Lloyd 400 (1953–1957): Západoněmecký trabant
1
/
18
Prohlédnout znovu
Lloyd 400 (1953–1957): Západoněmecký trabant
Vylepšené provedení vozu LloydLP400 z roku 1955 se zapuštěnými závěsy dveří.
|
Wheelsage.org
Carl Borgward obnovil v roce 1950 automobilovou značku Lloyd, když uvedl na trh malý Lloyd LP 300.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový sedan Lloyd LP400 měl jednoduchou karoserii se stupňovitou zádí a dveřmi se závěsy vzadu.
|
Wheelsage.org
Lloyd LP400 postupně přecházel od koženkového potahu k plechům.
|
Wheelsage.org
Panty dveří nevzhledně vyčnívaly z boků, později ale byly zapuštěny.
|
Wheelsage.org
Lloyd 400 pohánělvzduchem chlazený dvouválcový dvoutaktní motor s objemem válců 386 cm3 a nejvyšším výkonem 13 koní.
|
Wheelsage.org
Před dvouramenným volantem byl umístěn kruhový rychloměr a na sloupku řízení řadicí páka.
|
Wheelsage.org
LP400 měl dělená opěradla předních sedadel, která se při nastupování dozadu dala sklopit.
|
Wheelsage.org
LloydLP400 předstihl podobně koncipovaný Trabant z východoněmeckého Zwickau o pět let.
|
Wheelsage.org
Jednomístný proudnicový rekordní automobil sestavený z dílů řady Lloyd 400. Vytvořil 14 rekordů ve třídě do 350cm3 a je vystaven v muzeu v Tübingenu.
|
Wikipedia
Poslední variantou řady 400 byl Lloyd LC400 Cabrio-Limousine s pevnými rámy bočních oken a stahovací plátěnou střechou.
|
ebay.ph
Vývoj Lloydů pokračoval modelem LP600 (1955–1961). Do celokovové karoserie stejných rozměrů a vzhledu jako LP400 se montoval čtyřtaktní dvouválec s objemem 0,6 litru.
|
Wheelsage.org
Celokovové vozy LP400 měly větší a více zakřivené zadní okno.
|
n-tv.de
Luxusnější verze Lloyd LP400S z roku 1955.
|
Karel Haas
Třídveřové kombi Lloyd LS400 vypadalo až po spodní hranu bočních oken stejně jako sedan LP400.
|
Wheelsage.org
Zadní dveře kombi se závěsy na levé straně se otevíraly do strany.
|
Wheelsage.org
Uvnitř mělo kombi Lloyd LS400 dělená přední sedadla a vzadu dvoumístnou lavici.
|
Wheelsage.org
Luxusnější Lloyd Alexander (1957–1961) už pomalu přecházel z kategorie malých vozů do nižší střední třídy.
|
Wheelsage.org
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu