Ikonické BMW M1: Hříšně drahý sen o vítězství v 24 h Le Mans
1
/
60
Prohlédnout znovu
Ikonické BMW M1: Hříšně drahý sen o vítězství v 24 h Le Mans
BMW M1
|
Martin Mičánek
Čtyři ciferníky a pár kontrolek. Nic jiného nesmí řidiče při dynamické jízdě rušit.
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
Ihned po otevření dveří víte, že vás čeká mimořádný zážitek. Barvy jsou tlumené a vy se jen soustředíte na cestu před sebou.
|
Martin Mičánek
Uvnitř nečekejte umělecký zážitek. Zato vás obklopí kvalitně zpracovaná černá kůže, a to i na středovém tunelu.
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
Kulisa má přesné dráhy a příjemně tuhý chod. Nezapomeňte na lomenou jedničku!
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
I přes nekompromisně sportovního ducha nabízí M1 komfort v podobě rádia, klimatizace a elektricky ovládaných oken.
|
Martin Mičánek
Sedačky v zatáčkách skvěle podrží. Zároveň se do nich snadno nastupuje a jsou pohodlné i na delší cesty.
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
M1 díky svým kosmickým tvarům vynikne i v zasněžené krajině. Podobná kombinace se již nebude opakovat.
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
M1 reaguje přesně na vaše povely, proto při svižnější jízdě musíte s jistotou vědět, co děláte
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
Křivky BMW M1 mohou připomínat Lotus Esprit. Nikoho tak nepřekvapí, že za oběma vozy stojí Giorgetto Giugiaro.
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
Dozadu se pohodlně vejde zavazadlo na dvoutýdenní roadtrip. Kam byste se vydali jako první?
|
Martin Mičánek
Výkon na papíře možná neohromí, ale v reálném světě je M1 biblicky rychlá a zatáčkami letí s německou přesností
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
Výklopné světlomety jsou synonymem designu osmdesátých let. Nádherným detailem je minimalistické pojetí ledvinek v nárazníku.
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
BMW M1
|
Martin Mičánek
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci