První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1
/
24
Prohlédnout znovu
První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1993 Opel Vectra V6
|
acz
Dlouhý rozvodový řemen pohání čtyři vačkové hřídele. Vodní pumpa je roztáčena plochým řemenem.
|
Opel
Šestiválec ECOTEC Opel primárně zamýšlel pro pohon modelů s motory uloženými vpředu napříč. Proto se kladl důraz na kompaktní stavbu, o čemž svědčí úhel rozevření řad válců pouhých 54 stupňů. Později vznikla verze pro podélné uložení.
|
acz
Opel V6
|
Opel
S verzí pro podélnou zástavbu pro omegu dorazilo nejen zcela jinak udělané sání, ale také větší verze s objemem 3,0 litru. Ta se nikdy nenabízela pro příčnou aplikaci.
|
Opel
Ecotec-V6 pro Omegu B
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci