Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Mazda 6-genialni novinka

neregistrovaný "STAVROS11"
8. 8. 2002 07:53
Bez nadpisu
Je to mazlicek ta nova Mazda 6. Byl jsem na jízdách a moc se mi libi. V současné době se rozmejšlim mezi ní v naftě 100 kW a Subaru Forester nebo Legacy kombi. Jestě nevim, ale ta Mazda je super.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mazda62611"
8. 8. 2002 12:33
SPORT 2.3
Cekam na tuto verzi. Minuly tyden jsem se byl ptat kdy bude, a prijde predvadeci koncem srpna a k dispozici bude nekdy koncem rijna se 4% slevou. Samozrejme ve zlute barve, jak jinak. Ale jeste pokukuju na verzi SPORT 2.3 WAGON. Jen je skoda, ze se nebude do Evropy vozit trilitr, ted je pry jen pro Ameriku..
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "STAVROS11"
8. 8. 2002 13:29
Re: SPORT 2.3
ja bych vzal asi toho kombika je na nej DPH a vemu ho v nafte. Pri skoro stejný dynamice polovocni spotreba. Radci vezmu uhli.
neregistrovaný "Mazda62611"
8. 8. 2002 14:47
Re: SPORT 2.3
Ne, ne, s naftou na me nechod. Benzin je benzin. Potrebuju vykon :-)
neregistrovaný "STAVROS11"
8. 8. 2002 14:51
Re: SPORT 2.3
No já si myslim, že tech 100 kW v nafte pojede skoro stejne jako 120 kW v benzinu bez turba pri polovicni spotrebe.
neregistrovaný "Mazda62611"
30. 8. 2002 13:26
Re: SPORT 2.3
MAZDA6 MPS... 206kW ... 280PS ... to chci
neregistrovaný "fija"
27. 9. 2002 13:13
Re: SPORT 2.3
STAVROS> podle mne jsou ty diesely na***. 88kW/3500 ot., 100kW/3500 ot. oba 310 Nm, pricemz rozdil v maximalce uvadeji 2 km/h, rozdil ve zrychleni 0,4s. Pri znamem prubehu krivky vykonu u primovstrikovych dieselu nevim, kde ty motory 'chcipnou", ale odhaduju max. v 4000-4500 ot. Pricemz tyhlety motory jedou rozumne az od 1800. Kdekdo kritizuje VW za motory s maximem vykonu ve 4000, a tohle je o 12,5% driv. Takze si myslim, ze s benzinem to srovnavat nepujde a ze to auto bude jezdit celkem hezky, ale ne moc rychle, ani moc usporne a bude treba asi casteji radit. Udaj 10,4s 0-100km/h na 100kW motor taky nic moc, pri spotrebe 6,9 l/100km ... jeste jsem s tim nejel, ale prodejce se vnucuje, tak uvidime, treba maji v prospektech chyby ....
neregistrovaný "STAVROS11"
30. 9. 2002 07:57
Re: SPORT 2.3
to fija: jel jsem v novym mondeu v naftě - taky 130 PS, jelo to jak střela opravdu super povození. Mazda se mi velice libila a motor podobnej. Takže zvítězila - za ty peníze a se stejnou výbavou auto neseženeš. Zkusil jsem všechno podobný na trhu a opravdu je ta Mazda výborná. V práci máme nějaký Oktávky TDI i červený a oproti tomu Mondeu je to legrace. Je mi jasný, že to mondeo nemužeš srovnávat s Oktávkou / rozdíl skoro 2 tříd /, ale já s ničim jinym tolik nejezdim, takže si myslim, že ta Mazda bude OK. Možná to nebude jezdit za 6 litrů jako Oktávka, ale když za ní zaplatim přes 800 000,- tak nebudu počítat každej litřík - stejně dám ty peníze do nákladů a tankuju na fakturu na naší benzínce. Tak mě trochu potěš a napiš, že jsem si objednal dobře. Dík
neregistrovaný "dabel"
30. 9. 2002 17:05
Re: SPORT 2.3
STAVROS: Myslim, ze si si vybral dobre. Som velmi zvedavy na Tvoje dojmy, dufam, ze ich potom sem napises!
neregistrovaný "STAVROS11"
1. 10. 2002 07:28
Re: SPORT 2.3
to dabel: hned jak ji dostanu, tk poreferuju jak šlape. Doufám, že jsem volil dobře. Ale opravdu jsem vyzkoušel vše v okruhu 800-900 tis. Kč a musim říct, že ta Mazda je opravdu nejlepší. Je to povedený auto. A co mě překvapilo je cena náhradních dílů - ani se mi nechce věřit, že to je japonec. Koupil jsem si navíc plno věcí za pár korun.
neregistrovaný "dabel"
1. 10. 2002 10:36
Re: SPORT 2.3
STAVROS: OK, som strasne zvedavy. Mazda 6 sa mi strasne paci, ale nie som ochotny vrazit tolko penazi do auta, takze najskor za nejake 2-3 roky, ked budu jazdene za dobre ceny. Myslim si, ze ceny dielov nie su az take prehnane, pozor ale na znackove servisy: praca ako taka je velmi draha. Ale to je asi problem vsetkych znackovych servisov.
neregistrovaný "h_ST"
1. 10. 2002 19:18
Re: SPORT 2.3
dabel: Co to je velmi drahá práce ? Značkové servisy Mazda na ostravsku berou 320,- až 340,- za hodinu. To Škodovka snad bere i víc ?
neregistrovaný "dabel"
2. 10. 2002 10:24
Re: SPORT 2.3
h_ST: nepoznam presnu hodinovu sadzbu. Ale vyvalit za vymontovanie alarmu (nefabrickeho a dodatocne namontovaneho predchadzajucim majitelom) a kontrolu dobijania vyse 3 tisic sa mi zda byt trosku premrstene. Ale mas pravdu: vsetky znackove servisy su strasne drahe :((
neregistrovaný "kmecma"
20. 8. 2002 14:06
Pozrite: Mazda - thinking in new ....
Tam je moj zazitok s piatku 16.8.2002 :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joe_st1"
29. 8. 2002 23:26
AMS
v 9. cisle Auto Motor Sport oznaci jeden nemecky (!!!!!) redaktor Mazdu 6 za japonske BMW. je tam vcelku zajimavy clanek a srovnani 10 vozu s vykonem 170 koni, pres Mini Coopera S az po MB ML270, a mazdu chvali :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rbaron"
29. 8. 2002 23:34
Re: AMS
to joe_st: Je pěkná, skoro jako Alfa 156. Je vidět, že i japonští designéři ze sebe umí vymáčknout drobet emoce :o) Ale aby to přirovnání sedělo, musela by mít pohon zadku. Jinak je to pořád předohrab pro babičky, které neumí předek řídit volantem a zadek plynem. Ale zase umí plést a sledovat televizi najednou :o)
neregistrovaný "dabel"
30. 8. 2002 16:23
Re: AMS
V nemeckom AMS ju pri teste (2.3) velmi chvalili, vraj podvozok je naozaj squely (a ked to napise nemcurisko, tak na tom nieco bude). Btw. videli ste uz hatchback? Podla mna o dost krajsi ako limuzina... asi som na hatchbacky zatazeny...
neregistrovaný "Paulus"
2. 9. 2002 09:01
Re: AMS
Aj krajsi, aj praktickejsi. No pocitam, ked dobre pojde, tak za takych pat rokov kupujem jazdeny HB 1.8. Na novy zial nemam :-(.
neregistrovaný "Pavelpu"
3. 9. 2002 08:50
Re: AMS
Pred mesicem mi ukradli auto, tak ted po necem pokukuju. Ale ted budu tak 3 roky v Praze a sem je pekny auto skoda. Ale za 3 roky jdu do 2.3 Sport Wagon!
neregistrovaný "joe_st1"
6. 9. 2002 11:45
M6 mps
[odkaz]


check MAZDA forum ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Country"
6. 9. 2002 13:14
Mazda 6
Asi to není špatné auto, ale na můj vkus vypadá dost divoce. Ještě nedávno byly Mazdy "Spolehlivě vyjímečné a vyjímečně spolehlivé", teď jsou "zoom zoom".... Což mě neoslovuje.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "h_ST"
27. 9. 2002 06:53
Re: Mazda 6
Vypadá dobře, začínám litovat, že jsem koupil 626 a nepočkal na 6
neregistrovaný "Paulus"
27. 9. 2002 11:22
Mazda 6 - nazivo
Konecne som videl na vlastne oci to "delo". Bol to modry (metaliza, samo) sedan. Fantazia, lepsie, jak na fotke... Pritom nemal ziadne serepeticky (integrovany spojler, prahy...). Tak som si ju poobzeral z kazdej strany - nema chybu... A interier je "zabity", skratka pochutka pre oci... No a teraz by to uz chcelo len sa povozit, alebo este lepsie posoferovat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dabel"
27. 9. 2002 11:38
Re: Mazda 6 - nazivo
Hm neviem preco ma Mazda vsetky predvadzacky v modrej metle... inak u mna stale vedie hatchback, kombik ma neoslovil viac ako on, takze u mna poradie: hatch, kombi, sedan ;))
neregistrovaný "bossini"
29. 9. 2002 21:18
No nevím
Z venku vypadá celkem pěkně, vevnitř taky zajimavě, ale vzadu (sedan+hatchback)je místa pro hlavu tak pro ženskou nebo nějakého japonce - opravdu bída,jen kombíky jsou v pohodě i pro evropany. U nové primery je to cca o 3 cm lepší ale taky stejně málo na pohodlnou delší cestu osoby cca 188 cm velké. I mém Oplíku AstraG-hatchback je více místa na hlavu.Za ty peníze by to mělo být lepší.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2002 02:58
Bez nadpisu
stavros, sak sa pochval, co si este dokupil? vlastne to ty si mal tu novu stale pokazenu lagunu II? ak ano, ako to skoncilo?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "STAVROS11"
2. 10. 2002 07:27
Re: Re:
to matus: já jsem tu Lagunu II neměl - to byl myslim meda, ale chtel jsem ji a potom dle jeho starosti jsem si to rozmyslel. Je to asi opravdu až moc přetechnizovaný. Ale byl to muj kandidát. S těma příplatkama je to tak, že třeba changer na CD je místo normálního v palubce / žádnej krám v kufru / a připlácíš asi 12 000,- a to se mi zdá dobrý. Jinak to auto má už snad uplně všechno. Jo navigaci nemam - ani nevim kolik stojí - moc mě nezajímá. A kožený sedačky taky nemám - strašně se v nich člověk potí. Jinak za ty prachy to jde.
neregistrovaný "PeKa"
2. 10. 2002 10:12
Re: Re:
STAVROS: a nestačilo by místo changeru na CD za 12000,- tam dát CD co umí MP3. Kvalitu nepoznáš a akorát si MP3 musíš na nějakém kompu vytvořit. Zase si ale můžeš udělat kompilaci jakou chceš. A jedno CD s MP3 v pevném bitrate 128kbit = cca 10 normálních CD. Možná to stojí za úvahu. Já to mám a jsem spokojen. A když si CD s MP3 pocintám zmrzlinou, tak si doma vysmahnu nové. A je.
neregistrovaný "h_ST"
2. 10. 2002 13:26
Re: Re:
Na www.sony.cz nabízejí za 12000,- Kč CD changer na 6 CD, který umí MP3-kové cédéčka. Takže v MP3-kách v CD kvalitě je to ekvivalent 36ti 80ti minutových CD = 48 hodin hudby. To už je docela síla. Ale bohužel ho nemám, ta cena se mi zdá přehnaná, čekám až slevní. A na www.sony.sk mají tentýž za 14000,- SKK, což je přepočteno na naše kačky asi 10 tisíc. Ti obchodníci se na nás pakujou, co ?
neregistrovaný "Petr111"
16. 1. 2003 21:58
Re: Re:
Pro zajimavost, MP3 player se da take postavit za par korun doma na kolene (kdo umi pajet), jsou tam 2 bezne dostupne integrace a cte to z CompactFlash karty.
neregistrovaný "imaxim"
2. 10. 2002 09:09
Dojmy Mazda 6
No, já jsem šestku vyzkoušel minulý týden a měl jsem smíšené pocity, zvenku paráda, vevnitř skvělý středový panel, tříramenný volant, jenom ty výplně dveří jsou trošku ještě japonský a ovladače okem. Skvělý vnitřní prostor. Měl jsem zkušební jízdu s 2.0 a docela to jelo, ale to auto už má nějakou váhu, krouťák není tak zázračný, takže pokud to shrnu, příjemné svezení, ale že by mě to tlačilo do sedaček to ani náhodou. Možná je to mimo, mám 2.0 ve fabii a to bych mazdě ujel na kilometru. Kdybych byl starší asi by mi to nevadilo, ale... Navíc černý interiér u výbavy Base nelze se silnějšími motory, variabilita motor/výbava je slabá. Podle technika, se kterým jsem jezdil, je rozdíl mezi 1.8 a 2.0 tak malý, že laik to ani nepozná, což mě úplně zarazilo, to mluví pro úsporu peněz, ale potom to je pouze klidný důstojný vůz. Kde je sportovní duch vozu? Přišla mi i celkem hlučná od kol, to bych u této třídy nečekal. Já se na to auto strašně těšil, ale takle jsem rozpačitý, ti japonci asi fakt nejsou na naše silnice. No a motor 2,3 ve čtyřválci bude žrát neuvěřitelně.
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "yyyyy"
2. 10. 2002 10:13
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim> preco porovnavas kolobezku s 2.0 motorom s tankom s tym istym motorom ... bolo by rozumnejsie kuknut na ten 2.3 nie? ... no a spotreba - snad si necakal ze 2x vecsie auto bude mat rovnaku spotrebu ze nie? :-) ... inak ta variabilita je ozaj o nicom - asi je to kvoli tomu aby nemuseli robit specialne objednavky, ale potom by som cakal trochu inu cenu ... :-(
neregistrovaný "dabel"
2. 10. 2002 10:22
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim: Preco si myslis, ze motor 2.3 bude "zrat neuveritelne"? Myslim si, ze rozdiel v spotrebe bude dost maly, nema to preco tolko zrat. Skor ked to je tazke auto, tak to moze zrat aj menej, lebo pri rovnakom style jazdy bude silnejsi motor menej namahany a nemusis ho vytacat. ad motory: motor 1.8 sa udajne velmi vydaril, takze tvrdeniu predajcu plne verim. ad vykony: kto chce "trhat asfalt", tak nech si kupi 2.3; uznaj, ze porovnat auto malej triedy a strednej triedy s objemovo rovakym motorom je trosku nefer.
neregistrovaný "imaxim"
2. 10. 2002 10:58
Re: Dojmy Mazda 6
to dabel a yyyy: Jenže ten můj 2,0 je 8ventil a má jenom 85 Kw, takže u většího auta s výrazně větším výkonem bych čekal jiný tah. Ne já jsem tam šel s vážným úmyslem si to auto vybrat, ne ho teď hanit, ale člověk by měl jít do lepšího. Uznávám, že mazda dohonila evropské podvozky, ale jinak žádný výkonový zázrak. Já prostě nevěřím koncepci velkých objemů a čtyř válců, nehledě na to, že by mazda nějaký šestiválec mohla mít v nabídce. Z toho vyplývá i můj názor na spotřebu a tu šestku musíš prostě vytáčet, japonská charakteristika, relativně nízký krouťák. Já nejsem žádný technik, píši co jsem cítil.
neregistrovaný "yyyyy"
2. 10. 2002 12:25
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim> 16V motory maju vykon vdaka tomu ze neodpadnu vo vysokych otackach. Porovnaj si max tocak toho tvojho motora a 16V mazdy. Zistis ze tam velky rozdiel nie je, preto ten poci "silneho tahu". 16V motor sa pouziva inak, proste musis ist do vysokych otacok a nie kazdemu to vyhovuje a nie kazdy je toho schopny po presadnuti z 8V motora. Presne to mi tvrdil manik s feliciou s 1.6 8V motorom. Tvrdil ze moja 1.4 v meganovi "netaha". No bola to pravda, ale ked sme si do toho sadli a skusili ako sa to rozbehne, tak sa manik nestacil divit - po 100m na mna uz nedovidel, ja som to vyhnal na dvojku do 6000 a kym sa tam on uz pomali pripravoval vrazit 4ku ja som bol na 2ku uz davno prec ... najlepsie ked si porovnas zrychlenie 0-100 a zistis co od toho mozes cakat viac ako ked si do toho sadnes. To co vecsinou citis na vlastnom zadku je nieco comu sa nadava "pruzne zruchlenie". Ak je to to co si od toho slubujes, kup si radsej dizla, ten ti bude "tahat" aj s o poznanie nizsim papierovym max. vykonom - len od toho potom necakaj zavratnu max. rychlost.
neregistrovaný "dabel"
2. 10. 2002 12:37
Re: Dojmy Mazda 6
yyyyy: To sedi presne, to si pekne napisal ;))) Urcite nie je rozdiel v krutaku a vykonu 8V a 16V v nizkych a strednych otackach, rozdiel sa prejavi az vo vysokych. Staci sa pozriet, kde vrcholi krivka krutiaceho momentu. Moje predposledne auto bola Mazda 8V s 90k. Isla solidne. Teraz mam Nissan 16V 90k a zdalo sa mi tiez, ze oproti Mazde netaha, lebo som bol zvyknuty na nizke otacky. Casom som si zvykol a uz rozdiel nevidim.


imaxim: Napadla ma este jedna VELMI dolezita vec, preco sa Ti mohlo zdat, ze Mazda netaha: sprevodovanie. Mazdy 626 boli sprevodovane velmi do rychla, takze napr. pri 140km/h mi tocila na 5-ku 3500rpm. Myslim si, ze Fabka je sprevodovana kratsie (faktom je, ze som doteraz isiel iba v MPI, neviem, ako je na tom dvojliter) a tak sa Ti moze zdat, ze zatialco Skoda na trojku zrychluje ako slak, Mazda je pri rovnakom stupni leniva.
neregistrovaný "imaxim"
3. 10. 2002 09:27
Re: Dojmy Mazda 6
to STAVROS, 4y, dabel: Tak pánové, lehce kecáte, já jsem tou Mazdou jel vy jenom odhadujete. Malé shrnutí motor VW má max. výkon při 5500 ot. mazda 6000. tedy minimální rozdíl točit to můžeme oba. Jenomže já mám max. krouťák při 2400, ale mazdička 4100, takže jak mi může ujíždět? Spřevovování? Mě se o takových otáčkách při vyšších rychlostech ani nezdá, Mazda při rychlosti 180 už jenom řve, já na pětku při 6000 otáčkách jedu 220 (pokud je rovina). Vnitřní hlučnost je pěkně velká. Motor u toho dvoulitra byl teplý po předchozínm jezdci a já sám najel cca 50km, takže vím o čem mluvím. Nevím jestli si motor z Mazdy nepletete s nějakým japonským sporťákem. který toči 7500, to bych souhlasil, ale takhle s otáčkami ničeho dosáhnout nelze. Váha? mazda je těžší o 150 kg, což by měla zvládnout. Ale já nechci aby to byla nějaká hádka, Mazda vypadá skvěle, ale motorově bych šel níž, děkuji nechci.
neregistrovaný "STAVROS11"
3. 10. 2002 10:15
Re: Dojmy Mazda 6
to imaxim: Hm asi je ta všude vyhrávající testy Mazda ***:-D, ale já to už nějak překousnu. Doufám, že někde nepotkám Fabku co kolem mě ve 220 km/h proletí. Nějak to už zase vydejchám. Mimochodem s Mazdou pojedeš 200 km/h s prstem v nose a ve Fabii se posereš strachy. Obojí jsem kupoval do firmy a obojí zkoušel, takže vim o čem mluvim. Čau
neregistrovaný "imaxim"
3. 10. 2002 10:32
Re: Dojmy Mazda 6
to stavros: Na jízdní vlastnosti fabie je odborník Huf, obrať se na něj. Já jsem vůbec neporovnával Fabii a mazdu, vím co lepšího v mazdě najdu a je mi jasné, ža auto střední třídy má mnohem lepší dispozice chovat se stabilněji, já to doháním gumama, ale podvozek mám slušný. Tohle není srobnávací test, ale moje pocity z motoru a evidentně si se silnou Fabií nikdy nejel a ve firmě máš 1.4 ve výbavě max. comfort a děláš soudy. Na co je zveličení rychlosti 220? Ten údaj demonstroval, ne že takhle jezdím, ale kolik točím, ale to by někdo musel chtít číst a nehledat, kde mu šahám na poklady. Já tvoje rozhodnutí chápu a pokud si pomatuješ skoro jsem se rozhodl¨stejně.
neregistrovaný "STAVROS11"
3. 10. 2002 11:14
Re: Dojmy Mazda 6
to imaxim: OK beru to hádat se samozřejmě taky nechci. Jo a do práce jsem kupoval ty 74 kW Fabky. čau
neregistrovaný "imaxim"
3. 10. 2002 11:30
Re: Dojmy Mazda 6
to STAVROS: Fajn, koukám, že 16V technika je ti blízká, ale to bych zase musel popisovat, proč jsem do fabie koupil litinového dědečka a ne tyhle 74KW. Já jsem nasranej sám na sebe, že se nemůžu rozhodnout, mě teď štve celá střední třída, vždycky jsem byl na evropany, ale o Vectře vůbec nevím co si mám myslet, Passat mě přijde takový neosobní, tak jsem se šel podívat na japonce, ale Primera je už futuristická (tedy Renault Laguna to samé) a Mazdu jsem si vysnil a potom ... Já chci výkon pod zadkem. Snad počkám na novou 407 Peugota či Oktávku, ale to může být i rok! Já bych stejně nejradši Imprezu, ale to mě doma zabijí (manželka, psi).
neregistrovaný "STAVROS11"
3. 10. 2002 13:32
Re: Dojmy Mazda 6
to imaxim: Imprezu jsem měl už objednanou WRX za 799 990,- sleva skoro 300 000,- jenže jsem se nepohodnul se společníkem, tak jsem to musel zrušit. Ale stejně si ji jednou koupim. Zase bohužel v ty Impreze nic neodvezeš a žere to jak kráva.
neregistrovaný "yyyyy"
3. 10. 2002 14:16
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim> zlahka si vyignoroval C5 :-)
neregistrovaný "imaxim"
3. 10. 2002 16:09
Re: Dojmy Mazda 6
to yyyy: Já se tak trošku věnuji i veteránům a s tím mi pomáhá kamarád co má Citroen servis, takže jsem takový masírovaný, že se s tím pořád sere atd.
neregistrovaný "yyyyy"
3. 10. 2002 19:31
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim> tak ak sa ti nepaci ta M6 tak by si sa mal skamaratit s nejakym servisakom mazdy :-) ten by ta z nej vyliecil
neregistrovaný "joe_st1"
3. 10. 2002 23:05
Re: Dojmy Mazda 6
kluci, klidek, to nestoji za to... kazdy ma to svoje :-) ne?
neregistrovaný "Paulus"
4. 10. 2002 09:56
Re: Dojmy Mazda 6
Priatelia, ku vsetkej ucte k francuzom, porovnavat spolahlivost Citrona a Mazdy je na mna silna kava...

Chcem silne blahozelat tym, ktori si kupili (resp. kupuju) M6. Chlapci hlavne, piste co najskor svoje dojmy z auta (dobre aj tie horsie). Dik
neregistrovaný "yyyyy"
3. 10. 2002 10:54
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim> k tomu "rvani" ti poviem len tolko: 8V VW motor ma pri 5500 tocak 148Nm zatial co 16V mazda 166Nm pri 6000, navyse plus lahsie sprevodovanie. Preco si mysliz se to neutiahne rovnako tazke auto o poznanie lepsie? BTW 150k kilo pekne poznat, alebo mi chces tvrdit ze ked nalozis do tvojej fabky dalsich dvoch dospelakov tak to necitis??? To je ftip nie? Podla mna tie motory su v pomere vah tych aut ak ti staci VW na fabku, bude ti stacit aj na Mazda. Ak nie kukaj po 2.3 motore.
neregistrovaný "dabel"
7. 10. 2002 15:19
Re: Dojmy Mazda 6
Sorry, bol som 4 dni bez inetu, slavil som nemecke zjednotenie, tak som sa nenapadko "vytratil" ;))


imaxim: OK, teoretizujem, lebo sa uz nejaka ta Mazdicka v nasej rodine vystriedala a tak trosku Mazdy poznam. Snazili sme sa Ti vysvetlit rozdiel v charakteristike 2V a 4V motorov. Btw. aj ja som cital, ze ten 2.0 sa velmi nepodaril. Ale bavil som sa s kamosom, ktory sa viezol v 2.3 a vravel, ze motor je fakt skvely a jazdi to ako po kolajniciach. Skus sa previezt v nej a poreferuj, ci by to cisto teoreticky stacilo na Tvoju Fabku ;))
neregistrovaný "imaxim"
8. 10. 2002 08:30
Re: Dojmy Mazda 6
To dabel: Problém motoru 2.3 je ale cena, ten skok je znát a dále např. silniční daň atd. Mě tabulkově stačil dvoulitr, ale uvažovat o silnějším motoru znamená znova porovnat konkurenci - např. pětiválce u VW. To už jsme někde jinde.
neregistrovaný "dabel"
8. 10. 2002 08:51
Re: Dojmy Mazda 6
No fakt je, ze 2.3 sa kombinuje len s najvyssou vybavou. Ale osobne si nemyslim, ze by 2.3 nejak zaostaval za VR5 u VW, takze "nekde jinde" to asi nebude.
neregistrovaný "STAVROS11"
8. 10. 2002 09:29
Re: Dojmy Mazda 6
ten 2.3 nezaostava za VR5, protože je mnohem lepší. VR5 není moc povedený motor. To už je lepší 1,8T. Mám rád přeplňované motory. Ať nikdo nesrovnává pořád VW s ostatními. Copak je VW nějaká špička? Kdo se v autech trochu vyzná, tak ví o čem mluvím. Pár Passatu jsem vyzkoušel a v porovnání s Mazdou6 je to nebe a dudy.
neregistrovaný "dabel"
8. 10. 2002 14:38
Re: Dojmy Mazda 6
STAVROS: Suhlasim s Tebou: VW zatial nema poriadne benzinove motory a maju co dobiehat. Udajne len ten 1.8T je celkom OK.
neregistrovaný "dabel"
10. 10. 2002 10:09
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim: Vcera som si kupil novy auto motor und sport. Je tam porovnanie presne k teme, ktoru sme preberali: Mazda 6 1.8 vs. Opel Vectra 1.8 vs. VW Passat 2.0 115k. Mazda zvitazila uplne suverenne... mala najlepsi motor s najlepsou dynamikou, najnizsiu spotrebu, najlepsi podvozok. Je aj najlacnejsia. Jedine, co Mazde vycitali, je hlucnejsi motor vo vyssich otackach. Podotykam, ze to testili kapustne hlavy, ktore normalne na VW nedaju dopustit. Len mi to nejak nejde do hlavy s tym, ze ten VW motor 2.0 by Mazde 6 "ujel" ;))
neregistrovaný "imaxim"
10. 10. 2002 18:07
Re: Dojmy Mazda 6
dabel: Díky za informace, ale připomínky si nech po přečteni, mluvil jsem o 2.O ve Fabii, která by Mazdě 1.8 ujela, jak říká Stavros s prstem v nose. Maximálka u Fabie (dle tabulek) je 198km/h. Ale já nechápu proč to pořád bereš tak vyhecovaně, jseš dealer Mazdy? Aspoň že jsem si nevymýšlel stou hlučností. Ale nevěřím, že Vectra má vyšší spotřebu. Oply jsem měl a benzínové motory fakt umí a nežerou. Ale jinak souhlasím, jestli jsis všimnul ani jeden model jsem nestavěl proti či výše než Mazdu.
neregistrovaný "dabel"
11. 10. 2002 09:02
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim: Sorry, ak Ti to pripadalo vyhecovane, to na zaver mal byt maly "forek" na ozivenie inak nudneho prispevku. Snazim sa argumetovat vecne, nie pocitovo. S Fabiou prepac, OK, beriem. Tu su namerane spotreby v tom teste: M6/Vectra/Passat: minimalna 6.0/6.3/6.5; maximalna 11.8/12.2/12.0; celkova za cely test: 9.4/10.1/9.9. Ja som mal tiez Opla, taktiez som mal aj Mazdu a bol som s obidvoma spokojny (aj ked s Mazdou viac).
14. 10. 2002 02:47
Re: Dojmy Mazda 6
imaxim: Oply jsem měl a benzínové motory fakt umí a nežerou
ano ano, oplacke motory si ale tu nizku spotrebu benzinu vyrovnaju vysokou spotrebou oleja ;-)
neregistrovaný "skdd1"
14. 10. 2002 10:24
Re: Dojmy Mazda 6
olej chuti iba oplackym dieselom, benzin naozaj olej nezere...
neregistrovaný "dabel"
14. 10. 2002 13:04
Re: Dojmy Mazda 6
matuS: Tvoje zovseobecnenie je trosku siroke a dovolim si o nom pochybovat. Mozes to niecim podlozit? Opel, ktoreho som mal, bol 2.0i, najazdene cca. 180tkm a medzi vymenou po 10000km som dolieval cca. liter oleja. Ak myslis, ze je to vela, tak potom asi olej zeru vsetky auta...
neregistrovaný "Hufnágl1"
14. 10. 2002 21:59
Re: to matusko and all
1l za 10.000km není moc, ale nadprůměr. Já dolívám za 15.000km tak 5deci, které mi zbudou od prohlídky, jelikož mám náplň 4,5l a kvalitní oleje jsou povětšinou nalévané z litrovek. Kdybych ale neměl tento zbytek, tak to dojezdím bez dolívání s tím, že na počátku bude olej po horní rysku a po 15.000km přesně v půlce. Oply fakt žerou víc :o)
15. 10. 2002 04:16
Re: to matusko and all
dabel> ono ide prave o to, ze si dolieval. ja mam asi zatial stastie, ale do ziadneho auta som zatial olej nedolieval. dokonca ani do toho skutra, s ktorym jazdim teraz a ten pracuje asi v tych najhorsich podmienkach. jednoducho ja sa raz za cas pozriem na rysku a stale je to presne medzi.
neregistrovaný "dabel"
15. 10. 2002 08:54
Re: to matusko and all
HUF, matuS: Suhlasim s Hufom, je to nadpriemer (moja "ex", teda Mazda rocnik 91, si za 15000km medzi vymenou cucla mozno pol deci, aby nebola na sucho ;))), ale ked vezmeme do uvahy, ze to auto sa blizilo k 200tkm, tak si myslim, ze to uz je skor na urovni priemeru. Hovorit o extra zravych autach je trosku nadnesene, nemyslite?
neregistrovaný "dabel"
15. 10. 2002 08:58
Re: to matusko and all
Aby ste mi rozumeli, nebranim Ople ani akukolvek inu znacku (aj ked mam svojich favoritov, preto som aj v tejto rubrike). Ale myslim si, ze dneska su rozdiely medzi jednotlivymi znackami a ich kvalite dost male na to, aby sa dalo povedat "tato znacka zerie strasne olej", "tato je totalny smejd" atd. Priemyselna spionaz funguje spolahlivo ;)))
16. 10. 2002 06:41
Re: to matusko and all
dabel> pol deci, to je kolko na ryske?
neregistrovaný "dabel"
16. 10. 2002 08:35
Re: to matusko and all
matuS: no praveze nic ;))
21. 10. 2002 05:12
Re: to matusko and all
dabel> tak dolieval si, alebo nie?
neregistrovaný "dabel"
21. 10. 2002 11:36
Re: to matusko and all
matuS: nie, nedolieval. Vymienal som celkove 3x olej, vzdy po 15000km a nikdy som nemusel doliat nic.
22. 10. 2002 03:59
Re: to matusko and all
tak preco si potom napisal "moja "ex", teda Mazda rocnik 91, si za 15000km medzi vymenou cucla mozno pol deci, aby nebola na sucho ;))), " ? :-) nechapem... ale pohoda :-) mal si napisat - mazda tiez nezrala olej :)
neregistrovaný "dabel"
22. 10. 2002 08:50
Re: to matusko and all
matuS: Trosku tahas za slovicka. Alebo Ty dolievas hned, ked mas olej milimeter pod rysku? Snaha bola byt trosku poeticky a pripisat autu trosku ludskych vlastnosti, ked uz je to moj stvorkolesovy milacik. Ale ako vravis, pohoda ;))
23. 10. 2002 05:03
Re: to matusko and all
dabel> ja som stale pisal, ze olej som nikdy nedolieval. nikdy sa mi nestalo, ze by som si vobec vsimol zmenu, stale som to videl presne medzi ryskami t.j.ideal.


ale pardon, musim sa ospravedlnit, lebo su 2 auta, kde som dolieval - do pozicaneho zigulaka som dolieval polliter kazdych 400km a do mojho stareho vw chrobaka som obcas dolieval.
neregistrovaný "yyyyy"
23. 10. 2002 08:37
Re: to matusko and all
matuS> tak to mas furt fasa, ja som na mojej S1000 mal do rana vzdy viac oleja ako som vecer odparkoval, ale nic vazne, po pol hodine jazdy sa ta voda vzdy zase odparila .... :-)
neregistrovaný "dabel"
23. 10. 2002 09:03
Re: to matusko and all
matuS, yyyyy: No moj prvy aftiak, Talbot 1510, mal spotrebu okolo 1.5 litra na 1000km. Ale mal uz chuda svoj vek, bol o 3 roky odo mna mladsi ;)) Ale kedze som donho lial nejaky olej za padika liter, tak to az tak neliezlo do penazi.


matuS 2: No jasne, hladina sa ani nepohla, takze pohoda. Myslim, ze auto, co ma menej ako 150tkm by nemalo potrebovat dolievanie medzi vymenami.
24. 10. 2002 04:37
Re: to matusko and all
dabel> Myslim, ze auto, co ma menej ako 150tkm by nemalo potrebovat dolievanie medzi vymenami.

presne tak. lenze ople take nebyvaju.
24. 10. 2002 08:14
Re: to matusko and all
Dolévání oleje závisí na motoru, ale i údržbě. Na Corolle 1.3 se 120tis km co tam dám to mám při další výměně stále v motoru a totéž platí pro Saab 9000 2.3turbo s 210tis. km
neregistrovaný "luf"
23. 10. 2002 11:19
Re: to matusko and all
Hmmm, moja S100 mala vobec nejaky olej? Za celych cca. 20 tis som sa nan ani nepozrel a jazdila ako dabel (interna prezyvka Modry blesk) Ja som auto, co by potrebovalo olej, vlastne nikdy nemal :-)
neregistrovaný "yyyyy"
23. 10. 2002 13:36
Re: to matusko and all
ja som na S105 len dolieval a nemenil :-) ... stacil tiect tolko ze tam bol skoro furt novy
neregistrovaný "STAVROS11"
2. 10. 2002 11:33
Re: to matusko and all
to imaxim: no ono to taky dělá hodně, že ta Mazda má uplně sirový motor a asi byl i studenej. S tou Fabii bys asi moc neujel / spíš ti připadá, že to je líný, protože si zvyklej na malý auto, kde pocit rychlosti ve voze je velkej. V tý mazdě je pocit rychlosti mnohem menší, je to tím, že je o 2 třídy větší. A váha fabie s 2,0 je taky docela veliká na takovýho prcka. Mě ta Mazda stačí a nevim o jinym autě, který by za moje vynaložený peníze poskytlo lepší povození.
neregistrovaný "PeKa"
2. 10. 2002 12:01
Re: to matusko and all
to STAVROS: ... lepší povození, tak to se jdi teda podívat do rubriky "Které auto vyšší střední třídy je nejprostornější?Zřejmě Ford Scorpio" a oni Ti to tam už vysvětlí jak se věci mají. Co je pro ně nějaký japonec...
neregistrovaný "h_ST"
2. 10. 2002 13:17
Mazda 6 (626) ,zrychlení, spořeba
Přidám svůj názor - už rok a půl si zvykám na 626 Wagon 2.0/85 kW. Předtím jsem jezdil s Formanem, a teď se učím znovu jezdit. Zpřevodování do rychla - to sedí, pokud řadím podle "návodu k použití" tj. ve 40 trojku a v 60 čtverku, tak je to auto líné. Je třeba si ale uvědomit, že na dvojku se dá jet do (asi)110, a to je pak hukot. Podle papírů 0-100 za 9.9s . Otázka je, jestli šestka je zpřevodovaná stejně, nebo jinak. A spotřeba - v pohodě. Jel jsem do Pyrenejí plně naložený (4 dospělí) a se střešním boxem, na dálnicích povolených 130+10 a v Německu víc, s nepřetržitě zapnutou klimou a vešel jsem se těsně pod 8 litrů (pro 7.97.)

A dotaz na znalce - asi třetinu cesty jsem zkoušel tankovat 98 oktanový benzín a spotřeba byla větší, než na 95ku, a to jsem předpokládal, že to bude přesně naopak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dabel"
2. 10. 2002 13:21
Re: Mazda 6 (626) ,zrychlení, spořeba
Ak je to ten isty motor, co sa daval aj do GE, tak prenho je odporucany benzin 91-oktanovy normal. Myslim, ze 98 oktanov je uz prenho asi moc -> toto si ale necham rad vysvetlit od odbornikov.
neregistrovaný "joe_st1"
2. 10. 2002 23:56
kazde rano
tak jak to tu ctu, musim vam rict jedno, je to o tech ventilech, jel jsem s M6 1.8 (opravdu povedeny motor) ten 2.0 jsem v ruce nemel (ten je pry z te trojce nejhorsi) a v 2.3 jsem se jenom vezl. Ta 1.8 sla jako z praku a verim ze by mi zadan Fabie neujela (radsi rekneme nestacila) to je o zvyku na motor a kvalty, ja to mam kazdy rano takovy dilema, sviti slunce - osedlam 1.6 DOHC s vykonem 85kW pri silenych 6500RPM (tocak cca 135Nm) a pri zatazenu 2.0DiTD s 66kW ve 4000RPM (tocak 230Nm od 1800-3400) (ten diesel je trochu osolenej tak to mozna bude malinko vic)to se pak vazne prvnich 5km ucis znova ridit, kdy tam dat jakej kvalt, protze je to jak voda a ohen, mimochodem, pokud posadis cloveka zvykleho na benzinak do DiTD tak z toho otravene vyleze ze to netahne a je to line, a kdyz si zvyknes tak ti malo co na pruzne zrychleni staci (ted nepocitam benzinova turba). a s mx5 se ucim jezdit jeste porad (uz mam 10.000km) protoze tak maly auto s tak agilnim motorem a nahon na zadek je fakt trochu dobrodruzstvi. takze lehky nohy na spojku a plyn a tradaaa ;-) mejte se
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel_KR5"
7. 10. 2002 15:01
vypada skvele
Mazda 6 se japoncum rozhodne povedla. Od uvedeni Alfy 156 se mi zadny auto v tyhle tride (a nejblizsim okoli) designove tak nelibilo. Kdyz se k tomu pricte nabidka motoru (vc. 100kW dvoulitroveho TD motoru made in Japan !!!), dle testu vyborny podvozek a spousta dalsich "drobnosti", tak bych rekl ze o autu roku 2003 je rozhodnuto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine1"
14. 10. 2002 19:40
vectra je lepší
nechci nikomu nic vnucovat, ale z mého pohledu a zkušeností se mi vectra 2.2 zdá lepší ne 6 2.3 kombi. S oběma jsem měl možnost se svézt a vectra na mě udělala mnohem větší dojem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blues"
19. 10. 2002 20:24
motor 2.0
Mel jsem moznost svezt se s M6 s benzinovym dvoulitrem, a pokud to srovnam s 323 1.8 115hp tak ta M6 mi rozhodne neprisla zivejsi i kdyz ma o 25 koni vic, nevim jak je to s vahou a taky ta 6 byla nova a motor syrovy, no ale cekal jsem vic. Ale auto jinak moooc povedene
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pikachu"
22. 10. 2002 06:36
Mazda6 4x4
Nevíte někdo jak má nová mazda6 řešen pohon všech kol?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joe_st1"
26. 10. 2002 00:00
wow 6 na prodej
ted uplne z jineho soudku: je mozny dovoz M6 07/02 1.8 vybava Exclusiv pro CH (neco malinko vic nez nas Base), 1143km, stribrna, sedan s promaklnutym zadnim naraznikem za cenu bez opravy asi o 130tis mene nez stoji nova v CR. co vy na to?
Rozbalit vlákno
13
29. 10. 2002 13:09
Re: wow 6 na prodej
Myslim, ze uz tych 130t na novu niekde naskrabes. S dovozom je vzdy problem, hlavne ked to budes chciet neskor predat. Za opravu das mozno 30t a 100t pri cene novej M6 nie je az tak vela.
neregistrovaný "STAVROS11"
30. 10. 2002 07:32
Re: wow 6 na prodej
to joe: no jestli má malo najeto, tak bych ji vzal. Ono totiz jak pise Lubos1 to neni sranda neco u prodejce naskrabat. Slevu totiz moc nedaj. Ja kupoval jednu z nejdrazsich verzi a ukecal jsem pouze u jednoho prodejce 35 tis. Kč slevu. Vsude jinde me poslali do haje. Prej to je novinka a ani nestacej pokrejt poptavku. Takze proc by davali slevu? Jo za dva roky az to bude nic moc tak bude jina situace, ale ted proste nedaj.
neregistrovaný "našrot"
30. 10. 2002 20:29
Re: wow 6 na prodej
SLyšel jsem, že např. u AutoPalace Praha se na ní čeká třeba i rok (když jsem se ptal na tmavě modrou 2.0 se vším všudy...). Jinak - o těch 130tis. levnější je to i s clem a DPH?
neregistrovaný "joe_st1"
31. 10. 2002 00:00
Re: wow 6 na prodej
jasne auto vyjde na 400 a tech 90 tisic je clo+dan
neregistrovaný "našrot"
31. 10. 2002 15:39
Re: wow 6 na prodej
oni jí vyrábějí už někde v EU?
neregistrovaný "joe_st1"
1. 11. 2002 20:48
Re: wow 6 na prodej
nastesti ne.... ;-)
neregistrovaný "STAVROS11"
4. 11. 2002 08:13
Re: wow 6 na prodej
to all: tak jsem si byl vyzkouset uz Mazdu6 ten model co budu mit /100 kW nafta-kombi / a musim rict, ze super. Jede skvele. Subjektivne mnohem lepe nez 2,0 benzin. A navis je tam moznost pridani nezavisleho topeni za priplatek 10 000,- , coz jsem udelal a tesim se. V lednu bude doma, kdo bude chtit, tak ho svezu. Mimochodem nekde u Chemnitz v D je zkusebni draha, kde si clovek muze vyzkouset co jeho auto dokaze v ruznych rezimech. Asi to prubnu.
neregistrovaný "Pavel_KR5"
14. 11. 2002 15:40
Re: wow 6 na prodej
to STAVROS: Je to nezavisly topeni podmineny chodem motoru nebo to muze topit fakt nezavisle? Jako ze to clovek pusti DO z okna a za pul hodiny jde do vytopenyho auta.

to all: Nevite zda pripravovany 4x4 pro Mazdu 6 bude trvaly 4x4 nebo zase nejakej "pripinacek" (zadni napravy) a la Haldex, Syncro apod.? Taky jsem neco zaslachl od aktivnim 4x4 (?).
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 11. 2002 07:37
Re: wow 6 na prodej
to Pavel: to topeni topi opravdu nezavisle na chodu motoru - je to super. A to 4x4 davaj pouze do benzinovy 2,3l a je to stejnej zpusob jako u Tribute - staly pohon 4 kol. Teda myslim.
neregistrovaný "Pavel_KR5"
15. 11. 2002 12:08
Re: wow 6 na prodej
to STAVROS: No, budes jiste stastny majitel krasnyho auta. Kdyz jsem videl na ulici prvni Mazdu 6 (sedan), tak jsem tu psal, ze se mi zda, ze japonci nabrali inspici od Alfy 156. No a kdyz ted koukam na webu na SportWagon, tak bych na to "dal hlavu". Subjektivne se mi SportWagon v Mazde 6 libi vic nez u AR156. V sedanech je to naopak, ale zda se mi, ze Mazda je vhodnejsi pro "vzhledovy" tuning. No proste je to podle mne auto krasny jako AR156, asi s podobne spickovyma jizdnima vlastnostma a navic prostornejsi a praktictejsi. Jeste tak trvale 4x4 (ev. s aktivnima dif.) do dieselu a mam hlavniho kandidata na "dalsidalsi" auto (to nejblizsi dalsi uz je na spanuti a bude to lehce jeta Marea WE 2.4 JTD nebo Octavka).
neregistrovaný "justman_1"
17. 11. 2002 08:00
Re: wow 6 na prodej
Tady za vodou se montuje v Michigan(Flat rock) a je to vazne krasny auticko.Tak za dva roky,az budu menit dosavadni auto,tak o ni budu jiste premyslet.Rozhodovani by bylo asi mezi Mazda6 V6 3.0l hatch.a Nissan altima V6 3.5l.Ta Mazdicka je sice hezci,ale slabsi,mene vykona a jen o cca $2k levnejsi...Mam jeste dost casu,tak budu cist pozorne vsechny prispevky stastnych(?)majitelu a sbirat zkusenosti.
neregistrovaný "našrot"
4. 11. 2002 21:43
Re: wow 6 na prodej
a to je na to tak malé clo? 19% + 22% mi výchází cca 160tis.... ne 90...?
neregistrovaný "joe_st1"
10. 11. 2002 14:10
Re: wow 6 na prodej
ted uz je to stejne paseeee....ale ono se da proclit a proclit, oni to ti tahaci nejak umi....
neregistrovaný "joe_st1"
11. 11. 2002 21:44
a je to tu...
tak novinarske auto roku 2002 je nase draha (ona tedy tak draha neni) M6 :-) to jsme radi co :-) ono porazit Megana dvojku a Getze neni takovej problem, ted to vubec nemyslim ze M6 na to nema, ale asi by tam mel byt nejaky dustojny souper.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel_KR5"
15. 11. 2002 12:15
4x4 u Mazdy 6
Jo, ted jsem se docetl, ze "systém pohonu všech kol AWD je vybaven elektronicky řízenou spojkou před zadní nápravu, která zapojí zadní kola jen v případě potřeby, čímž se šetří pohonné hmoty". Takze bohuzel, bylo by to dokonale auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DušanV"
23. 11. 2002 23:05
2,3i 4WD 5AT Sport
To vypadá velice dobře. Jen ta cena - rovnej meloun. A dodací lhůta - řekli říjen 2003. Kdybych trochu slevil z požadované výbavy tak za půl roku!!!

Ale mají zde jednu fyzikální záhadu. Pětistupňový automat 5AT(podle tabulkových údajů o spotřebě, zrychlení a maximálce) krade o 30 až 40 kW víc než čtyřstupňový 4AT. Už jsem se na to ptal u dovozce, odpověď jsem urgoval, ale je ticho po pěšině.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DušanV"
23. 11. 2002 23:10
Re: 2,3i 4WD 5AT Sport
Teda jedině, že by těch 40 kW byla daň za 4WD??? To je ale trochu silný kafe, ne?
neregistrovaný "Paulus"
27. 11. 2002 09:36
Auto roka 2003
A je to tu :-(... Ale co sa dalo cakat, trend je uz taky - avantgarda ma zelenu. Ja som len velmi rad, ze existuje este zopar aut na ktore sa da pozerat, teda pre tych, ktorim sa paci klasika. A u mna (nie som na stastie sam) jednoznacne vedie Mazda 6.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "h_ST"
3. 12. 2002 14:06
Crashtesty ?
Už jste někdo viděli nějaký crashtest na Madu 6 ? NCAP zatím nemá (a neměl ani 626ku) a v US na stránce [odkaz] taky ještě nic nemají - i když je tam 626ka dvakrát.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 1. 2003 13:30
MAZDA 6
do dabel: tak pisu neco o ty Mazde 6. Mam tu v nafte 100 kW. Je to zlatostribrnej kombik. Jizdni dojmy jsou vynikajici, opravdu velice prijemne pri rizeni. Auto skvele drzi na silnici /smer i v zatackach/. Tvrdost podvozku je nastavena presne mezi sportovni a komfortni jizdou. Jizdni vlastnosti jsou asi o dve tridy lepsi nez Octavia 1,9 TDI 81 kW a o tridu lepsi nez Mazda 626 2,0 r.v. 2000. Obe jsem mel moznost vyzkouset tesne po sobe. Ten naftak jede lepe nez 2,0 140 PS. Turbo proste dela divy. Nekdo tady zminoval C5 kombi, toho jsem zkousel take, kdyz jsem kupoval auto, ale Mazda je opravdu lepsi. Mam namontovano nezavisle topeni / v naftaku je uz z vyroby /. Je to sikovna masinka, clovek si muze naprogramovat tri casy spusteni. Opravdu dobra vec. Zatim vse. Muzete se ptat.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "dabel"
15. 1. 2003 13:35
Re: MAZDA 6
STAVROS: dakujem za pekny popis. Bol som velmi zvedavy, ako ju ohodnotis, hlavne ked si v "cakacej" dobe rozmyslal, ci si spravil dobre, ci si nemal predsa len zobrat nieco ine ;)) Takze vitaj v Mazda klube ;)))


PS: Prostymi vypoctami mi vychadza, ze teda 626GF ma o triedu lepsi podvozok ako Octavka ;))) Potesujuce, ked to zhodnotil nezavisly clovek ;))))
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 1. 2003 13:52
Re: MAZDA 6
to dabel: ta 626 je urcite lepsi, pujcovali mi ji, kdyz dodelavali neco na tom topeni. Jelo to docela pekne, zadny skakani jak na zebrinaku jak v Octavce. Octavka se tvari sportovne a pritom odskakuje na silnici jak blba.No a hlavne vic mista.
neregistrovaný "dabel"
15. 1. 2003 14:15
Re: MAZDA 6
STAVROS: A co miesto v M6 vs. 626?
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 1. 2003 14:30
Re: MAZDA 6
to dabel: v ty novy M6 je mista asi stejne - mozna krapet vic. Toho jsem si tolik nevsiml.
neregistrovaný "dabel"
15. 1. 2003 14:33
Re: MAZDA 6
;)) OK, ked budem velky, tak si urcite Mazdu6 kupm ;))) Dovtedy budem sestdvasetkovat ;)))
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 1. 2003 14:37
Re: MAZDA 6
mimochodem v aute je absolutni ticho i proti benzinu a absolutne zadne pazvuky ani na dlazebnich kostkach. Ticho srovnatelne s Mercedesem E- Klasse. Sakra uz se nebudu chlubit, ale je to opravdu povedeny auto.
neregistrovaný "dabel"
15. 1. 2003 14:39
Re: MAZDA 6
STAVROS: Brum brum, to by som si fakt nechal pacit, aj ked ja by som asi predsa len radsej tu 2.3 v benzine ;)))
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 1. 2003 15:05
Re: MAZDA 6
to dabel: me by se taky asi vic libila ta 2,3, ale pri stejnem stylu jizdy /kdy mi ted zere Mazda 6,5-7l nafty/ bych jezdil urcite za 11-12l benzinu. Kdybys nahodou mel cestu kolem Decina, tak se ozvi, muzem tu moji sestku otestovat.
neregistrovaný "dabel"
15. 1. 2003 15:44
Re: MAZDA 6
STAVROS: Dakujem za ponuku, velmi si ju cenim. Bohuzial Decin mam z Mnichova trosku z ruky :((( Ale planujem ukecat mojho dealera (moja jazdena 626 ma zaruku) na nejaku skusobnu jazdu ;))
neregistrovaný "STAVROS11"
15. 1. 2003 15:46
Re: MAZDA 6
dabel: aha tak to je opravdu trochu z ruky tak treba nekdy.
neregistrovaný "dabel"
15. 1. 2003 16:04
Re: MAZDA 6
STAVROS: Alebo ked sa s Mazdou vyberies za vidinou bavorskeho piva pripadne slovenskych dievcat ;)))) Kazdopadne este raz dik za ponuku ;)
neregistrovaný "Petr111"
16. 1. 2003 22:03
Re: MAZDA 6
Tak se ptam, kolik to max. jede?
neregistrovaný "STAVROS11"
17. 1. 2003 08:05
Re: MAZDA 6
to petr: kolik to maximalne jede nevim, ale pri 3tis. ot/min. to jelo asi 170 km/h. To Mitsi: fakt si to zadrel? Co na to prodejce? Zatim mi nastesti zadna kontrolka neblikala. Uz par lidi mi radilo, ze naftaky chtej pri zabehu kontrolovat olej, dam na to radsi bacha.
neregistrovaný "Mitsi"
17. 1. 2003 08:49
Re: MAZDA 6
Podotýkám, že ta M6 byla opravdu dávno po záběhu. Když jsem s ní jel, tak zhruba po 4. vytočení se začalo z motoru ozývat rachocení závislé na otáčkách, které ovšem zmizelo po přechodu do středního režimu. Po 5. vytočení se jev zvukově i "vibračně" prohloubil a nezmizel, ani když jsem přestal "tlačit na pilu". Dále jsem to už raději ani nezkoušel a s potížemi dojel alespoň k nejbližšímu výjezdu z dálnice, aby mě "někdo nesejmul". Dvě hodiny jsem pak čekal na "firemní odtah", přičemž jsem odmítl přistoupit na žádost dealera, abych se s tím pokusil dojet zpět (to by mohlo být stejné, jako s tou kontrolkou - nechtěl jsem ten motor dorazit úplně). Prodejce neřekl ani "ň", auto rychle opravili a "poslali do světa". Zájemci se o něj doslova servali! Kdyby tak věděli, co kupují... Pro Petra: Kolik max. jede M6 s tímto motorem, to jsem vzhledem ke shora uvedeným skutečnostem opravdu neměl možnost vyzkoušet. Ale tentýž motor v MPV jede v pohodě tacho 190 km/h (zdaleka není v červeném poli, ale ten odpor vzduchu oné "stodoly" pod názvem MPV...), což odpovídá nějakým 186 km/h, které tomu v jakémsi německém testu naměřili. Můj odhad pro M6: hravě přes 200 km/h.
neregistrovaný "dabel"
17. 1. 2003 09:27
Re: MAZDA 6
Hm tak takito dealeri by teda zasluzili prist o statut autorizovaneho dealera... "ignorujte kontrolu mazania"... to je dost sila...
16. 1. 2003 05:29
krasna nova 6tka
mam to stastie ze ich tu beha okolo naozaj dost, a to hatchov aj kombikov, oba su uplne krasne. som z toho auta hotovy. bhuzial nemam to stastie ako stavros, ktory to auto prehana :-)


pises ze je to auto tiche - tutok novinari pisali, ze je hlucnejsie od kolies a je to pocut najme ked sedis vzadu. nemohol by si sa posadit dozadu a nechat sa niekym odviest, overit to pre mna?

a este jedna vec, aj ked pre nas asi nie dolezita - bude sa vyrabat aj 2.3 turbobenzin verzia, parametre si nepamatam, ale proste uplne delo. 17tky v cene a aj bodykit. ale tusom sa to nebude dovazat do europy :(((
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "oktan"
16. 1. 2003 07:12
Re: krasna nova 6tka
Stavros: na autobild.de je porovnávací test M6, C5, Mondeo a Pasát. Ak si to čítal, mohol by si to okomentovať? Mám ten dojem, že tam trochu Pasáta podržali. Vďaka.
neregistrovaný "STAVROS11"
16. 1. 2003 08:07
Re: krasna nova 6tka
to oktan: tak jsem si to precetl a i kdyz moje nemcina neni uplne perfekt, tak si myslim, ze Mazda vyhrala pravem. Ale na druhe misto bych dal Citroen C5, na treti Mondeo a posledni Passat. Treba u Passata psali super motor, ale zda se mi, ze nejlepe jede asi Mazda nebo Mondeo, navic Passat je velmi hlucnej - takovy to duneni, to jinde slyset neni. Citroen jede lehounce pomaleji, ale je to asi tim, ze je o neco vetsi a tezsi. Jasny je, ze Mazda vyhrala / bylo by napadny kdyby ne/ no a potom nacpali ti nemci Passata na druhy misto. Mimochodem Passat nema ve vybave ani klimatizaci. Clovek si musi zaplatit uplne za vse/lepsi volant, ESP, klima, pal. pocitac, bocni airbagy atd./ Mimochodem, vsechny auta jsem zkousel a aspon s nima pul hodinky jezdil, kdyz jsem vybiral novy auto.
neregistrovaný "yyyyy"
16. 1. 2003 20:28
Re: krasna nova 6tka
a co benzin 2.0 vs dizel? ni je benzin hlucnejsi alebo citelne slabsi v pruznosti?
neregistrovaný "Mitsi"
16. 1. 2003 21:39
Re: krasna nova 6tka
Už jsem tady dříve psal, že ten dvoulitrový turbodiesel 100 kW HP 310 Nm je opravdu nejlepší diesel, s jakým jsem kdy jel. Stavrosi, gratuluji! Na daný objem je to opravdu "zázrak", a to bez jakéhokoli "čipu". Osobně si myslím, že právě tenhle motor ho vůbec nepotřebuje. Zato dvoulitrový benzín v M6 je spíše průměr a 2,3 GT je na svůj rádoby "sportovní střih" rovněž v "rámci mého očekávání". Prostě nezklamal, ale také nepřekvapil a až vůbec "nenadchl" (na rozdíl od toho dieselu). Podotýkám, že jsem jel se všemi motorizacemi M6, kromě slabšího dieselu a verze 2,3 4x4. Upozornění pro Stavrose: doporučuji věnovat pozornost kontrolce mazání motoru. Není pravda, že její rozsvícení signalizuje, že si motor pouze říká o pravidelný servis (pokud je v něm dost oleje), jak se mi snažil namluvit dealer, když mi auto předával ke svezení (doslova řekl, že to v servisu zkontrolovali a že mám problikávající kontrolku mazání prostě ignorovat). Přestože bylo dávno po záběhu (najeto přes 8 tis. km) a v motoru bylo oleje "po horní rysku", po cca 20 ujetých km a pěti vytočeních "do červeného" jsem ho zadřel...
neregistrovaný "dabel"
16. 1. 2003 08:55
Re: krasna nova 6tka
oktan: Nemecki novinari vzdy podrzia nemecke auta. Preto vysledky testov v nemeckych casopisoch musis brat s rezervou. Ak auto inej vyroby - Francuz ci Japonec - porazia Nemca, znamena to, ze su minimalne o triedu lepsie.
neregistrovaný "TomoKing1"
2. 3. 2003 14:40
jel jsem s ni :o)
jezdil jsem s ni minuly vikend .... 2 litrovy turbodiesel ...... mooooc dobry svezeni, motor drobet horsi nez mondeo 2.0 TDCi ale podvozek nena chybu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "našrot"
2. 3. 2003 21:09
Re: jel jsem s ni :o)
Jel jsem jak 2.0TD, tak 2.0 benzín, tak 2.3jkou. Ale už je to déle. Nejlepší ze všech stran byla 2.3jka. 2litr benzín měl moc nejasnou spojku a nafťák není nic pro mě ;o), leda když to má podvozek aspoň 20cm nad zemí a 4x4 ;o)
neregistrovaný "kmecma"
12. 3. 2003 09:20
A just TO nepojde do archivu :)
:-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dabel"
12. 3. 2003 09:35
Re: A just TO nepojde do archivu :)
kmecma: a preco nie? Uz to nie je taka horuca novinka ;)) Vsetci fanusikovia Mazdy6, podte do normalnej Mazda rubriky ;)))
neregistrovaný "kmecma"
12. 3. 2003 14:18
To je tiez fakt :-)
To Dabel: to je tiez fakt :-). Tak dobre - prehovoril si ma :-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "dabel"
12. 3. 2003 14:41
Re: To je tiez fakt :-)
Povedzme to takto: Mazda6 je podla mojho sukromneho nazoru stale najgenialnejsie velkoseriovo vyrabane auto. Dneska na noc bola za mojou Mazdou odstavena jedna fungl nova M6 v modrej metle, tak som sa hned rano potesil ;))) Ale novinka to uz nie je, tak som zvedavy, kedy pribudnu sem do fora dalsi majitelia (okrem STAVROSa).
13. 3. 2003 01:53
Re: To je tiez fakt :-)
neviem ci je najgenialnejsie velkoseriove auto, ale mam nazor ze je to to najlepsie co sa da v danej triede kupit. aj vlastnostami aj financne.
neregistrovaný "yyyyy"
13. 3. 2003 08:38
Re: To je tiez fakt :-)
ci je najgenialnejsia to by som pochyboval, v kazdom pripade prinasa viac menej to clovek ocakava, len ftakovina je ze prehliadky treba robit uz po 15 000 - to vidim ako spiatocnictvo ked renolt je na 30 000 a u ostatnyc je 20 000 normalka ... teda okrem dejva na 10 000.
neregistrovaný "dabel"
13. 3. 2003 09:05
Re: To je tiez fakt :-)
ad "najgenialnejsia": no myslim si to ja, nikomu to nevnucujem ;))) Ako milovnik Mazdy som nou takmer ocareny a viem, co bude moje dalsie afto ;)))


ad kontrolne intervaly: frajerka ma sluzobaka Nissana a tiez ma 15tkm. Btw ake oleje do toho pchaju Renckovia, ked sa menia kazdych 30tkm? Inak u Mazdy je po 15tkm len menenie oleja a filtra + zopar malych blbosticiek, kazdych 30tkm je vacsia prehliadka (aspon u mojej to tak je).
neregistrovaný "kmecma"
13. 3. 2003 09:43
Re: To je tiez fakt :-)
Nechel si ist no normnalnej rubriky? :-) Inac, k tym majitelom 6-tky pribudnem snad o chvilu aj ja. Uvidim co mi vratia na daniach :)
neregistrovaný "dabel"
13. 3. 2003 09:46
Re: To je tiez fakt :-)
kmecma: no ja v nej som, len si sem-tam aj inde odskocim ;))) A ked sa rozprudila debata, tak som prispel ;))) Na ktoru M6 konkretne si robis zuby? Ja si pockam, az bude jazdena, nedavno som kupil zabehnutu 626 a tak ju musim najprv vyjazdit ;))
neregistrovaný "kmecma"
13. 3. 2003 18:45
Re: To je tiez fakt :-)
Dabel: Rozmyslam o tentokrat naftovom 88 alebo 100kW v kombiku - mozno Jahreswagen, uvidim. Ono totizto clovek pomaly starne, uvazuje o rodinke, kedy uz netreba uchu lahodiacich benzinovych vyse 7000ot/min :-). K tomu vsetkemu v poslednej dobe robim rocne vyse 40 000km a asi to bude mat rastucu tendenciu. Vsetko sa este uvidi.
neregistrovaný "STAVROS11"
13. 3. 2003 09:46
Re: To je tiez fakt :-)
to yyyy: tak tech 15 tis. km na vymenu oleje ti rekl kdo? U MAzdy 6 je vymena kazdych 20 000 km a u renaulta laguny taky 20 000. Asi to musim vedet, ne? Stejne je lepsi menit za mensi casovy interval, jelikoz se tim motor tolik nenamaha.
neregistrovaný "dabel"
13. 3. 2003 09:48
Re: To je tiez fakt :-)
STAVROS: ked uz si tu... kolko uz mas km? Objavili sa nejake problemy? Ak si Mazda6 zachova spolahlivost 626, tak tomu autu nebude uz nic chybat ;)))
neregistrovaný "STAVROS11"
13. 3. 2003 09:54
Re: To je tiez fakt :-)
to dabel: ja mam teprve 5000km a zavady nic moc, trosku neco rezonuje v otackomeru, jinak nic, to je takova prkotina. Jinak jezdi a vypada super, spokojenost na 100% Mam z ni radost, hlavne kdyz se mnou chtej zavodit skodovky a jina havet.
neregistrovaný "yyyyy"
13. 3. 2003 19:17
Re: To je tiez fakt :-)
Stavros> no kdo mi to povedal? no predajca. Renolt od noveho roku ma 2 roky zaruku a 30 000 intervaly. Minuly rok bola zaruka 1 rok, vymena oleja 30 000 a kontrolne intervaly 15 000. Este rok predtym boli kontrolne intervaly aj vymena oleja 20 000. Viem o com hovorim, mam doma 2. Co sa tyka mazdy 6 tych 15 000 je informadia od predajcu ale da sa najst aj tu: [odkaz] sk/index_ie.htm. Ak keca je idiot, velmi silne som nad 2.0 kombikom rozmyslal. Ak by nebola nafta drahsia ko benzin mozno by som dumal aj nad dizlom, ale za sucasnej situacie to nema logiku.
neregistrovaný "STAVROS11"
14. 3. 2003 07:40
Re: To je tiez fakt :-)
to yyyy: aha tak to mazna jo, ja kupoval auto loni a rikali 20 000 na renaulta. Ja mam M6 100 kW diesel a jede mozna i lepe nez 2,3 benzin. Jezdil jsem s nim. No a ja mam naftu ve stojanu u nas na dvore, takze me to vyjde levneji. S mazdou v nafte jedu co to da a zere to tak 7-7,5l no a benzinem bych jezdil pri stejnem stylu jizdy za 12l benzinu. Takze pro me to vyznam ma. Turbo je holt turbo. No a vymena u naftaka je na 100% ve 20 000. Snad vim kdy mam menit olej. A i o renaultu mluvim o naftaku.
neregistrovaný "yyyyy"
14. 3. 2003 10:28
Re: To je tiez fakt :-)
stavros> nepredas dvor aj s tym stojanom? ... obcas mozes dojst natankovat :-) ... ak si jazdil aj s beninom v M6 - co je tichsie benzin alebo dizel? Dizla som neskusal, je to sialene drahe (v porovnani s benzinom), ale teraz som pozrel na ceny a zistujem ze ze sa ceny trochu zmenili, a je tam uz len nejakych 60 000 rozdiel, to by mozno slo - pojdem pozriet co je na tom pravdy ... BTW tych 30 000 u renoltov je fakt super vec, ked to zoberiem ze ja na aute nikdy neurobim 100 000 km - do 90 000 sa nejako vleziem, tak v servise som 2x no a ked menim auta po 3 rokoch, to je raz do roka. Navyse tych 30 000 to urobi bez dolievania, takze o oleji vobec neviem.
neregistrovaný "STAVROS11"
14. 3. 2003 10:46
Re: To je tiez fakt :-)
to yyyy: me se zda tišší ten diesel, jelikoz kdyz chces aby benzinak jel stejne jako diesel, tak ho musis drzet v otackach a potom je ten benzinak slyset docela vic nez naftak. Je to skoro divny, ale u ty mazdy je to tak. Laguna se mi ale taky moc libi, jenom nejdou sklopit tolik sedacky. U M6 Wagon sklopis sedacky a pohodlne se tam vyspis no a u Laguny vubec, protoze musis zvednout sedak zadnich sedacek.
neregistrovaný "yyyyy"
14. 3. 2003 12:58
Re: To je tiez fakt :-)
o novej lagune mi nic nehovor, je to mensie ako megan kombi. Ja ho mam, a chcel som Lagunu, ked som videl kufor, preslo ma to. V meganovi sa tiez bez problemov vyspim - obcas to robim, len nie je kam dat tu hromadu kramov co clovek so sebou vlaci, ale ide to. Tie zadne sedacky u mazdu su fakt dobry napad, ked este posunies predne sedadla dopredu, mas tam letisko :-)
neregistrovaný "zizal"
27. 3. 2003 13:01
No, az tak genialna asi nebude...
Uz som stratil chut aj citat clanky o Mazde, ked som videl toto: [odkaz] . Urobte si nazor sami...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "imaxim"
27. 3. 2003 13:06
Re: No, az tak genialna asi nebude...
Sorry, ale nepochopil jsem Tě, jak to souvisí s testem Astry?
neregistrovaný "zizal"
31. 3. 2003 12:47
Re: No, az tak genialna asi nebude...
Sorry, uklepol som sa. Ta linka je [odkaz] ale je to stary test na volakedy "novu 626-tku". Nejako som si to v tom hrozostrasnom teste (...pre Mazdu) nevsimol. Sorry. Dufam len, ze Mazda 6 nezdedila od starsej predchodkyne brzdy...
neregistrovaný "Brázdič1"
30. 3. 2003 09:32
Mazda 6 vs. nová Toyota Avensis NG
Měl jsem možnost se svézt oběma vozy a musím říct, že Mazda má dost dobrý podvozek, ale Toyota Avensis má bezkonkurenční podvozek. Ve srovnání s Mazdou je komfortnější a ještě líp sedí. Nechápu jak to udělali, ale Toyota se nenakloní ani v hodně ostré zatáčce a jede jako po kolejích. Odhlučnění Toyoty je také špičkové. Ve srovnání s Mazdou, do interiédu Toyoty neproniká téměř žádný zvuk ani ve vysokých otáčkách.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "našrot"
30. 3. 2003 12:59
Re: Mazda 6 vs. nová Toyota Avensis NG
To je sice fakt, jenže nový Avensis se mi oproti 6tce fakt nelíbí (maximálně tak kombík ještě zkousnu, ale to ostatní...). A to jsem zarytý toyotista.
neregistrovaný "Tawa"
9. 4. 2003 09:39
Vybava
Nevi nekdo nahodou jak se to ma s udajne brzy nabizenou vybavou Touring+ ....ktera by mela mit navic Xenony a Bose Sound ....o kolik by ta cena mela byt vyzsi a kdy by se to melo nabizet?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yyyyy"
9. 4. 2003 10:42
Re: Vybava
Na slovensku sa to predava, chod na www.mazda.sk
neregistrovaný "Country"
15. 4. 2003 21:19
Stupidní zoom - zoom reklama
Ta reklama na Mazdu 6 s tím zoom - zoom, co teď furt běží v televizi, je lehce stupidní a myslím, že případné zájemce o Mazdu 6 může tak akorát odradit. Zoom zoom - tak jsme v dobách "malin nezralých" označovali mentálně zaostalejší spoluobčany a Mazda si to vybrala za oficiální slogan :-((.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viados"
16. 4. 2003 09:20
Otřesný zadní světla
Dneska mě jedna předjížděla. Byla černá. A ty zadní "čirý světlomety" je teda hnus odpornej. To je zase móda, ach jo. Už když jsem to poprvé viděl na trojkovým báwu, dělalo se mi nevolno. Na světlým autě by to snad vypadalo jakž takž, ale na černým to vypadá jak od pubertálního tunera.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dabel"
16. 4. 2003 09:59
Re: Otřesný zadní světla
Viados: to je vec vkusu ;)) Minule som nad jednym ciernym 6-hatchbackom slintal a tie svetla mi fakt jak od amaterskeho tunera nepripadali :)) Ale moj favorit je momentalne cervena, po ceste do roboty u jedneho dealera stoji taky kombik a mozem na nom - v ramci moznosti - oci nechat ;)))
neregistrovaný "Viados"
16. 4. 2003 10:36
Re: Otřesný zadní světla
Jo, já vím. Mně to připadá strašně laciný, plexisklový. Smysl to má vepředu a tam mi to nevadí ani vzhledově, ale vzadu se mi to nelíbí na žádném autě. Jo, ale vepředu přichází s čirými světlomety zase jinej prvek současný přiblblý módy - blinkry se přemísťujou z provozně praktickýho umístění na rohu auta mezi dálkovky a chladič - proč tohleto, proboha? To je "zlepšení" jako poloamputovaný pravý zrcátko u VW nebo sloučený mlhovky s potkávačkama tamtéž. Kdyby to bylo jedno auto, ale ono jich je čím dál víc - P206, Focus ...
neregistrovaný "dabel"
16. 4. 2003 10:41
Re: Otřesný zadní světla
Hm s tymi blinkrami mas pravdu, to je na ftaka :(( U amputovaneho zrkadielka argumentovali "usporou" (uspora na ukor bezpecnosti??? Hlavne, ze tam napchaju 20 vzduchovych pytlov), u tejto "novej mody" ide asi fuckt len o nejaky pseudo efekt, aj ked mi unika, ze o aky... Na druhej strane, kym funguju bocne blikace, tak sa to aspon ako-tak da, ale ako som si vsimol, tak to je jedna z prvych veci, co na aute po viacerych rokoch odchadza a malokto si toho pri beznej kontrole auta vsimne.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57