Vespa 400 (1957–1961): Italsko-francouzské mikroauto pro dva a kufr
1
/
16
Prohlédnout znovu
Vespa 400 (1957–1961): Italsko-francouzské mikroauto pro dva a kufr
Vespa 400 byla dvoumístná s prostorem za sedadly, který bylo možné využít pro zavazadla, ale vešly se tam i dvě malé děti.
|
Karel Haas
Horní část střechy se dala shrnout dozadu, podobně jako u Fiatu Topolino.
|
below-the-radar.com
Vzduchem chlazený řadový dvouválec byl umístěn vzadu pod víkem s řadou větracích otvorů.
|
Wikipedia
Reklamní obrázek s úsměvy šťastných majitelů. Pokud se vzadu přepravovaly děti, musely si přinést polštářky k sezení.
|
below-the-radar.com
Vespa 400 nevypadala na konci padesátých let špatně.
|
scooterproducts.com
Sedadla měla jednoduché trubkové kovové rámy s látkovým čalouněním. Výplně dveří byly plastové.
|
ve8pa.ch
Se staženou střechou byl z vozítka Vespa 400 krásný výhled na krajinu.
|
autozive.cz
Dvanáctivoltová baterie byla umístěna v přední části vozu a byla přístupná po odstranění poklopu na přídi.
|
museoauto.com
Některé vozy Vespa 400 měly jen jeden stěrač předního okna.
|
piaggio-club.net
Vespa 400 se dvěma stěrači předního okna. Všechny měly „sebevražedné“ dveře otevírané proti směru pohybu.
|
collectingcars.com
Prostor pro zavazadla se dal zvětšit nosičem na víku motoru.
|
collectingcars.com
Sedadlo spolujezdce bylo sklápěcí a usnadňovalo přístup dozadu.
|
collectingcars.com
Jednoduchá palubní deska měla před volantem rychloměr s kontrolkami nízkého stavu paliva, dálkových světel, dobíjení dynama a blinkrů.
|
collectingcars.com
Náhradní kolo bylo uloženo pod sedadlem spolujezdce.
|
collectingcars.com
Francouzi Agostini a Delliere se v roce 2009 zúčastnili s vozem Vespa 400 rallye Monte Carlo historických vozů. Startovalo se z norského Osla.
|
auta5p.eu
Vespa 400 měla všechna kola nezávisle zavěšená a odpérovaná vinutými pružinami s hydraulickými tlumiči.
|
ve8pa.ch
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nový facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu