Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Mitsubishi 3000 GT - sportovní auto nebo jen hromada elektro

neregistrovaný "puma"
16. 11. 2000 20:44
Chat a Mitsubishi 3000 GT
Už jste někdo narazil na diskusní klub o tomhle autě?

Mě přijde zvláštní, že je diskusní klub na kdejakou šunku, ale o autě tohohle kalibru nikdo nemluví.

Bavil jsem se s jedním majitelem a říkal, že 3000 GT kvůli turbu buďto nejede, nebo naopak, je pořád ve smyku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rammstein"
22. 11. 2000 22:16
Super
Mitsubishi 3000 GT jsem měl dvě - ze začátku nepřeplňovanou verzi, ta jela docela obstojně, ale pak jsem zakoupil 3000 GT Twin-Turbo a to bylo něco jiného. Je sice pravda, že turbo-efekt je znát, ale stačí jezdit v správných otáčkách nebo si koupit chip NEUtec, který přidá pár koníků navíc a sníží otáčky spínání turba. Poté má auto kolem 330 koní a je to šílenost. Tecniky je v tomto autě fakt moc(4x4, natáčecí zadní náprava a další a další elekronické pomůcky) Design je pěkný, ale Dodge Stealth vypadá líp. Do něj al už nepudu, je moc starej.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "puma"
24. 11. 2000 10:50
Re: Super
Myslím, že tohle auto je natolik vyjímečné, že o něm málokdo něco bližšího ví. O to raději čtu zkušenosti majitele.

Mě by docela zajímalo, jak je na tom s poruchama. Problém je asi v ceně náhradních dílů.

Na druhou stranu si myslím, že japonci dělají nejspolehlivější auta a snad to platí i o sportovních.
neregistrovaný "greggie"
6. 3. 2001 21:43
Re: gt 3000
bratranec vlastni 3000 GT bez turba, 5st prev., americka verzia rv 91, najazdene 90.000 mil (pokial sa nemylim tak asi 150tkm). ked chcete nieco vediet napiste...
neregistrovaný "Alex1"
29. 11. 2000 15:20
Re: gt 3000
Jak je to s cenou turbodmychadla? Treba takovy Nissan 300 ZX byl po zhruba 100 000 km neprodejny protoze odesly obe turba a jedno prislo tusim na nejakych 100 tisic..... A kdo by do toho cpal prachy? Tak se toho co nejrychleji zbavit, jenze ouha... kupec se proste nenajde.
neregistrovaný "rammstein"
2. 12. 2000 19:34
Re: gt 3000
Na takový auto (300ZX) je blbost kupovat tak drahý turba. Lepší je repase, která vyjde asi na 10.000 za jedno. U Mitsubischi je to stejný, ale pokd máte novější, tak se toho nemusíte bát. 300ZX je neprodejný, protože se těchto chyb každý bojí - a to oprávněně. Ale 3000 GT je na tom mnohem lépe, má v sobě mnohem lepší techniku než ZX.
neregistrovaný "cokes"
3. 12. 2000 00:00
Re: gt 3000
Turbo na 3000GT stojí nový cca 42 Kkč bez daně, repase většinou polovic.
neregistrovaný "puma"
4. 12. 2000 12:59
Turbo
Na 3000 GT vydrží turba taky jenom 100.000 km ? To by se mi zdálo docela málo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomoKing1"
4. 3. 2001 09:43
je tu mrtvo
:o(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spcxxx"
9. 3. 2001 02:31
no zatial vlastnim...
bratranec ma upozornil, ze sa tu objavila diskusia okolo 3000gt, takze sa pripajam. takze k prvemu nazoru - ze gt je bud v smyku, alebo nejde poviem len tolko. ked je klzko, nedajboze sneh a lad, tak tazka sunka (skoro 2tony) s tak sirokymi gumami fakt preklzuje skoro furt, a to mam len DOHC. Turbo ma ale zato nahon na vsetky 4 kola, co ciastocne eliminuje tento problem, ale beztak to je sialenost frajerovat za zlych podmienok. Zato na suchu je to nehoraznost - mozem si dovolit takmer vsetko. Co sa tyka nechodenia kvoli Turbam, je to pomerne zriedkavy jav. Ja turbo sice nemam (co obcas lutujem), ale tiez mi hrozi nechodivost z inych dovodov. 3000-ka je totiz tazke hovedo zo silnym motorom, ale neobycajne "dietnou" prevodovou sustavou a celkovo riadenim atd.

Problem prvy: na 3liter skoro s 2 tonami spojka mensia nez na mnohe polovicu tak silne a tazke auta. vysledok: pri krutej jazde odide lamela fakt za chvilku.

problem druhy: dost malo odolna prevodovka - pri krutej jazde odide aj prevodovka, to plati duplom pre 6 stupnovu, ktora je krehkejsia.

problem treti: riadenie - pri krutej jazde odidu capy riadenia za chvilku do * (a to su take iste ako na charisme, ktora vazi polovicu.

Pre verziu twinturbo plati uvedene minimalne 3-nasobne. Predstavte si ako musi trpiet taka biedna prevodovka a spojka na voze s tak silnym motorom a nahonom na vsetky 4, ked urobite pekny odpich a 2 tony letia za 5sec na 100? Nie je zriedkavost menit prevodovku kazdych 20000km a lamelu je mozne odpalit v realnom case. Lamela vas vide do 10000, ale prevodovka je katastrofa, pretoze 6-stupnova GETRAG sa vymiena cela mitsubishi ju neservisuje.

Pre verziu DOHC sa predne koleska veselo smykaju, ked to prezenem a este k tomu ma motor slabsi o nejakych 80koni, takze to taka hroza zas neni. Takisto prevodovka je Mitsubishi, takze sa da v najhorsom kupit na nu nahradne diely. A este je aj o nejakych 100kg lahsia. Ale je aj o min 2 sek na 100 pomalsia. Ja mam pri 90k milach uz minimalne 3 spojku a prevodovku prvu (to je hlavne, ze ide, lebo je ovela financne narocnejsia ako spojka).

Verzia s automatikou jednoznacne sucks. Nielenze je aspon o dalsiu sekundu pomalsia. Ale ked sa automatika posere (ako sa to stalo jednemu s '97-kou), tak fakt mozte auto postavit do muzea alebo predat na diely.

Celkovo by som to zhrnul takto:

Kto chce na 3000 jazdit len prilezitostne a byt cool frajer - kupi twinturbo. Zarucene ho nikto nepredbehne, je to fakt delo.

Kto chce mat 3000 ako auto na kazde pouzitie, kupi si DOHC. Na udrzbu je jednoznacne menej narocne (o napravu menej, bez turba, spojka vydrzi dlhsie, prevodovka ovela dlhsie). Pri verzii SL obsahuje vsetko ostatne- automaticka klima, koza, vsetko v elektrike, ECS, ABS pre pohodlie jazdy. All the show zostava, len the go je ovela biednejsie. Pre dobru akceleraciu je treba vytacat do otacok, zato si netreba tak davat pozor pri jazde a hlavne rozbehu. Predbehne vas napr. Golf VR6 (stary v nom bol evidentne stastny jak blcha ze s tou skaredou sunkou ma predbehol), Audi 4.2L, 3000 twinturbo... Na vizualne frajerovanie po meste bohato staci (obzrie sa kazda druha suska).

Verzia SOHC sucks - biedny motor (161k) a casto aj biedna vybava.

Inak nahradne diely na 3000 su v pohode. Z rakuska sa da zohnat fakt asi vsetko dokonca aj na americke verzie- sam ju mam (zriedkavejsie treba objednat). Ceny su v pohode (priblizne rovnako ako ostane japonce, ktore stoja nove tretinu 3000-ky). sitacia je uplne odlisna pri karoserii, svetlach a ostanych vonkajsich dieloch - vsetko na objednavku za mastne ceny. Preto vyraznejsie naburane gt-cko ide automaticky na nahradne diely.

Celkovo odporucam ku kupe - za tie peniaze dostanete fakt velmi vela. 3000 sa da zohnat aj za 400.000sk, nikto vam ju neslohne, kazdy si ju hned vsimne, jazdi obstojne (turbo vynikajuco), udrzba sa da zniest. Odvezu sa v nom pohodlne 2 ludia, menej pohodlne 4, moj rekord je 6, ale to uz trcali ruky a nohy z okien :-)

Alebo v nom odvezem napriek malemu kufru, ale s moznostou sklopit zadne sedacky napr. 4 pneu (a 3000 ich ma pekne velke).

Spotreba pri DOHC je 9 litrov pri 100-ke, ja mam v meste 13 az 14, ale nechodim v zapchach a auto moc nesetrim. S turbom sa to da vycucat az na 20.

Inak 3000 je super aj v inej veci - ma znacne velku a siroku strednu konzolu. Pre mna bola idealna na moj davny plan - zabudovat do auta kompletny pocitac. Kto videl v nejakom aute miesto radia 12" TFT-cko s p2 a cd-rom?

Pripadne blizsie otazky mozem zodpovedat na spcxxx@yahoo.com.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "puma"
12. 3. 2001 20:45
turba a tlumiče
Bavil jsem se s člověkem, který měl 3000GT v turbu. Říkal, že kolem 100 000 km mu turba odešly. Další problém měl s tlumiči. Jsou tam prý takové, které upravují chod tlumiče podle stylu jízdy a silnice. Samozřejmě taky odešly a nové stály cca 100 000 Kč. Nevím ,co je na tom pravdy, ale docela bych tomu věřil. Tohle auto po najetí 100 000 km se asi na opravách pěkně prodraží.

Jinak vypadá a jede super.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spcxxx"
16. 3. 2001 04:45
tlmice
Presne tak, su to tlmice ECS, ktore hydraulicky upravuju svoju "tvrdost" v 3 stupnoch- pri brzdeni, zatacani a rozbiehani podla prudkosti daneho ukonu. Problemy ale s nimi nebyvaju vescie ako s inymi tlmicmi, ovela castejsie sa stane, ze sa poskodi kabelaz co k nim vedie a potom nefunguju. Mne nastastie funguju dobre, ale nove su naozaj dost drahe. Inak BASE edicia 3000-ky ma standardne tlmice a takisto dodge stealth, takze tam to financne az tak nezatazi.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57