Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
1
/
16
Prohlédnout znovu
Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
|
acz
Stotisícový maraton se na vzhledu interiéru výrazněji nepodepsal, tvrdé plasty na nerovnostech nevržou
|
acz
Automobil v essenském regionu vyrazil dokonce na lov divokých prasat
|
acz
Ochrana proti podjetí a krátké převisy karoserie pomáhají jízdě v terénu
|
acz
Dacia Duster
|
acz
Dacia Duster
|
acz
V Dánsku se vůz díky pohonu všech kol nezahrabal ani v písku na pláži
|
acz
Duster pochází z anglického slova dust = prach, nicméně i s bahenní břečkou se čtyřkolka od koncernového bratra Nissanu Qashqai vypořádá stylově
|
acz
Zavazadelník pojme solidních 0,443 až 1,604 m3, postrádá však větší variabilitu. Užitečné zatížení činí 430 kg.
|
acz
Vůz se stal častějším hostem servisních dílen, než bylo redaktorům milé
|
acz
Pokud se nádrž vyjede úplně do sucha, musí se palivové potrubí odvzdušnit ručním čerpadlem - a to je zastaralý způsob
|
acz
V zadní části vozu se na dvou místech odírá plast o plech karoserie a vzniká koroze
|
acz
Nebýt záruky, stála by výměna spojkového válce více než 28 000 korun. Dalších 40 000 kilometrů fungoval spolehlivě.
|
acz
Dacia Duster
|
acz
Specialista Dekry pečlivě zkoumá písty a ventily
|
acz
Dacia Duster
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu