Vyměňte si halogenové žárovky za LED: Cestu osvítí, kukuč omladí
1
/
30
Prohlédnout znovu
Vyměňte si halogenové žárovky za LED: Cestu osvítí, kukuč omladí
Jak namontovat diodové žárovky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vyměňte si halogenové žárovky za LED
|
Svět motorů
Diodové náhrady jsou mnohem objemnější, což je problém ve stísněných parabolách. Taky jsme to sami zažili.
|
Svět motorů
Diodové žárovky mají na zadní straně ventilátor s chladičem, a proto se nepřipojují konektorem napřímo, ale přes kabel s koncovkou
|
Svět motorů
Diodové žárovky mají na zadní straně ventilátor s chladičem, a proto se nepřipojují konektorem napřímo, ale přes kabel s koncovkou
|
Svět motorů
Diodové žárovky mají na zadní straně ventilátor s chladičem, a proto se nepřipojují konektorem napřímo, ale přes kabel s koncovkou
|
Svět motorů
Zatímco halogenová žárovka citelně ohřívá krycí sklo paraboly, diodové náhrady jsou na dotyk zcela studené
|
Svět motorů
Zatímco halogenová žárovka citelně ohřívá krycí sklo paraboly, diodové náhrady jsou na dotyk zcela studené
|
Svět motorů
Ačkoliv ke světlometu lepíte nálepku s homologací, výrobci doporučují vozit s sebou pro jistotu ještě papírové osvědčení o schválení technické způsobilosti
|
Svět motorů
Ačkoliv ke světlometu lepíte nálepku s homologací, výrobci doporučují vozit s sebou pro jistotu ještě papírové osvědčení o schválení technické způsobilosti
|
Svět motorů
Jak namontovat diodové žárovky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Bezprostředně po výměně se na palubní desce objevila hláška o kontrole automatického svícení, která ale vzápětí zhasla a zatím se znovu neobjevila. Nejspíš s výměnou ani nesouvisela.
|
Svět motorů/Michal Kollert
V krabičce najdeme kromě pečlivě zabalených žárovek také návod a nálepku, která patří do motorového prostoru
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podle návodu je výměna snadná, nikde ale nehovoří o nedostatku místa
|
Svět motorů/Michal Kollert
Na sklo halogenových žárovek nikdy nesahejte holýma rukama. V návodu k diodám se dozvíme, že se nesmí sahat jen na jejich činnou plochu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Před řidičem se ještě daří žárovku vyměnit, narážíme ale na problém s místem při zapojení kabelu, a hlavně kam ho schovat
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kvůli chladiči jsou diodové žárovky mnohem větší. Gumová krytka proto nechce zapadnout na původní pozici. Nakonec nám padá do motoru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
K manipulaci s kabelem je tady ještě méně místa než vlevo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ruku zkrátka není kudy prostrčit, nakonec se daří nasadit i krytku. Ale byl to boj!
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jako třešničku na dortu lepíme na horní stranu chladičové stěny nálepku s homologací diodových žárovek
|
Svět motorů/Michal Kollert
Halogen H7
|
Svět motorů/Michal Kollert
Halogen H7
|
Svět motorů/Michal Kollert
Halogen H7
|
Svět motorů/Michal Kollert
Náhrady LED H7 (Philips Ultinon Pro6000 HL)
|
Svět motorů/Michal Kollert
Náhrady LED H7 (Philips Ultinon Pro6000 HL)
|
Svět motorů/Michal Kollert
Náhrady LED H7 (Philips Ultinon Pro6000 HL)
|
Svět motorů/Michal Kollert
Originální světlomety LED
|
Svět motorů/Michal Kollert
Originální světlomety LED
|
Svět motorů/Michal Kollert
Originální světlomety LED
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kam smíte namontovat žárovky LED (Philips Ultinon PRO6000 HL)
|
Svět motorů
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu