Hyundai připravuje nové turbodiesely 2,0 (135 kW) a 2,2 (147 kW)
Řada motorů Hyundai R bude mít dva zdvihové objemy 2,0 l a 2,2 l, bude využívat techniku vstřikování common-rail třetí generace, maximální pracovní tlak 1800 bar, čtyřventilový rozvod a turbodmychadlo s variabilní geometrií rozvaděcích lopatek. Filtr pevných částic a recirkulace výfukových plynů jsou hlavní konstrukční opatření, které motorům zajistí plnění emisního standardu Euro 5.
Menší agregát se zdvihovým objemem 2,0 l má mít výkon až 135 kW a točivý moment má dosahovat k maximu 392 Nm. Větší jednotka s objemem 2,2 l se má chlubit špičkovými hodnotami 147 kW a 436 Nm. V centru pozornosti prý při vývoji motorové řady také byly vibrace a hluk, které prý budou patřit ke špičce ve třídě.
Prvními modely, které se nových motorů dočkají, budou Tucson a Sonata v závěru roku 2009.