Vzpomínáme na Volkswagen Passat B1: Improvizace původně nechtěná
1
/
40
Prohlédnout znovu
Vzpomínáme na Volkswagen Passat B1: Improvizace původně nechtěná
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Otáčkoměr nepatřil k standardní výbavě základních verzí.
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Jednoduchá kabina plně těžila z výhod pohonu předních kol. Šlo zejména o velmi dobrou prostornost
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Z dnešního pohledu jsou přední sedadla docela malá. Všimněte si masivních opěrek hlavy. Šlo o jeden z bezpečnostních prvků vozu.
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Zámky bezpečnostních pásů nebyly součástí nosné kostry předních sedadel
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Pro rodiny, ale i řemeslníky byla určena praktická verze kombi Variant
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
První stejně jako druhá generace passatu se vyznačovaly hranatými tvary karoserie
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Zavazadlový prostor kombi Variant nebyl příliš hluboký, jak je vidět z našeho obrázku
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Obdélníkové světlomety byly zpočátku výsadou výbavy L, později také LS
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Volkswagen Passat B1
|
autorevue.cz/Daniel Martinek
Prví passat se nabízel od začátku jako dvou, a čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi Variant
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Volkswagen Passat B1
|
acz
Motor s převodovkou byly v přídi uloženy podélně
|
Auto Tip Klassik
Přední náprava se vyznačovala negativním poloměrem rejdu
|
Auto Tip Klassik
Zavěšení zadních kol
|
Auto Tip Klassik
Mercedes-Benz S má po modernizaci. Je stále nejlepším autem na světě?
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek