, tak sa stierac sam vypol :-)

Ja som na to aute spravil cca 400 km, a som z neho uneseny, najma ked si uvedomim, za aku skvelu cenu ho kupil.
Bez nadpisu
| 3. 8. 2005 14:09
Stěrač se sám vypl? :roll:

To sou mi věci 8-s

To už je celkem zoufalost to srovnávat s Fabii...No je to subjektivní...Fabia kombi má lépe využitelný prostor kufru a ve vnitř není o tolik menší...Zase Golf bude o něco línější, ale je to auto nižší střední (sice na samým chvostu, ale je). Takže vivat další hlemýžď, ale proti gustu žádný dišputát... Ale chápu, že když za TDI chtějí nekřesťanské peníze a za FSI tak výběr pro normálního VW fandu není moc velký...Ale když už VW tak za ty peníze asi to Polo, nebude s ním takové trápení...

P.S. Promiň nevěděl sem, že je pro tebe ta elektronika všespásná...No ale věř mi, že v reálu je ti naprd...Je to berlička, ale z prů*** se musíš vždycky vyhrabat sám...Některý auta tyhle berličky ani nepotřebují...

Tak a dost už rejpání....
Re:
neregistrovaný "wana"
| 3. 8. 2005 21:03
tak tak .... s tym zadnym stieracom je to pravda .... tiez som si myslel ze odisiel ale je to v tom nedovreti piatych dvery .... uz som nad tym rozmyslal ze preco nieje jeden spinac pre signalizaciu nedovretych dvery a zopnutia obvodu stieraca ....

... heh wolff ze ty mas tak 18 to by tak odpovedalo .... :-) lebo cim viac tym je to smutnejsie .... naozaj ... :-(

to ze si najdes niekde na fore ze nelicuje zadne svetlo a dvere a snazit sa zaposobit ...no neviem .... ale ja som vedel ze ak spomeniem dielenske zpracovanie tak sa niekto chyti ;-) ....

..... pravdu povediac zatvaranie piatych dvery nieje optimalne ...myslim tym zvolit idealnu silu pre dovretie a nie tresknutie .... to bol mozno aj pripad toho obrazku co obletel svet kde to "celkom nelicovalo" .... moj pripad to urcite nieje, ani golfov ktore som videl ...

ale zo vsetkych veci co si tu napisal som nasiel dve pravdive fakty .....

ze TDI je ozaj nepomerne drahsie ...... a ze favorit daleko predstihuje golfa co sa tyka zdolania zasnezeneho kopca ..... i ked v tom druhom pripade je to polopravda lebo nikde neuvadzas ze ho taha hammer so snehovimi retazami ..... ;-)
Re:
| 4. 8. 2005 11:41
to ze si najdes niekde na fore ze nelicuje zadne svetlo a dvere a snazit sa zaposobit ...no neviem .... ale ja som vedel ze ak spomeniem dielenske zpracovanie tak sa niekto chyti ....

na akom fore? este som nevidel jedineho golfa kde by to sedelo
Bez nadpisu
| 3. 8. 2005 21:35
Hmm, tak teď si mi to nandal, no snažil si se být slušný, tak raději budu mlčet... Ta fotka co obletěla svět byla asi tak pravdivá, jako že italský auta mají horší zpracování než VW...Ale to je jedno... Dobrou noc, sladce spi. Jinak je mi Golf ukradenej...(+ vše co s ním souvisí)
Bez nadpisu
neregistrovaný "luf"
| 4. 8. 2005 11:33
Aha, aj tu sa vyskytuje fero >:-[]

Len aby som ta trosku usmernil - za 500t bol aj megane 1.6 kombik, s klimou a vsetkym tym zakladnym, co ma Golf + zopar veci navyse. Ale samozrejme nemal EDS, takze nic pre teba. Stale myslis, ze zakladny Golf s 1.4 za ~500t je dobra kupa?
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 4. 8. 2005 11:50
to luf: jasne, ze som tu, vw group :-)

no neviem, kde ta ponuka bola, pretoze ja som sa bol pytat na Megane v renaulte, a chceli za to cca 560 000, samozrejme neuvazujem o zlavach na leasing bolo to auto za cash

a samozrejme Golf sa mne a kamosovi, co to kupoval pozdaval ovela viac

(napr viacprvkova zadna naprava, dvojzonova automaticka klima, motor mohol byt lepsi, ale za +20 000 bol 1.4 FSI 90k...)

ALE ak si zoberiete, ze rozmyslal na Hondou Jazz za 475 000, tak za + cca 50 000 je Golf skvela kupa

ale teraz maju v renaulte celkom zujimave ceny, na megane sedan je zlava 75 000, na leasing dalsich 50 000 a na renaulte sa mi paci, ze sa da doplatit rozsirenie zaruky, ma to myslim este as Ford
Bez nadpisu
| 4. 8. 2005 11:46
Klucinál hoši, já byl ještě slabý odvar, já si rýpnu, když můžu, ale... Jinak jistě máte recht...Golf za 499 000 není nic moc volba, zvlášť vzhledem k tomu motoru. Snad kdyby měl tu 1,6 FSi za ty peníze, tak ano (samozřejmě stále uvažuji ve slovenských korunách)... >:D:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "luf"
| 4. 8. 2005 12:41
fero - ta akcia bola platna do maja tohto roku na sedany a kombiky. Co je teraz to netusim, uz ten dotychny, pre ktoreho som ho pomahal zhanat, auto ma. Podla cenniku je Golf s cenou niekde na urovni strednej triedy - 585t za 2dvierko s 1.4 motorom je okradanie zakaznikov. Porovnaj napr. 723t za Golf 1.6FSI comfort (pravdepodobne ide stale iba o 2 dvere, ale nemam cas studovat cenniky) vs. 729t za Avensis 1.6 Terra. Cenova politika VW je na smiech...
Re:
| 4. 8. 2005 13:30
napriek tomu to ludia kupuju, ale podla statistik aspon dostavaju rozum.

ja by som si auto s najhroznejsim volantom na trhu nekupil
Re:
| 4. 8. 2005 13:43
matuS dobry :-) pridej jeste neco :)

...emocim rozumim, ale prijde mi hloupy schovavat to za podobny "argumenty" ci "fakta".

P.S. jestli se nemylim tak MR2006 ma jinej volant a za 6k je malej kozenej packet (volant, rucka a saltpaka)
Re:
| 4. 8. 2005 15:17
to je super, ze mas moznost za priplatok kupit normalny volant :)
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 4. 8. 2005 15:21
to matuS: mozno nemas z volantu v Golfe V orgazmus, ale mne padol velmi dobre a na to volant je. V porovnani s volantom v novej Octavii je ten v Golfe podla mna lepsi.
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 4. 8. 2005 13:32
Cennikova cena Golf V Slovakia 1.4 je 575 000, 5-dverovy.

Golf V 1.6 MPI 620 000

Megane 1.6 604 000 (ale to je nejaka limitovana seria)

Corolla 1.6 620 000 ale bez klimy

vsetko je to o tom, kto da aku zlavu.

Ja som presvedceny, ze spicka v tejto triede je Focus+Golf. Ostatne je o cene.
Bez nadpisu
| 4. 8. 2005 13:49
Jeste jeden tip, mrknete se na www.volkswagen.cz na "Vozy u prodejcu ihned k odberu", je jich tam mmt 258 (skladovych) a nektery jsou za docela zajimavou cenu (pozor, v seznamu se zobrazuje jen cenikova cena, pro ziskani ceny po sleve musite rozkliknout primo nejakej kousek se smajlem).
Bez nadpisu
| 4. 8. 2005 15:57
Prednedavnom som v nom isiel na "testovacke" cca 400 km takze vlastna skusenost. Prvych cca 100 km mi trvalo kym som sa s nim zzil. Necitil som vo volante cestu zdalo sa mi ze slabo na ceste sedi. Ale cim viac som isiel tym sa mi islo lepsie. Na dialnici 170 (podla tachometru) bez nejakych vacsich problemov. Zrychlenie pri predbiehani nic moc ale mas tam len 75 PS a cca 130 Nm. Ale staci podradit aby bolo cez 3000 ot a da sa. Ked som sa s nim zzil tak som vedel co si mozem dovolit v zakrutach a je toho dost vela - nova zadna naprava oproti IV. Do kopca a po zakrutach som dokonca dobehol stvorkolku so 130 PS a dieslom (chlapik sa este k tomu ponahlal podla toho ako predbiehal na rovine) a brzdil ma.

Vo vnutri kopa miesta na tu triedu. Z nejakych porovnavaciek co som cital - Golf V ma najviac vnutorneho priestoru a najlepsiu ergonomiu to mozem potvrdit. V tej testovacke mal najlepsie jazdne vlastnosi Focus o com sa vie ale s tym autom chces jazdit s rodinou a aj keby si sa na nom chcel vysalit nezistis rozdiel medzi Focusom a Golfom. To by si musel ist fakt na hrane. 1,6 som "testoval" v Golfe IV Variant - tiez musis ist do otacok ale ma uz o dost lepsi tah zrychlenie. Ak mozem poradit daj si este nejake testovacie jazdy s autom ktore ma nejakych cca 5000 km a viac - rozjazdeny. A vyskusaj si zrychlenie zakruty a pod. A potom ho kup.
Bez nadpisu
neregistrovaný "luf"
| 4. 8. 2005 17:11
Jozki - tu stvorkolku si dobehol za Aviou? A predpokladam, ze ked ju obehla na prvom volnejsom useku uz si ju nikdy nevidel, lebo Avia ti zaclanala az do najblizsej 2km rovinky. ;-) Sakra, ten motor je na take auto nedostojny. Nesnaz sa presviedcat, ze staci. Za dalsich par korun je 1.6 - spotreba bude takmer identicka, poistka rovnaka a rozdiel jazdy dost citelny. Ludia, neblbnite so slabymi motormi, bude vas to celu dobu vlastnenia prenasledovat, ze ste si mohli zvolit silnejsi (viem o com hovorim, mam 1.6 a casto si vycitam, ze som bol lakomy a nekupil 2.0)
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 4. 8. 2005 17:20
luf: suhlasim s tebou

aj ked na druhej strane napr. pri Golfe je rozdiel 1.4 - 1.6 45 000 Sk, co uz je slusny peniaz, najma ked si uvedomi, ze vyrobne naklady 1.4 a 1.6 su v podstate rovnake.

Pri megane 1.6 115 k vs 2.0 136 k cca 65 000,-

ale napr fabia 1.2 65k vs 1.4 75k 20000,- (1.2 ma ale v meste o dost lepsiu spotrebu)

ale urcite auto nizsej strednej triedy(golf, focus,...) by malo mat 100 k, auto triedy fabia, clio, 206 75k
Bez nadpisu
| 4. 8. 2005 18:04
Preco by to malo byt za Aviou. Pisal som do kopca a v ZAKRUTACH. Ja som si vsimol ze ludia u nas nevedia jazdit aj ked maju spickove auto. Na rovinke ide 150 ale pride prva zakruta a zbrzdia to na 60 a potom zase plny plyn. Ja radsej idem na rovinke 120 a v zakrute 80-90. Preto som ho dobehol a v zakrutach ma brzdil. Samozrejme ze na rovinke som videl ze pridal a usiel mi. A mimochodom isiel som za nim asi 120 km. Prave kvoli tomu co som pisal. A ked niekto potrebuje auto do mesta raz za mesiac na chalupu a potrebuje miesto pre rodinu a nema nazvys peniaze preco nie vtedy to staci. Ved preco by si inac normalny clovek kupoval napr. Logana ? Pre jeho potreby mu staci. A ako alternativu k 1,4 som napisal ako sa mi jazdilo s 1,6. Ked ma nazvys alebo ak je ochotny dat dalsich 45 000 tak samozrejme radsej 1,6.
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 4. 8. 2005 21:13
to Jozki: neviem, co si chcel povedat, tym, ze si dobehol stvorkolku s 130 PS dieslom a ze ta brzdila.

Ze si lepsi sofer ? To je trochu pomimo temy. Ze 75 PS motor je vykonnejsi ako 130PS ? To ti nikto neuveri :-)

Urcite sa vsetci zhodneme na tom, ze s 75PS motorom v Golfe sa da jazdit, ale nejake velke rezervy vykonu uz nezostavaju.

Mozem to porovnat jazdil som aspon 5000 km mondeo 100 kW, civic 85 kW, Golf V 55 kw, fabia 50,47,44,38 kW, felicia 55 kW,50 kW, octavia 81 kW.

Na druhej strane pri jazde s malo vykonnym motorom sa prepnem do "pohodoveho rezimu" a jazdim kludnejsie a bezpecnejsie a nadavam na vsetkych "curakov", co sa ponahlaju, aj tak usetria iba par minut a nestoji to za to. Mozem to posudit na vlastnej skusenosti.

Este chcem dodat, ze Golf V nema v serii EDS, ako som tu pisal, ma to spolu s ESP.

No a spomenul som si na jednu vec, co ma na Golfe vytacala - pri vystupovani sa mi "zarezaval" ten plast, co je na boku sedadla do stehna. Neviem, ci som taky tazky alebo co. Ale na druhej strane, ked som sedel v tych sedadlach, tak to bol neskutocny pocit - dokonaly pocit z posedu. (mam 192 cm).
Re:
| 4. 8. 2005 23:54
Ja som si vsimol ze ludia u nas nevedia jazdit aj ked maju spickove auto. Na rovinke ide 150 ale pride prva zakruta a zbrzdia to na 60 a potom zase plny plyn. Ja radsej idem na rovinke 120 a v zakrute 80-90.

samozrejme, ze to aj ja tak robim. ono sa tazko vyberaju rychlo zakruty, ked v jednej ruke musim drzat vajicka ktore som kupil a v druhej mobil lebo vybavujem strasne dolezite veci do roboty. chapes?
Re:
| 5. 8. 2005 08:11
Chlapik ktoreho som opisoval isiel predo mnou asi 120 km bolo to od 7 do 8:30 vecer piatok a netelefonoval. Kedze som isiel za nim tak som to videl. Takze to ze ludia nevedia jazdit (vacsina ) tak to plati.
Bez nadpisu
| 5. 8. 2005 08:08
Chcel som tym povedat ze ak vies jazdit, aj so 75 konmi sa da jazdit celkom svizne a nebyt brzda premavky ako si niektory myslia.

Nechcel som tym povedat ze som nejaky perfektny sofer mam len asi 100 000 km. To ze 130 je viac ako 75 je jasne kazdemu kto ma viac ako 5 rokov a ja patrim do tejto kategorie. >:D

" Na druhej strane pri jazde s malo vykonnym motorom sa prepnem do "pohodoveho rezimu" a jazdim kludnejsie a bezpecnejsie" a myslim si ze presne na toto je to auto urcene a taketo auto ten chlapik potrebuje.
Re:
| 5. 8. 2005 09:21
" Na druhej strane pri jazde s malo vykonnym motorom sa prepnem do "pohodoveho rezimu" a jazdim kludnejsie a bezpecnejsie" a myslim si ze presne na toto je to auto urcene a taketo auto ten chlapik potrebuje.

lenze ked ten vykon raz budes potrebovat, tak ho mat nebudes a budes brzda.

ked niekto ma vykonne auto a nedokaze jazdit kludne, ma problem s hlavou. s autom to nic nema

takym treba dat do ruky aspon 100konovu motorku, ono sa to potom samo vyselektuje
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 5. 8. 2005 09:35
to matuS:

S Golfom 75PS nebudes nikdy brzda kvoli vykonu. To auto ma maximalku 164 kmph. Brzdou su stare S120, ktore maju problem iste stabilne 100 kmph, a nehovorim o aviach a spol
Bocnice sedaku v Golfu
neregistrovaný "campagnolo"
| 5. 8. 2005 09:41
Hele fero, koukam ze si si vsiml toho sameho co ja. Opravdu to tlaci. To nejak nezmakli. Ale u Turana je to jeste horsi-vystupujes z vetsi vysky a tuplem na tu hranu dosednes. Ale to je opravdu jediny problem, ktery jsem zatim objevil ( i kdyz toho jsem si vsiml hned pri prvnim usednuti do Turana loni na podzim na sourumu). Asi je to delano pro etericke bytosti. Ja mam 100kg a etericky rozhodne nejsem >:D
Bez nadpisu
| 5. 8. 2005 10:15
Kluci, tak už se nehádejte...To že 75 koňový auto nižší střední je brzda o tom neptřeba diskutovat... Kdo chce kam pomozme mu tam... Fiat do toho dává aspoň 6-kvalt...Ten Golf má taky 6-kvalt s tou 1,4? Ani nevím...Jiný mají to vím, ale ta 1,4 je takovej Junior, tak bůhví co to má... Hledat se mi to nechce...na těch jejich pomatených stránkách...
Re:
| 5. 8. 2005 10:31
5 stupnov.
Bez nadpisu
| 5. 8. 2005 10:30
Ked nemam na to aby som predbehol kamion tak nebudem predbiehat a riskovat. A ked je za mnou niekto kto sa ponahla tak mu bliknem smerovkou a ho pustim - a nie som brzda. Pri jazde treba aj predvidat. Ale vratme sa na zaciatok. Mas urcitu sumu penazi chces nizsiu strednu triedu miesto pre rodinu nie si pretekar. Golf 1,4 vyhovuje. Ak si ochotny dat trosku viac 45000 Sk potom treba ist do 1,6. Ak nie tak 1,4 staci. PS:Dnes s nou idem zase dalsich cca 400 km. Uz sa neviem dockat. Najradsej by som si vyskusal 2,0 FSI 4Motion 150 PS ale som rad za tu 1,4. Ked uz nic ine.
Bez nadpisu
| 5. 8. 2005 11:04
Sem si to myslel. Je to takový VW Junior pro chudé...No to je jedno, dost bolo navážení. Teď sem se díval,a le u Stila je rozdíl meti 1,4 a 1,6 ani ne 20000 Kč... Jenže u Stila ta 1,4 aspoň jede a není o moc slabší než ta 1,6... Ale stejně 1,6 je 1,6...
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 5. 8. 2005 11:34
Uz som to tu raz pisal:

pomer vykon/hmotnost

Fabia 1.0 Junior - 36 kW/t

Fabia Combi 1.2 - 43 kW/t

Golf 1.4 - 46 kW/t

cize Golf na na tom +- rovnako ako Fabia 1.2. A tych Fabii tu jazdi mraky, kazdy si vie spravit obraz o tom, ako to auto bude jazdit.

Cele je to o peniazoch, pre kazdeho ma 100 000 inu hodnotu. Pokial je ten Golf 1.4 za dobru cenu, tak by som nevahal.

A vyhoda tohto motora je, ze sa da jednoducho nachipovat na cca 65 kW( skoro 90 koni).
Re:
| 5. 8. 2005 11:41
to cipovanie kto slubuje? :D
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 5. 8. 2005 11:45
pozeram, ze asi su nejake problemy s chipovanim 1.4 55 kW

[odkaz]

"Zatím pouze do modelového roku 2004 včetně !!!"
Re:
| 5. 8. 2005 11:50
"Co vidíš?" zeptala se maminka

"Kuře"

"Tak vidíš", a byli štťastní až do smrti... Mezi nama chip tuning je tipický produkt pro podmotorizovaný VW (na jiný auta se to dělá minimálně). A taky ty auta co si uvedl, ty haťapky, to je taky neštěstí na silnici...Ale zase to je auto do města, což se o tom Golfu říct nedá...
Zastydlý puberťák
neregistrovaný "Golf"
| 5. 8. 2005 12:41
Wolfe přestaň opruzovat svými výplody - tvoje rady nejsou rady, obábám se že vůbec nemáš ŘP ( pokud víš co to je ) a necháváš se vozit tatínkem v jeho poloshnilé Š105.

Už tě nečtu. >:D
Zastydlý puberťák
| 5. 8. 2005 13:33
lenze problem je v tom, ze benzinovy motor chipom neposilnis.

uz sa tu o tom popisalo mraky
Bez nadpisu
| 5. 8. 2005 14:40
No nevím co chceš za rady. Chceš Golfa, kup si Golfa... Moje rada je jasná...Akorát ji nechceš slyšet... Když už musíš mít VW, tak si kup polo za ty peníze s lepším motorem. A pokud nemusíš mít VW (což bych ti vřele doporučoval), tak si za ty peníze můžeš koupit AUTO!!! Který jede, brzdí a zatáčí...

Ale uznávám, že jsou lidi, kterým Golf stačí... Mě by nestačil. Toť vše (teda za ty peníze)

A čti si koho chceš...
Bez nadpisu
neregistrovaný "luf"
| 5. 8. 2005 15:09
U mna je to uplne opacne, cim mam silnejsie auto, tym viacej jazdim v klude. Pretoze viem, ze ten nakladak predo mnou nemusim nahanat silou mocou na tejto rovinke, lebo inak sa za nim budem trmacat dalsich 8km, kym bude dalsie miesto pre predbiehanie. So silnym autom ho predbehnem vtedy, ked ho dobehnem. Tiez sa nikto nesnazi mi ukazat, ako jeho TDI, HTP alebo nieco podobne skvele jazdi. Asi preto, ze vie, ze sedlam 200 koni. A vo vysledku mi silnejsie auto zerie len o malo viacej ako to slabe (a aj tak ma to netrapi, lebo benzin do neho neplatim).
Bez nadpisu
neregistrovaný "GTI DSG (promiň GTI)"
| 5. 8. 2005 15:19
musi to byt zrovna golf? Ja osobne bych asi sel do Focusu. Cena tesne nad 400 000 a myslim ze dostanes i slevu. Motor vykonnejsi nez u Golfu, nizsi spotreba, lepsi podvozek...podle mne i dizajnove je atraktivnejsi...ale to jen moje dojmy...
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 5. 8. 2005 15:28
Focus vs Golf - to zavisi najma od ceny, za aku sa da zohnat Focus. Golf ma v serii 6xABG, za maly priplatok dvojzonovu automaticku klimu, zrkadla v elektrike, central s dialkovym, CD radio+6xrepro.

Za to vsetko sa pri Focuse doplaca.

Ale ak by bol Focus za +- rovnaku cenu ako Golf, tak potom by som urcite isiel do Focusa.
Re:
neregistrovaný "GTI DSG (promiň GTI)"
| 5. 8. 2005 15:35
co sem nasel na strankach Ford a VW

VW golf 1.4 trendline: 439 900

Ford Focus 1.4: 427 990

Takže záleží kdo dá jakou slevu a jakou kdo požaduje výbavu...
Bez nadpisu
neregistrovaný "wana"
| 5. 8. 2005 17:44
si si isty ze focus ma nizsiu spotrebu ako golf ? Nevidel som sice specifikacie focusa ale zda sa mi ze co sa tyka spotreby tak je na tom fokus dost zle ..... to ale nehovorim ze golf vyborne >:D .....

... mna osobne focus designom moc neoslovil jedine palubovka ma krajsi plast a aj ten volant je lepsi ..... je pravda ze golfik by ten volant mohol naozaj vymenit .... ale design je jedine co mu vytykam .....

inac jedine co ocenujem na novom fokuse ze vykuzlili ovela viac miesta pre vodica a "UFO" styl palubovky dostali do celkom serioznej podoby ...

co sa tyka hluku je na tom tiez dobre (na rozdiel od novej astry !!!) a motor je ozaj lepsi ako u golfa ..... akurat mu vytknem hluk v interiery (rezonanciu) pri prejazde kockami .... u golfa nieje (aspon teda v rozsahu 0-70km/h) ale su auta na tom ovela horsie ....

ale celkovo KONFORT a ERGONOMIA u golfa sa mi zda velmi dobra .... jazda je velmi pohodlna .... preto som si ho vybral ....

Ozaj Aky plast vas tlaci ??? mozes to opisat ? ja mam 110kg 2m a nic .... ale to je mozno tym ze mi v tej oblasti odumreli nervove zakoncenia ....

mate niekto laktovu opierku ??? to mam mrzi ze nemam ??? aka je ?
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 5. 8. 2005 18:01
to wana:

Sedak, na ktorom sedis ma zboku plast, ktory vystuzuje bocne vedenie no a ak vystupujes a lavu nohu das na zem, tak spodna cast stehna krizuje tento plast a dost neprijemne sa to "zarezava", aspon ja som si to na inom aute nevsimol.

ad opierka:

je to fajn vec-mas si kde opriet ruku + maz vzadu vyduchy kurenia a drziaky na flase. Da sa nastavovat vyskovo a posuvat dopredu-dozadu. Akurat, ze to posuvanie ma slabu aretaciu, takze ked sa o nu opries, tak sa posuva. No a ked ju mas vysunutu predu, tak sa problematicky pouziva rucna brzda a bezpecnostny pas.

Nejako nezvladli ergonomiu.
Re:
neregistrovaný "wana"
| 5. 8. 2005 18:22
:( tej opierky je mi luto .... hodi sa odlozit si ruku .... a vzadu vyduchy rozhodne chybaju .... hold skladove vozi maju aj svoje nevyhody .... lebo inac tusim je za relativne smiesny priplatok ..... predajca mi ale vravel ze nebal by byt problem domontovat si ju z nejakeho vraku .... samozrejme zadne vyduchy budu nefunkcne ...ale neviem si predstavit ako by som ju montoval .....
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 5. 8. 2005 18:33
No kamos mal stastie na skladovy kus presne ako chcel:

VW Golf V 1.4 5.dverovy 55 kW 499 000

+dvojzonova automaticka klima 6300

+stredova opierka s vyduchmm a 2x driziak 7500

+4 repro vzadu 4100

+PP 6100

+alarm s kontrolou vnutorneho priestoru 10500

modra farba bez priplatku (parchanti chcu za metalizu 17 400, a bez priplatku je modra a biela)

suma 533 300 Sk a je vyteseny, lebo povodne chcel Hondu Jazz za 475 000.
Re:
neregistrovaný "GTI DSG (promiň GTI)"
| 6. 8. 2005 00:51
no focus ma nizsiu papierovu spotrebu podla informacii, co su na strankach VW a Fordu, nejazdil som ani v jednom takze prakticke skusenosti nemam.

Golf urcite nieje zle auto (sam som si ho objednal :), ale v motorizacii 1.4, by som asi isiel skor do focusu...ale ide o kazdeho vlastny vkus a preferencie :-) urcite si uzijes jedno aj druhe...

dohodni si este raz skusobne jazdy a uvidis...
Re:
neregistrovaný "fero1234"
| 7. 8. 2005 21:27
ad Focus vs Golf: cele je to o cene, su to spickove auta (Focus je o chlp lepsi) cize hladat nejaku dobru zlavu

este pozri C4- ak by bola za dobru cenu
Bez nadpisu
neregistrovaný "wana"
| 9. 8. 2005 20:34
skoda ze sa nedaju vkladat obrazky ..... odfotil som totiz licovanie zadnych svetiel u svojho golfa a taktiez u jedneho nahodneho ..... a maximalnu nepresnost co tam vidim je asi 0.5 mm a to dufam nikto nemoze nazvat nelicovanim .... netvrdim ze to lepsie nejde ale trochu treba sledovat aj parameter cena/kvalita ....

chcem sa spytat ak uvolnujem plynovy pedal, tak ak som v polohe tesne pred hornou uvratou trochu to s motorom trhne .... nie je to nic hrozne ale je to trochu citit .... asi najviac to pocitujem pri 2 rychlostnom stupni .... tusim som to zazil aj u fabie ... ale u takeho focusu napr si to nepamatam .... ma niekdo podobnu skusenost respektive vie o co ide ?
Bez nadpisu
neregistrovaný "MMira"
| 10. 8. 2005 14:12
Minuly tyden jsem se svezl s 1.9 Tdi a nejakou zakladni vybavou. Dopredu reknu, ze to auto melo 15" kola se pneu 195/65, myslim Conti.

Na najezdu na dalnici, kde se auto otoci o cca 270° a ktery je mirne do kopce, jsem tomu zkusil pridat a to auto se zacalo tak vehementne hrnout pres gumy ven, ze me to zarazilo. To sem tam mel cca 60. Ze srandy jsem ubral plyn a tim jsem ten predek utrhl uplne. Jeste ze je tam dost mista. Ihned po tehle jizde jsem na to same misto vzal mou Oct Combi s 15" a 205/60 (Bridgestone Potenza), vypnul ESP a projel tu zatacku pod plynem asi 70 bez sebemesich problemu, gumy ani nepiskly. Tak nevim, jestli byly na vine jen pneu, videl bych to hlavne na ne, ale i tak to bylo hodne prekvapujici.

Dalsi neprijemne prekvapeni byl hluk motoru pri cca 150. To je vetsi klid i tom mem starem pekaci.

Celkove me to spise zklamalo. Pro objektivitu dodam, ze jsem pred tim jel s novym Passatem s 2.0TDI a DSG. Tam se mi zase zdal neumerne vysoky aerodynamicky hluk pri 150. BTW, ten motor je na to auto slaby. Nebo mozna to auto je na ten motor prilis tezke.
golf 1.9 TDI 66kw
| 14. 9. 2019 21:29
:-) prostě pecka už mne drží 15 let
chybka
| 14. 9. 2019 21:41
tak mám 4 sory...

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mizu.skerik
16. 11. 2019 18:46
1206
Jaimeteddy
16. 11. 2019 10:32
2
valdek41
29. 10. 2019 19:04
2
tomast3
19. 10. 2019 17:03
501
Justin66
8. 10. 2019 10:56
55
BětkaN
17. 9. 2019 12:55
2
Altyme
16. 9. 2019 21:25
93
TomSkoda
15. 9. 2019 18:12
1
kokolac
14. 9. 2019 21:41
69
standa82
9. 9. 2019 04:37
1
idealworldwide
29. 8. 2019 14:58
2
idealworldwide
27. 8. 2019 22:39
11205
pavlik
9. 7. 2019 14:09
1
pavlik
9. 7. 2019 14:06
688
petry aris
24. 5. 2019 09:33
3981
Martin77
28. 2. 2019 20:25
187
111madara
23. 2. 2019 08:51
1
hejvl
14. 2. 2019 14:52
1
Alandyr
15. 1. 2019 17:31
1