Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
1
/
10
Prohlédnout znovu
Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Hydrodynamický pohon předních kol používá olej jako tlakové médium
|
acz
HAD poznáte podle zvětšených nábojů předních kol
|
acz
Těsně za chladičem je uložen zásobník oleje HAD
|
acz
Agregát OM 473 při objemu válců 15,6 litru nabízí až 3000 N.m
|
acz
Nerezový plech drží teplo výfukových plynů pro lepší činnost filtru pevných částic
|
acz
Jednoduchá montáž zadních kol domíchávače betonu dovoluje převážet až 8 m3 materiálu
|
acz
Tepelná izolace na zvukovém potrubí mezi motorem a jednotkou dočišťování výfukových plynů má jediný smysl – udržet jejich teplotu pro činnost SCR a DPF
|
acz
Tři varianty zadní dvojnápravy vycházejí vstříc rozličným požadavkům na konfiguraci modelu Arocs
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu