Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
1
/
68
Prohlédnout znovu
Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu