Halfords: Češi kupují osvědčené a kvalitní značky zimních pneumatik
Zima klepe pomalu na dveře a společnost Halfords, zastoupená v České republice již čtyřmi prodejnami v Praze (2x), Plzni a Ostravě, očekává, že i letos budou Češi nakupovat podle stejného trendu jako vloni. Na rozdíl od tradiční představy o snaze našeho národa ušetřit za každou cenu, dávají Češi přednost kvalitním pneumatikám.
Tento trend odrážejí také prodejní statistiky společnosti Halfords ze zimy 2007, kdy pneumatiky Michelin dosáhly o 30 % vyšších prodejů než Barum.
Stejný vývoj v prodejích lze vyčíst i z počtu prodaných kusů zimních a letních pneumatik jednotlivých značek během zimy 2007 a jara 2008. Podle obratu byl největší zájem o značku Michelin (40,2 %) a za ní se umístily výrobky s logem Barumu (30,3 %), Trayalu (11,8 %), Kléberu (5,1 %), Debicy (3,6 %) a dalších méně věhlasných značek. V počtu prodaných kusů bylo pořadí jen mírně odlišné: Barum (33,8 %), Michelin (25,2 %), Trayal (23,7 %), Debica (5,0 %) a Kléber (4,4 %).